Статистика telegram каналу - @klu4ka

Логотип телеграм спільноти - Ключка – Product Growth 2024-07-28

Ключка – Product Growth

Кількість підписників:
307
Фото:
33 
Відео:
 
Посилання:
58 
Категорії:
Бізнес та стартапи | Маркетинг, PR, реклама
Опис:
Канал про способи залучення та утримання користувачів у своєму продуктів. Ділюсь знаннями, кейсами, інструментами, які отримав за 10 років у маркетингу та продакт менеджменті. CEO в Aiter.io Для зв’язку: @monkdi LinkedIn: linkedin.com/in/dsemonov/

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2024-07-28

Стіна канала Ключка – Product Growth від Семьонова - @klu4ka

Якщо ви продаєте B2B-продукти чи послуги на англомовну аудиторію, рекомендую придивитись до Substack, як каналу просування.
Що таке Substack? Я б назвав його вдалою комбінацією платформи блогінгу, розсилок та Твітера.
Має 80 мільйонів відвідувань на місяць, багато інфлюенсерів використовують його, як основну платформу.
Чим він хороший для просування B2B? В ньому дуже зручно знаходити інфлюенсерів у своїй індустрії. Наприклад, якщо у вас FinTech, то по запитам "FinTech", "Finance" можна знайти інфлюенсерів від трьох тисяч до сотні тисяч підписників. Це дає гнучкість у визначенні бюджету просування.
Чому канал хороший саме для B2B? Зазвичай для цільової аудиторії в B2B саме email залишається основним каналом просування. Щоб бути в курсі новин індустрії спеціалісти читають саме розсилки. Я сам на них перейшов, і це значно зручніший формат сприйняття інформації, ніж соцмережі.
Основні кроки та принципи просування B2B через Substack:
1. Відібрати пул інфлюєнсерів.
2. Написати їм у особисті з запитом на ціну (дуже зручний функціонал всередині) та відомостями про аудиторію.
3. Поторгуватись. Можна сказати про обмеженість бюджету чи запитати за пакетну пропозицію з 2-3 постів (про це пізніше). Мені одного разу вдалось збити ціну з $2,000 до $500.
4. Чому краще планувати відразу декілька публікацій у інфлюєнсера? Згадайте, коли ви бачили щось дорожче за умовний снікєрс та відразу купували? Правильно, це трапляється дуже рідко. Особливо, якщо ви продаєте CRMку, яка потребує болючого трансферу чи розробку освітніх додатків. У B2B дуже довгий цикл продажу, і він вимагає декількох дотиків та згадувань для продажу. І тут ще працює цікавий ефект по роботі з інфлюєнсерами. Перша інтеграція сприймається зазвичай як просто реклама. Але якщо інфлюєнсер рекомендує продукт декілька разів, то в свідомості читача він якби вже "підписується" під продуктом та ділить з ним свій бренд.
Тому в колабах краще мати декілька публікацій. Можна обрати широкий пул інфлюєнсерів – на одну публікацію. Потім подивитись, від кого найбільше хоча б трафіку було – і зроюити з ними другу колабу. Потім – третю, і ось чемпіони тут й будуть кандидатами на регулярну співпрацю (плюс вже зʼявиться інформація по конверсіях).
5. Які типи рекламних текстів та зображень працюють? Рекламувати в лоб "ми робимо сайти" працює погано. Краще у перших двох колабах просувати щось, що дає цінність кінцевому читачу, але і конвертує його у лід: white paper, реєстрацію на вебінар, аналітичний звіт – будь що, за що ви отримуєте контакти. Якщо це якась хороша стаття, яка має високу конверсію – це теж хороший варіант. І вже потім, після двух публікацій, варто зробити пост з прямою рекламою свого продукту/послуг.
6. Також варто памʼятати, що цей канал працює значно ефективніше у звʼязці з іншими. Найкраще його доповнюють якісний ретаргетинг – щоб хто був на вашому сайті бачив рекламу про вас і потім. А також автоматичні розсилки для тих, хто завантажив white paper чи зареєструвався на вебінар. Обовʼязково – додавати цих людей у особисті контакти на LinkedIn (без продажу, це тільки перший крок у вибудові стосунків).
Вдалих кампаній! Якщо у вас є досвід роботи з Substack – поділіться, будь ласка, в коментах 🙂

46
24-11-05 10:13

Якщо у маркетингу вам потрібно подолати "скляну стелю" росту, вивести позиціонування чи налагодити канали залучення й утримання – буду радий допомогти з консультацією.
Допомагаю з цим питанням ІТ-продуктам, компаніям та рекрутинговим агенціям.
Особливо може бути корисно, якщо ви працюєте з ринками США та Європи – спеціалізуюсь на них. З індустрій багато працював з EdTech, FinTech, ІТ-аутсорсингом та рекрутингом.
В кейсах є компанії, які виросли втричі, зробили ексіт чи просто задоволені цифрами та результатами. З цікавого досвіду – поєднання корпоративного та підприємницького бекграунду (і зараз рощу стартап теж), то ж розумію проблеми і з точки зору спеціаліста, і власника.
Більше інформації – на LinkedIn + там близько 20 відгуків про роботу від українців, британців та американців.
Якщо бачити мою експертизу релевантною для вашого росту – пишіть у особисті @monkdi.
Вартість консультації – $120/годину, частину надсилаю на ЗСУ.
На скріншоті – відгук на одну з останніх консультацій.

Зображення до поточного посту у каналі "Ключка – Product Growth від Семьонова" - @klu4ka
82
24-11-04 11:49

А яка ж хороша та лаконічна стаття з визначення позиціонування, аж завидки беруть! Коротко:
Позиціонування – це визначення, чим ваш бренд відрізняється від інших на ринку.
Компонентами позиціонування є: цільовий аудиторія, індустрія, ключові переваги та фічі, УТП, конкуренти та головні переваги над ними.
Стратегії позиціонування, описані у статті:
1. Від переваги: "В Сільпо – найбільший асортимент унікальних імпортних продуктів".
2. Від головних конкурентів: "На відміну від популярних цукрових батончиків, Равлик Боб турбується про ваші зуби та підшлункову".
3. Перевага у відмінності від конкурента: "З Fintellect ви обраховуєте вартість роботи спеціалістів вашої агенції відразу, а не після трьох годин в Екселі"
4. Через проблему-рішення: "Для людей, англійська яких ще не ідеальна, Grammarly дає можливість вичитувати текст без довгих перевірок з Translate чи GPT, економлячи їхній час"
5. Лідерство на ринку: "Для вивчення мов, Preply – лідер категорії, який дозволить підібрати репетитора з будь-якими параметрами, даючи вибір з 44 тисяч спеціалістів.
6. Через УТП: "Для зайнятих маркетологів, Aiter – це помічник, який вирішує 70+ завдань одним кліком та економить час.
Від себе додам, що це не усі можливі стратегії. Наприклад, ще є: через ціну, сервіс, емоцію, соціальну відповідальність, емоцію, цінності, культуру, традиції.
Додаю нижче ще їхні картинки-конструктори, які дозволять зконструювати позиціонування для вас. Повну статтю можна прочитати тут.

123
24-11-01 07:46

Якщо ви у B2Bшечці – і без лідфідера, то впускаєте багато хороших можливостей.
Leadfeeder – імбовий інструмент, який ідентифікує назву компанії та локацію відвідувача (все в рамках GDPR). Відповідно, по цьому ви вже можете зрозуміти, що така-то компанія шукає послуги/продукти, які ви вже надаєте. І це вже хороший дзвіночок, щоб встановити з ними контакт та написати їм пропозицію.
Однак, справжня краса цього інструменту розкривається при його поєднанні з LinkedIn. Так-так, Шерлок, я саме про це. Якщо ви знаєте назву компанії та локацію відвідувача, з великою вірогідністю ви зможете ідентифікувати відвідувача, подивившись працівників компанії у LinkedIn.
Але не рекомендую писати щось формату “Добридень, ви були у нас на сайті, а ми якраз робимо красіві сайти, сір…” – це може налякати людину. Натомість, краще додавати усю цільову аудиторію цієї компанії (наприклад, маркетологів) та пробудовувати більш стратегічний контакт з ними – взаємодіяти з постами та писати якісний контент самим. Нарощування своєї бази фоловерів через Leadfeeder – один з найкращих способів побудувати сильний та релевантний нетворк.
З людиною, яка була на сайті, контакт налагодити краще за тиждень-два, і то під виглядом холодного контакту чи спільних інтересів (якщо ви їх знайдете, спираючись на контент).
Це лише один зі способів використання Leadfeeder. Як же ви вбудуєте в свою екосистему – обмежується виключно фантазією 🙂
Всім зростання!

159
24-10-28 09:17

Доречі, якщо ви раптом запускаєте продукти на ProductHunt, TAAFT чи інших штуках типо Micro Launch, то ось тут круте комʼюніті українців, які одне одного підтримують.
Рекомендую приєднатись, ми там вже багато і отримали, і дали 🙂
https://t.me/+-0kXqSZvAHMxZGZk

219
24-10-11 12:11

Я нарешті завів блог про маркетинг та зростання для ІТ-продуктів та послуг. Перша стаття нудна й важлива – про маркетингову документацію. Покрив 18 основних маркетингових документів, які збережуть вам час, зменшать кількість зайвих комунікацій у команді та спростять роботу з АІ/ШІ (навіть промпти додав).
Кажу "нарешті" не тому що я як ті самозакохані блогери, які думають, що їх життя комусь так цікаве, що всі прям дочекатись не можуть їхніх постів (фу, відписуюсь від таких). Просто завести блог я хотів давно, не рік і не два – зараз, нарешті, дотяглись руки. Та і функціонал Substack мені дуже сподобався.
Стаття допоможе структурувати маркетингову документацію, щоб рухатись швидко. Насправді, в епоху ШІ я хз, як працювати без структурованої маркетингової документації – це вповільнює компанію в рази. І навпаки, коли є усі необхідні доки, роботу команди з 3-4 спеціалістів може виконати один, просто створивши проєкт у Claude та завантаживши туди необхідні доки.
Писатиму англійською. Вважаю, що один з головних способів прокачувати бренд України, заводити валюту в країну та нарощувати нашу підтримку – це створювати контент англійською та іншими іноземними мовами. Substack підтримує декілька мов, але української поки, на жаль, немає. Сподіваюсь, матиму більше часу, щоб перекладати публікації і на українську.
То ж, запрошую до читання. Й підписуйтесь на мій Substack – зручна платформа тим, що можна читати й у своїй пошті, й на сайті. Я вже давно читаю на ній продуктові та маркетингові блоги. Писатиму нерегулярно, нудно, дотошно, обʼємно, корисно та результативно для вас 🙂
Прочитати статтю зараз.
***
Підписатись на канал: @klu4ka
Фоловити мене у інших соцмережах: Linkedin | Facebook
Потестувати мій продукт: aiter.io

196
24-10-08 11:14

В попередньому пості згадав типу внутрішніх інфлюенсерів, розпишу детальніше, чому я бачу їх головним каналом просування у майбутньому.
1. З розвитком АІ насувається криза ідентичності, яка зачепить не усіх, але багатьох. “Хто я, якщо АІ забирає мою роботу? Творить замість мене? Чи можу я вірити цій інформації, чи вона згенерована? Чи людина на цьому відео – справжня? Чи зможу я відтепер принести якусь цінність у цей світ? На кого я можу спертись, що може бути моїм орієнтиром?”.
Один із захисних механізмів від цієї кризи – це орієнтація на рольові моделі. Тому роль інфлюенсерів буде лише зростати. Їм тільки потрібно пройти тест на “справжність” – що вони є живою людиною та їхній контент автентичний. Тому інфлюенсери – це такі собі милиці ідентичності, які будуть потрібні все більшій кількості людей.
Особливо це видно по зумерах, які ростуть на “ютуберах та тіктокерах”. Як добре сказав мій екс-колега: “Ну я типу батько, так, але будемо чесні: справжній батько для наших дітей сьогодні – це Ютуб”. Стрьомна фраза, багато в чому хибна, але не без правди.
2. Люди просто схильні більше довіряти людям, а не брендам. Щоб накачати довіру до бренду, потрібні мільйони доларів та роки. Щоб створити довіру до особистості, потрібна харизма та вміння комунікувати. І, як показують кейси типу Спартака Субботи, навіть експертиза не є визначальною. Однак, її завжди варто ставити на перше місце – і щоб не зламати свій внутрішній компас, і щоб уникнути спартакосуботівських скандалів.
3. Я думаю, що у кожній компанії розміром 10+ людей можна знайти людину, якій подобається писати/говорити про свою індустрію. Якщо ні – значить, команда сформована неправильно.
Чому б не дати цій людині ресурси та майданчик для її проявлення, не заохотити ці прояви? Це Win-Win. Ідеально, якщо у компанії декілька внутрішніх інфлюенсерів, які закривають різні відрізки.
4. І тут відраз постає питання, яке я чув не раз: “А ми ось накачаємо людині бренд, а вона й піде до конкурентів”. Мої відповіді на це:
a. Качати бренд людини потрібно зі своїх майданчиків. На ютубі це органічно, через обличчя. На текстових майданчиках – просто вказувати/тегати людину, але писати з корп аккаунту.
b. Оплачувати роботу потрібно відповідно й до користі, яку людина приносить.
c. Навіть якщо людина і піде, користь від подібної прокачки бренду компанії через обличчя зачасту переважає вартість втрати. І всі створені людиною матеріали нікуди не дінуться, й далі продовжать генерувати результат.
d. Контракт.
e. Якщо є страх, що людина перейде до конкурентів – значить, потрібно міняти корпоративну культуру.
5. Як формувати контент-план? На перетині того, що потрібно ринку та що хочеться сказати людині-бренду.
6. Вирощування інфлюенсерів усередині компанії з правильно прописаною редакційною політикою “децентралізує” маркетинг, роблячи його більш креативним та швидшим.
Всім зростання та ключок! 🏒🙂

205
24-10-02 10:51
Пишу пост про те як написав пост, щоб ваші пости залітали ще краще)
Одна з найкращих тактик росту аккаунту на LinkedIn та Twitter – тегати людей. Особливо мікроінфлоюенсерів до 30 тисяч.
Як мінімум, вони прокоментують ваш пост (і це побачать їхні підписники). Як максимум – можуть зарепостити.
Наприклад, мій попередній пост про Position-Market Fit на LinkedIn зарепостив автор оригінальної статті (218 тисяч підписників). Це не те що підняло мене на вершини соцмережі, але +30 підписників я отримав.
Якщо ж подібним бешкетувати регулярно, то ваш Li/Twitter буде рости значно швидше. Враховуючи, наскільки LinkedIn важливий для просування B2B продуктів та послуг, а Twi – для B2C, це хороша тактика росту.
Звісно, тегати людину потрібно апелюючи до її контенту чи активності. Я тегаю спікерів івентів, на яких був, авторів статей та книг, чи у своєму контенті, якщо використовую чиїсь думки і слова.
Одним словом, у SMM потрібно завжди пам‘ятати про перше слово “Social”, і що це в першу чергу про взаємодію.
316
24-08-06 11:06
Цікава стаття про смерть Product-Market Fit. Натомість, потрібно шукати Position-Market Fit.
Час, коли можна було просто створити продукт, що вирішує реальну проблему, знайти правильний ринок для нього, встановити ціну і чекати реакції ринку - минув. Ось чому:
1. Перевантаження інформацією. У 2024 році сам по собі софт вже нікого не дивує. Увага користувачів розділена між численними продуктами, повідомленнями та наративами. Самому продукту важко виділитися. Виняток - проривні технології на кшталт ChatGPT. Але такі прориви - виключення.
2. Число Данбара для брендів. Антрополог Данбар вивів, що у середньому людина може мати стабільні соціальні зв‘язки лише з 150 людьми. Схожа штука працює і з компаніями – ми можемо мати на “поличках” нашого мозку лише певну кількість продуктів та брендів. Тому, щоб наш продукт зайняв місце на поличці користувача, недостатньо лише вирішувати реальну проблему (нехай навіть інші роблять це набагато гірше). Потрібно “скинути” когось з полички своїм наративом, який чіпляє людину.
3. Функція Position-Market Fit. Вузького продукту та вузького ринку недостатньо для успіху. Потрібен Position-Market Fit – коли ви знайшли правильну комбінацію продукту, бренду, маркетингу, ціноутворення та продажів, яка резонує з ринком. Тобто, окрім розробки продукту вам потрібно відразу розробляти й меседж та “воронку”, тестуючи десятки, сотні, а то і тисячі комбінацій. Це в чомусь схоже на шахи, де на рухи ринку ти робиш свої унікальні ходи.
Тому, тестування бренд-меседжу, воронок маркетингу та продажів паралельно з розробкою – це не привілегія зараз, а необхідність. А краще – спочатку підібрати бренд-меседж, необхідний наратив та воронку продажів через рекламу у соцмережах та декілька лендингів, і вже потім розробляти продукт. Бо я бачив не один продукт, в якого наче є і користь, і зрозумілий ринок, але через ігнорування Position-Market Fit він прогорав.
Прочитати статтю.
Нижче ще картинка на цю тему.
***
Фоловити мене у інших соцмережах: Linkedin | Facebook
Потестувати мій продукт: aiter.io
343
24-08-02 11:25