Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: [email protected]
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Допомога ЗСУ https://www.sternenkofund.org/donate 🫶🏻Фонд @sternenkofund ❗️Нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR

Статистика telegram каналу - @klu4ka

Логотип телеграм спільноти - Ключка – Product Growth 2024-07-28

Ключка – Product Growth

Кількість підписників:
377
Фото:
41 
Відео:
 
Посилання:
92 
Категорії:
Бізнес та стартапи | Маркетинг, PR, реклама
Опис:
Канал про способи залучення та утримання користувачів у своєму продуктів. Ділюсь знаннями, кейсами, інструментами, які отримав за 10 років у маркетингу та продакт менеджменті. CEO в Aiter.io Для зв’язку: @monkdi LinkedIn: linkedin.com/in/dsemonov/

Кількість підписників

День: 0
Тиждень: +2
Місяць: +4
Всього:
377

Середній перегляд на повідомлення

День: +266
Тиждень: +275
ERR: 64.83%
ERR (24): 70.56%
Середній за 30 днів:
244

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2024-07-28

Стіна канала Ключка – Product Growth від Семьонова - @klu4ka

Відповідно, стартап отримує легко регульовані канали трафіку, які після 1-2 днів тренінгу може регулювати і хтось з фаундерів. Маркетолога можна залучати проєктно + консультуватись на рітейнері, що значно зменшує навантаження на компанію та burn rate. Компанія підвищує ефективність використання маркетингового бюджету та отримує більше трафіку для тестування продуктових та UX-гіпотез. І коли вже вони відтестовані, є позитивний retention та onboarding rate та сукупний маркетинговий бюджет перевищує хоча б $5k, є сенс наймати маркетолога, який буде мультиплікувати ефективність використання цього бюджету. Почав цю тему в одному з попередніх постів, але от доцільність найму маркетолога тоді не порушив. Бажаю росту! 🏒---Підписатись на канал: @klu4kaПотестувати мій продукт: aiter.ioПідписатись на LinkedInПідписатись на блог Substack

250
25-05-09 13:31

Як отримувати постійний трафік з Реддіту безкоштовно. Трішки нудна, але робоча схема | #QuickWin Якщо ви забʼєте будь-яке питання в Google, типу "What marketing tools are the best in 2025", то велика вірогідність, що одним з лінків у ТОП5 буде посилання на Reddit-дискусію. Фішка в тому, що між Google та Reddit партнерство – Гугл любить Реддіт і навпаки. Більше того, якщо ви забʼєте запит у Perplexity, ChatGPT Search чи Claude Search – вони теж, з великою вірогідністю, зісканують частину відповіді з Реддіту! А що це значить? Що якщо ви знайдете усі релевантні до вашого продукту відкриті дискусії на Реддіті, живо їх прокоментуєте та нативно залишите лінк на свій продукт – ви дуже довго отримуватимете з цього коментаря трафік. Не забудьте тільки пошерити коментар з командою, щоб вони його проапвоутили. Часто 5-10 апвоутів достатньо, щоб стати першим коментарем І ОТРИМУВАТИ ТРАФІК ВІЧНО, МУА-ХА-ХА-ХА-ХАА!!!😈👺Крім того, сам реддіт є тим ще Гуглом, тобто юзери шукають щось не в Гуглі, а відразу в Реддіті. В результаті, отримуєте декілька плюшок ключок від однієї активності 🏒:1. Невеликий сплеск трафіку від самого коменту, якщо пост свіжий. 2. Регулярний струмочок трафіку від пошуку в Гуглі та Реддіті. 3. Шанс увірватись в Третю світову Штурмову у видачу Perplexity, Google AI Overview чи інші АІ-двіжки, за якими майбутнє. Як шукати релевантні пости? Або ручками у Гуглі, ручками у Реддіті чи попросити ChatGPT/Perplexity Deep Research скомпонувати релевантні лінки. Рекомендую комбінувати, бо діп рісьорч ще іноді тупить. І перевіряйте правила сабреддітів де можна лишати лінки, а де просто краще назву продукту без посилання дати, щоб не забананили. Я так накидав десь 15 коментів і за місяць отримали ~140 трафіку та декількох клієнтів (на скріні нижче приклад). Мало? Але ви забули, ЩО ЦЕ ТРИВАТИМЕ ВІЧНІСТЬ, МУА-ХА-ХА-ХА-ХАА!!!😈👺Ну і, в теорії, якщо робити регулярно, то ефект може бути експоненційний, як через кількість постів, так і з плином часу. Бажаю росту! 🏒---Підписатись на канал: @klu4kaПотестувати мій продукт: aiter.ioПідписатись на LinkedInПідписатись на блог Substack

246
25-04-29 11:05

Зараз для генерації маркетингових матеріалів новий Gemini PRO 2.5 is the new black. Тільки раджу використовувати через Google AI Studio, а не інтерфейс Gemini. В нього контекстне вікно – МІЛЬЙОН токенів! І при цьому він справді контекст добре сприймає. Також добре пише, кодить і все ось це. Щоб ви розуміли, він зараз №1 у рейтингу чат-ботів від Hugging Face. При цьому, це все безкоштовно. Я розпрощався з підпискою на Claude 3.7 Sonnet та переношу все сюди. Claude мене тримав завдяки своєму функціоналу проєктів, коли закидуєш матеріали в проєкт і він потім дає аутпути на основі їхнього контексту. Але в Gemini я просто завантажую всі необхідні PDFки, записи дзвінків, надиктовані думки, книги та працюю в цьому чаті (не забувайте зберігати, бо там вручну). Наприклад, вчора так створив чат на 300к токенів – це розміром з три книги! Відповіді стали повільнішими (2 хвилини), але чудово враховує контекст. В результаті, отримав маркетингові матеріали, над якими сидів би годин 5. У Aiter.io такий функціонал теж будемо вводити, щоб ще більше зробити флоу генерації швидшим та якіснішим. Одним словом, я у захваті. Майбутнє близько, але багатьом маркетологам (якщо не усім 😬) скоро потрібно або шукати роботу, або сильно апгрейдити свої професійні навички. Я думаю, що скоро маркетологи перетворяться у сплав продактів, дизайнерів, кодерів та блогерів, бо АІ заберуть 95% самого процесу створення контенту, і просто потрібно буде цим диригувати. Enjoy.p.s. Але майте на увазі приватність, бо Гугл то все юзатиме для тренування, чутливу інфу я б аналізував на локальних моделях чи через Vertex. Також можна використовувати через інтерфейс Gemini та у налаштуваннях Activity вийти з програми по передачі данних на тренування модельки.

232
25-04-02 09:54

Intercom мають багато прикольних фреймворків для оптимізації продукту. Один з них – аудит фіч, який допомагає визначити, які фічі продукту працюють, а які варто покращити чи видалити. Як працює? Наносимо фічі на двовимірний графік (приклад угорі):- По горизонталі позначаємо скільки людей використовують фічу. - По горизонталі – як часто вони її використовують.Краще спиратись на дані з продуктової аналітики по типу Amplitude чи GA4. На основі цих даних можна виявити чотири джерела можливостей для вдосконалення продукту:1. Фічі у верхньому лівому куті (Фіча А) – невелика кількість користувачів застосовує їх постійно. Іноді це нормально, якщо фіча розрахована на вузький сегмент (наприклад, для одного ключового корпоративного клієнта), але частіше потрібно працювати над збільшенням їхньої популярності.2. Фічі, які всі використовують час від часу (Фіча D) – можливо, варто спростити їх і заохотити користувачів використовувати частіше?3. Фічі у нижньому лівому куті (Фіча E) – мало хто їх використовує, і дуже рідко. Такі фічі-кандидати на видалення, бо створюють технічний борг і засмічують інтерфейс.4. Ключові фічі, які багато людей використовують часто (Фічі B і C) – це ваш золотий фонд, що створює основну цінність продукту. Їх треба постійно вдосконалювати.👉 Важливо: при створенні такої таблиці виключайте "адміністративні" фічі (відновлення паролю тощо), щоб не спотворювати результати. Ваша головна цінність повинна бути у правому верхньому куті.⚠️ Сигнал тривоги: якщо ваш продукт має лише одну фічу, яку люди використовують часто, ви легко замінні в їхньому робочому процесі. Ідеально мати декілька ключових фіч, які забезпечать "стійкість" продукту на ринку.Подібний аудит часто відкриває очі на те, куди насправді потрібно інвестувати ресурси розробки. Економить час і гроші, які могли б витрачатись на фічі, якими не користуються. Всім продуктивності та росту! 🚀***Підписатись на канал: @klu4kaПотестувати мій продукт: aiter.ioПідписатись на LinkedInПідписатись на блог Substack.

253
25-03-21 08:32

Якщо ви знаєте мене в житті, то велика вірогідність, що ви знаєте й мого чудового друга Даню Голоту.Ми з ним пройшли вогонь, воду й мідні труби. Конкретно – три бізнеси, останій з яких був спільна маркетингова агенція Syntropy упродовж пʼяти років. Зараз Даня двіжує у Третій Штурмовій (він саме та людина, яка працює в ЗСУ за спеціальністю) та паралельно робить FinTech-стартап. Це дуже цікава людина з експертизою в маркетингу, фандрейзингу, продакті та мілітарі, то ж, якщо вам цікаві ці напрямки, раджу підписатись на його канал @danylogolotaВсім росту 😉🏒

258
25-03-17 10:49

Я зрідка публікуватиму тут пости на тему інформаційного аспекту війни. Вважаю дуже важливим, щоб комунікаційники та технарі докладались у поширення наративів, вигідним нам та боролись з російською пропагандою. На каналі аудиторія максимально дотична, то ж, сподіваюсь, вам буде цікаво. Ось написав пост на тему руснявою пропаганди в ШІ:"ChatGPT любить російські наративи? О так, майже так само, як Венс – дивани! Цим же грішать Claude, Mistral та ще з десяток основних АІ. І це ще раз підтверджує важливість інформаційного аспекту у війні з росією.Компанія з оцінки якості медіа Newsguard провела ретельне дослідження, яке викрило, що в 33% випадків питань, по яких росія поширює фейкові новини, ці чат-боти видають кремлівську пропаганду. Це і наративи про "Азов", і про путіна-рятівника й таке інше. Все це відбулось завдяки LLM-грумінгу – коли росія свідомо "згодовувала" свої пропагандистські статті АІшкам на етапі їхнього тренування. В процесі дослідження журналісти викрили мережу "PRAVDA" з 150 гнуснявих сайтів, на яких опубліковано 3.6 мільйони статей з вигідними росії наративами. Все це опубліковано 46 мовами в 49 країнах світу. Як це працює? росіяни насичують інтернет цими статтями, які потім "зʼїдають" чат-боти в процесі тренування. Відповідно, видають вони потім інформацію, на якій навчались – тобто, гнусняві наративи. Люди вже покладаються у отримання інформації на АІ-ботів. За декілька років вони стануть не тільки головним джерелом інформації, але і прийматимуть величезну кількість рішень у суспільстві. Чи хочемо ми, щоб ці рішення базувались на російські пропаганді? Питання риторичне. Що нам з цим робити? Ми бачимо, наскільки важливе інформаційне протистояння для нас: через те, що російські наративи перемагають у США, це впливає на допомогу від них. Перемога у ШІ – наступний етап цього протистояння, і в ньому має перемогти сторона добра та справедливості – наша. Кроки:1. Спеціалісти з ШІ мають доносити важливість критичного мислення та фільтрації дезінформації при тренуванні моделей у тусовці спеціалістів на міжнародному рівні: обговорення на Reddit, GitHub, спеціалізовані медіа, події і т.д. 2. Журналісти та піарники мають якомога більше розміщувати контент на іншомовних майданчиках. 3. Підтримка українських іншомовних медіа. В нас зараз їх дуже небагато – Kyiv Independent, переклади деяких статей Укрправди та НВ, ще декілька – і все. Також важлива не лише англійська, але й іспанська, португальська, китайська. З ШІ це значно краще. 4. Централізоване створення подібної мережі сайтів з нашими наративами, за принципом того, що роблять росіяни. 5. Взагалі, комунікаційники можуть впливати на підтримку України у світі, тому кожен, хто може доносити наративи на іншомовні аудиторії, має приділяти цьому свій час, централізовано чи незалежно. Для натхнення дуже рекомендую книгу "How to win an informational war" – там багато технік і тактик на цю тему. Підсумовую: упередження АІ/ШІ проти України матиме негативні довгострокові наслідки, так як це впливатиме на мільйони тактичних та стратегічних рішень по світу. Спеціалісти з ШІ, комунікаційники та уряд мають вирішувати цю проблему вже, щоб перетворити негативний сценарій у позитивний.

285
25-03-07 13:51

Відкрив для себе неочевидне джерело інсайтів та ідей про продукт – запис пояснюючих/продаючих відео про нього на YouTube. Отримав так більше ідей та бачення розвитку Aiter, ніж від перегляду записів сесій Clarity і майже стільки, як від глибинних інтервʼю. Хоча, порівнювати неправильно, бо це взаємодоповнюючі активності, а не виключні. Фішка в чому: презентуючи продукт на відео, якось глибше задумуєшся над питанням "а чи купив би я це" та "наскільки це зручно у використанні"? Здається очевидним, але це як з вуличною бійкою чи стрибком з парашуту – можна скільки завгодно дивитись на це зі сторони, але поки не спробуєш сам, не зрозумієш повністю що це. Найбільше запис пояснювальних відео дав мені інсайтів по UX. І я думаю, це надзвичайно хороша вправа, яку мають зробити, в першу чергу, CEO, продакт менеджер та UX дизайнер. Ці відео не обовʼязково публікувати, але точно варто зробити. Просто проводячи уявного користувача по своєму продукту, переоціюнюєш його флоу та цінність. І це відрізняється від відеопрещентації клієнту/інвестору, так як там увага зосереджна здебільшого на них, а при записі відео на масову аудиторію для YouTube – на продукті. Ох якби я це зробив раніше 😁

192
25-03-06 08:12

Закінчив обʼємну статтю про написання маркетингових PDFок / White Papers, опублікував на своєму блозі в Substack. Люблю цей інструмент і з точки зору ефективності, і надавання цінності аудиторії. Вони додають бренду експертності та є однією з найбільш конвертуючих форм маркетингового контенту. У статті знайдете:1. Детальнішу статистику по використанню White Papers у B2B. 2. Декілька підходів до вибору топіку та побудови структури White Paper. Там навіть фреймворк подорожі героя засвітився 😄3. Поради з безпосередньо написання та дизайну книги + купа референсів. 4. Посилання на PDFки, які я вважаю крутими та конвертуючими – якщо задумаєтесь робити собі, можна надихнутись. Прочитати можна тут, також підписуйтесь на Substack: https://dsemonov.substack.com/p/how-to-write-a-white-paper-that-convertsНу і, якщо вашій компанії потрібна подібна PDFка – я можу її зробити. Як референс, можете зацінити, що ми зробили разом з Goodface – аналіз топових FinTech сайтів, з точки зору дизайну та маркетингу. Cheers!

193
25-03-05 12:56

Парочка картинок, про які згадував у пості. На жаль, це максимальна якість зі статті, але концепт зрозуміло :)

184
25-03-03 13:03

Класна шпаргалка – "маркетингове меню" з 49 каналів, через які ви можете просувати свій продукт. Корисно, коли задумуєтесь над тим, які канали не використовуєте, а можна було б. Дозволить швидко проробити аудит своїх та отримати нові ідеї. Також приклад дуже просто зробленого вірусного контенту – цей док потрапив у розсилку TLDR Marketing, в якої декілька сотень тисяч підписників.

277
25-02-19 11:28