Статистика telegram каналу - @klu4ka

Логотип телеграм спільноти - Ключка – Product Growth 2024-07-28

Ключка – Product Growth

Кількість підписників:
287
Фото:
21 
Відео:
 
Посилання:
43 
Категорії:
Бізнес та стартапи | Маркетинг, PR, реклама
Опис:
Канал про способи залучення та утримання користувачів у своєму продуктів. Ділюсь знаннями, кейсами, інструментами, які отримав за 10 років у маркетингу та продакт менеджменті. CEO в Aiter.io Для зв’язку: @monkdi LinkedIn: linkedin.com/in/dsemonov/

Кількість підписників

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2024-07-28

Стіна канала Ключка – Product Growth від Семьонова - @klu4ka

Пишу пост про те як написав пост, щоб ваші пости залітали ще краще)
Одна з найкращих тактик росту аккаунту на LinkedIn та Twitter – тегати людей. Особливо мікроінфлоюенсерів до 30 тисяч.
Як мінімум, вони прокоментують ваш пост (і це побачать їхні підписники). Як максимум – можуть зарепостити.
Наприклад, мій попередній пост про Position-Market Fit на LinkedIn зарепостив автор оригінальної статті (218 тисяч підписників). Це не те що підняло мене на вершини соцмережі, але +30 підписників я отримав.
Якщо ж подібним бешкетувати регулярно, то ваш Li/Twitter буде рости значно швидше. Враховуючи, наскільки LinkedIn важливий для просування B2B продуктів та послуг, а Twi – для B2C, це хороша тактика росту.
Звісно, тегати людину потрібно апелюючи до її контенту чи активності. Я тегаю спікерів івентів, на яких був, авторів статей та книг, чи у своєму контенті, якщо використовую чиїсь думки і слова.
Одним словом, у SMM потрібно завжди пам‘ятати про перше слово “Social”, і що це в першу чергу про взаємодію.
184
24-08-06 11:06
Цікава стаття про смерть Product-Market Fit. Натомість, потрібно шукати Position-Market Fit.
Час, коли можна було просто створити продукт, що вирішує реальну проблему, знайти правильний ринок для нього, встановити ціну і чекати реакції ринку - минув. Ось чому:
1. Перевантаження інформацією. У 2024 році сам по собі софт вже нікого не дивує. Увага користувачів розділена між численними продуктами, повідомленнями та наративами. Самому продукту важко виділитися. Виняток - проривні технології на кшталт ChatGPT. Але такі прориви - виключення.
2. Число Данбара для брендів. Антрополог Данбар вивів, що у середньому людина може мати стабільні соціальні зв‘язки лише з 150 людьми. Схожа штука працює і з компаніями – ми можемо мати на “поличках” нашого мозку лише певну кількість продуктів та брендів. Тому, щоб наш продукт зайняв місце на поличці користувача, недостатньо лише вирішувати реальну проблему (нехай навіть інші роблять це набагато гірше). Потрібно “скинути” когось з полички своїм наративом, який чіпляє людину.
3. Функція Position-Market Fit. Вузького продукту та вузького ринку недостатньо для успіху. Потрібен Position-Market Fit – коли ви знайшли правильну комбінацію продукту, бренду, маркетингу, ціноутворення та продажів, яка резонує з ринком. Тобто, окрім розробки продукту вам потрібно відразу розробляти й меседж та “воронку”, тестуючи десятки, сотні, а то і тисячі комбінацій. Це в чомусь схоже на шахи, де на рухи ринку ти робиш свої унікальні ходи.
Тому, тестування бренд-меседжу, воронок маркетингу та продажів паралельно з розробкою – це не привілегія зараз, а необхідність. А краще – спочатку підібрати бренд-меседж, необхідний наратив та воронку продажів через рекламу у соцмережах та декілька лендингів, і вже потім розробляти продукт. Бо я бачив не один продукт, в якого наче є і користь, і зрозумілий ринок, але через ігнорування Position-Market Fit він прогорав.
Прочитати статтю.
Нижче ще картинка на цю тему.
***
Фоловити мене у інших соцмережах: Linkedin | Facebook
Потестувати мій продукт: aiter.io
209
24-08-02 11:25

Підіймати перший раунд інвестицій буває тяжко.
На що тільки люди не йдуть!😁
Оригінал новини брав у @novinach

Зображення до поточного посту у каналі "Ключка – Product Growth від Семьонова" - @klu4ka
181
24-07-31 16:12
Як навчити АІ писати у тоні голосу та стилі компанії/вас?
Я часто використовую АІшку, щоб створювати промо-контент, і це потрібно робити в необхідному тоні голосу. Користуюсь при цьому таким процесом:
1. Завантажую текст статей, написаних у потрібному тоні голосу, в ChatGPT. Роблю це з таким промптом: “Analyse the tone of voice, style and vocabulary of these articles. Remember its tone of voice as “Semonov”. Ну або українською: “Проаналізуй тон голосу цих статей, стиль та словник. Запам‘ятай цей тон голосу, як “Семьонов””.
Альтернатива, щоб не копіювати купу тексту: Сканую декілька статей у потрібного тоні голосу через кастомну GPT у ChatGPT. Я використовую “Scraper” або “Webpage Scanner”.
2. Вуаля! Все. Коли пишу статтю чи імейл, прошу ChatGPT писати в тоні голосу Семьонова. Все одно потребую редагування, але стиль справді багато в чому вловлює.
Доречі, зараз переходжу з ChatGPT на Claude, рівень якості значно вищий отримую на ньому.
219
24-07-31 10:04

Певний час працював маркетологом у Лондонській FinTech компанії, і там став свідком Єгови одного з найкрутіших флоу у B2B SaaS.
Мені в LinkedIn написав чувак з запрошенням на подкаст про маркетинг. Видно було, що процес у них відточений – бронювання часу, нагадування, питання для підготовки.
В результаті, записали 10-хвилинний подкаст на тему марктеингу в B2B та конверсії. Але прикол був у тому, що це було для блогу продукту, який продавав свій маркетинговий інструмент компаніям, на зразок нашої. І після подкасту вони мені його почали пропонувати. Ясно, що контакт вже теплий, і є персональне ставлення – ну вони ж на подкаст мене запросили!
Їхнє рішення ми таки не купили, але подібний флоу є дуже ефективним для B2B:
1. Ну це лестить его людини – мене ж на подкаст зарпошують. Плюс відкриває двері.
2. Продати рішення, встановивши персональний контакт набагато легше.
3. Працює принцип взаємовдячності – якщо щось дати людині, їй важче відмовити. У Чалдіні це описано у “Психології Впливу”.
4. Навіть якщо людина не купить рішення, то вона опублікує подкаст у себе в соцмережах. Люди заходитимуть на блог і можуть зацікавитись продуктом. Або ж липкі лапки ретаргетингу їх наздоженуть😈
5. В будь-якому разі, бренд отримує контент. До того ж, подкаст зараз легко перетворити в статтю, і це додаткове джерело SEO-трафіку.
Ми таку штуку використовували ще коли мали агенцію Syntropy. Як не смішно, для іншого FinTech-продукту з Лондона. Робили інтерв‘ю з трейдерами, деякі залітали на 10-15 тисяч прочитань.
Тому інтерв‘ю та мікроподкасти – один з найкращих способів як просувати, так і продавати.
Також мені такий підхід подобається ідеологічно, бо додає цінності усім. Рекомендую🙂
p.s. Сам той подкаст зі мною, якщо цікаво. Бачите, я навіть зараз рекламую лівий продукт таким чином! 😁

248
24-07-27 13:53