Повідомлення telegram каналу - @klu4ka

Логотип телеграм спільноти - Ключка – Product Growth 2024-07-28

Ключка – Product Growth

Кількість підписників:
307
Фото:
33 
Відео:
 
Посилання:
58 
Категорії:
Бізнес та стартапи | Маркетинг, PR, реклама
Опис:
Канал про способи залучення та утримання користувачів у своєму продуктів. Ділюсь знаннями, кейсами, інструментами, які отримав за 10 років у маркетингу та продакт менеджменті. CEO в Aiter.io Для зв’язку: @monkdi LinkedIn: linkedin.com/in/dsemonov/

Канал Ключка – Product Growth від Семьонова - @klu4ka - №109

Якщо ви у B2Bшечці – і без лідфідера, то впускаєте багато хороших можливостей.
Leadfeeder – імбовий інструмент, який ідентифікує назву компанії та локацію відвідувача (все в рамках GDPR). Відповідно, по цьому ви вже можете зрозуміти, що така-то компанія шукає послуги/продукти, які ви вже надаєте. І це вже хороший дзвіночок, щоб встановити з ними контакт та написати їм пропозицію.
Однак, справжня краса цього інструменту розкривається при його поєднанні з LinkedIn. Так-так, Шерлок, я саме про це. Якщо ви знаєте назву компанії та локацію відвідувача, з великою вірогідністю ви зможете ідентифікувати відвідувача, подивившись працівників компанії у LinkedIn.
Але не рекомендую писати щось формату “Добридень, ви були у нас на сайті, а ми якраз робимо красіві сайти, сір…” – це може налякати людину. Натомість, краще додавати усю цільову аудиторію цієї компанії (наприклад, маркетологів) та пробудовувати більш стратегічний контакт з ними – взаємодіяти з постами та писати якісний контент самим. Нарощування своєї бази фоловерів через Leadfeeder – один з найкращих способів побудувати сильний та релевантний нетворк.
З людиною, яка була на сайті, контакт налагодити краще за тиждень-два, і то під виглядом холодного контакту чи спільних інтересів (якщо ви їх знайдете, спираючись на контент).
Це лише один зі способів використання Leadfeeder. Як же ви вбудуєте в свою екосистему – обмежується виключно фантазією 🙂
Всім зростання!

159
24-10-28 09:17