Повідомлення telegram каналу - @klu4ka

Логотип телеграм спільноти - Ключка – Product Growth 2024-07-28

Ключка – Product Growth

Кількість підписників:
307
Фото:
33 
Відео:
 
Посилання:
58 
Категорії:
Бізнес та стартапи | Маркетинг, PR, реклама
Опис:
Канал про способи залучення та утримання користувачів у своєму продуктів. Ділюсь знаннями, кейсами, інструментами, які отримав за 10 років у маркетингу та продакт менеджменті. CEO в Aiter.io Для зв’язку: @monkdi LinkedIn: linkedin.com/in/dsemonov/

Канал Ключка – Product Growth від Семьонова - @klu4ka - №110

А яка ж хороша та лаконічна стаття з визначення позиціонування, аж завидки беруть! Коротко:
Позиціонування – це визначення, чим ваш бренд відрізняється від інших на ринку.
Компонентами позиціонування є: цільовий аудиторія, індустрія, ключові переваги та фічі, УТП, конкуренти та головні переваги над ними.
Стратегії позиціонування, описані у статті:
1. Від переваги: "В Сільпо – найбільший асортимент унікальних імпортних продуктів".
2. Від головних конкурентів: "На відміну від популярних цукрових батончиків, Равлик Боб турбується про ваші зуби та підшлункову".
3. Перевага у відмінності від конкурента: "З Fintellect ви обраховуєте вартість роботи спеціалістів вашої агенції відразу, а не після трьох годин в Екселі"
4. Через проблему-рішення: "Для людей, англійська яких ще не ідеальна, Grammarly дає можливість вичитувати текст без довгих перевірок з Translate чи GPT, економлячи їхній час"
5. Лідерство на ринку: "Для вивчення мов, Preply – лідер категорії, який дозволить підібрати репетитора з будь-якими параметрами, даючи вибір з 44 тисяч спеціалістів.
6. Через УТП: "Для зайнятих маркетологів, Aiter – це помічник, який вирішує 70+ завдань одним кліком та економить час.
Від себе додам, що це не усі можливі стратегії. Наприклад, ще є: через ціну, сервіс, емоцію, соціальну відповідальність, емоцію, цінності, культуру, традиції.
Додаю нижче ще їхні картинки-конструктори, які дозволять зконструювати позиціонування для вас. Повну статтю можна прочитати тут.

123
24-11-01 07:46