Статистика telegram каналу - @itworkinprogress

Логотип телеграм спільноти - It's Work-In-Progress 2021-07-20

It's Work-In-Progress

Кількість підписників:
621
Фото:
Відео:
 
Посилання:
56 
Категорія:
Блоги
Опис:
Простими словами про роботу менеджера ІТ-проектів Олександр Тучков | Senior Project Manager @ GlobalLogic

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Одине з зображень історіі логотипів цієї спільноти
2022-12-07
Одине з зображень історіі логотипів цієї спільноти
2022-05-24

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2022-05-25

Стіна канала It's Work-In-Progress - @itworkinprogress

ChatGPT досі є ньюзмейкером і не тільки на технічних сайтах, а поза ними. Про ось цей кейс ви могли чути. Якщо коротко, то один американський юрист готувався до справи за допомогою chatGPT і попросив його накидати йому приклади схожих прецедентів. Як потім виявилось, частина з прецедентів була "видумана", і звісно це вплинуло на роботу юриста.
У мене була точно така ж ситуація, коли я готувався до виступу на конференції і попросив chatGPT знайти мені інформацію. Але я вирішив перевірити першоджерела і всі 10 запропонованих виявились фейками! Тобто chatGPT - збрехав\видумав ситуації 🙂
Це ще одна доказ того, що AI - моцний інструмент, але це не ракета (поки що), а максимум скейт-борд, чи самокат, який полегшить вам життя\роботу, але не змінить її докорінно.

1000
23-05-29 10:30

22 квітня буду виступати на UA Online PMDay 2023
Буду розказувати про контракти:
- як менеджеру їх готувати
- як їх готувати, коли у вас немає юристів
- у яких ситуаціях контракти вам дійсно допоможуть
Не дивлячись на короткий час доповіді, хочу зробити нахил у бік практики, щоб після цього виступу менеджери змогли на наступний день робити внесок у юридичні справи на проєктах.
Купити квитки можна тут і моїм підписникам є маленький дісконт у 15% за промокодом tuchkov.
Багато інших цікавих спікерів і буде окремий трек про аджайл.

1100
23-03-27 07:55
Як глобальна політика впливає на наш український аутсорс
Заберу трошки хліба в фейсбучних персонажів та попрошу вас посидіти зі мною на дивані, що наділяє геополітичною експертністю. Детально писати про наше нерозуміння Global South я не буду, але хочу поділитись особистим досвідом співпраці зі стейкхолдерами які: а) етнічні китайці і б) живуть в країні того самого Global South (не в самому китаї, якщо шо).
Так от, для мене стало сюрпризом, що після року війни вони не те що не розуміють, що відбувається в Україні, вони й не хочуть цього зрозуміти.
Банально, вони не слідкують за новинами, не називають війну війною і не розуміють наслідків війни. У порівнянні з європейськими клієнтами, що денно переймаються, чи є у нас світло у будинках, бо інженери не зможуть зробити пулл-реквест, то азіатські стейкхолдери навіть не відкривають BCP плани.
Їм не те шо байдуже на війну, у їх світі війни як такої немає, є просто щось, що викликає news fuzz та підвищення цін.
А знаєте, який наслідок такого відношення? Із-за того що у їх картинці світу війни немає, вони із задоволенням продовжують наймати людей в Україні, а не Польщі. Ось такі виверти світосприйняття. Просто business as usual.
1200
23-03-03 10:36

Мені особисто важко писати про щось у новому році, враховуючи новини в країні. Але новини про масові звільнення по всіх чатах й вони додають нервовості й невпевненості у завтрашньому дні всім хто працює в ІТ. Тому хочу сказати свою особисту думку (й на остаточну правду я тут не претендую).
Перестаньте перейматись цими звільненнями й продовжуйте навчання\роботу над проєктом, вони ніяк на вас не вплинуть.
Тенденції для звільнення в штатах і в Україні - різні. Там це інфляція й намагання компаній "охолодити" нездорове зростання. Ба більше, компанії, що масово звільняють - це великі "продуктові" компанії. Такі нездорові "тенденції" зовсім нерелевантні для України, де більшість компаній - аутсорсингові.
Аутсорс звільняє людей, якщо йдуть великі клієнти. Й типовий український аутсорс клієнт це не Гугл чи Майкрософт, вони брендінг\статус клієнти. Типовий клієнт - це бізнес, який намагається автоматизувати\диджиталізувати себе. Вони також знаходяться під впливом рецесії й також будуть звільняти людей й економити гроші, але вони не можуть зупинити бізнес й тому будуть і далі рухатись вперед. На противагу, у MAANG є надлишок людей після ковідного екстразростання.
Тож, якщо ви не планували завтра влаштуватись на роботу у Гугл, або не тримаєте їх акції - то кількість звільнень це інформація цікава, але вона точно не повинна жахати пересічного іт-спеціаліста.
Краще продовжуйте ваше навчання, роботу на поточному проєкті, бо якщо ви плануєте працювати в іт наступні 3-5-10 років, то фон із негативних новин на ваші плани не повинен впливати.
Але, знов же таки особиста думка, що вартує уваги, то обговорення наскільки культура ринку праці в штатах відрізняється від культури у нас:
а) як люди, що працювали 1+ рік приймають такі звільнення 1-м днем. Вони очікували такого і мали план-б, це був повний сюрприз й вони криють прокльонами минулих роботодавців?
б) як командам, що залишились, розгрібати залишки. Всі задачі що не були передані, весь код, що не був запушений в репозиторії, незакінчені проєкти. Наскільки ці втрати будуть великими й значущими.
в) Там у звільнених будуть значні severence packages\виплати і їх звільнили не з простих компаній, тому вони на вулицю не потраплять. Чи будуть вони робити нові бізнеси, чи просто візьмуть саббатікали до нового циклу зростання в економіці?
Про такий культурний контекст варто памʼятати всім, хто планує релокацію\легалізацію.

1000
23-01-23 18:20

У цьому кейсі є 2 площини: бізнесова та етична. Й рішення по кейсу потрібно надавати із двох площин.
Я прибічник підходу, коли всі домовленості проговорюються. Якщо ви очікуєте від свого керівника, щоб той перевіряв вас кожен раз - про це потрібно просити кожного разу окремо, або домовитись один раз перед початком роботи. І навпаки - це валідно з позиції керівника.
Наприклад, з моїм керівником у нас є правило, що якщо є бажання\потреба обговорити щось - просто створюється в календарі подія. Не потрібно просити дозволу кожного разу окремо.
І є домовленість стосовно важливих документів. Якщо я знаю, що вони потребують шліфування, то про це потрібно явно говорити. А якщо вони на 100% готові - то я про це також окремо кажу.
Так от, якщо не було домовленості про перевірку на боці підлеглого, і керівник просто за замовчування вважає, що до нього повинно все приходити перевіреним, але воно не прийшло, то вина на стороні керівника 🙂 Ви, мабуть, скажете, що рівень спеціаліста, з яким потрібно проговорювати такі речі й ламаного шеляга не вартують у базарний день. Але підлеглий може недвозначно очікувати перевірки своєї роботи від керівника, просто він цього не проговорював.
Дійсно, проговорювати всі особливості роботи може здатись дичиною. Але насправді, якщо не синхронізувати очікування один від одного, то єдиний результат - розчарування. Тож завдання керівника, як більш досвідченого, взяти на себе цю ношу, і крок за кроком навчити колегу працювати "прийнятим" у компанії чином.
P.S. Вибачайте, що затягнув із дописом - був у короткому від'їзді країною і щось завіявся.

1000
22-11-22 16:18

Кредит довіри
Уявіть, що у вас на роботі все "несеться", постійно потрібно з кимось розмовляти, робити якісь документи й приймати рішення. Це виснажує та забирає енергію. І уявіть, що у вас є помічник, якому ви довіряєте, хоча час від часу він і помиляється. І ось ви делегували йому завдання підгодовувати важливий документ для клієнта, якому нетерпець його отримати. Скажімо це маленький контракт на новий рік.
Робота була зроблена вчасно, але у вас немає сил перевіряти документ у деталях і вичитувати його, тож ви направляєте його прямісінько клієнтові. Той знаходить купу помилок та проблем і надає негативний фідбек.
Питання - хто винен у цій ситуації?

1000
22-10-25 13:22

Djinni продовжують свій титанічний труд з розбудови аналітики навкруги свого сервісу. Вони викотили крутий дашборд, де можна подивитись різну стату у розрізі кількості вакансій, кількості кандидатів та медіанної зп. Нічого нового ви звісно не дізнаєтесь, для новачків все нагадує гру в кальмара.
Так, позицій для менеджерів без досвіду всього 18, коли кандидатів 711, тобто конкурс складає 39.5(!) на місце.
Цікаво, що для Бізнес-аналітиків ситуація простіша. Там конкурс для тих, хто без досвіду, всього 18 людей на місце.
Для досвідчених менеджерів ситуація простіша, наприклад з 1-м роком досвіду ми бачимо 79 позицій та всього 581 кандидата, тобто конкурс складає всього 7.5.
Коротше, дуже важко отримати цей рік досвіду, але якщо отримуєш його, то далі простіше.
Загалом, тема пошуку роботи - болюча, але надважлива, саме тому я піднімаю її у подкастах.
👉 У передостанньому подкасті ми як раз і розбирали тему пошуку менеджерської роботи без досвіду.
👉 А в останньому розбирали тему пошуку роботи в Україні, та в Європі.

1100
22-10-08 08:05

Я не забув кейс по завантаженню і використання часу, хочу поділитись своєю думкою, як би витрачав свій час.
Загалом, є декілька керівних принципів, якими користуюсь особисто я.
*disclaimer* мені дуже далеко до гуру тайм-менеджменту й просто менеджменту, тому робіть поправку на це 🙂
а) У роботі менеджера є речі, які НЕ можна делегувати. Холівар від тих самих "гуру" які кажуть, що делегувати потрібно все і навіть більше, вважаю за пусті балачки, бо на звичайному проєкті від менеджера потребують слідування строкам, бюджету у рамках скоупу. А для цього потрібно власними руками місити глину.
б) Але задачі які можна безболісно віддати, потрібно віддавати.
в) Потрібно вміти ввічливо казати "Ні" та "А давайте це зробимо наступного тижня". Якщо ви цьому не навчитесь, то будете овертаймити, а це призведе до вигорання. А нашо воно потрібно?
г) У різних компаніях різні ціннісні шкали. В аутсорсі все крутиться навкруги клієнтів, тому рішення потрібно пропускати через призму: "А як це вплине на відношення із клієнтом".
Отож, керуючись цими принципами, я б взявся за задачі наступним чином:
2 - Виглядає, що в рамках цієї задачі є багато підводних каменів, які у свою чергу потягнуть додаткові витрати часу. Тому, я б почав з цього і подивився, що вдасться закінчити до кінця дня. Максимальний вплив на відношення із клієнтом і роботу команди.
1 - Це завдання має менше негативних наслідків ніж №2, бо ніяких "санкцій" не послідує, окрім відношення клієнтів. Більшість інфи можна зібрати самостійно із таск-трекера, але щось також потрібно запитувати у команди.
4 - Дати хедс-ап клієнту, що ви можете не закінчити цей воркшоп, бо будете працювати над його ж завданням з підготовки звітності. Спробувати провести частину воркшопу, а другу половину провести у понеділок.
3 - Тут немає імпакту на клієнта, але відношення із компанією також важливі. Тому, потрібно потенційно, спробувати перенести на понеділок, якщо не встигну за сьогодні, але залежить від відносин із керівником.
Але, загалом потрібно просто встигнути все зробити за 8 годин 🙂

870
22-10-03 15:45

Вийшов новий епізод вебкасту - про пошук роботи після менеджерських курсів.
Олександр Крівчіков - мій колега по компанії й зараз керує найбільшим проєктом у рамках аккаунта, яким я займаюсь. Він вже давно працює в GL, але починав після проходження PM-ських курсів у Харкові, які я тоді проводив разом із Тарасом Федоруком.
У випуску ми поговорили, що саме дають курси, а чому потрібно навчатись самостійно. Буде цікаво всім хто навчається, або думає про навчання.
https://youtu.be/OY5zU3o-LIk

857
22-09-28 15:19
Такі новини навкруги, що зовсім не хочеться писати ото про роботу. Але, якщо вам все ж таки хочеться відволіктись, то прошу до обговорення наступного робочого кейсу.
Уявіть, що сьогодні п'ятниця, робота "несеться" й горить, багато завдань, багато проєктів одночасно. Часу на все не вистачить, всі клієнти вимогливі, очі розбігаються й не знають з чого почати. Зараз у вас на столі наступні задачі
1. Клієнт А просить вас підготувати звіт по закінченому майлстоуну робіт до кінця дня. Потрібно зібрати до купи метрики використання бюджету, закінчених тікетів, відкритих багів, ризиків. Робота потребує часу, наявний готовий шаблон, але інформацію потрібно збирати самостійно.
2. Клієнт Б просить вас відповісти на довгий лист із його коментарями щодо останнього релізу. Від ваших відповідей буде залежати завантаження команди на наступний тиждень.
3. Ваш керівник просить підготувати й завалідувати таймрепорти та чернетки для інвойсів.
4. У вас домовленість із лідами по проєкту для Клієнта А зустрітись на воркшоп у кінці дня й підтвердити план на наступний майлстоун.
У якому пріоритеті ви почнете їх робити? Я наступним дописом напишу, свою логіку.
935
22-09-23 09:05