Повідомлення telegram каналу - @itworkinprogress

Логотип телеграм спільноти - It's Work-In-Progress 2021-07-20

It's Work-In-Progress

Кількість підписників:
621
Фото:
Відео:
 
Посилання:
56 
Категорія:
Блоги
Опис:
Простими словами про роботу менеджера ІТ-проектів Олександр Тучков | Senior Project Manager @ GlobalLogic

Канал It's Work-In-Progress - @itworkinprogress - №119

Я не забув кейс по завантаженню і використання часу, хочу поділитись своєю думкою, як би витрачав свій час.
Загалом, є декілька керівних принципів, якими користуюсь особисто я.
*disclaimer* мені дуже далеко до гуру тайм-менеджменту й просто менеджменту, тому робіть поправку на це 🙂
а) У роботі менеджера є речі, які НЕ можна делегувати. Холівар від тих самих "гуру" які кажуть, що делегувати потрібно все і навіть більше, вважаю за пусті балачки, бо на звичайному проєкті від менеджера потребують слідування строкам, бюджету у рамках скоупу. А для цього потрібно власними руками місити глину.
б) Але задачі які можна безболісно віддати, потрібно віддавати.
в) Потрібно вміти ввічливо казати "Ні" та "А давайте це зробимо наступного тижня". Якщо ви цьому не навчитесь, то будете овертаймити, а це призведе до вигорання. А нашо воно потрібно?
г) У різних компаніях різні ціннісні шкали. В аутсорсі все крутиться навкруги клієнтів, тому рішення потрібно пропускати через призму: "А як це вплине на відношення із клієнтом".
Отож, керуючись цими принципами, я б взявся за задачі наступним чином:
2 - Виглядає, що в рамках цієї задачі є багато підводних каменів, які у свою чергу потягнуть додаткові витрати часу. Тому, я б почав з цього і подивився, що вдасться закінчити до кінця дня. Максимальний вплив на відношення із клієнтом і роботу команди.
1 - Це завдання має менше негативних наслідків ніж №2, бо ніяких "санкцій" не послідує, окрім відношення клієнтів. Більшість інфи можна зібрати самостійно із таск-трекера, але щось також потрібно запитувати у команди.
4 - Дати хедс-ап клієнту, що ви можете не закінчити цей воркшоп, бо будете працювати над його ж завданням з підготовки звітності. Спробувати провести частину воркшопу, а другу половину провести у понеділок.
3 - Тут немає імпакту на клієнта, але відношення із компанією також важливі. Тому, потрібно потенційно, спробувати перенести на понеділок, якщо не встигну за сьогодні, але залежить від відносин із керівником.
Але, загалом потрібно просто встигнути все зробити за 8 годин 🙂

870
22-10-03 15:45