Статистика telegram каналу - @fshn_detalno

Логотип телеграм спільноти - фешн, детально 2023-03-06

фешн, детально

Кількість підписників:
14
Фото:
166 
Відео:
 
Посилання:
10 
Категорії:
Telegram | Блоги | Інстаграм | Мистецтво | Зображення та фото | Мода та краса
Опис:
Погляд на модні події та стиль, а також те, що стоїть за ними. #укртґ #мода #стиль

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

фешн, детально
2024-07-05
фешн, детально
2024-06-15
фешн, детально
2024-05-21
фешн, детально
2024-04-29
фешн, детально
2023-07-30
фешн, детально
2023-07-15
фешн, детально
2023-04-12
фешн, детально
2023-03-29
фешн, детально
2023-03-06

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2023-03-06

Стіна канала фешн, детально - @fshn_detalno

(2/2)
Багато образів для своєї музи Катрін Денев створив Ів Сен-Лоран, і це було чудовим доповненням до вампірського шику містичної, прохолодної, але звабливої femme fatal Міріам. В одягу Ів Сен-Лоран схильний дотримуватись простих, але сміливих силуетів і простих кольорових палітр. Міріам елегантна, загадкова та стильна, живе в оточенні рідкісних творів мистецтва в прекрасному будинку в Нью-Йорку, в якому світло створює заворожуючу чуттєву, але страшну світлотінь, що підкреслює стильовий вибір для персонажки.
Квінтесенція силуету 80-х (підкладені плечі та невелика талія) досліджується через вплив готики й андерграунду: шкіра, рибальська сітка та прозорої чорної тканини поєднуються в сміливих костюмах. Канонеро посилається на 1930-ті роки, щоб передати безсмертний елегантний стиль Міріам за допомогою завитого пальцями волосся (finger wave hairstyle), шовкового одягу й вуалі. Аксесуари не тільки додавали оригінальної вишуканості, а також мали символічний характер, наприклад, давньоєгипетське коріння Міріам виражене у брошці в формі ящерки — у пізніші періоди єгипетської історії ящірок пов’язували з творцем і богом сонця Атумом, вони також уособлювали божественну мудрість і удачу, їх навіть муміфікували й тримали у храмах на честь Атума й сонячного культу.
Найголовнішою й найкультовішою прикрасою стилю вампірів став великий анкх (символ невичерпної життєвої сили) зі схованим лезом, який Міріам і її коханці носять на шиї. Починаючи саме з цього фільму й до сьогодні анкх, зокрема, є одним з атрибутів серед представників готичної субкультури.
Проте стрічка мала вплив не тільки на субкультурні віяння, а на високу моду також. Одна з ready-to-wear колекцій Александра МакКвіна (Весна-Літо 1996 року) була натхнена "Голодом" і навіть отримала таку ж назву. Серед основних елементів образів, натхненних фільмом — використання прозорих тканин на напів- та повністю оголене тіло для підкреслення чуттєвості, яке також нагадує майоріння прозорих штор у багатьох сценах; чистий силует і костюми, натхненні 80-ми, навіть використання плям крові та котячих мотивів для відсилання до хижої природи фільму. Дизайнер додав до деяких образів бондажні ремінці, а також широко використав криваво-червоний колір. Серед екстремальніших елементів показу були моделі в гіпсі та прозоре бюстьє, наповнене хробаками. У колекції відображено багато аспектів оригінального фільму, зберігаючи при цьому фірмовий стиль МакКвіна.
2013 року Roland Mouret також випустив осінньо-зимову колекцію, натхненням якої стала героїня Кетрін Денев у "Голоді". Одними з основних моментів колекції стали гострі спідниці-олівці та вишукано виготовлені довгі сукні. Образи склали драпіровані шовкові панелі з леопардовим принтом і яскраві блочні відтінки, сукня на відкритій золотій блискавці, витончені геометричні форми; розкішна шкіра додала текстури великим пальтам, а прозорі чорні колготки та котячі сонцезахисні окуляри підкреслили сексуальну привабливість колекції.

81
23-04-05 16:05
tags:
#фd_новини
Нові колекції українських брендів
1. LESI PAK — бренд дитячого одягу, але цього разу вони вперше розробили також і дорослі речі, щоб підкреслити основну ідею колекції (зв'язок поколінь), і щоб мати з дитиною могли вбратися в парний святковий образ. Напередодні Великодня бренд представив капсульну колекцію, в основі якої — в'язані кептарики, прикрашені строкатими кутасиками. Усі кептарики створюються вручну майстринями у Львові із натуральної української вовни. На створення одного образу йде до 5 днів.
2. L'eskizzo представив весняно-літню капсульну колекцію із назвою SLOVA. Основною тематикою колекції стали вірші, зокрема Олени Теліги та Лесі Українки. Рядки поезій запринтовані на шаликах, які є головним аксесуаром колекції. "Ми хотіли, аби гардероб наших клієнток відображав їхні амбіції. Одяг із колекції можна носити на щодень, при цьому не відчуваючи себе недостатньо вбраним або ж занадто вбраним", — розповідає креативна директорка L’eskizzo Світлана Філюк. Колекцію складають такі елементи як костюми, жилетка, дві сорочки, спідниця, а виконана вона в спокійних відтінках з привабливими спалахами яскравого неоново-зеленого кольору. Лукбук був знятий у бібліотеці Київської політехніки.
3. LUVI також представив ready-to-wear колекцію на весну-літо 2023, що поєднує повсякденні й вечірні образи. Дизайнерки бренду надихалися знімками "української рив’єри 1920-х", духом Курбасівської «Березолі», графікою старовинної вишивки й окремими технологічними лайфгаками минулого, один з подібних лайфгаків реалізований у "з'єднувальному шві", яким раніше з'єднували елементи одягу, а в колекції він є приємним оздобленням. Велике різноманіття елементів — від цілих костюмів і суконь до топів і футболок — прикрашене вишитими традиційними деталями, які, на думку дизайнеров, мають на меті створити новий символізм, а не лише копіювати старовинні сенси.
42
23-04-01 15:46
tags:
#фd_новини
G-Star Raw випустив джинсову колекцію, розроблену штучним інтелектом
Заснований 1989 року, представлений більш ніж у 50 країнах світу й улюблений вибір багатьох селебріті, модний бренд G-Star Raw, у вівторок випустив колекцію деніму, розроблену штучним інтелектом Midjourney AI. В колекцію, яку буде виставлено в магазині бренду в Антверпені, увійшли 12 футуристичних моделей джинсової тканини.
"Ми не боїмося нового. Оскільки інновації закладені в нашій ДНК", прокоментувала Гвенда ван Влієт, директор з мерчендайзингу G-Star Raw. "Хоча будь-хто може створити дизайн за допомогою штучного інтелекту, у G-Star Raw ми володіємо тією майстерністю, завдяки якій ці моделі перетворюються на справжній одяг. Ми маємо сприймати штучний інтелект не як присвоювання (машиною) творчого процесу, а як його покращення".
44
23-03-29 11:50
tags:
#фd_новини
Українська дизайнерка серед фіналістів премії Louis Vuitton Moët Hennessy 2023 для молодих модних дизайнерів
2 та 3 березня 2023 року відбувся півфінал премії LVMH для молодих модних дизайнерів: свої колекції представили двадцять два обранця з-поміж 2400 кандидатів. Цього року експертний комітет Премії разом із громадськістю обрало дев’ятьох дизайнерів та їхні бренди як фіналістів:
1. AARON ESH — Aaron Esh, Великобританія, чоловіча мода.
Аарон Еш розробляє сучасний чоловічий одяг, який містить сучасне бачення романтики, елегантності та шику, руйнує чоловічий архетип, показуючи, що м’якість і елегантність чоловічого одягу може бути привабливою.
2. BETTTER — Юлія Пеліпас, Україна, жіноча мода.
Юлія Пеліпас — колишня fashion-директорка Vogue Україна з 15-річним досвідом роботи в індустрії моди. Крім того, вона надавала консультації з питань сталого розвитку та творчого спрямування для багатьох брендів. 2019 року Пеліпас запустила апсайкл-бренд Bettter. Вона також виступає в якості амбасадора фонду No More Plastic.
3. BURC AKYOL — Burc Akyol, Франція, жіноча, чоловіча та унісекс мода.
Бурк Акьол — французький кутюр'є турецького походження. До ремесла його залучив батько-кравець. Після закінчення l'Institut Français de la Mode в Парижі 2007 року та роботи в кількох французьких будинках, зокрема Christian Dior і Balenciaga, Акьол запустив свій однойменний лейбл 2019 року.
4. DIOTIMA — Rachel Scott, Ямайка, жіноча мода.
Рейчел Скотт розглядає дизайн одягу як момент інтелектуальної, естетичної та тілесної єдності, який потребує дослідження. Дизайнерка ямайського походження, чия робота ґрунтується на конкретному перетині історичного, політичного та естетичного завдяки її дизайнерській чутливості.
5. LUAR — Raul Lopez, США, жіноча, чоловіча та унісекс мода.
Luar
— бренд бруклінського дизайнера домініканського походження Рауля Лопеса, співзасновника Hood By Air. Лопес почав займатися дизайном з 12-ти років, його надихала плинність центру Нью-Йорка. Фірмова сумка бренду Ana Bag принесла йому численні номінації та нагороди, зокрема номінацію 2022 року на звання американського дизайнера аксесуарів CFDA/Vogue Fashion Fund.
6. MAGLIANO — Luca Magliano, Італія, чоловіча мода.
Компанія Magliano була заснована Лукою Мальяно 2017 року та розташована в Болоньї, символі італійських лібертаріанських рухів і класової боротьби: місто вважається парадигмою етики й естетики. 2018 року в Pitti Uomo відбувся дебютний показ бренду, колекція якого підкреслила ідею особистої елегантності.
7. PAOLINA RUSSO — Paolina Russo, Канада, та Lucile Guilmard, Франція, жіноча мода.
Paolina Russo
— лондонський бренд, заснований Паоліною Руссо та Люсіль Ґімар. Бренд — це піднесена нарізка фрагментів канадського приміського виховання Руссо та французького фольклору Ґімар. Бренд є фіналістом Міжнародної премії Woolmark 2023, а також є частиною програми підтримки та наставництва 1 Granary.
8. QUIRA — Veronica Leoni, Італія, жіноча мода.
Quira
— сольна справа Вероніки Леоні, названа на честь її бабусі-швачки Квіріни. Леоні розвивала свої рефлексивні здібності, вивчаючи літературу в Римі, тоді як візуальне та субкультурне багатство Лондона формувало її творчі інстинкти. Від її дебюту в Jil Sander до років у Céline, включно з її творчим керівництвом у 2 Moncler 1952, її бачення завжди було кристалічним і гострим.
9. SETCHU — Satoshi Kuwata, Японія, унісекс мода.
Сатоші Кувата багато подорожував, збираючи унікальне ноу-хау в галузі візуальних традицій. Проживши в Кіото, Парижі, Мілані, Лондоні та Нью-Йорку, він виробив унікальний підхід до елегантності та глибокі знання та повагу до різних культур і ремесел. Він співпрацював з Givenchy, Edun, Kanye West, а також Gareth Pugh і працював у таких установах, як H.Huntsman and Sons на Savile Row в Лондоні.
Фінал відбудеться 7 червня.
Описи — з офіційного інста-акаунту премії.
11
23-03-25 15:30
tags:
#фd_новини
Голлі Бейлі, Ханні й Джулія Гарнер — у новій кампанії Gucci, присвяченій перезапуску сумки Horsebit 1955.
Раніше ми вже побачили перезапуск сумки Gucci Jackie 1961, головну роль в кампанії якої було відведено Дакоті Джонсон. Тепер італійський модний дім представляє оновлену версію Horsebit 1955, а представницями кампанії стали нова "русалонька" Голлі Бейлі, міжнародна амбассадорка бренду Ханні, що збирається дебютувати на музичному фестивалі Lollapalooza зі своїм гуртом NewJeans, а також акторка Джулія Ґарнер, зірка серіалів "Озарк" та "Вигадана Анна", і можливо, виконавиця ролі Мадонни в запланованому байопику про Мадонну (якщо робота над стрічкою продовжиться).
Шкіряна Horsebit 1955 вдало поєднує минуле із сучасним і є одою верховій їзді, що виражено, в металевих деталях, зокрема, архівній емблемі — два кільця з'єднаних смужкою, що нагадує вудила. Це є відсилкою до перших років існування бренду, коли Ґуччіо Ґуччі виготовляв кінне спорядження, що досі є натхненням для сучасних дизайнів бренду.
Відео кампанії, зняте Mert & Marcus, є портретною зйомкою трьох зірок, кожна з яких позує із сумкою на яскравому фоні під легендарну пісню "A Horse With No Name" гурту America. В коментарі для Elle зірки описали свій стиль: для Голлі іконою стилю є її старша сестра Хлої, вона цінує комфорт і витончену сексуальність; для Ханні також важливим є комфорт, але вона отримує задоволення від експериментування з різними стилями; Джулія звертається за натхненням до стилю своєї бабусі й найбільш впевнено почувається в ефектній класиці. Кампанія демонструє, як позачасовий дух Horsebit 1955 підкреслює унікальність стилю й енергії кожної героїні.
12
23-03-23 14:11
tags:
#фd_подія #фd_натхнення
(2/2)
Також символом представленої колекції є міль. Хоч міль є найбільшим ворогом дизайнера трикотажу, Муракамі вбачає в них споріднену душу — також непопулярна серед людей, міль летить на світло, як уособлення надії. В'язані гачком молі, які наче налітають на жилети й светри, стають химерною прикрасою, а ніби поїдені міллю дірки на в'язаних сукнях естетично підкреслюють головну ідею колекції. Після свого шоу Муракамі під оплески аудиторії з'явився в джемпері з квітковим принтом, який для нього також зв'язала його мати.
Західний вплив чітко означився в колекціях FETICO й HARUNOBUMURATA. Дизайнерка FETICO Емі Фунаяма надихалася культовим мюзиклом 1972 "Кабаре" і його головною героїнею Саллі Боулз у виконанні Лайзи Мінеллі, крім "Кабаре" ця колекція стала даниною впевненості жінок на сцені, й одним з орієнтирів стала "темна чарівність" Гелен Бонем-Картер. Фунаяма додає розумної чуттєвості, світла й сексуальності в грайливих образ, яких, на її розсуд, жінок в її рідній країні часто обмежують.
HARUNOBUMURATA представив колекцію під назвою "Women Then" на честь знімків американського фотографа Джеррі Шатцберга, на яких зображені зразки жіночої елегантності ХХ ст. Дизайнер Харунобу Мурата більшу частину своїх двадцятих років провів у Європі й навіть заснував свій бренд у Мілані, перед тим як повернутися до Японії, де він є представником вишуканого мінімалізму, якому його навчив робота з італійським брендом Jil Sander.
Більш автентично японські тренди переосмислюються в колекціях Queen&Jack і JOTARO SAITO. Перший бренд обігрує японську шкільну форму, яка сама по собі є популярною як певна субкультура, стандартні елементи та фасони розвинуті й поєднані з італійськими матеріалами й майстерністю. Другий бренд пропонує нове прочитання традиційного кімоно. Дизайнер Джотайро Сайто є спадкоємцем цієї справи, його дід і батько намагалися пристосувати кімоно під різні вимоги свого часу, і він також шукає шляхи як надати традиції сучасності. Його головним натхненням є вулиця, вуличний стиль, у своїх дизайнах він опирається на речі які йому подобаються і намагається перенести своє захоплення в кімоно.
Загалом серед основних модних тенденцій можна виділити гру з формами (особливо як це представлено в колекції від YOHEI OHNO), асиметрію як у формах, так і в паттернах, поєднання різних паттернів в одному образі, подекуди гендерну нейтральність в жіночих і чоловічих образах. На противагу західному тренду із напівпрозорими тканинами і "голими" образами, в колекціях цього сезону здебільшого прослідковується багатошаровість. В деяких колекціях моделі приховують власне обличчя — ця тенденція набуває поширення в Японії завдяки появі нових музикантів, що виступають тільки під "аватарами", не розкриваючи власної зовнішності таких як Ado, Yorushika, Zutomayo та інші. Вони вважають за краще, щоб їхню творчість оцінювали незалежно від їхнього образу в соціальних мережах.
16
23-03-20 10:04
tags:
#фd_подія #фd_натхнення
Rakuten Fashion Week Tokyo в розпалі, японські дизайнери демонструють свої колекції Осінь-Зима 2023, і це фантастично. Тільки подивіться як фентезі світ поєднується з реальністю в новій колекції молодого бренду KHOKI. Відомі своєю майстерністю печворку, дизайнери бренду поєднують між собою шкіряні куртки зі стьобаними накидками, яскраві светри, виконані в техніці "інтарсія" та чудовий денім. Справжнє повернення в дитинство, коли здавалося, що магічний світ співіснує з реальним.
13
23-03-17 15:21
tags:
#фd_кіно_й_тб
Фільм із найбільшим бюджетом на костюми — це...
Довгий час лідируючу позицію в категорії "Найбільший бюджет на костюми" займав "Диявол носить Прада". Тема й навіть сама назва фільму вказували на вишукані брендові речі та багатий лайфстайл героїв. Перший бюджет фільму на костюми становив лише 100 тисяч доларів, і тільки завдяки зв'язкам художниці з костюмів стрічки, Патриції Філд (вона також "одягала" серіал "Секс і місто"), а також потенційний комерційний успіх збільшили бюджет до рекордної суми, що перевищила 1 мільйон доларів.
Тим не менш, 2018 року з першого місця стрічку посунула романтична комедія "Шалено багаті азіати". За сюжетом, американка китайського походження Рейчел Ву, під час подорожі до Сингапуру, батьківщини свого хлопця, знайомиться з його фантастично багатою родиною й владною матір'ю, яка вважає, що Рейчел — не пара її сину.
Як і з першим фільмом, одна тільки назва "Шалено багаті азіати" передбачала дійсно шалений гардероб, а з цим і шалені витрати. Ба більше, в книзі Кевіна Квана, за якою було знято фільм, великі бренди згадувалися від сторінки до сторінки, а його герої навіть на наймаліші вечірки з'являються в спеціально підібраних модних костюмах. За підрахунками, лише на ювелірні вироби для стрічки кінокомпанія витратила понад 3 мільйони доларів, для деяких виробів довелося найняти приватну охорону. Кілька годинників у фільмі також коштують неймовірну суму. Один Rolex Daytona Пола Ньюмана коштував понад 500 000 доларів.
Художниця з костюмів Мері І. Фогт, не будучи азіаткою, переймалася щодо точної репрезентації багатого азійського стилю, і хоч у фільмі здебільшого використовувалися культові західні світові дизайнери, чудовим надбанням став одяг від представників азійської моди. За допомогою в підборі одягу для відтворення місцевого колориту Фогт звернулася до модної консультантки й колишньої редакторки Elle Malaysia Андреи Вонг (жіночий одяг) і малазійського дизайнера Рафа Чу (чоловічий одяг).
Так серед жіночого моди представлені роботи таких дизайнерів як Michael Cinco, Carven Ong, Khoon Hooi, Alia Bastamam (Малайзія); Carnet (Гонконг); Neil Felipp (Філіппіни). А серед чоловічої — Wardrobe, LORD’s Tailor (Малайзія); Aston Blake, Q Menswear, Lisa Von Tang (Сингапур).
10
23-03-15 17:15
tags:
#фd_подія #фd_кіно_й_тб
Ну і закінчуємо модний марафон по Оскару переможницею в категорії "Найкращі костюми" Рут Картер, стрічка "Black Panther: Wakanda Forever". Рут вже вигравала премію за костюми до першої частини стрічки і стала першою чорною жінкою, що виграла в цій номінації. А тепер вона стала першою чорною жінкою, що отримала два оскара! Стиль, в якому розроблені костюми, — афрофутуризм, одне з джерел натхнення — культура майя.
10
23-03-13 22:18
tags:
#фd_історія #фd_текстиль
Катазоме
— японська техніка фарбування тканин із використанням стійкої до фарбників пасти, нанесеної через спеціальний трафарет (катаґамі). Використання катаґамі (переважно для створювання принтів на тканинах для кімоно) розпочалося ще у восьмому сторіччі, але шанованим мистецьким напрямком ця техніка стала в період Едо і Мейджі (1600—1900).
Катаґамі є тонким трафаретом, що складається з двох-трьох шарів ваші (японський папір), які ламінують за допомогою соку, виготовленого із ферментованої гіркої хурми. Хурма має зберігатися в чані протягом кількох років, щоб отримати максимальний вміст таніну. Ламіновані листи висушують на сонці й коптять від семи до десяти днів у спеціальній коптильні, де задля отримання щільного диму спалюють тирсу, завдяки чому смола з диму прилипає до паперу. Усі процеси (ламінування, сушіння, копчення) повторюються багато разів протягом шести місяців. Готові катаґамі набувають яскравого світло-коричневого кольору, після чого різаки трафаретів вирізають і витискають на них візерунки.
За допомогою катаґамі на тканину пензлем чи мастихіном наносяться речовини, що відштовхують барвники (наприклад, віск або рисова паста). Після цього тканину фарбують ручним розписом, зануренням у фарбу або ж поєднанням цих двох технік, а барвник просочується скрізь, де тканина не захищена пастою. На тонких тканинах візерунок відбивається на зворотній стороні; зворотня сторона щільніших тканин має суцільний колір. Традиційним барвником для катазоме був індиго.
Одна з переваг техніки катазоме полягала в тому, що вона була недорогим способом створення на бавовні загальних візерунків, схожих на дорогу ткану парчу. Окрім бавовни, за допомогою катазоме декорували льон, шовк та тканини, повністю або частково синтетичні.
Процес створення трафарету можна подивитися тут (а також послухати медитативні звуки шуршання паперу й вирізання по ньому :)). Процес фарбування з використанням техніки катазометут.
10
23-03-12 16:40