Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Сергій Стерненко🇺🇦 Волонтерські картки: 4441114454997899 моно 5168745030910761 приват ❗️Не ведіться на шахраїв, нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!

Повідомлення telegram каналу - @fshn_detalno

Логотип телеграм спільноти - фешн, детально 2023-03-06

фешн, детально

Кількість підписників:
15
Фото:
166 
Відео:
 
Посилання:
10 
Категорії:
Telegram | Блоги | Інстаграм | Мистецтво | Зображення та фото | Мода та краса
Опис:
Погляд на модні події та стиль, а також те, що стоїть за ними. #укртґ #мода #стиль

Канал фешн, детально - @fshn_detalno - №194

tags:
#фd_новини
Нові колекції українських брендів
1. LESI PAK — бренд дитячого одягу, але цього разу вони вперше розробили також і дорослі речі, щоб підкреслити основну ідею колекції (зв'язок поколінь), і щоб мати з дитиною могли вбратися в парний святковий образ. Напередодні Великодня бренд представив капсульну колекцію, в основі якої — в'язані кептарики, прикрашені строкатими кутасиками. Усі кептарики створюються вручну майстринями у Львові із натуральної української вовни. На створення одного образу йде до 5 днів.
2. L'eskizzo представив весняно-літню капсульну колекцію із назвою SLOVA. Основною тематикою колекції стали вірші, зокрема Олени Теліги та Лесі Українки. Рядки поезій запринтовані на шаликах, які є головним аксесуаром колекції. "Ми хотіли, аби гардероб наших клієнток відображав їхні амбіції. Одяг із колекції можна носити на щодень, при цьому не відчуваючи себе недостатньо вбраним або ж занадто вбраним", — розповідає креативна директорка L’eskizzo Світлана Філюк. Колекцію складають такі елементи як костюми, жилетка, дві сорочки, спідниця, а виконана вона в спокійних відтінках з привабливими спалахами яскравого неоново-зеленого кольору. Лукбук був знятий у бібліотеці Київської політехніки.
3. LUVI також представив ready-to-wear колекцію на весну-літо 2023, що поєднує повсякденні й вечірні образи. Дизайнерки бренду надихалися знімками "української рив’єри 1920-х", духом Курбасівської «Березолі», графікою старовинної вишивки й окремими технологічними лайфгаками минулого, один з подібних лайфгаків реалізований у "з'єднувальному шві", яким раніше з'єднували елементи одягу, а в колекції він є приємним оздобленням. Велике різноманіття елементів — від цілих костюмів і суконь до топів і футболок — прикрашене вишитими традиційними деталями, які, на думку дизайнеров, мають на меті створити новий символізм, а не лише копіювати старовинні сенси.
44
23-04-01 15:46