Повідомлення telegram каналу - @fshn_detalno

Логотип телеграм спільноти - фешн, детально 2023-03-06

фешн, детально

Кількість підписників:
14
Фото:
166 
Відео:
 
Посилання:
10 
Категорії:
Telegram | Блоги | Інстаграм | Мистецтво | Зображення та фото | Мода та краса
Опис:
Погляд на модні події та стиль, а також те, що стоїть за ними. #укртґ #мода #стиль

Канал фешн, детально - @fshn_detalno - №173

tags:
#фd_подія #фd_натхнення
(2/2)
Також символом представленої колекції є міль. Хоч міль є найбільшим ворогом дизайнера трикотажу, Муракамі вбачає в них споріднену душу — також непопулярна серед людей, міль летить на світло, як уособлення надії. В'язані гачком молі, які наче налітають на жилети й светри, стають химерною прикрасою, а ніби поїдені міллю дірки на в'язаних сукнях естетично підкреслюють головну ідею колекції. Після свого шоу Муракамі під оплески аудиторії з'явився в джемпері з квітковим принтом, який для нього також зв'язала його мати.
Західний вплив чітко означився в колекціях FETICO й HARUNOBUMURATA. Дизайнерка FETICO Емі Фунаяма надихалася культовим мюзиклом 1972 "Кабаре" і його головною героїнею Саллі Боулз у виконанні Лайзи Мінеллі, крім "Кабаре" ця колекція стала даниною впевненості жінок на сцені, й одним з орієнтирів стала "темна чарівність" Гелен Бонем-Картер. Фунаяма додає розумної чуттєвості, світла й сексуальності в грайливих образ, яких, на її розсуд, жінок в її рідній країні часто обмежують.
HARUNOBUMURATA представив колекцію під назвою "Women Then" на честь знімків американського фотографа Джеррі Шатцберга, на яких зображені зразки жіночої елегантності ХХ ст. Дизайнер Харунобу Мурата більшу частину своїх двадцятих років провів у Європі й навіть заснував свій бренд у Мілані, перед тим як повернутися до Японії, де він є представником вишуканого мінімалізму, якому його навчив робота з італійським брендом Jil Sander.
Більш автентично японські тренди переосмислюються в колекціях Queen&Jack і JOTARO SAITO. Перший бренд обігрує японську шкільну форму, яка сама по собі є популярною як певна субкультура, стандартні елементи та фасони розвинуті й поєднані з італійськими матеріалами й майстерністю. Другий бренд пропонує нове прочитання традиційного кімоно. Дизайнер Джотайро Сайто є спадкоємцем цієї справи, його дід і батько намагалися пристосувати кімоно під різні вимоги свого часу, і він також шукає шляхи як надати традиції сучасності. Його головним натхненням є вулиця, вуличний стиль, у своїх дизайнах він опирається на речі які йому подобаються і намагається перенести своє захоплення в кімоно.
Загалом серед основних модних тенденцій можна виділити гру з формами (особливо як це представлено в колекції від YOHEI OHNO), асиметрію як у формах, так і в паттернах, поєднання різних паттернів в одному образі, подекуди гендерну нейтральність в жіночих і чоловічих образах. На противагу західному тренду із напівпрозорими тканинами і "голими" образами, в колекціях цього сезону здебільшого прослідковується багатошаровість. В деяких колекціях моделі приховують власне обличчя — ця тенденція набуває поширення в Японії завдяки появі нових музикантів, що виступають тільки під "аватарами", не розкриваючи власної зовнішності таких як Ado, Yorushika, Zutomayo та інші. Вони вважають за краще, щоб їхню творчість оцінювали незалежно від їхнього образу в соціальних мережах.
16
23-03-20 10:04