Статистика telegram каналу - @enkorr95

Логотип телеграм спільноти - enkorr 2021-10-28

enkorr

Кількість підписників:
1182
Фото:
2009 
Відео:
27 
Посилання:
1970 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Офіційний Telegram-канал українського інтернет-порталу, що висвітлює роботу енергетичного ринку України

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

enkorr
2024-05-18
enkorr
2024-05-12
enkorr
2024-05-10
enkorr
2024-04-30
enkorr
2024-04-24
enkorr
2024-04-17
enkorr
2024-03-12
enkorr
2024-03-07
enkorr
2024-02-26
enkorr
2024-02-20
enkorr
2023-11-24
enkorr
2023-10-25
enkorr
2023-09-09
enkorr
2023-09-03
enkorr
2023-04-09
enkorr
2023-04-02
enkorr
2023-03-20
enkorr
2023-02-04
enkorr
2023-01-29
enkorr
2023-01-02

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2022-05-25

Стіна канала enkorr - @enkorr95

⚠️Польські перевізники перенесли початок страйків на кордоні з Україною
Польські перевізники перенесли початок блокади руху вантажного транспорту поблизу трьох найбільших автомобільних пунктів пропуску на польсько-українському кордоні з 3 на 6 листопада.
Про це повідомив співголова блокади організатор протесту поблизу пункту пропуску «Корчова–Краківець» Томаш Борковський, передає «Укрінформ».
Загалом страйки плануються на пунктах «Корчова–Краківець», «Гребенне–Рава Руська» й «Дорогуськ–Ягодин».

💬«Блокада розпочинається з 12-ї години (13-ї години за київським часом – ред.) 6 листопада», – зазначив Борковський, додаючи, що вона одночасно розпочнеться в трьох місцях поблизу кордону з Україною.
Він повідомив, що цей протест офіційно зареєстровано польськими перевізниками в місцевих органах влади до 3 січня 2024 року.
Співорганізатор страйку повідомив, що блокуватиметься проїзд вантажних автомобілів, натомість пропускатиметься гуманітарна і військова допомога для України.
На його переконання, блокада спрямована не проти України, а за те, «щоб мати рівні можливості» з українськими перевізниками.
💬«Ми хотіли б узагалі не організовували цієї блокади. Якщо буде виконано наші вимоги, то ми не протестуватимемо. Проте станом на сьогодні не видно, що з нами хтось хоче розмовляти», – зазначив Борковський.
Він зауважив, що свої вимоги організатори страйку надіслали зокрема Міністерству інфраструктури Польщі.
Серед головних вимог польський організатор страйку назвав відновлення з боку Польщі практики дозволів для українських перевізників.
💬«Необов’язково їх повинно бути стільки ж, як до війни, але ми хочемо, щоб це було відновлено», – підкреслив організатор страйку.
Іншою вимогою він назвав те, щоб польські вантажні автомобілі було виключено з «єЧерги» для порожніх автомобілів, які повертаються з України в Польщу.
Борковський також зазначив, що організатори хочуть, аби польська сторона припинила видавати ліцензії для транспортних компаній з капіталом поза ЄС.
Як повідомлялося, українська сторона ініціює перемовини з Польщею та Єврокомісією через загрозу перекриття кордону.
enkorr
403
23-11-02 13:45
«Паралель» забезпечить Мotto нафтопродуктами
Компанія «Паралель-М» досягла угоди з мережею автозаправних станцій Мotto про постачання пального усіх марок для подальшої роздрібної реалізації. Про це enkorr стало відомо від джерел на ринку.
💬«Угода набула чинності з опівночі 1 листопада», – розповів співбесідник enkorr на умовах анонімності.
З його слів, «Паралель» візьме на себе забезпечення мережі пальним усіх марок. Інших змін наразі не передбачається, кажуть джерела.
У «Паралелі» на цю мить утримуються від коментарів.
За наявною інформацією, Мotto зіштовхнулась із проблемами постачання пального після масштабних слідчих дій силовиків улітку цього року. Внаслідок цього багато станцій мережі було зупинено. Після поновлення роботи цінова політика Мotto суттєво змінилась, ціни стали середньоринковими, в той час як раніше традиційно були найнижчими на ринку.
💬«Частина пального, зокрема бензинів, закуповувалась на міні-НПЗ, які теж опинилися під прицілом силовиків і не могли забезпечити потрібних обсягів», – каже співрозмовник enkorr.
Своєю чергою «Паралель» може мати профіцит обсягів постачання через наявність прямих договорів із закордонними й вітчизняними виробниками на тлі суттєвого скорочення мережі внаслідок військової агресії росії.
За даними Консалтингової групи «А-95», за 10 місяців 2023 року «Паралель-М» імпортувала нафтопродукти з Литви, Молдови й Румунії, а також купувала окремі партії на внутрішньому ринку. Всього було імпортовано 47 тис. т світлих нафтопродуктів і скрапленого газу, з яких 38 тис. т припадає на дизпальне.
Обсяги реалізації Мotto (близько 70 АЗС) в «А-95» оцінюють у 7 млн л на місяць, з яких понад половину складає скраплений газ. Власні роздрібні продажі «Паралелі» експерти оцінюють у 1 млн л на місяць.
Спостереження enkorr фіксували цікавість «Паралелі» до розвитку продажів і роздрібної мережі ще навесні поточного року. Не виключено, що Мotto є не єдиним напрямком цих зусиль.
Власником «Паралелі» є Олександр Дубинін, який придбав мережу у СКМ Ріната Ахметова 2020 року за кредитні кошти ПУМБ. На той час мережа складалася з 60 АЗС, а вартість угоди оцінювалась, за даними ринкових джерел, у $30 млн. Унаслідок російського вторгнення мережа скоротилась до 22 АЗС, дві з яких розташовано в Одеській області.
Мережа Мotto нараховує 70 АЗС. Її основу складає 63 АЗС, набуті внаслідок виходу зі складу мережі «БРСМ-Нафта» 2018 року.
enkorr
348
23-11-01 15:04
❗️Україна ініціювала зустріч з Польщею і Єврокомісією через загрозу перекриття кордону
▫️Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури звернулось до Міністерства інфраструктури Польщі та Директорату з питань мобільності Єврокомісії з проханням провести обговорення через ймовірне блокування пунктів пропуску польськими перевізниками. Про це повідомила пресслужба Мінвідновлення 31 жовтня.
▫️На зустрічі хочуть обговорити питання з виконанням меморандумів про пропускну спроможність українсько-польських пунктів пропуску.
💬«Ми отримали повідомлення про ймовірне блокування пунктів пропуску з боку польських перевізників. Наша позиція полягає в тому, що такі страйки та блокування шкодять всім: як українським, так і польським перевізникам», – наголосив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач.
▫️Він зазначив, що Україна вдячна польському народу за постійну підтримку в умовах повномасштабної війни та готова до діалогу, де рівноцінно будуть представлені інтереси перевізників обох країн.
▫️Зустріч з Директоратом Єврокомісії (DG MOVE) запланована на 31 жовтня. Ключова мета – напрацювання спільних рішень, які допоможуть збільшити пропускну спроможність та забезпечити стабільну роботу кордону.
▫️Польські перевізники пригрозили з листопада перекрити всі пункти пропуску з українською стороною через надмірну конкуренцію після лібералізації міжнародних перевезень між Україною та ЄС.
▫️Раніше перевізники в Польщі обмежувались блокуванням одного пункту пропуску, а тепер планують перекрити усі наявні в’їзди з України.
▫️Польські перевізники вимагають: повернути українським перевізникам дозволи; посилити для іноземних перевізників правила перевезень за ЄКМТ; неможливості реєструвати компанії в Польщі, якщо фінанси компанії знаходяться не на території ЄС; окрему чергу в Є-черзі для авто на номерах ЄС; окрему чергу на всіх кордонах для порожніх фур; отримати доступ до системи «Шлях».
▫️Як повідомляв enkorr, припинення роботи переходів може погіршити й без того складну ситуацію з перетином українсько-польського кордону, оскільки це призведе до збільшення навантаження на інші пункти пропуску. Вже протягом місяця виїзд у Польщу ускладнений через величезні черги на КПП. За останньою інформацією сервісу «єЧерга», час очікування перетину кордону на польських переходах складає 9-13 днів.
▫️Польща – важливий канал постачань нафтопродуктів на український ринок. У жовтні через польські кордонні переходи було імпортовано 25% обсягів бензину, дизпального й скрапленого газу, які відвантажувалися автомобільним транспортом.
enkorr
368
23-10-31 11:28
⛔️Польща може заблокувати роботу двох КПП на українському кордоні
Польські митники готуються заблокувати роботу КПП на українсько-польському кордоні. Про це enkorr повідомили учасники ринку, знайомі з питанням. Йдеться про переходи «Ягодин – Дорохуськ» і «Краківець – Корчова», оформлення вантажів через які може бути припинено з 3 листопада. Про причини дій польської сторони наразі невідомо.
Припинення роботи двох переходів може погіршити й без того складну ситуацію з перетином українсько-польського кордону, оскільки це призведе до збільшення навантаження на інші пункти пропуску. Вже протягом місяця виїзд у Польщу ускладнений через величезні черги на КПП.
За останньою інформацією сервісу «єЧерга», час очікування перетину кордону на польських переходах складає 9-13 днів. Зі слів голови логістичного відділу великої компанії-імпортера, компаніям доведеться переспрямовувати потоки нафтопродуктів на кордон з Словаччиною й Угорщиною.
Польща – важливий канал постачань нафтопродуктів на український ринок. У жовтні через польські кордонні переходи було імпортовано 25% обсягів бензину, дизпального й скрапленого газу, які відвантажувалися автомобільним транспортом.
enkorr
425
23-10-30 12:28
#щотижневийогляд #ДП
З авто на залізницю: імпортери намагаються обійти черги на кордонах
🔸
Наприкінці жовтня зарубіжні трейдери скоригували націнки на автомобільні партії дизпального, відреагувавши на зміни у попиті на різних напрямках постачань. Цього тижня на східних терміналах Польщі продукт пропонувався по +$90-105/т до котирувань CIF.
🔸Деякі постачальники зменшили премію на кілька доларів через збільшення обсягів наявного ресурсу. Учасники ринку повідомляють, що концерн Orlen шукає додаткові обсяги дизпального для поповнення запасів та забезпечення потреб роздрібного ринку. Це призвело до подорожчання морського ресурсу на $5-7/т.
🔸Нагадаємо, перед парламентськими виборами Orlen заморозив ціни палива для внутрішнього ринку на низькому рівні. Це сприяло зростанню попиту на продукт концерну та скороченню частки ринку незалежних постачальників. Після закінчення виборів дизпальне в Польщі почало дорожчати. С 17 по 27 жовтня базовий прайс Orlen зріс на 285 зл/м3 (+$81/т) до 5064 зл/м3. При таких темпах зростання та за умов підвищення котирувань в середині листопада незалежні трейдери зможуть продавати дизпальне в Польщі з позитивною маржою.
🔸Учасники ринку припускають, що наступного місяця польський ресурс для України може подорожчати.
💬«В листопаді ми будемо порівнювати ціни всередині Польщі та експорту. Тому не виключено, що для українського ринку премії трохи зростуть», — вважає один з польських трейдерів.
🔸З іншого боку українські компанії законтрактували цього місяця більше залізничних обсягів через черги на автомобільних КПП.
💬«В жовтні було багато замовлень на вагони, кільком клієнтам ми навіть відмовили», — каже польський постачальник. Придбані залізничні партії почнуть надходити в Україну у листопаді, що може призвести до перенасичення ринку.
🔸На балтійському напрямку продукт трохи подорожчав. З терміналів Orlen Lietuva автомобільні партії ДП з відвантаженнями наступного тижня продаються по +$100-110/т до котирувань CIF, це на $5/т більше порівняно з попереднім тижнем. При цьому за рахунок зменшення котирувань остаточні ціни зменшилися приблизно на €10/т. Американський ресурс в Ризі пропонується на $85-90/т дорожче від котирувань ICE Gasoil.
🔸На південному напрямку умови цінових пропозицій цього тижня не змінилися. Автомобільні партії ДП у Констанці пропонуються по +$60-85/т від середземноморських котирувань CIF. Учасники ринку повідомляють про високий попит на продукт, що вантажиться з чорноморського узбережжя.
💬«Термінал Euronova працює на межі своїх можливостей. Час очікування наливу бензовозів сягає восьми діб», — каже один з українських імпортерів.
🔸Після припинення оформлення вантажів з більшості нафтобаз Болгарії та молдавського Джурджулешті українські компанії збільшили закупівлі дизпалива в Румунії та українських дунайських терміналів. В Болгарії наразі ресурс пропонується лише з Белозему по +$85-95/т до котирувань CIF.
🔸На дунайських терміналах автомобільні партії дизпального з урахуваннями вартості перевалки пропонуються з преміями від +$105 до +160/т до котирувань CIF. За словами учасників ринку, навігація дунайськими каналами досі ускладнена через низький рівень води.
💬«Днями дві баржі сіло на мілину, довелося витягувати буксиром», — каже один з трейдерів.
🔸Інший постачальник повідомив, що через низький рівень води судна завантажуються не більш ніж на 70%.
🔸Наприкінці жовтня черги на автомобільних КПП все ще є проблемою для багатьох учасників ринку. Деякі компанії передбачили цю ситуацію та же на початку місяця замовило більше залізничного ресурсу. Як наслідок 1-25 жовтня обсяги розмитнення вагонів з дизелем зросли на 33% до 125 тис. тонн, а імпорт у бензовозах скоротився на 12% до 144 тис. тонн. З оглядом на коментарі зарубіжних трейдерів, в листопаді залізничного ресурсу в Україну буде надходити ще більше. Але динаміка постачань в значній мірі буде залежати від можливостей польских перевізників та «Укрзалізниці».
enkorr
369
23-10-27 12:55
🚨Силовики зупинили роботу підпільного міні-НПЗ на Закарпатті
Служба безпеки спільно з БЕБ ліквідувала масштабну схему незаконного виробництва і збуту оптових партій пального на Закарпатті. Про це повідомляє прес-служба СБУ.
За наявними даними, до організації оборудки причетний депутат облради, який у злочинному середовищі має статус кримінального авторитета.
Зазначається, що ця особа є давнім соратником і кумом Віктора Медведчука, у зв’язку з чим протягом тривалого часу очолювала обласний осередок забороненої партії ОПЗЖ. За даними ЗМІ, йдеться про кума Віктора Медведчука Івана Чубирка, який нині перебуває під вартою у справі про вимагання.
💬«Щоб приховати своє відношення до нелегального бізнесу, депутат облради напередодні повномасштабного вторгнення рф «переписав» НПЗ на підконтрольну йому компанію у Києві», — йдеться у повідомленні.
Під час слідства встановлено, що директор цієї компанії налагодив нелегальний продаж дизпального сумнівної якості з виробничих потужностей підконтрольного йому нафтопереробного заводу у м. Мукачево.
У подальшому учасники схеми закуповували нафту в українських постачальників сировини і переробляли її на власному заводі. Потім готову продукцію реалізовували мережам АЗС у Київській, Закарпатській, Львівській та Івано-Франківській областях без дозвільних документів і сплати податків.
💬«Для реалізації оборудки її організатори вносили недостовірні відомості до фінансово-господарської й звітної документації. Під час обшуків на підпільному НПЗ виявлено понад 600 тонн палива і обладнання для його виробництва на загальну суму майже 150 млн грн», — йдеться у повідомленні.
Крім того, у результаті слідчих дій в офісах фігурантів знайдено комп’ютери, мобільні телефони, документи і чорнові записи із доказами незаконної діяльності, печатки фірм, задіяних у злочинній схемі, готівку в різній валюті на загальну суму 3,3 млн у гривневому еквіваленті.
Наразі триває слідство у межах кримінального провадження, розпочатого за двома статтями за незаконне виготовлення підакцизних товарів і ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах.
Як повідомляв enkorr, раніше правоохоронці виявили міні-НПЗ, що виготовляв пальне без дозвільних документів у Дніпропетровській області.
enkorr
351
23-10-26 12:36
❗️Шукаю машину: через високий попит на бензовози перевізники підвищують тарифи
З початку жовтня вартість перевезення імпортних нафтопродуктів по основних маршрутах зросла на 20-50%, повідомили enkorr учасники ринку.
Зростання тривалості кругового рейсу у 2-3 рази призвело до того, що компанії змушені залучати більшу кількість бензовозів для організації вчасного вивозу нафтопродуктів з зарубіжних напрямків. Закономірним наслідком цього стало підвищення транспортних тарифів компаніями-перевізниками.
💬«На маршруті Малашевічі-Ягодин ціна перевезення була €750-900 за бензовоз. Зараз не хочуть їхати навіть за €1100, та й за €1200 дуже важко знайти», — каже трейдер, що продає дизпальне у західній Україні.
Круговий рейс бензовоза при перевезенні дизпального або бензину з балтійського напрямку обійдеться на €40-50/т дорожче порівняно з вересневими розцінками, тобто зростання вартості транспорту за неповний місяць складає 20-25%. За словами компаній, у деяких перевізниках ставки зросли більш суттєво.
💬«Вартість перевезення йде вгору через черги, тому що машини роблять вдвічі менше рейсів. За місяць зростання десь у півтора рази», — каже трейдер з Києва.
💬«Нормативна вартість оренди бензовозу складає десь 2500 грн/добу, тому якщо машина стоїть на кордоні 8-9 днів, то кінцева вартість фрахту зростає», — каже власник мережі Prime, Дмитро Льоушкін.
Водночас інші компанії повідомляють, що поки не відчули зростання вартості перевезень.
💬«Для нас у жовтні тарифи залишилися без змін», — повідомив представник мережі АЗС, яка забезпечується паливом з польського напрямку.
Окрім черг на кордоні на збільшення вартості перевезень також впливає подорожчання палива в країні. З початку вересня ціни дизпального на колонках зросли в середньому на 3 грн/л, що впливає на собівартість транспортних послуг.
enkorr
417
23-10-25 13:02
💬#експертнадумка #куюн
Автогаз набирає висоту
Споживачі автогазу з тривогою слідкують за цінниками на АЗС. На більшості заправок останніми днями вартість LPG додала понад 1 грн, і, схоже, це не фінал. Нинішнє здорожчання має комплексний характер.
Насправді на зовнішньому ринку газ здорожчав десь на 1,5-2 грн/л ще у другій половині вересня, а в Україні тенденція відіграла лише частково через слабкі продажі й ритмічні постачання газу, закупленого раніше за нижчими цінами. Ситуацію суттєво пришвидшили внутрішні чинники.  
По-перше, затори на кордоні. Там зараз просто жерсть через навалу пріоритетного агропромислового експорту: паливовоз може чекати на виїзд два тижні. Та якщо запасів дизелю-бензину і автоцистерн, здатних їх возити, в Україні багато, то зі скрапленим газом усе не так весело. Іншими словами, збій ритмічності імпорту дизель переживає набагато легше, ніж LPG.
По-друге, дається взнаки російське пальне, а точніше, боротьба з ним. З 17 жовтня митниця більш детально перевіряє походження нафтопродуктів. У частини постачальників з Польщі й країн Балтії необхідних документів очікувано не виявилося. Ще частина обсягів тимчасово випала у абсолютно прозорих виробників. Наприклад, частина європейських і американських заводів не має практики видачі документів у форматі, який тепер вимагає українська митниця.
Відтерміноване здорожчання + затори на кордоні + нові правила на митниці = 2,2 грн/л у гуртовому секторі за тиждень. За той же період середня роздрібна ціна підросла на 60 коп.. Хтось із мереж зростав швидше, хтось – повільніше, але динаміку на найближчі 4-5 днів уже можна спрогнозувати. Щось сказати про тривалішу перспективу поки що важко. З одного боку, ажіотажні настрої можуть ще трохи підняти температуру на ринку, з іншого – оператори за 5-10 днів мають повністю «перетравити» нові вимоги митниці, й газу стане більше.
Що точно можна гарантувати, так це ціновий відкат за першої змоги. Конкуренція на ринку автогазу (часом нечесна і нерозумна) вже давно тримає роздрібні ціни у країні на мінімально можливому рівні.
enkorr
302
23-10-24 14:36
⚡️Роздрібні ціни на автогаз продовжили зростати
Середня роздрібна ціна на LPG в Україні за вихідні (з 20 по 23 жовтня) зросла на 23 коп., до 26,72 грн/л.
Про це свідчать дані моніторингу Консалтингової групи «А-95».
Дивитись таблицю зміни роздрібних цін на АЗС із 20 по 23 жовтня
228
23-10-23 11:06
⚡️До злету готові: роздрібні ціни LPG відштовхуються від аукціону
Ціни на автогаз у роздрібних мережах почали реагувати на стрибок вартості LPG на аукціоні в середу. Так, цінники 19-20 жовтня у роздрібних мережах піднялися на 0,10-1,3 грн/л. Зі слів учасників ринку, вартість газу має більший потенціал для зростання читати далі
391
23-10-20 15:11