Fuente
Українці в Словаччинi🇺🇦🇸🇰 / Ukrajinci na Slovensku | ️У Словаччині підприємців чекають великі зміни. Від 2026 року вони пла...
1 850 Vistas/Alcance
2025-11-02 17:58
Mensaje №4357
❗️
У Словаччині підприємців чекають великі зміни. Від 2026 року вони платитимуть державі значно більше внесків
Нові правила торкнуться всіх, хто працює сам на себе — тобто має статус «živnostník» (фізична особа-підприємець). Раніше людина платила соціальні та медичні внески лише тоді, якщо її прибуток перевищував певну суму. Тепер це зміниться — сплачувати доведеться всім, навіть тим, хто заробляє зовсім мало. Нові підприємці вже не матимуть цілий рік без відрахувань. Замість цього платити внески вони почнуть після шести місяців від початку діяльності. Підвищиться і мінімальна сума, від якої рахуються внески. Вона становитиме 60 % від середньої зарплати за попередні два роки. Це означає, що щомісячні платежі для більшості підприємців можуть перевищити 300 євро. До системи внесків тепер потраплять і ті, хто працює не за трудовим договором, а, наприклад, отримує гонорари — журналісти, митці, фрилансери чи перекладачі. Усі вони повинні будуть реєструватися в соціальній та медичній страховці й регулярно сплачувати відрахування. Підприємці критикують нові правила й кажуть, що вони можуть відлякати людей від відкриття власної справи. Держава ж пояснює: зміни потрібні, щоб стабільніше фінансувати пенсійний і медичний фонди. Експерти радять усім підприємцям заздалегідь перевірити, коли саме почнуть діяти для них нові обов’язки і скільки доведеться платити, щоб уникнути неприємних сюрпризів. Джерело: tvnoviny
У Словаччині підприємців чекають великі зміни. Від 2026 року вони платитимуть державі значно більше внесків
Нові правила торкнуться всіх, хто працює сам на себе — тобто має статус «živnostník» (фізична особа-підприємець). Раніше людина платила соціальні та медичні внески лише тоді, якщо її прибуток перевищував певну суму. Тепер це зміниться — сплачувати доведеться всім, навіть тим, хто заробляє зовсім мало. Нові підприємці вже не матимуть цілий рік без відрахувань. Замість цього платити внески вони почнуть після шести місяців від початку діяльності. Підвищиться і мінімальна сума, від якої рахуються внески. Вона становитиме 60 % від середньої зарплати за попередні два роки. Це означає, що щомісячні платежі для більшості підприємців можуть перевищити 300 євро. До системи внесків тепер потраплять і ті, хто працює не за трудовим договором, а, наприклад, отримує гонорари — журналісти, митці, фрилансери чи перекладачі. Усі вони повинні будуть реєструватися в соціальній та медичній страховці й регулярно сплачувати відрахування. Підприємці критикують нові правила й кажуть, що вони можуть відлякати людей від відкриття власної справи. Держава ж пояснює: зміни потрібні, щоб стабільніше фінансувати пенсійний і медичний фонди. Експерти радять усім підприємцям заздалегідь перевірити, коли саме почнуть діяти для них нові обов’язки і скільки доведеться платити, щоб уникнути неприємних сюрпризів. Джерело: tvnoviny