Fuente
Юридична допомога військовим | ️ФОПів можуть серйозно штрафувати у березні за порушення низки законів...
3 800 Vistas/Alcance
2025-03-06 13:04
Mensaje №1777
‼️
ФОПів можуть серйозно штрафувати у березні за порушення низки законів. Детальніше про кожен з них:▪️
Відсутність у магазині/точці продажу безготівкового розрахунку (POS-терміналу) — від 1 700 до 17 000 грн + 8 500 грн штрафу;▪️
Ігнорування запиту податкової (ненадання відповіді чи документів) — 8 000 грн, тобто одна мінімальна зарплата станом на 1 січня;▪️
Недотримання вимог щодо працевлаштування — від 8 500 до 34 000 грн;▪️
Ведення підприємницької діяльності без оформлення ФОП — від 17 000 до 85 000 грн;▪️
Неоформлення найманих працівників — від 80 000 до 240 000 грн за кожного співробітника (сума залежить від частоти скоєння порушення);▪️
Недопуск інспектора праці до перевірки — 128 000 грн;▪️
Видача фіскальних чеків старої форми — 100% суми, вказаної в документі (нова форма чека набуде чинності з 1 березня);▪️
Відсутність реєстратора розрахункових операцій — 100% вартості проданих без РРО товарів (150% у випадку повторного порушення).Більше про ФОП, бухгалтерію та податки розповідають у цьому каналі 👇 https://t.me/+rwBhi5QOIDZhM2Q6
ФОПів можуть серйозно штрафувати у березні за порушення низки законів. Детальніше про кожен з них:▪️
Відсутність у магазині/точці продажу безготівкового розрахунку (POS-терміналу) — від 1 700 до 17 000 грн + 8 500 грн штрафу;▪️
Ігнорування запиту податкової (ненадання відповіді чи документів) — 8 000 грн, тобто одна мінімальна зарплата станом на 1 січня;▪️
Недотримання вимог щодо працевлаштування — від 8 500 до 34 000 грн;▪️
Ведення підприємницької діяльності без оформлення ФОП — від 17 000 до 85 000 грн;▪️
Неоформлення найманих працівників — від 80 000 до 240 000 грн за кожного співробітника (сума залежить від частоти скоєння порушення);▪️
Недопуск інспектора праці до перевірки — 128 000 грн;▪️
Видача фіскальних чеків старої форми — 100% суми, вказаної в документі (нова форма чека набуде чинності з 1 березня);▪️
Відсутність реєстратора розрахункових операцій — 100% вартості проданих без РРО товарів (150% у випадку повторного порушення).Більше про ФОП, бухгалтерію та податки розповідають у цьому каналі 👇 https://t.me/+rwBhi5QOIDZhM2Q6