Статистика telegram каналу - @whatthebutton

Логотип телеграм спільноти - Як назвати кнопку? 🤔 UX-райтинг, інтерфейсні тексти 2024-07-14

Як назвати кнопку? 🤔 UX-райтинг, інтерфейсні тексти

Кількість підписників:
844
Фото:
56 
Відео:
 
Посилання:
30 
Категорія:
Дизайн
Опис:
Усе про UX-райтинг: як писати інтерфейсні тексти та створювати крутий користувацький досвід. Поради, кейси, вакансії. Авторка: @ilonaslepchik, Senior UX Writer @ Kyivstar.Tech

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2024-07-14

Стіна канала Як назвати кнопку? 🤔 UX-райтинг, інтерфейсні тексти - @whatthebutton

любі, хочу подарувати комусь із вас іконічну книгу «Письмо — це дизайн». тому буде розіграш:
🪙 донатьте від 44 грн на акумулятори для мавіка: https://send.monobank.ua/jar/7F7xToYdS8
🧡 ставте будь-яке серденько у коментарях під цим постом
розіграю щойно досягнемо мету банки, гадаю, за два тижні.
дякую! P.S. мандаринка в комплекті 😄🍊

Зображення до поточного посту у каналі "Як назвати кнопку? 🤔 UX-райтинг, інтерфейсні тексти" - @whatthebutton
194
24-12-20 08:20

Привіт! Я Соломія, UX Writing Manager у Headway, і хто памʼятає, той пригадає, що недавно я приходила до вас із вакансією…
І ось я прийшла знову, але вже з новою можливістю:) Супер тішусь змозі постійно розширювати нашу команду з уже 6 UX райтерів!
Same things stay true:
🌀 Крутий український освітній продукт, що допомагає зростати 40М+ користувачів і є лідером у світі за кількістю завантажень у ніші книжкових самарі 
🌀 Наші UX райтери та райтерки працюють всередині кросфункційних продуктових команд, де вони впливають на рішення на всіх етапах — від знаходження проблеми до аналізу результатів.
🌀 Сильне комʼюніті UX райтерок і райтерів — ми разом зростаємо через регулярні дизайн критики та льорнінг сесії, челенджимо рішення одне одного, працюємо над стайл гайдом та просто розділяємо любов до дизайну словами. І, звісно, постійно обмінюємось каламбурами:)
🌀 Можливість силою тексту впливати на продуктові та бізнес-результати. У Headway, UX райтери та райтерки разом з командою тестують найкращі версії UX копі та швидко отримують результати своїх ідей і рішень. Адже ми знаємо важливість правильної комунікації.
Це класна можливість для тих, хто любить навчатись, сповідує дата-дрівен підхід, дизайн мислення та хоче прямо впливати на продукт. Якщо це про вас, давайте знайомитись!
Деталі вакансії та можливість податись

470
24-12-10 13:17
🍩 Лекція від UX-райтерок Silpo та LOKO
Друзі, приходьте на лекцію "Показники хорошого тексту в продукті: як створювати прості та зрозумілі тексти для користувачів" 💫
28 листопада, 19:30 (запис буде)
📌 Про що лекція:
1. Що таке UX-райтинг та яка його цінність у продукті.
2. Важливість Tone of Voice для мікрокопі: приклади адаптації TOV для різних типів аудиторії.
3. Ключові елементи хорошого тексту за формулою S.U.C.C.E.S., та як використовувати їх на практиці.
4. Типові помилки у UX-текстах і шляхи їх уникнення.
5. Практичні завдання: застосування теорії на практиці для закріплення матеріалу.
📌 Для кого буде корисно:
UX дизайнери, UX райтери та копірайтери
📌 Лектори:
Ірина Гайдаренко, UX райтерка в Silpo.
Анна Складановська, UX райтерка в LOKO.
👉🏻 Купити квиток
541
24-11-19 10:54
​​UX-райтинг — це мистецтво повідомити багато, сказавши якомога менше. Ілона Слепчик, авторка каналу @whatthebutton та UX-райтерка додатка Мій Київстар розповіла, як змінювати користувацький досвід за допомогою текстів.
🌟 Про користувачів
1️⃣ Люди не читають тексти, а сканують їх. Якщо матеріал короткий, простіше зачепитися очима за слово, яке шукаєш.
2️⃣ У користувачів мало часу, щоб ухвалити рішення. Тому кожна додаткова секунда, яку вони витрачають на читання, знижує конверсію.
3️⃣ Коли інформації забагато, людина перевантажується. Через це — відмовляється від продукту.
Якщо ви працюєте із застосунками, або ваші користувачі частіше заходять зі смартфона — довгі тексти протипоказані.
🌟 Як написати короткий та дієвий текст

1️⃣ Зведіть суть повідомлення до одного речення або слова. Те, що вийшло — це і є ваш заголовок або перше речення.
2️⃣ Можете щось видалити без втрати сенсу? Видаляйте це.
Порівняйте:
Тарифний план → Тариф
Перейти до повідомлень → До повідомлень
Просимо вибачення за неочікувані незручності → Вибачте за незручності
А як щодо «будь ласка»? Може здатися, що «будь ласка» — це турбота про користувача. Але справді турбуємося ми тоді, коли допомагаємо людям легко та швидко отримати бажане. «Будь ласка» займає дорогоцінне місце на екрані, яке можна заповнити корисним текстом.
3️⃣ Тест 5 секунд. Покажіть текст іншій людині, найкраще — не колезі. Якщо вона за 5 секунд не зрозуміла, про що мова і що потрібно зробити — значить, текст варто допрацювати.
То як, лишаємо «будь ласка», чи в додатках та на сайтах йому не місце?
563
24-10-30 12:28
Шукаємо UX-райтера в MacPaw
Робота безпосередньо в продуктовій команді разом з дизайнерами, все як ми любимо.
Також гарантовані теплі лампові зустрічі й фідбек-сесії зі мною та прекрасною UX Writers Lead. Ми всі працюємо кожен над своєю частиною продукту, але активно обмінюємося досвідом
Якщо любите підписки, керування акаунтами й оце все — кайфонете особливо.
Компанія хороша і максимально базована (зараз ось збираємо на кейсевак для ЗСУ, ще один MacPaw передали самі).
Подавайтеся: https://macpaw.com/careers/ux-writer
574
24-10-15 16:10
🎙 Лекція за донат: Когнітивні упередження та їх вплив на продуктовий дизайн
Памʼятаєте, я розповідала, що проводила на роботі лекцію про когнітивні упередження? Так от, я проведу її знову — цього разу для всіх вас!
Що варто знати про когнітивні упередження, якщо ви працюєте над продуктом?
1. Упередження наламають вам дров, якщо під їх впливом користувач не пройде флоу, як задумано.
2. Якщо ви знатимете, як працюють упередження, ви зможете це використати, аби продукт досягав кращих результатів.
Тож запрошую вас на мою лекцію “Когнітивні упередження та їх вплив на продуктовий дизайн”, яка пройде в четвер, 17 жовтня, о 19:00.
Про що поговоримо:
🔸 як ми мислимо
🔸 що таке когнітивні упередження і які вони бувають
🔸 як упередження впливають на дизайн продуктів
Вартість лекції — 200 грн. Усі гроші підуть на збір Анастасії Мозгової, яка збирає на мавіки для розвідки 47 бригади «Маґура».
Як потрапити на лекцію:
🔹 задонатьте 200 грн на банку моно
🔹 відправте скрін оплати мені в особисті
🔹 я надішлю вам всі деталі у відповідь.
До зустрічі! 💫
P.S. Запис буде)
Зображення до поточного посту у каналі "Як назвати кнопку? 🤔 UX-райтинг, інтерфейсні тексти" - @whatthebutton
744
24-10-09 17:39
🙃 "Та що там писати, одне речення!"
Присвячується всім UX-райтерам, яких коли-небудь просили накидати тексти для флоу за пʼять хвилин між дзвінками 😋
Зображення до поточного посту у каналі "Як назвати кнопку? 🤔 UX-райтинг, інтерфейсні тексти" - @whatthebutton
530
24-09-21 06:10
💡 Вчора провела на роботі лекцію про когнітивні упередження та їх вплив на продуктовий дизайн.
Ви точно чули про психолога та Нобелівського лавреата Деніела Канемана. Його книга "Мислення швидке й повільне" присвячена когнітивним упередженням — таким собі шорткатам мислення, завдяки яким ми приймаємо рішення за долю секунди (але далеко не завжди це рішення правильне).
Ми повторили декілька психологічних експериментів, описаних у книзі Канемана, прямо під час лекції. І отримали ті ж результати! 😨
Як сказала моя колега: "Я відчуваю себе так, ніби Ілона грається нами, як пішаками на шаховій дошці 🤪"
Зображення до поточного посту у каналі "Як назвати кнопку? 🤔 UX-райтинг, інтерфейсні тексти" - @whatthebutton
562
24-09-10 14:53

любі друзі, вже сьогодні чекаю вас на лекції про сторінки 404.
стартуємо о 19:30. зареєструйтесь — http://bit.ly/404pagenotfoundlecture, лінк на зум буде у вас на пошті за годину до початку.
побачимось ❤️

Зображення до поточного посту у каналі "Як назвати кнопку? 🤔 UX-райтинг, інтерфейсні тексти" - @whatthebutton
619
24-08-20 09:21
💡У пошуках UX Writer, що разом з командою Gamification буде покращувати досвід навчання для наших користувачів 💡
Привіт! Я Соломія, UX Writing Manager у Headway і я не скромно вважаю, що працювати з UX райтингом у Headway — дивовижно.
Чому:
🌀 Наші UX райтери та райтерки працюють всередині кросфункційних продуктових команд, де вони впливають на рішення на всіх етапах — від знаходження проблеми до аналізу результатів.
🌀 Сильне комʼюніті UX райтерок і райтерів — ми разом зростаємо, челенджимо рішення одне одного, працюємо над стайл гайдом та просто розділяємо любов до дизайну словами.
🌀 Можливість силою тексту впливати на продуктові та бізнес-результати. У Headway, UX райтери та райтерки разом з командою тестують найкращі версії UX копі та швидко отримують результати своїх ідей і рішень. Адже ми знаємо важливість правильної комунікації.
А що робить це ще дивовижнішим — власне, можливість завше збільшувати нашу прекрасну UX райтинг команду.
Тому рада поділитись, що шукаємо людину на позицію UX Writer. Це класна можливість для тих, хто любить навчатись, сповідує дата-дрівен підхід, дизайн мислення та хоче допомагати мільйонам користувачів зростати. Якщо це про вас, давайте знайомитись!
Деталі вакансії та можливість податись
811
24-08-07 08:58