Статистика telegram каналу - @textnechipliaie

Логотип телеграм спільноти - Текст не чіпляє 2024-07-14

Текст не чіпляє

Кількість підписників:
1523
Фото:
74 
Відео:
Посилання:
100 
Категорія:
Лінгвістика
Опис:
Аня Соха, журналістка, старша продюсерка спецпроєктів у hromadske. В цьому каналі ділюсь своїм досвідом, порадами, кейсами та рефлексую Реклама, співпраця: @ann_sokha

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2024-07-14

Стіна канала Текст не чіпляє - @textnechipliaie

🙌 Відповідь на квіз
Під час Громадянської війни в США (1861–1865) кореспонденти передавали інформацію з місця подій з допомогою телеграфу. Оскільки зв'язок часто переривався та повідомлення оплачувалися за кількістю слів, то репортери перейшли до нового стилю написання, який став відомий як «перевернута піраміда».
Журналісти старалися бути лаконічними й передавати основну інформацію на самому початку тексту.
Джерело інформації — курс English for Journalism від Пенсильванського університету на Coursera
📬 Текст не чіпляє
797
24-09-20 16:01
Сценарні кліше в четвертому сезоні «Емілі в Парижі»

Я люблю розслабитися під цей серіал, подивитися на гарні наряди та пейзажі Франції. Не завищую очікування та розумію, що до сценарію є багато питань.
Але перегляд нового сезону щось аж надто втомив мене своєю передбачуваністю.
➡️ Перший скриншот. В той час, як Алфі займається боксом, до нього підбігає Емілі. Вона кличе хлопця, він відволікається і дивиться на неї. «О, ні, зараз інший боксер "неочікувано" вдарить його», — роздратовано пробігає у моїй голові. І, звичайно, це відбувається 🙈
➡️ Другий скриншот. Під час балу-маскараду Емілі зустрічає дівчину, яка вдягнена так само як вона. «О боже, хтось з чоловіків прийме іншу дівчину за Емілі та відбудеться якась драма» — так і сталося 😂
Коли маєш такий-сякий візуальний та текстовий досвід, подібні речі впадають в око. Ці ходи можна було б спокійно прибрати зі сценарію без втрат.
Але що ж, буду дивитися другу половину сезону, таке воно guilty pleasure 😃
Зображення до поточного посту у каналі "Текст не чіпляє" - @textnechipliaie
Зображення до поточного посту у каналі "Текст не чіпляє" - @textnechipliaie
1200
24-09-12 12:41
📍Інструмент для вашого портфоліо
Нещодавно мій колега спілкувався з журналісткою-фрилансеркою, і вона надіслала портфоліо у незнайомому для мене сервісі — Wakelet.
Мені сподобалося, як виглядає і я зразу побігла тестувати. Ось яке мініпортфоліо вийшло. Що я відмітила:
▶️ Сервіс зі Сполученого Королівства і має попит в освітянській тусовці. Створювали Wakelet з метою впорядкувати контент у різноманітні колекції.
▶️ Реєстрація і процес створення колекції дуже простий та інтуїтивний. Шаблона прям для портфоліо нема, але у мене усе вийшло на «пустому» шаблоні.
▶️ Можна зробити красивий фончик — завантажити картинку або обрати з фотостоку Unsplash.
▶️ У колекції можна додавати не тільки посилання, а й зображення та PDF-файли.
▶️ Можна залишити той опис, що підтягнувся до лінка, а можна й відредагувати. Наприклад, описати, що саме ви робили в кожному проєкті.
Сервіс кльовий, потенційно буду використовувати для створення таких мініпортфоліо під специфічні запити. Але свою велику базу робіт залишатиму у Google-таблиці. Крім портфоліо, можна спробувати робити тематичні добірки — зберігати одяг, який сподобався, референси ілюстрацій тощо.
Якщо хтось вже користується Wakelet, поділіться досвідом у коментарях 🙌
📬 Текст не чіпляє
1100
24-09-10 08:34

Ні, я не хочу цього знати 😂
«Друзі» то святе, тому ролик зразу отримує «Не цікавить»
Отакий контент, поки я збираюся з думками на нові пости 😃

Зображення до поточного посту у каналі "Текст не чіпляє" - @textnechipliaie
1100
24-08-29 12:48
Розкажіть, ким ви працюєте 🫶
Хочу трошки краще розуміти, хто читає канал і які ще теми можуть бути цікавими. Обирайте варіанти нижче в анонімному опитуванні. Можна обирати кілька варіантів, якщо ви поєднуєте. Наприклад, якщо фрилансите, то мені цікаво, в якій сфері.
Нативник — той, хто працює з нативною рекламою та спецпроєктами в медіа (як я).
p.s. Кількість варіантів технічно обмежена, тож за бажанням напишіть свою професію у коментарях, якщо її немає.
Дякую 😊
1300
24-08-09 10:52
«Чужію я»

Захоплююсь вмінням митців відчувати дух часу та вигадувати (або оживлювати) слова. Прикладів від українських літераторів багато і ось свіженький — від гурту Nazva. Колектив може бути вам знайомий як учасник нацвідбору на Євробачення з піснею Slavic English.
Nazva випустили пісню «Чужію я», ось рілз з приспівом. Мене промурашило, наскільки актуальна і зрозуміла ідея слова «чужіти», наскільки воно близьке усім, хто покинув рідні міста через війну. І яке містке це слово.
Раніше не зустрічала його в інфополі, саме тому я в такому захваті. Не впевнена на 100%, чи гурт його вигадав, знайшла лише в одному словнику, ось тут.
Nazva подає таке тлумачення слова: «ставати чужим, там де раніше був рідним». І це 💔
1400
24-08-07 12:35
Короткий витяг, як треба працювати з цитатами, від «Медіамейкера» 🙌
А в повному тексті добре пояснені відмінності роботи з прямою мовою:
▶️ героїв в літературному репортажі
▶️ експертів в пізнавальних матеріалах
▶️ чиновників у новинах
Наприклад, в репортажі яскравий діалектизм домалює портрет героя, а от в порадах про здоров'я буде зайвим.
Цю тему я ще підіймала у «базованій редактурні», в цьому пості є приклад редагування.
Зображення до поточного посту у каналі "Текст не чіпляє" - @textnechipliaie
1200
24-08-05 10:33
🫰 Безплатний урок про креативні тексти
Я часто показую, як редагувати речення і скорочувати кількість слів у них. От і Настя Яланська, Head of Creative Copywriting в Kukurudza, має суперсилу — вкладати у 5-10 слів більше сенсу, ніж зазвичай.

Переходьте у чат-бот та дивіться безплатний урок від Насті та Kukurudza. Він триває 70 хв, і за цей час ви дізнаєтеся:

— Як писати тексти не за години, а хвилини;
— Як продавати та залучати аудиторію завдяки їм;
— Як придумувати креативні тексти, які викликають емоції.

Якщо зареєструєтеся зараз, то отримаєте ще й файл «7 фішок, які посилять будь-який текст»
тиць.
#реклама
Зображення до поточного посту у каналі "Текст не чіпляє" - @textnechipliaie
1300
24-08-02 08:02
Як я написала матеріал про «Гру престолів», не дивившись її

Це був 2019 рік. Я успішно здала перший фриланс-матеріал в Happy Monday, і тут мені пропонують другу тему в роботу. Напередодні виходу останнього сезону «Гри престолів» редакторка хоче випустити статтю з кар'єрними порадами на прикладах героїв серіалу.
Ідея супер, але є одне але: я не дивилась цей серіал і мало, що про нього чула. Та це ж початок моєї журналістської кар'єри, здається, друге серйозне медіа, з яким я співпрацюю. Я вирішую, що відмовлятися не можна 😂
Складність була у тому, що не можна було знайти експертів і взяти у них інтерв'ю, як це зазвичай відбувається. Потрібно дуже добре знати героїв, сюжет та підв'язати під це розумну пораду з кар'єрного зростання.
Що я робила, аби написати статтю:
▶️ Питала ідеї у друзів, які люблять серіал. Це не допомогло, адже не так просто згадати й зіставити деталі сюжету з порадою по кар'єрі. Лише мій хлопець дав хорошу ідею про Тайвіна Ланістера, яка увійшла до матеріалу.
▶️ Дивилась огляди сезонів на Youtube та читала біографії персонажів в інтернеті. Ось це в поєднанні з моєю креативністю дало результат. Я чіплялась за характеристики героїв, їхні сюжетні лінії та вигадувала, чим це схоже на просування по кар'єрі. Наприклад, в Ар'ї були вчителі з фехтування та майстерності Безликих. Я пов'язала це з менторами, які можуть стати в пригоді на кар'єрному шляху.

Що в результаті?
💪 Вийшла класна стаття. Зараз перечитала — і не кринжую.
💪 Добре зарекомендувала себе у редакції та продовжила співпрацю.
💪 Ще більше повірила в себе і відчула, що можу багато.
😂 Заспойлерила собі майже весь серіал, але зацікавилася і почала повноцінно дивитися.
📬 Текст не чіпляє
1200
24-08-01 12:29
Пост-знайомство 🖖
Оновлюю старий закріплений пост та принагідно вітаюся з усіма новенькими:
📬 Аня Соха, старша креативна продюсерка в комерційному відділі hromadske. Займаюся нативною рекламою і спецпроєктами, а саме продюсую, придумую ідеї, ставлю ТЗ, редагую і комунікую з клієнтами.
📬 Нативкою займаюся майже 4 роки, до «Гро» робила її у Vector.
📬 А ще до того була фриланс-журналісткою і співпрацювала з багатьма медіа.
📬 Одна з улюблених рубрик читачів — #базована_редактурня. Це приклади редагування речень.
📬 А ще ділюся тут порадами з розвитку креативного мислення, кейсами матеріалів та спецпроєктів, робочими лайфхаками, інструментами та історіями.
Дякую, що ви тут 🥰
Зображення до поточного посту у каналі "Текст не чіпляє" - @textnechipliaie
1200
24-07-29 16:25