Статистика telegram каналу - @knygoterapiia

Логотип телеграм спільноти - Книготерапія 📗 2024-12-03

Книготерапія 📗

Кількість підписників:
861
Фото:
242 
Відео:
14 
Посилання:
91 
Категорія:
Книги
Опис:
Канал для закоханих в читання 📖Чесні відгуки без спойлерів 📚Огляди і розпаковки поповнень 🔥Найцікавіше з книжкових подій Підпишись і починай книготерапію! Insta https://www.instagram.com/knygoterapiia Fb https://www.facebook.com/liubovbovan Tg @liybovbo

Кількість підписників

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2024-12-03

Стіна канала Книготерапія 📗 - @knygoterapiia

Шлях початківця: як автори та видавництва просувають дебютні книжки
Саме таку назву мала друга подія, яку я відвідала під час вихідного з Сенсом. Спікерками були Ірина Юрченко з «Лабораторії», Катерина Ільчук з Vivat, письменниця Христина Морозова, а модераторкою — Катерина Самойленко.
Найголовніші тези ⬇️
Поради авторам до співпраці з видавництвом
Займайтеся просуванням книги ще до її закінчення
Нарощуйте соціальний капітал у вигляді підписників, будьте активним в соцмережах, показуйте чітку громадянську позицію
Щиро розповідайте про роботу над книгою
Вчіться презентувати й хвалити себе
Не чекайте, що видавництво відповість вам швидко, розгляд рукопису може тривати кілька місяців — наприклад, Vivat щодня отримує 50-100 заявок від авторів
Не зупиняйтесь в пошуках видавця — «ні» від видавництва не означає, що книга погана. Можливо вона просто не вписується в план або в портфелі видавництва є схожа книга
Де і як видавництва шукають авторів
Всюди! А саме:
🔎 Стежать за цікавими блогерами у всіх соцмережах, і можуть запропонувати написати книгу
🔎 Використовують форми для авторів на сайті
🔎 Проводять конкурси творів
Як ефективно співпрацювати з видавництвом в просуванні книги
⭐️ Стосунки з видавництвом — це як стосунки з коханою людиною. Якщо вже обрали партнера, то довіряйте йому
⭐️ Треба розуміти, що книга сама собою «не полетить». Будьте готові займатися її просуванням разом з видавництвом — давати інтерв'ю, брати участь в презентаціях, автограф-сесіях та фестивалях
⭐️ Прислуховуйтесь до порад видавців (про маркетинг, презентації, рекламу і навіть зміни в тексті) — вони засновані на досвіді
⭐️ Активно висувайте свої ідеї — це вітається. Презентація книги «Потяг прибуває за розкладом» на вокзалі — ідея авторки
⭐️ Усвідомте, що видавництво займається не тільки вашою книгою
⭐️ Маркетологи видавництва не можуть прочитати всі книги, тому автор має готувати «домашню роботу» в вигляді переліку головних фішок книги, влучних цитат і тому подібного
⭐️ Використовуйте всі можливості зробити піар книзі — чим більше нестандартних шляхів, тим краще
Сподіваюсь, що було цікаво і корисно. Якщо так, клацніть ❤️ Та поширюйте друзям, які мріють написати книгу 🔥
#кт_подія
Зображення до поточного посту у каналі "Книготерапія 📗" - @knygoterapiia
128
24-12-03 08:06