Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!
Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Допомога ЗСУ https://www.sternenkofund.org/donate 🫶🏻Фонд @sternenkofund ❗️Нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR

Статистика telegram каналу - @eidosworld

Логотип телеграм спільноти - Ейдос 2024-07-14

Ейдос

Кількість підписників:
2135
Категорія:
Дизайн
Опис:
Канал Вадима Гріна @vgrynchenko, Head of Product Design / atolls.com, про дизайн цифрових продуктів, історію дизайну, поради та навчання.

Кількість підписників

День: -2
Тиждень: -11
Місяць: +5
Всього:
2 135

Середній перегляд на повідомлення

День: +1300
Тиждень: +1286
ERR: 48.94%
ERR (24): 60.89%
Середній за 30 днів:
1 045

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2024-07-14

Стіна канала Ейдос - @eidosworld

#хвилинкадизайнера
Товариство, вітаю вас!
Отже, цей час настав — моя книга Emotional Digital Design вже в повному доступі на сайті видавництва Manning. Дуже скоро вона з’явиться в друкованому форматі (але тільки в США), а також в електроному варіанти на Amazon. Але навіщо чекати, якщо її можна дістати прямо зараз?
Не так давно я був гостем на подкасті Flying With Flutter з Алленом Ваймою. Це подкаст, який більше орієнтований (і це очевидно за назвою) на розробників і ми багато говорили про Material Design, Flutter і співпрацю дизайнерів із розробниками. Але на самому кінці мені надали змогу також «прорекламувати» книгу, тож я ділюся з вами посиланням із тайм-кодом, аби ви переглянули саме момент із відповіддю на питання: «Чому ця книжка вартує уваги?».
На додачу зазначу, що над книжкою я працював майже 2 роки 🙃 Разом зі мною над нею працювала ціла армія людей. На сьогодні це найголовніша праця в моєму житті та дуже якісний продукт, яким я насправді пишаюся. А ще вона написана фаново, тож це обіцяю приємне читання!
P.S. До слова, я вже поступово починаю працювати над художньою книжкою про дизайн ☺️ So stay tuned!
666
25-04-08 13:00
​​#хвилинкадизайнера
Останній курс з UI/UX дизайну я записував десь рік тому для київської школи дизайну Alpaca. Він досі доступний у записі, але до нього йдуть різні додаткові плюшки: робота над реальними проектами в домашніх завданнях, фідбек і постійна підтримка менторів тощо.
Й ось нещодавно прилетів такий відгук від однієї студентки. І, звісно, мені дуже хочеться показати його світові й похизуватися ним 😊
Але! Цей пост — не реклама мого курсу. Подивимося правді в очі і скажемо прямо: усі курси, які я прочитав і записав до цього часу, уже встигли застаріти.
Так, людське мислення, ментальні моделі, способи мислення, наша психологія загалом, не змінюються так швидко. Тож на всіх цих курсах досі можна здобути базу. Але те, як ми сьогодні збираємо дані, робимо аналіз конкурентів, створюємо персони, JTBD, документацію, як перевіряємо дизайни на доступність, створюємо графіку та багато чого іншого — усе це змінилося доволі суттєво з впливом ШІ.
Для прикладу: я багато років запевняв дизайнерів (особливо початківців), що не треба пірнати в код (а якщо й пірнати, то не надто глибоко, бо на дизайн не залишиться часу та ресурсів), що потреби користувачів — це наше все, що принципи дизайн мислення непохитні… Усе це наразі суттєво переосмислюється. Навіть те, як треба шукати роботу дизайнеру в теперішніх умовах — це теж вартує окремої уваги, адже принципи та правила гри змінилися.
Тож, якщо ви вже встигли усвідомити та відчути всі ці разючі зміни — заходьте до мене на бесіди і я зроблю все можливе, аби допомогти вам адаптуватися до нових умов ринку й надати усю необхідну інформацію для успішної роботи в цій новій економічній реальності.
476
25-04-04 13:00
​​#хвилинкадизайнера
Apple змінює правила гри в UI
Компанія не робила подібних оновлень останні 10 років. І тепер, цього року Apple зробить найбільший редизайн за останнє десятиліття.
Востаннє таке було у 2013 році, коли Джоні Айв повністю прибрав скевоморфізм і перейшов на плаский дизайн в iOS 7. Зараз Apple знову оновлює UI — і коріння нового стилю проростає з visionOS.
Що відомо:
🔹 Дизайн базуватиметься на visionOS, але, за словами першоджерела Bloomberg: лише «злегка». Це означає, що ми побачимо скломорфічні ефекти, але напевно щось ще.
🔹 Оновлений вигляд дістануть усі системи: iOS, iPadOS, macOS, ймовірно й WatchOS.
🔹 Презентація відбудеться на WWDC у червні, після чого почнеться бета-тестування.
🔹 Публічний реліз — восени 2025.
Цим оновленням Apple задасть новий вектор UI-трендів на наступне десятиліття. І якщо ви ще не робили UI з усіма цими ефектами скла — час переглянути пару туторіалів і підготуватися 🚀
974
25-04-01 13:00
​​#хвилинкадизайнера
Дизайн і технології йдуть пліч-о-пліч. Нові технологічні можливості завжди відкривали нам нові дизайнерські «ходи», інколи змінюючи наше уявлення про «зручне» та задаючі певні тренди.
Цього року я знову почав активно читати статті в стилі: «Тренди в цифровому дизайні у 2025». Кілька років я їх повністю ігнорував, бо там завжди було про 3D, великі шрифти та glassmorphism…І недарма, бо той 3D й досі фігурує в топах UI трендів! Але я все-таки проаналізував із десяток свіжих статей, що з’явилися за ці 3 місяці, пропустив їх через власні фільтри й ось, що вийшло:
🔹 Мікровзаємодії, які думають наперед
Адаптивність масштабувалася з рівня сторінок до маленьких інпутів, форм і кнопок.
Гарний приклад, що я вже встиг побачити на практиці: інпут, який підказував мені, що саме треба в нього вводити, «помітивши», що я не надав інформацію упродовж певного часу.
Гарний тренд — інтерфейси, що читають наміри, а не просто реагують на кліки!
🔹 AI, що адаптує дизайн
Це вже також реальність і ми можемо навіть спостерігати певну гонитву серед відомих продуктів — хто крутіше використає AI в UI та в покращенні загального користувацького досвіду.
AI аналізує ваші уподобання, щоб змінювати кольори, структуру контенту та порядок елементів. Netflix на цьому вже собаку з’їв.
🔹 Мінімалізм з екологічним сенсом
Темний режим економить заряд, мінімалістичний дизайн прискорює завантаження, а відмова від зайвих анімацій робить інтерфейс не лише легшим, а і зручнішим.
Цей тренд на екологічність цифрового дизайну вже дійсно встиг міцно закріпитися в галузі.
🔹 Необруталізм, який більше не лякає
Тренд на необруталізм з’явився пару років тому. І спочатку це був графічний стиль для сміливих: різкі лінії, брутальні контрасти, трохи хаосу. Стиль особливо став популярним для продуктів орієнтованих на молоде покоління. Якось, я навіть був за крок до влаштування в один із таких у Німеччині — Knowunity. І якщо ви вперше чуєте про необруталізм, то сайт цього продукту повною мірою надасть вам це розуміння.
Сьогодні можна побачити сайти та інтерфейси, що базуються на ідеї необруталізму, але в яких з’явилися м’які градієнти, округлені кути, більше комфорту для ока. Dropbox є найвідомішим брендом, який узяв цей стиль за основу для своєї графіки.
841
25-03-28 14:00
​​Товариство, вітаю вас!
Сьогодні особливий день і тому буде особливий пост.
Почати його я хочу з подяки за те, що читаєте! За те, що залишаєтеся на цьому каналі. Ваші вподобайки, репости, а особливо коментарі — це те, що мотивує ділитися надалі думками, знахідками та порадами.
Сьогодні я спіймав себе на думці, що, здається, ніколи не розповідав вам про себе, аби ви мали уявлення, хто тут пише, що він пише й навіщо. Отже, сьогодні каналу «Ейдос» виповняється 5 років! І я вирішив зробити пост-знайомство! 😀
🙋 Хто ти такий?
Мене звати Вадим Грін, я український дизайнер і письменник, який однак третину свого життя прожив бовтаючись світом. Останні 9 років я живу та працюю в Берліні.
Я почав свою кар’єру 13 років тому в компанії MacPaw в Києві. Потім були Trinetix і EPAM. Також працював у таких компаніях як Groupon та OLX. Кілька років я розроблював власний продукт — FirstAid, що у 2015 став #1 в українському AppStore в категорії Healthcare серед безплатних застосунків. Наразі я працюю Head of Product Design в компанії Atolls.
Я викладав дизайн у таких школах як SKVOT, Prjctr та Alpaca School. І продовжую викладати та менторити дизайнерів індивідуально.
У вільний від роботи час я займаюся письменництвом. Цього року в США у видавництві Manning вийшла моя книга Emotional Digital Design. Я також пишу фікшн українською для дорослих і для дітей. Останнє моє надбання — книжка «Пригоди дракона Вогника», що вийшла у видавництві «Маміно».
Насамкінець я також активно розвиваю свій англомовний «журнал» про дизайн Eidos Design, куди з радістю вас запрошую!
Що ти тут робиш?
Пишу про дизайн. Моя основна рубрика йде під #хвилинкадизайнера. У ній я ділюся думками, досвідом, порадами. Моя особлива фішечка — це перетин дизайну та психології, тож постів на цю тему найбільше. Інша часта рубрика #дизмат — про історію дизайну різноманітних речей та цікаві знахідки зі світу матеріального дизайну.
Last but not least. Я не фанат коротких постів, цінність яких зводиться до мінімуму. І читаючи мої пости, ймовірно, вам доведеться свайпнути раз, можливо, два. Але я роблю все можливе, аби окрім цікавої інформації, ви також мали змогу дістати ще і краплинку естетичного задоволення від моїх текстів.
Друзі, я радий вітати вас на моєму каналі та сподіваюся вам тут буде затишно! 🤗
793
25-03-26 14:00
​​#хвилинкадизайнера
Товариство, були в такій ситуації, коли ще вчора всі захоплено казали:
🔥 «Це топ! Дуже круто!»
А сьогодні раптом:
🤡 «Має крінжовий вигляд!»
Якщо так, то знайомтесь: ефект відкату. Як і багато психологічних феноменів, він працює і в нашій сфері. Ефект відкату – це емоційний спад, який часто виникає після хвилі ейфорії або тривалого періоду стабільності.
🚀 Контекст
Зараз в Atolls ми працюємо над редизайном основних продуктів. Йде ребрендинг (4 різні бренди будуть поєднані одним), переїзд на новий технологічний стек — одним словом, усе несеться в нашій великій, неповороткій компанії.
Щоб полегшити розробникам процес оцінки функціональності, ми зробили прототип. Усі щасливі, всі його шерять, навіть попри наші прохання, аби він не виходив за межі Product&Tech відділу. Але у всіх справжня ейфорія, бо тепер у всіх є візія й розуміння того, що ж саме над треба робити!
Цілий місяць дизайн-команда купалася в похвалах, а в Slack сипалися кудоси.
Аж потім…
Раптом прилітає фідбек від великих босів: «Чудова робота, але чому воно має такий жахливий дизайн?»
Реакції:
💀 Продуктові менеджери – судомно створюють тікети з UI задачами.
🫠 Директор з продукту, здається, переживає панічну атаку прямо на презентації C-level-у.
👀 Дизайнери — спостерігають.
Наступні кроки, які ми зробили.
Ситуація типова — час для жорсткого stakeholder’s management! 😀
🔹 Поставити головне питання: що саме «не так»?
Звісно, швидко з'ясувалося, що це суто естетична реакція на ваєрфрейми тими, кому бракує контексту.
👉 Головне – не боятися ставити ці питання напряму. CPO, CEO, будь-хто – хай аргументують свою думку. І це відкриває можливість для наступного кроку.
🔹 Вирівняти очікування: в нашому випадку це було просте нагадування, що це прототип, створений для надання візії командам розробників, аби пояснити, як усе має працювати. Це не фінальний дизайн.
👉 Нагадування про контекст — це нормальна практика. Якщо цього не робити, менеджери починають бачити одне, розробники – інше, а дизайнери – єдинорогів на хмаринках.
🔹 Взяти фідбек під контроль: якщо щось змінюємо, то що саме, чому і як це працює на нашу місію?
Що в результаті?
Прототип залишився без змін. Він чітко комунікує користувацькі шляхи та потрібні функції. Він виконує основне завдання заради якого був створений: надати розробникам можливість бачити загальну картину та робити свої оцінки.
Беремо в роботу нові запити й формуємо план виконання. В нашому випадку це було бажання стейкхолдерів побачити фінальний продукт з адаптацією під новий бренд і стилі. Оскільки все це ще в процесі, ми пообіцяли «годувати» їх макетами окремих сторінок крок за кроком, аби надати їм відчуття контролю.
🎭 Мораль.
Якщо ваш дизайн відразу викликає ейфорію — не поспішайте радіти. Може статися емоційний відкат. Але й не лякайтеся, якщо таке стається. Пам’ятайте, що вирівнювання очікувань — частина нашої дизайнерської роботи.
🎁 Бонус
Якщо прочитали до кінця, тримайте ще гарну статтю How to influence strategy as a product designer саме до теми stakeholder management. А з вас тепер поширення посту 😉
877
25-03-21 14:00
​​#подія
Цієї суботи, 22 березня, відбудеться четверта «Мета Хата» – унікальна кар’єрна подія від LEZO у колаборації з WIX. І якщо ви шукаєте нові кар'єрні можливості в дизайні, IT та креативних індустріях — це гарний шанс!
Чого очікувати?
WIX, Mojam, appflame, EVO та понад 30 компаній шукатимуть таланти у свої команди.
Ознайомлення з відкритими вакансіями для дизайнерів усіх рівнів у новий WIX Design Hub у Києві.
Нетворкінг у віртуальному просторі — знайомтесь із рекрутерами в неформальній атмосфері.
3 топові лекції, серед яких:
Ліат Елькаїм (артдиректорка WIX) розповідатиме про принципи сучасного дизайну.
Денис Литвинюк (Senior Software Engineer у Meta) говоритиме про кар’єру в Big Tech.
Спеціальні гості – OTOY та ведучі ЖАБАГАДЮКА зі своїм комедійним шоу.
Інтерактиви, квести та ексклюзивні призи від компаній.
Для кого?
Якщо ви шукаєте нову роботу — це гарна можливість напряму поспілкуватися з найкращими компаніями.
Якщо ви просто хочете розширити професійні контакти.
Коли?
📅 22 березня
10:30–17:00
🌍 Платформа Spatial
Реєстрація тут: https://www.metahata.com/#form
608
25-03-20 15:00
​​#дизмат
Коротка історія до вашої післяобідньої кави ☕️
Термін «персональний бренд» у сучасному його розумінні бере свій початок з есе The Brand Called You 1997 року, написаного експертом з менеджменту Томом Пітерсом.
Але, звісно, що багато хто працював і творив розвиваючи персональний бренд, просто не знаючи, що воно таке зветься 😏
Тож я вирішив провести невелике історично-дизайнерське дослідження, аби дізнатися, хто з європейських дизайнерів першим почав використовувави персональний бренд і комерціалізував його.
І серед дизайнерів я дотягнувся поки що межі XVII–XVIII століть — до історії Етьєна Дуарá (1675–1732).
Це був французький майстер меблів, який на відміну від більшості столярів того часу, що виготовляли меблі на замовлення для конкретних клієнтів і в жодному випадку не маркували їх власними іменами, першим узяв за модель роботи створення спочатку власного дизайну, а потім продажу його в готовому продукті. Неймовірно ризикована й новаторська бізнес-модель для тих часів.
Але вона спрацювала. Дуара вів успішну діяльність і навіть відкрив крамницю власних дизайнерських меблів. На жаль, сталося це лише за рік до його смерті.
Але що важливо: він став одним із перших дизайнерів, хто ставив своє ім’я на власні вироби й тоді продавав.
Копаю далі... 🕳
891
25-03-18 14:00
​​#дизмат

Три роки тому французький багет здобув статус спадщини UNESCO. Це, звісно, був день національної гордості, адже що може бути більш французьким, ніж хрустка скоринка з м’якушем усередині? 🍞
La Poste (французька національна пошта) вирішила відзначити цю подію, як і годиться — випуском спеціальної поштової марки. Ілюстрацію довірили Стефану Гумберту-Бассе — французькому художнику та дизайнеру, який оформив купу обкладинок для видань у Франції і США (хоча більшості з нас його ім’я, мабуть, нічого не скаже).
Але головне тут не стільки дизайн, скільки… функціонал? Бо ця марка не просто зображує багет. Її можна понюхати.
Так, усе серйозно. У чорнило вбудували мікрокапсули, які видають «хлібопекарський аромат», якщо марку потерти. Оце я розумію рівень сенсорного дизайну!
Уявіть атмосферу у французьких відділеннях: навколо шурхіт, шмигання носами, черга до віконця повільно сунеться, бо всі труть марки й нюхають. Одні нахвалюють: «О, справжній багет!», інші скептично хитають головами: «Ні, більше схоже на батон».
Тепер чекаємо наступний рівень інтерактивності. Усе ж таки марки, крім нюхати, можна ще й лизати… То, може, смак масла можна додати? 😏
1000
25-03-13 15:00
​​Вітаю вас, товариство! Рубрика #дизмат знову в етері.
Раніше я завжди їздив у подорожі з фотокамерою. Брав її навіть на звичайні прогулянки. Шукав свою, ідеальну, омріяну камеру. І зрештою… Повністю переїхав на iPhone. 😅
Та все одно продовжую краєм ока поглядати за ринком і чекати хоч якихось серйозних проривів. А їх, відверто кажучи, вже років десять як не було.
Але днями випадково натрапив на справжній витвір дизайнерського мистецтва.
Погляньте на Sigma BF — компактну фотокамеру з мінімалістичним і до біса гарним дизайном.
Тут усе настільки чисто й лаконічно, що в мене аж подих перехоплює: чорний (чи білий) алюмінієвий корпус, чіткі лінії, жодного зайвого елементу, кожна деталь — на своєму місці. Текстура на передній частині — для надійного тримання, але навіть вона настільки делікатна й збалансована, що не порушує загальної чистоти форми.
Якихось технологічних революцій в ній немає. Просто надійна, стильна камера з якісною начинкою, яка дає повний контроль, як у старших моделей, але без громіздкого корпусу та зайвих складнощів.
Мені спало на думку, що ця камера має «чесний» вигляд.
Функціональність і естетика в чистому вигляді.
Але, звісно, як і будь-який витвір дизайнерського мистецтва, коштує це задоволення доволі дорого (від 2300€).
Напишіть свої враження. 🔥 чи таке собі?
975
25-03-11 15:00