Статистика telegram каналу - @chesnokovacom
2024-07-14
Chesnokova.Trends
Кількість підписників:
1753
Фото:
603
Відео:
24
Посилання:
438
Категорія:
Їжа та кулінарія
Опис:
Тренди, інсайти та гарячі концепції світу (Ресторани, готелі, рітейл) 🎈Субʼєктивно та з любовʼю від Юлії Чеснокової Лінк на канал: https://t.me/chesnokovacom Всі питання: @chesnokova https://www.instagram.com/chessnokova
Кількість підписників
Середній перегляд на повідомлення
Історія змін лого
Поки що змін не зафіксовано
Історія змін назви
Поки що змін не зафіксовано
Історія зміни типу аккаунта
Поки що змін не зафіксовано
Історія зміни статуса
Офіційно не підтверджена
2024-07-14
Стіна канала Chesnokova.Trends - @chesnokovacom
Ресторан Noma відкривається на тимчасові гастролі в Кіото.
Відчуйте вайб:
https://www.instagram.com/nomacph
708
24-10-11 12:42
Імерсивні ресторани від молодих підприємців в Парижі.
Стартап Ephemera Group створили унікальний досвід занурення для гостей, відкривши імерсивні ресторани, які переносять відвідувачів у різні світи.
Візит в ресторан та меню за доступними цінами відносно їх світових конкурентів з файн дайнінгу.
Це все про те, як створити вражаючий досвід подорожі без подорожі.
1. Under The Sea: Ресторан на тему океану, що дозволяє гостям відчути себе під водою серед коралів, черепашок та звуків моря. Меню включає морепродукти, занурюючи гостей у справжній підводний світ.
2. Stellar: Тематичний ресторан на основі космосу, який переносить відвідувачів у космічну подорож. Декорації включають зоряне небо, а в меню є страви на кшталт "Galaxy Mule" та "Monochrome".
3. Jungle Palace: Ресторан з темою джунглів, який оточує гостей тропічною зеленню та звуками екзотичних тварин. Меню натхнене тропічними смаками.
Що цікавого. Створили 4 роки тому 2 молоді дівчинки + шеф, в партнерстві по декораціям з Henriette & Compagnie які ствоюють бекстейджи для фільмів, Superbien Studio для відео-проекцій та спецефектів, а Aquila – для звукового та світлового оформлення.
Стартап дуже популярний у туристів та молоді, квитки продаються завдяки соцмережам та ШІ продакшену.
Бачила їх лекцію і наразі здивована максимальною автоматизацією процесів (дивись на слайдах з яками сервісами вони для цього працюють).
Їхня мета – запропонувати гостям доступний, але захопливий досвід, який стимулює почуття та переносить гостей в різні світи.
https://en.ephemera-group.com/
https://www.instagram.com/ephemeragroup
🩷
Стартап Ephemera Group створили унікальний досвід занурення для гостей, відкривши імерсивні ресторани, які переносять відвідувачів у різні світи.
Візит в ресторан та меню за доступними цінами відносно їх світових конкурентів з файн дайнінгу.
Це все про те, як створити вражаючий досвід подорожі без подорожі.
1. Under The Sea: Ресторан на тему океану, що дозволяє гостям відчути себе під водою серед коралів, черепашок та звуків моря. Меню включає морепродукти, занурюючи гостей у справжній підводний світ.
2. Stellar: Тематичний ресторан на основі космосу, який переносить відвідувачів у космічну подорож. Декорації включають зоряне небо, а в меню є страви на кшталт "Galaxy Mule" та "Monochrome".
3. Jungle Palace: Ресторан з темою джунглів, який оточує гостей тропічною зеленню та звуками екзотичних тварин. Меню натхнене тропічними смаками.
Що цікавого. Створили 4 роки тому 2 молоді дівчинки + шеф, в партнерстві по декораціям з Henriette & Compagnie які ствоюють бекстейджи для фільмів, Superbien Studio для відео-проекцій та спецефектів, а Aquila – для звукового та світлового оформлення.
Стартап дуже популярний у туристів та молоді, квитки продаються завдяки соцмережам та ШІ продакшену.
Бачила їх лекцію і наразі здивована максимальною автоматизацією процесів (дивись на слайдах з яками сервісами вони для цього працюють).
Їхня мета – запропонувати гостям доступний, але захопливий досвід, який стимулює почуття та переносить гостей в різні світи.
https://en.ephemera-group.com/
https://www.instagram.com/ephemeragroup
🩷
752
24-10-10 14:05
Вже другий тиждень вірусяться ці вироби у мене в мережах, не можу не поділитися ))
Спеції, трави, сухі квіти..
https://www.instagram.com/deliciousoftheworld/
🩷
620
24-10-09 09:28
Великий шеф-кухар Хосе Андрес (відомий в Україні по World Central Kitchen) відкриває готель.
В індустрії продовжується тенденція змішування концепцій: рітейл-бренди створюють свої готелі та ресторани, пивбари перетворюються на готелі (BrewDog), а тепер ми бачимо, як успішний ресторан The Bazaar перетворюється на готель Bazaar House від шефа Хосе Андреса.
В концепції люксовий готель і приватний клуб під назвою The Bazaar House, в районі Джорджтаун у Вашингтоні, відкриття якого заплановане на 2027 рік. Цей проєкт – партнерство між José Andrés Group та інвест компанією Thor Equities, що ознаменує значне розширення за межі його 40+ ресторанів, барів і лаунжів.
Локацій The Bazaar, доречі, налічує вже 8 штук по Америці.
Мені дуже подобається ідея розвитку ресторанного бренду в готельний концепт.
Для рестораторів це сигналізує про зростаючу тенденцію перетикання індустрій та поєднання люксової гостинності з особистістю, що стає за брендом.
Докладніше
Сайт The Bazaar
Інста
🩷
В індустрії продовжується тенденція змішування концепцій: рітейл-бренди створюють свої готелі та ресторани, пивбари перетворюються на готелі (BrewDog), а тепер ми бачимо, як успішний ресторан The Bazaar перетворюється на готель Bazaar House від шефа Хосе Андреса.
В концепції люксовий готель і приватний клуб під назвою The Bazaar House, в районі Джорджтаун у Вашингтоні, відкриття якого заплановане на 2027 рік. Цей проєкт – партнерство між José Andrés Group та інвест компанією Thor Equities, що ознаменує значне розширення за межі його 40+ ресторанів, барів і лаунжів.
Локацій The Bazaar, доречі, налічує вже 8 штук по Америці.
Мені дуже подобається ідея розвитку ресторанного бренду в готельний концепт.
Для рестораторів це сигналізує про зростаючу тенденцію перетикання індустрій та поєднання люксової гостинності з особистістю, що стає за брендом.
Докладніше
Сайт The Bazaar
Інста
🩷
904
24-10-02 11:47
Crystal Lagoons: революція в міському відпочинку.
Американська технологічна компанія Crystal Lagoons продовжує глобальну експансію, пропонуючи унікальні проєкти зі створення кристально чистих лагун у різних куточках світу. З понад 1000 проєктами на різних стадіях розробки та більше ніж 3000 патентами в 160 країнах, компанія представляє екологічно чисту технологію, яка використовує у 100 разів менше хімікатів і на 98% менше енергії порівняно з традиційними басейнами.
Останні успіхи Crystal Lagoons включають відкриття комплексів у Європі: Римі, Мілані, Тулузі та Севільї. Вже працюють проєкти у Празі, Варшаві, Бухаресті та Будапешті. Особливу увагу привертає новий комплекс у Севільї, який створить карибську атмосферу в центрі Іспанії.
Завдяки моделі Public Access Lagoons® (PAL®), Crystal Lagoons перетворює міста на тропічні оази, приваблюючи тисячі відвідувачів і створюючи новий стандарт для міського відпочинку.
Крім того, навколо лагун створюються різноманітні можливості для міського та заміського бізнесу, зокрема:
- Вхідні квитки та членство.
- Пляжні зони.
- Музичний купол та амфітеатр для концертів.
- Реклама, спонсорство та права на іменування.
- Весільний півострів для проведення весільних церемоній.
- Еспланада для заходів: корпоративних подій, фуд-кортів та виставок.
- Ресторани та роздрібна торгівля поруч із лагуною.
- Водні види спорту та оренда приватних пляжних кабінок, спорядження, тощо.
🔗 Докладніше: Crystal Lagoons, Європейські проєкти, Санта-Розалія, Lagoon City
🌊🩷
Американська технологічна компанія Crystal Lagoons продовжує глобальну експансію, пропонуючи унікальні проєкти зі створення кристально чистих лагун у різних куточках світу. З понад 1000 проєктами на різних стадіях розробки та більше ніж 3000 патентами в 160 країнах, компанія представляє екологічно чисту технологію, яка використовує у 100 разів менше хімікатів і на 98% менше енергії порівняно з традиційними басейнами.
Останні успіхи Crystal Lagoons включають відкриття комплексів у Європі: Римі, Мілані, Тулузі та Севільї. Вже працюють проєкти у Празі, Варшаві, Бухаресті та Будапешті. Особливу увагу привертає новий комплекс у Севільї, який створить карибську атмосферу в центрі Іспанії.
Завдяки моделі Public Access Lagoons® (PAL®), Crystal Lagoons перетворює міста на тропічні оази, приваблюючи тисячі відвідувачів і створюючи новий стандарт для міського відпочинку.
Крім того, навколо лагун створюються різноманітні можливості для міського та заміського бізнесу, зокрема:
- Вхідні квитки та членство.
- Пляжні зони.
- Музичний купол та амфітеатр для концертів.
- Реклама, спонсорство та права на іменування.
- Весільний півострів для проведення весільних церемоній.
- Еспланада для заходів: корпоративних подій, фуд-кортів та виставок.
- Ресторани та роздрібна торгівля поруч із лагуною.
- Водні види спорту та оренда приватних пляжних кабінок, спорядження, тощо.
🔗 Докладніше: Crystal Lagoons, Європейські проєкти, Санта-Розалія, Lagoon City
🌊🩷
364
24-08-12 17:16
Якщо ви скучили за круасанами як за кабачками, то ось вам нова комбінація “CROICHEESE” - Круасан + чизкейк.
Проєкт Antojo's Gallery в Мадриді https://www.instagram.com/antojosgallery/
Ця пекарня - кондитерська отримала нагороду за найкращий чизкейк в Мадриді та зробила свій варіант гібридного круасана (ну оф коз, як же без цього).
🩷🙈
Проєкт Antojo's Gallery в Мадриді https://www.instagram.com/antojosgallery/
Ця пекарня - кондитерська отримала нагороду за найкращий чизкейк в Мадриді та зробила свій варіант гібридного круасана (ну оф коз, як же без цього).
🩷🙈
663
24-08-09 10:22
Про гаджети в супермаркетах для розширення кругозору.
Нещодавно ми робили дослідження для одного з клієнтів про супермаркети та магазини біля дому.
Мені сподобались декілька штукенцій в магазинах REWE, які додають трохи розваги в буденність супермаркетів:
🔅В деяких маркетах REWE є машина для чищення спаржі!
🔅Також машина для чищення ананасів, яка забезпечує ідеально нарізані кільця або квадрати одним натисканням кнопки(мене хвилює тільки гігієна цього приладу).
🔅Якщо клієнти почуваються розгубленими - мобільний робот під рукою допоможе їм знайти бажані продукти. Follow Me, так би мовити.
🔅Порадував еноматик, який дозволяє пробувати нові вина з полиці та приймати впевненіші рішення про покупку.
🔅Сипучі продукти можна купити в автоматі у власні контейнери або магазинні багаторазового використання. Класно виглядає.
🔅Крім того, успіхом користується сканер авокадо OneThird. Це дозволяє клієнтам бути впевненим, що вибирають ідеальний авокадо, не жмакаючи його. Ця інтерактивна функція не тільки збільшує продажі авокадо, але й зменшує відходи: як у магазині, так і вдома.
🔅До слави додався і M&Mʼs зі своїм автоматом для змішування драже.
Як вам таке?
🩷
Нещодавно ми робили дослідження для одного з клієнтів про супермаркети та магазини біля дому.
Мені сподобались декілька штукенцій в магазинах REWE, які додають трохи розваги в буденність супермаркетів:
🔅В деяких маркетах REWE є машина для чищення спаржі!
🔅Також машина для чищення ананасів, яка забезпечує ідеально нарізані кільця або квадрати одним натисканням кнопки(мене хвилює тільки гігієна цього приладу).
🔅Якщо клієнти почуваються розгубленими - мобільний робот під рукою допоможе їм знайти бажані продукти. Follow Me, так би мовити.
🔅Порадував еноматик, який дозволяє пробувати нові вина з полиці та приймати впевненіші рішення про покупку.
🔅Сипучі продукти можна купити в автоматі у власні контейнери або магазинні багаторазового використання. Класно виглядає.
🔅Крім того, успіхом користується сканер авокадо OneThird. Це дозволяє клієнтам бути впевненим, що вибирають ідеальний авокадо, не жмакаючи його. Ця інтерактивна функція не тільки збільшує продажі авокадо, але й зменшує відходи: як у магазині, так і вдома.
🔅До слави додався і M&Mʼs зі своїм автоматом для змішування драже.
Як вам таке?
🩷
584
24-08-08 09:34
Lipotle або креативна рекламна кампанія від Chipotle:
"Більше ніяких плям від губної помади на твоєму буріто. 🌯
Представляємо Lipotle, вашу нову стійку пілінг-помаду для губ, яка зберігається від першого до останнього укусу.
«З огляду на популярність мукбангів* у соціальних мережах, ми помітили, що нашим шанувальникам потрібна стійка до розмазування помада для губ, щоб насолоджуватися Chipotle у дорозі», — сказала Стефані Сотело Пердю, віце-президент із маркетингу брендів Chipotle.
«Ми об’єдналися з WONDERSKIN, щоб створити найзнаменитіший крем для губ із гуаком і фольгою напередодні Національного дня авокадо».
Lipotle виходить у продаж сьогодні, 30 липня, о 9 ранку за східним часом в США, ексклюзивно на wonderskin.com у рамках святкування хештегу #NationalAvocadoDay
*Мукбанг народився в Кореї близько десяти років тому. Це окремий жанр відеоблогінгу, суть якого полягає у поїданні величезної кількості їжі на камеру.
💋
"Більше ніяких плям від губної помади на твоєму буріто. 🌯
Представляємо Lipotle, вашу нову стійку пілінг-помаду для губ, яка зберігається від першого до останнього укусу.
«З огляду на популярність мукбангів* у соціальних мережах, ми помітили, що нашим шанувальникам потрібна стійка до розмазування помада для губ, щоб насолоджуватися Chipotle у дорозі», — сказала Стефані Сотело Пердю, віце-президент із маркетингу брендів Chipotle.
«Ми об’єдналися з WONDERSKIN, щоб створити найзнаменитіший крем для губ із гуаком і фольгою напередодні Національного дня авокадо».
Lipotle виходить у продаж сьогодні, 30 липня, о 9 ранку за східним часом в США, ексклюзивно на wonderskin.com у рамках святкування хештегу #NationalAvocadoDay
*Мукбанг народився в Кореї близько десяти років тому. Це окремий жанр відеоблогінгу, суть якого полягає у поїданні величезної кількості їжі на камеру.
💋
704
24-07-30 13:51
Little Kudu в Лондоні - свіжий концепт винного бару з тапасами в південноафриканському стилі.
Маленькому Куду якимось чином вдалося вмістити ресторан із 22 посадками, кухню, монолітний комунальний стіл і 2х-метрову вінтажну люстру з муранського скла в затишній частині залізничної арки під станцією.
Відкрита кухня, полиці для південноафриканських вин з дробиною, в меню переважно сучасне переосмислення південноафриканської кулінарної традиції. Все виглядає дуже естетично, прогресивно, шерінг, тапас, страви на вогні браай.
Інстаграм Little Kudu
Дизайн від студії A-nrd Studio - це дуже круті ресторанні архітектори з десятками нагород, можливо ви впізнаєте їх стиль за роботами в ресторанах Kol, Darjeeling Express , MilkBeach Soho , Casa do Frango
Також варто звернути увагу на інші проєкти ресторанної групи Kudu Collective:
- Kudu South African Restaurant
- Kudu Grill - ресторан відкритого вогню braai
- Curious Kudu - ресторан з приватним дайнінгом під замовлення
🩷
Маленькому Куду якимось чином вдалося вмістити ресторан із 22 посадками, кухню, монолітний комунальний стіл і 2х-метрову вінтажну люстру з муранського скла в затишній частині залізничної арки під станцією.
Відкрита кухня, полиці для південноафриканських вин з дробиною, в меню переважно сучасне переосмислення південноафриканської кулінарної традиції. Все виглядає дуже естетично, прогресивно, шерінг, тапас, страви на вогні браай.
Інстаграм Little Kudu
Дизайн від студії A-nrd Studio - це дуже круті ресторанні архітектори з десятками нагород, можливо ви впізнаєте їх стиль за роботами в ресторанах Kol, Darjeeling Express , MilkBeach Soho , Casa do Frango
Також варто звернути увагу на інші проєкти ресторанної групи Kudu Collective:
- Kudu South African Restaurant
- Kudu Grill - ресторан відкритого вогню braai
- Curious Kudu - ресторан з приватним дайнінгом під замовлення
🩷
554
24-07-29 17:20
Почитати на вихідних
Липневі видання у форматі електронних книг:
- 5th Wave - Про сучасний кавовий бізнес
- Supper Magazine - Натхнення та естетика страв від кращих ресторанів у готелях світу
- Restaurant Development & Design - Тенденції та візуалізації дизайну сучасних ресторанів США та світу
🩷
Липневі видання у форматі електронних книг:
- 5th Wave - Про сучасний кавовий бізнес
- Supper Magazine - Натхнення та естетика страв від кращих ресторанів у готелях світу
- Restaurant Development & Design - Тенденції та візуалізації дизайну сучасних ресторанів США та світу
🩷
537
24-07-27 10:44