Статистика telegram каналу - @budgetnyk

Бухгалтерія для бюджету та ОМС

Subscribers: 1431
Photos: 486  Videos: 10  Links: 987 
Канал для бухгалтерів бюджетних установ та ОМС: 📌 гарячі новини 📌 зразки документів 📌 запрошення на заходи
2022-01-06

Кількість підписників

Історія змін лого

2024-04-14
2024-04-13
2024-04-12

Історія змін назви

Бухгалтерія для бюджету та ОМС
2024-04-14
Telegram: Contact @budgetnyk
2024-04-13
Бухгалтерія для бюджету та ОМС
2024-04-12

Історія зміни типу аккаунта

Публічна группа чи канал
2024-04-14
Акаунт Telegram
2024-04-13
Публічна группа чи канал
2024-04-12

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2022-05-25
​​‼️ У НАЗК затвердили зміни до порядку інформування про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента.

Що нового?
Збільшили строк для повідомлення до 2️⃣0️⃣ днів. Відлік цього строку розпочинають:
🔻 з дня, коли суб’єкт декларування чи член його сім’ї відкрив валютний рахунок;
або
🔻 з дня, коли суб’єкту декларування стало відомо або повинно було стати відомо про відкриття валютного рахунка членом сім’ї.

Ще більше свіжих новин на порталі «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»

👩🏻👦🏻 Вебінари для бухгалтерів | Ми у Facebook 🖥

#державна_служба
​​Колеги, вже розпочався безплатний вебінар «Інвентаризація в бюджетників: що врахувати».

🤗 Запрошуємо вас!

Спікер – Світлана Лістрова, експерт із трудового та податкового законодавства.

Розглянемо наступні запитання:
Хто відповідає за проведення інвентаризації?
Чи має до складу інвентаризаційної комісії входити головбух?
Що робити, якщо частково зруйновано будівлю чи знищено обладнання?
Як проводити інвентаризацію, якщо майно на окупованій території?

Приєднатися! ⤵️
​​Скористайтеся покроковою реєстрацією ПРРО від ДПС для юрособи:

1️⃣ подайти повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням
2️⃣ завантажте безкоштовне програмне забезпечення з сайту ДПС
3️⃣ подайти заяву про реєстрацію ПРРО за формою № 1-ПРРО
4️⃣ направте інформацію у квитанції із зазначенням присвоєного під час реєстрації фіскального номера ПРРО

Детальний опис читайте на порталі «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»

👩🏻👦🏻 Вебінари для бухгалтерів | Ми у Facebook 🖥

#податки_і_збори
Колеги, вже розпочався безплатний захід «Запитай у спеціаліста Міністерства культури та інформаційної політики». Запрошуємо вас!

Спікер – Людмила Вікторівна Кудляк - начальник відділу нормування оплати праці Департаменту фінансів Міністерства культури та інформаційної політики.

Тема заходу: «Оплата праці в галузі культури».

Запитань надійшло дуже багато. Тож будемо сьогодні з ними розбиратися.

Приєднатися! ⤵️
💥 Як повернути надміру або помилково сплачені суми ЄСВ?

Повернення можна здійснити у випадках:

надмірної або помилкової сплати сум ЄСВ та/або застосованих фінансових санкцій на належний рахунок 3556;
помилкової сплати сум ЄСВ та/або застосованих фінансових санкцій не на належний рахунок 3556;
помилкової сплати сум ЄСВ та/або застосованих фінансових санкцій на бюджетний рахунок за надходженнями;
помилкової сплати податкових зобов’язань з податків, зборів, штрафних (фінансових) санкцій та пені на рахунок 3556;
виявлення технічної та/або методологічної помилки за сумами, які були зараховані на рахунок 3556 з єдиного рахунку.

Перегляньте, які документи слід подати до ДПС 👉 oblikbudget.com.ua

👩🏻👦🏻 Вебінари для бухгалтерів | Ми у Facebook 🖥

#єсв
​​Шановні колеги! Ви справжні професіонали! 🥰

Щоб створити магію, бухгалтеру не потрібна чарівна паличка…
Достатньо лише калькулятора та філіжанки запашної кави 😉

Редакція е-журналів «Головбух Бюджет» та «Головбух Праця та зарплата» вітає своїх читачів та передплатників із Міжнародним днем бухгалтера 🎉

Створіть персональну листівку та привітайте своїх колег ⤵️
​​💥 Мінфін затвердив зміни до Інструкції про службові відрядження в межах України та за кордон

Що нового?

При розрахунку карткою чи її реквізитами, вартість витрат засвідчується документом в електронній або паперовій формі.

Підтвердні документи можуть бути у паперовій та/або електронній формі.

Електронний документ вважається підтвердним документом.

Звіт про використання коштів, виданих на відрядження, працівник має скласти і подати в паперовій або електронній формі, разом з підтвердними документами для розгляду і прийняття рішення про відшкодування вартості витрат.

Фактична кількість днів перебування працівника у відрядженні визначається згідно з наказом про відрядження за наявності одного чи декількох документальних доказів.

👉 Деталі на порталі Бухгалтерія для бюджету та ОМС

👩🏻👦🏻 Вебінари для бухгалтерів | Ми у Facebook 🖥

#відрядження
​​💥 ПФУ роз’яснив окремі нюанси добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування

Хто може брати добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування?
🔻 працюючі (застраховані) особи;
🔻 не працюючі.

За кого можна сплатити добровільні внески?
🔸 за себе;
🔸 на користь третіх осіб.

Детальне роз'яснення читайте на порталі «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»

👩🏻👦🏻 Вебінари для бухгалтерів | Ми у Facebook 🖥

#пенсії
​​ Чи бажаєте ви поставити запитання та отримати кваліфіковану відповідь від представника ПФУ?

👉 Якщо так, тоді запрошуємо вас взяти участь у безкоштовному вебінарі від е-журналу "Головбух Праця та зарплата"

📍 Тема: Електронний кабінет страхувальника на порталі ПФУ: реєстрація та користування

📆 Дата та час: 22 листопада, 10:00

👩🏻‍🦳 Спікер: Юлія Борачук, заступник начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів ПФУ

📤 Подайте своє запитання через форму до 1️⃣1️⃣ листопада.
🗣 Відповідь отримаєте у прямому ефірі.

На вебінарі ви дізнаєтесь:
Що потрібно для початку роботи в кабінеті страхувальника?
Яку інформацію можна подавати через кабінет страхувальника?
Який алгоритм подання інформації?
Які документи та послуги можна отримати в кабінеті страхувальника?
Як робота через кабінет заощаджує час та зменшує паперовий документообіг?

Реєстрація за посиланням 👇
У НАДС опублікували відповіді на найбільш поширені запитання під час вебінару «Проведення класифікації посад державної служби в умовах воєнного стану»

Як визначити сім’ю посади, якщо на посаді виконуються посадові обов’язки різних сімей?
До якого рівня посад віднести посаду керівника відділу?

Детальне роз'яснення читайте на порталі «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»

👩🏻👦🏻 Вебінари для бухгалтерів | Ми у Facebook 🖥

#державна_служба
З 1 листопада діє «магічна» пропозиція на річну передплату професійних е-журналів:
🔻 «Головбух Бюджет»
🔻 «Головбух Праця та зарплата»

Кожен клієнт може отримати подарунковий сертифікат на суму 2000 гривень.

Обирайте журнал, отримайте сертифікат та витрачайте його на сюрпризи для себе та своїх колег.

Обговоріть передплату з менеджером:
𝟎 𝟖𝟎𝟎 𝟐𝟏 𝟏𝟐 𝟐𝟎 (всі дзвінки безплатні)
​​ Скачайте заставку на робочий стіл – оригінальний календар бухгалтера на листопад

Обирайте варіант, який вам до вподоби, та завантажуйте на комп'ютер. Поєднайте смак, красу та роботу ⤵️
Колеги, через непередбачувані обставини ми змушені перенести комунікаційну платформу «Запитай у спеціаліста Міністерства культури та інформаційної політики України», який запланували на сьогодні. Та запевняємо вас, що обов’язково найближчим часом повідомимо, коли ви зможете почути свою відповідь від начальника відділу нормування оплати праці Департаменту фінансів Міністерства культури та інформаційної політики — Людмили Кудляк

Бажаємо вам вдалого дня та продуктивного тижня! На зв'язку 😉
💥 У Казначействі оновили довідники програмної класифікації для використання у 2023 році:

📌 PKLVID.DBF (станом на 25.10.2023)
📌 KPK_KFK.DBF (станом на 23.10.2023)
📌 TPKLVKMB.DBF (станом на 12.10.2023)

👉 Ще більше гарячих новин на порталі «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»
Інвентаризація — звичний процес у діяльності бюджетної установи. Однак не так просто дотримати законодавчих вимог в умовах воєнного стану.

Чи знаєте ви:
коли й у які строки проводити річну інвентаризацію
хто відповідає за проведення інвентаризації
що робити з непридатним майном та обладнанням
що робити, якщо частково зруйновано будівлю чи знищено обладнання
як проводити інвентаризацію, якщо майно на окупованій території
як відобразити результати інвентаризації в обліку
як відображати в бухобліку пошкоджене / зруйноване майно

Відповіді на ці та інші запитання ви отримаєте 16 листопада об 11:00 на безплатному вебінарі «Інвентаризація в бюджетників: що врахувати» 🔥

👩🏻‍🦱 Спікер заходу - Світлана Лістрова, експерт із трудового та податкового законодавства.

Долучайтеся 👉 seminar.expertus.com.ua

❗️Не забудьте поділитися публікацією з колегами.
​​‼️ Кабмін опублікував постанову про каталог посад державної служби

У каталозі визначали 27 сімей та 9 рівнів посад державної служби, а також їх опис.

↘️ Список 27 сімей посад державної служби ↙️
- адміністративне керівництво;
- адміністрування та надання публічних послуг;
- аналіз державної політики та нормотворча діяльність;
- бухгалтерія;
- внутрішній аудит;
- господарські функції;
- державний нагляд і контроль;
- діловодство, канцелярія та архів;
- забезпечення реалізації (координації реалізації) державної політики;
- закупівлі;
- запобігання корупції;
- інформаційна безпека та кіберзахист;
- комунікація та інформаційне забезпечення;
- літературне редагування;

Всі інші посади ➡️ ТУТ ⬅️

Що включає опис кожної сім'ї посад детально написано на порталі «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»

👩🏻👦🏻 Вебінари для бухгалтерів | Ми у Facebook 🖥

#державна_служба
Колеги, як пройшов ваш робочий тиждень?

Давайте проголосуємо:
👎 - так, це я на картинці
👍 - все ок
💥 Мін’юст затвердив зміни до Інструкції про умови праці та заробітну плату засуджених до обмеження або позбавлення волі:
🔹 нові вимоги до трудових договорів та договорів ЦПХ, які укладають між засудженими та колонією чи засудженими та юридичними особами/ФОП;
🔹 порядок підготовки та погодження проєктів трудових договорів, договорів ЦПХ.

Затверджено нові форми:
🔸 журнал реєстрації трудових договорів, укладених між засудженими та колонією;
🔸 журнал реєстрації договорів цивільно-правового характеру, укладених між засудженими та колонією;
🔸 журнал обліку погоджених проєктів договорів між засудженими та ФОП або юридичними особами.

❗️ Строк погодження проєкту договору не повинен перевищувати трьох робочих днів з дня його отримання.

👉 Про інші зміни читайте на порталі «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»

Наказ Мін’юсту ще не набрав чинності.

👩🏻👦🏻 Вебінари для бухгалтерів | Ми у Facebook 🖥

#трудові_відносини
Сьогодні останній день, коли ви можете поставити своє запитання через спеціальну форму!

📆 А вже 31 жовтня ми зустрічаємось у прямому ефірі з Людмилою Кудляк, начальником відділу нормування оплати праці Департаменту фінансів Міністерства культури та інформаційної політики

🔔 Тема зустрічі - Оплата праці в галузі культури 💁🏻‍♀️
🕑 11:00
Участь безплатна

Швидка реєстрація на захід 👉 ТУТ 👈

Не забудьте порадити вашим колегам, щоб вони теж долучилися до прямої трансляції!