Source
🇺🇦Українське законодавство🇺🇦 | ️Декларування – 2026: кому можна не подавати річну декларацію‼️Частині...
128 Views/Reach
2026-03-19 14:05
Message №1546
‼️Декларування – 2026: кому можна не подавати річну декларацію‼️
Частині українців не потрібно подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи. Таку можливість передбачено Податковим кодексом України – якщо протягом звітного року особа отримувала лише ті доходи, які не підлягають оподаткуванню або з яких податок уже був сплачений під час нарахування.
1️⃣У яких випадках декларація не подається?
✅
Громадяни звільняються від обов’язку декларування, якщо отримували:🔸 доходи (у тому числі іноземні), що не включаються до загального оподатковуваного доходу згідно із законодавством;🔸 доходи виключно від податкових агентів (наприклад, роботодавця), незалежно від їх виду та розміру. У такому разі податок автоматично утримується під час виплати;🔸 доходи від продажу, обміну або дарування майна, якщо вони не оподатковуються, оподатковуються за нульовою ставкою або податок уже був сплачений під час нотаріального посвідчення договору;🔸 спадщину, яка оподатковується за нульовою ставкою або з якої податок було сплачено раніше.2️⃣Що це означає для платників?☑️
Якщо протягом року громадянин отримував лише зазначені доходи, подавати декларацію за підсумками року не потрібно.➡️
Фактично це стосується більшості найманих працівників, які отримують заробітну плату від роботодавця та не мають додаткових оподатковуваних доходів.❕
Якщо ж упродовж року були інші доходи, що підлягають декларуванню (наприклад, іноземні прибутки чи незалежна професійна діяльність), обов’язок подати декларацію зберігається. Не плутати з подачею декларації до НАЗК для держслужбовців!!!_____________________________________ 💬Чат| 📺Ютуб | 📱ТікТок_____________________________________ 📚Юридична література📚 _____________________________________ 📝Перевірка на плагіат📊 __________________________________ ___
Частині українців не потрібно подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи. Таку можливість передбачено Податковим кодексом України – якщо протягом звітного року особа отримувала лише ті доходи, які не підлягають оподаткуванню або з яких податок уже був сплачений під час нарахування.
1️⃣У яких випадках декларація не подається?
✅
Громадяни звільняються від обов’язку декларування, якщо отримували:🔸 доходи (у тому числі іноземні), що не включаються до загального оподатковуваного доходу згідно із законодавством;🔸 доходи виключно від податкових агентів (наприклад, роботодавця), незалежно від їх виду та розміру. У такому разі податок автоматично утримується під час виплати;🔸 доходи від продажу, обміну або дарування майна, якщо вони не оподатковуються, оподатковуються за нульовою ставкою або податок уже був сплачений під час нотаріального посвідчення договору;🔸 спадщину, яка оподатковується за нульовою ставкою або з якої податок було сплачено раніше.2️⃣Що це означає для платників?☑️
Якщо протягом року громадянин отримував лише зазначені доходи, подавати декларацію за підсумками року не потрібно.➡️
Фактично це стосується більшості найманих працівників, які отримують заробітну плату від роботодавця та не мають додаткових оподатковуваних доходів.❕
Якщо ж упродовж року були інші доходи, що підлягають декларуванню (наприклад, іноземні прибутки чи незалежна професійна діяльність), обов’язок подати декларацію зберігається. Не плутати з подачею декларації до НАЗК для держслужбовців!!!_____________________________________ 💬Чат| 📺Ютуб | 📱ТікТок_____________________________________ 📚Юридична література📚 _____________________________________ 📝Перевірка на плагіат📊 __________________________________ ___