Source
Безоплатна правнича допомога | Що таке податкова соціальна пільга (ПСП)Це зменшення суми зарплати, ...
1 400 Views/Reach
2025-04-10 13:01
Message №2740
Що таке податкова соціальна пільга (ПСП)
Це зменшення суми зарплати, на яку нараховують податок. Тобто — менше податку = більше зарплати “на руки”.Коли можна отримати податкову пільгу ▪️ якщо утримуєте двох і більше дітей до 18 років▪️ якщо розмір доходу не перевищує граничний (у 2025 році — 4240 грн х кількість дітей, тобто за наявності 2-х дітей — 8480 грн).Пільга застосовується тільки для одного з батьків дітей і лише за одним місцем роботи.Яка сума пільги 50% розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи. У 2025 р. це 1514 грн, які застосовуються на кожну дитину. Тобто якщо у працівника двоє дітей — 3028 грн.Як отримати пільгу
Подати роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування ПСП.Які документи додаються до заяви ▪️ свідоцтва про народження дітей або документи, що підтверджують встановлення батьківства та вік дітей▪️ копія рішення органу опіки і піклування про встановлення опіки чи піклування (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник).Коли застосовується пільга
З дня отримання роботодавцем заяви та документів і до повноліття дитини та зберігатиметься до кінця року, в якому дитині виповнилося 18.Як це виглядає на практиці
Наприклад, працівник виховує двох дітей віком 6 і 13 років. Його заробітна плата становить 8 000 грн, що менше граничного розміру доходу для застосування ПСП (8 480 грн). Сума оподатковуваного доходу після застосування ПСП: 8 000 грн (зарплата) — 3 028 грн (ПСП) = 4 972 грн. Саме з цієї суми (4 972 грн) буде утримано податок. Потрібна консультація юриста? Звертайтеся до системи надання БПД.
📞 Телефонуйте 0 800 213 103 — єдиний контактний номер телефону системи надання безоплатної правничої допомоги або ✍🏻 напишіть у чат-бот @LegalAidUkraineBot. Безоплатно консультуємо стільки разів, скільки вам потрібно. Більше юридичних консультацій 👇🏻
Підписатися | Instagram | Facebook
Це зменшення суми зарплати, на яку нараховують податок. Тобто — менше податку = більше зарплати “на руки”.Коли можна отримати податкову пільгу ▪️ якщо утримуєте двох і більше дітей до 18 років▪️ якщо розмір доходу не перевищує граничний (у 2025 році — 4240 грн х кількість дітей, тобто за наявності 2-х дітей — 8480 грн).Пільга застосовується тільки для одного з батьків дітей і лише за одним місцем роботи.Яка сума пільги 50% розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи. У 2025 р. це 1514 грн, які застосовуються на кожну дитину. Тобто якщо у працівника двоє дітей — 3028 грн.Як отримати пільгу
Подати роботодавцю заяву про самостійне обрання місця застосування ПСП.Які документи додаються до заяви ▪️ свідоцтва про народження дітей або документи, що підтверджують встановлення батьківства та вік дітей▪️ копія рішення органу опіки і піклування про встановлення опіки чи піклування (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник).Коли застосовується пільга
З дня отримання роботодавцем заяви та документів і до повноліття дитини та зберігатиметься до кінця року, в якому дитині виповнилося 18.Як це виглядає на практиці
Наприклад, працівник виховує двох дітей віком 6 і 13 років. Його заробітна плата становить 8 000 грн, що менше граничного розміру доходу для застосування ПСП (8 480 грн). Сума оподатковуваного доходу після застосування ПСП: 8 000 грн (зарплата) — 3 028 грн (ПСП) = 4 972 грн. Саме з цієї суми (4 972 грн) буде утримано податок. Потрібна консультація юриста? Звертайтеся до системи надання БПД.
📞 Телефонуйте 0 800 213 103 — єдиний контактний номер телефону системи надання безоплатної правничої допомоги або ✍🏻 напишіть у чат-бот @LegalAidUkraineBot. Безоплатно консультуємо стільки разів, скільки вам потрібно. Більше юридичних консультацій 👇🏻
Підписатися | Instagram | Facebook