Джерело
Все про працю | Актуально ✍Про акциз на газовану воду з 1.01.26.Уже з 1 січня 2026 рок...
1 320 Охват/переглядів
2025-10-16 10:03
Повідомлення №8938
Актуально ✍
Про акциз на газовану воду з 1.01.26. Уже з 1 січня 2026 року звичайна газована вода з цукром або підсолоджувачами стане підакцизним товаром. Зміни передбачено в проєкті Держбюджету-2026, і це означає, що нас чекає чергове подорожчання звичних напоїв. Пляшка лимонаду з нового року коштуватиме на 10–20% дорожче, акциз включать у кінцеву ціну товару. Під ударом — усі, хто торгує солодкими газованими напоями:💙 магазини роздрібної торгівлі,💙 кафе, бари, фастфуди,💙 склади та постачальники,💙ФОПи на єдиному податку — особливо ті, хто продає напої у пляшках чи через холодильники біля каси. Для ФОПів:1️⃣ Продавці газованої води потрапляють у категорію тих, хто має справу з підакцизними товарами.2️⃣ Це означає — заборону на спрощену систему для певних видів діяльності (залежно від коду КВЕД).3️⃣ Можливі додаткові вимоги до обліку, звітності та ліцензування.4️⃣ Зросте контроль з боку податкової, зокрема щодо обліку акцизних складів і РРО. Зараз варто перевірити чи ваш КВЕД підпадає під нові правила і чи не доведеться переходити на загальну систему оподаткування з 2026 року. Звертайтесь до нас, заявки залишайте в коментарях.
Про акциз на газовану воду з 1.01.26. Уже з 1 січня 2026 року звичайна газована вода з цукром або підсолоджувачами стане підакцизним товаром. Зміни передбачено в проєкті Держбюджету-2026, і це означає, що нас чекає чергове подорожчання звичних напоїв. Пляшка лимонаду з нового року коштуватиме на 10–20% дорожче, акциз включать у кінцеву ціну товару. Під ударом — усі, хто торгує солодкими газованими напоями:💙 магазини роздрібної торгівлі,💙 кафе, бари, фастфуди,💙 склади та постачальники,💙ФОПи на єдиному податку — особливо ті, хто продає напої у пляшках чи через холодильники біля каси. Для ФОПів:1️⃣ Продавці газованої води потрапляють у категорію тих, хто має справу з підакцизними товарами.2️⃣ Це означає — заборону на спрощену систему для певних видів діяльності (залежно від коду КВЕД).3️⃣ Можливі додаткові вимоги до обліку, звітності та ліцензування.4️⃣ Зросте контроль з боку податкової, зокрема щодо обліку акцизних складів і РРО. Зараз варто перевірити чи ваш КВЕД підпадає під нові правила і чи не доведеться переходити на загальну систему оподаткування з 2026 року. Звертайтесь до нас, заявки залишайте в коментарях.