Статистика telegram каналу - @vctrmedia

Vector

Subscribers: 8366
Photos: 9830  Videos: 338  Links: 9770 
Vector — ненудне медіа про креативну економіку. Робимо бізнес попкультурою. Yep, так можна було ⚡️Тицяйте, щоб забустити: https://t.me/vctrmedia?boost 🌟 Робота у Vector: https://tally.so/r/nP9QB5 З питань реклами - @daria_vector https://vctr.media
2021-06-18

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Vector
2024-07-08
Telegram: Contact @vctrmedia
2024-07-07
Vector
2024-06-17

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2022-05-25
Як привернути увагу до застосунку за допомогою Promotional Text та What’s New: приклади українських брендів

Хочете знати, як прокачати свій застосунок до максимуму? Згадайте про ті старі-добрі Promotional Text та What’s New в консолі маркетсторів, які здавалися вам зовсім неважливими. Вони є тими чарівними місцями, де ваш застосунок може отримати інформаційну та комунікативну підтримку. Завдяки цим розділам українські бренди ефективно залучають користувачів до застосунку та впливають на їхні рішення. Як саме?

У новій статті CEO агенції мобільного маркетингу ASO.Marketing Андрій Провізіон не лише розповість про силу коротких повідомлень на прикладах успіху Bolt, Badoo та «Сільпо», але й підкріпить це лайфхаками, які спростять ваше життя на ринку застосунків. Шеримо головне — як це працює.

telegram | fb | inst | подкаст
Фото до посту
Скільки людей потрібно було б з’їдати тиранозавру щодня, щоб вижити

Ці розрахунки будуть використовуватись при зйомках наступної частини «Парку Юрського періоду»? 🦖

🦕 до новини 🤌🏻

fb | inst | подкаст
5 фінансових уроків від Чендлера Бінга з серіалу «Друзі»

Просто ностальгувати — ні. Вчитися на порадах та отримувати профіт — так. Це ж «Друзі» та наш улюблений Чендлер 🥺

💕 до нових знань 🤌🏻

fb | inst | подкаст
Як у вас працюється, діджитал-агенцією Promodo?

Запускаємо нову рубрику подкасту «Як вам вдалося» — і питаємо у компаній: «Як у вас працюється?»

«Як у вас працюється» — це подкаст, який знайомить ринок із компанією (її цінностями, місією, культурою, можливостями розвитку, найму та бенефітами). Усе, що потрібно знати потенційним співробітникам та ринку про роботодавця. 

Поговорили з HRD компанії Promodo Євгенією Петрук:

👉про основні етапи найму; 
👉чому важливі зустрічі новачків із СЕО і як їх організувати;
👉як підтримувати команду в часи постійного стресу;
👉як оцінювати ефективність співробітників і якість їхньої роботи в сервісному бізнесі і світі клієнтських правок. 

Дивіться та слухайте подкаст!

І нехай усе вдається!

Ведуча — Єлизавета Бордунова, головна редакторка Vector.

#партнерський
Зачекалися? А ось і він — дайджест усього цікавого, що неслося за день. Го дивитися:

🚀 Українським підприємцям спростили порядок отримання грантів. Розповідаємо, як

🚀 «Нова пошта» запустилася в Німеччині. Де шукати відділення? (Оновлено)

🚀 Які бізнеси першими можуть скористатися послугою «е-Підприємець» в «Дії»?

🚀 Instagram дозволить користувачам приховати, чи прочитали вони повідомлення

🚀 Знайшовся $1 млрд. Чому на Amazon подали позов?

🚀 Безпілотне таксі Cruise переїхало жінку, збиту іншим авто. Компанія зупинила виробництво своїх роботаксі

🚀 Квиток на потяг «Київ–Варшава» тепер можна повернути в застосунку. Але є нюанс

🚀 7 речей, які більше не можна робити з Twitter, відтоді, як він став X

🚀 Як на цигарках. Учені пропонують клеїти етикетки на м'ясо з попередженнями про його шкоду

🚀 У Франківську запустили школу операторів БПЛА для підлітків

#щотрапилось

fb | inst | подкаст