Статистика telegram каналу - @uksatse_official

Логотип телеграм спільноти - UkSATSE/Украерорух 2022-01-14

UkSATSE/Украерорух

Кількість підписників:
3718
Фото:
345 
Відео:
14 
Посилання:
82 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Телеграм-канал, який інформує про останні новини Украероруху/UkSATSE.

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Одине з зображень історіі логотипів цієї спільноти
2024-07-13
Одине з зображень історіі логотипів цієї спільноти
2022-08-13

Історія змін назви

UkSATSE/Украерорух
2024-09-30
UkSATSE_Official
2024-07-13
UkSATSE_Official
2024-07-08
UkSATSE_Official
2024-06-17
UkSATSE_Official
2023-09-25
UkSATSE_Official
2023-09-10
UkSATSE_Official
2023-03-19
UkSATSE_Official
2023-03-17
UkSATSE_Official
2023-03-11
UkSATSE_Official
2023-03-07
UkSATSE_Official
2023-03-03
UkSATSE_Official
2023-01-07
UkSATSE_Official
2022-12-07
UkSATSE_Official
2022-08-13
UkSATSE_Official
2022-08-09
UkSATSE_Official
2022-08-07
UkSATSE_Official
2022-06-01
UkSATSE_Official
2022-05-28
UkSATSE_Official
2022-05-24

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2022-05-25

Стіна канала UkSATSE_Official - @uksatse_official

#Рух_до_Справедливості
Post 1
🔺Справа № 760/6923/22🔺
 
Навіть у такі складні для держави та нашого підприємства часи з-поміж певної групи працівників (часто – колишніх) поняття «патріотизму» зазнало суттєвої трансформації. Сформований у певних колах тренд «пріоритетності власної вигоди» часто вдало ховається за гаслами відданості долі підприємства та його майбутнього. Розуміємо, що спільного тут із добрими намірами мало.
 
Нині часто говорять про «друзів, з якими і ворога не треба».

В нашій історії таких чимало.
 
▪️Отже, по порядку.
 
🔸12 червня 2023 року Солом’янський районний суд м. Києва прийняв рішення про відмову у позові начальника служби інформаційних технологій гр. К., визнавши всі його позовні вимоги необґрунтованими.
 
Суть справи полягала у доведенні правомірності позиції підприємства у питанні призупинення трудового договору у період дії воєнного стану в Україні.
 
➡️Так, у рішенні суду зазначено, що з моменту російського вторгнення на підприємстві почали діяти непередбачувані та непереборні події, які відбулися незалежно від волі й бажання підприємства.
 
▫️Судом доведено, що видання наказу Украерорухом про призупинення трудових договорів на період дії режиму воєнного стану було вимушеною та необхідною мірою, що не залежить від волі підприємства, та зумовлене в першу чергу військовою агресією.
 
▫️Суд довів, що у цьому питанні дії роботодавця здійснювалися у чіткій відповідності до вимог Закону.
 
▫️Суд не прийняв до уваги посилання гр. К. на упередженість рішень керівництва. На думку суду, саме адміністрацією підприємства у період дії режиму воєнного стану мають прийматися кадрові рішення, спрямовані на оптимізацію діяльності підприємства, а також враховуватися можливості забезпечення працівників роботою за їх посадовими обов’язками.
 
Позовна вимога
про стягнення із підприємства на користь гр. К. середнього заробітку за час вимушеного прогулу також не підлягає задоволенню.
 
🖇️ У результаті, працівник, обравши шлях судового позову і  сподіваючись на «легкі гроші», - програв.
 
📍До речі, третьою стороною у справі виступила ППО «ІТФ»,  доводи якої також судом до уваги не взято з огляду на їх необґрунтованість. Більшість із них суд визнав такими, що не стосуються справи.
 
📝 Отже.
Незважаючи на війну, підприємство жорстко відстоює правову позицію в усіх питаннях. Завдячуючи компетентності роботи юридичного управління та відділу кадрового забезпечення Украероруху, було збережено понад 1 мільйон гривень, які гр. К. намагався отримати незаконно (за попередніми розрахунками: 1 076 986,50 грн ).
 
🙌🏼Боротьба за справедливість триває!
 
Далі буде…
1400
23-08-02 07:58

Сьогодні 30-та річниця створення Одеського регіонального структурного підрозділу

Вітаємо наших колег та дякуємо за відданість справі!

Бажаємо усім згуртованості та мужності, аби разом пройти непрості випробування та повернутися до нашої мирної роботи!

Міцного здоровʼя, непохитного духу та успіхів!

Разом до Перемоги!

1100
23-08-01 10:29
Команда Украероруху продовжує роботу над механізмами підтримки діяльності підприємства в період призупинення операційної діяльності через військову агресію рф.

🔹Ми залучаємо широке коло партнерів, щоб забезпечити готовність до оперативного відновлення польотів цивільної авіації в повітряному просторі України.
Черговим успішним кроком в цьому напрямку стало підписання Листа про наміри щодо співпраці між українським провайдером аеронавігаційного обслуговування (UkSATSE)  та Польською агенцією аеронавігаційного обслуговування (PANSA).
🔸Сторони домовились про розширення та поглиблення співпраці, яка полягає у розробці та втіленні ряду проєктів, зокрема в контексті підготовки авіадиспетчерів, технічного оснащення органів ОПР та операційної взаємодії на всіх рівнях.
Далі буде...
2300
23-07-10 10:51
Украерорух системно проводить курси відновлювальної підготовки для всього диспетчерського складу - як в Україні, так і за кордоном

🔹Андрій Ярмак, директор Украероруху:
«Цього місяця на моніторах диспетчерського тренажеру Центру ОрПР у м.Маастрихт вперше в історії з’явилось зображення повітряного простору під відповідальністю України.
Ми дякуємо нашим європейським колегам, завдяки яким маємо можливість підтримувати компетентність диспетчерського складу Украероруху, що є ключовим елементом повернення до повноцінного надання аеронавігаційного обслуговування в повітряному просторі України після завершення війни.
Попереду - нові курси підготовки та нові тренажерні центри колег-провайдерів аеронавігаційного забезпечення, які готові прийняти наших диспетчерів»
▫️Забезпечення підтримки операційної діяльності Украероруху як національного провайдера аеронавігаційних послуг, функціональний стан інфраструктури та підтримка персоналу і, зокрема, компетентності фахівців операційного напрямку
є можливим завдяки підтримці країн-членів Євроконтролю - в рамках Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності, який діє з початку 2023 року.

На початку липня Украерорух отримав частину коштів третього траншу, який дозволить продовжити усі розпочаті раніше проекти та програми.
🔶Нагадаємо, у межах програми підтримки компетентності українські диспетчери отримали можливість пройти курс відновлювальної підготовки в Національній школі цивільної авіації ENAC Training - Ente Nazionale per l'Aviazione Civile (Тулуза, Франція), який дозволив удосконалити знання з диспетчерського обслуговування на підході, а також аеродромного диспетчерського обслуговування.
Також українські фахівці пройшли навчання за курсом «Design of ATC Simulation Exercises and Courses» (HUM-SIM) у м. Люксембург (Люксембург) на базі Інституту аеронавігаційного обслуговування Євроконтролю (IANS) та програмою відновлювальної підготовки (UARC Renewal Training Course) у м. Маастрихт (Королівство Нідерландів) на базі тренажерного центру Маастрихтського центру ОрПР.
Ці програми дозволять забезпечити вдосконалення професійних навичок диспетчерського складу та інструкторів при проведенні тренажерної підготовки та отримати знання, які стануть у нагоді при проведенні тренажерної підготовки та подальшого оцінювання диспетчерського складу у відповідних Центрах ОрПР.
👉Окремо варто наголосити на прозорості та підзвітності використання коштів, які отримує Украерорух від Євроконтролю. Фінансування проводиться на підставі детальної оцінки витрат і позитивної оцінки зовнішніх аудиторів.

Як показник ефективного використання коштів - маємо попередню політичну підтримку продовження діяльності Фонду.
👉Під час останнього засідання Тимчасової ради Євроконтролю, що відбулося минулого місяця, країни-члени висловили готовність розглядати питання щодо продовження функціонування Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності.
1600
23-07-05 06:29

На сьогодні єдиним джерелом фінансування української аеронавігаційної системи України є Європейський фонд добровільної аеронавігаційної солідарності, за що ми щиро вдячні нашим європейським колегам. Наразі кошти Фонду дозволяють забезпечувати підтримку операційної діяльності Украероруху як національного провайдера аеронавігаційних послуг, функціональний стан інфраструктури та підтримку персоналу і, зокрема, компетентності фахівців операційного напрямку.
🔹Андрій Ярмак: «У подальшому ми розраховуємо на продовження дії Європейського фонду добровільної солідарності та сприяння Урядами держав - членів Євроконтролю підтримці України на 2024 рік. Плануємо також працювати над проектами відновлення критичної інфраструктури, навчати та підтримувати компетенцію персоналу, продовжуючи діючі програми та впроваджуючи нові можливості, готувати Safety case для відновлення польотів у повітряному просторі країни після перемоги України».

3400
23-06-22 12:18

Насправді зміни тільки починаються…
Шлейф минулого ще довго даватиметься взнаки
Проте нульова толерантність до таких працівників вже дає свої результати!
https://kobl.gp.gov.ua/ua/news.html?_m=publications&_t=rec&id=336371

836
23-06-21 14:12
▫️Також під час засідання було отримано політичний сигнал від Держав - членів Євроконтролю щодо готовності до розгляду питання подальшого продовження функціонування Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності.
 
▫️
Для своєчасного завершення внутрішніх державних процедур країн - членів Євроконтролю,  необхідних для прийняття відповідного рішення на наступному засіданні РС у листопаді 2023 року, вже розпочато роботу над підготовкою необхідної документації.
1500
23-06-19 10:38
Нехай наші діти живуть у мирній, щасливій Україні!
2000
23-06-08 05:04
Нова Каховка…

Біль, який закарбується в наших серцях, аби зробити нас сильнішими…
1300
23-06-07 07:44

Українські символи – одні з найкрасивіших у світі.
В них - код сильної і вільної нації.
Нехай наші обереги зберігають наших дітей і батьків неспокійними днями і ночами та рятують наших героїв на передовій.
Єднаймося навколо нашої національної ідентичності та наближаймо таку омріяну Перемогу!

2200
23-05-18 06:12