Статистика telegram каналу - @uksatse_official

UkSATSE_Official

Subscribers: 3998
Photos: 286  Videos: 14  Links: 74 
Офіційний телеграм-канал Украероруху/UkSATSE. Тут ми інформуватимемо вас про останні новини підприємства.
2022-01-14

Кількість підписників

Історія змін лого

2024-07-13
2024-07-11
2024-07-08

Історія змін назви

UkSATSE_Official
2024-07-13
Telegram: Contact @uksatse_official
2024-07-11
UkSATSE_Official
2024-07-08

Історія зміни типу аккаунта

Публічна группа чи канал
2024-07-13
Акаунт Telegram
2024-07-11
Публічна группа чи канал
2024-07-08

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2022-05-25
#Рух_до_Справедливості

Post 8

🔺Справа  №320/12986/21🔺

28 вересня 2023 року Шостий апеляційний адміністративний суд залишив без задоволення апеляційну скаргу представника гр. Я. у справі за адміністративним позовом до Украероруху щодо стягнення середнього заробітку під час затримки розрахунку при звільненні.


🔹 Гр. Я. працював на посаді начальника відділу методично-документаційного забезпечення Украероцентру Украероруху. Цьому передувало проходження позивачем військової служби, і подальше його відрядження Міністерством оборони до Украероруху.

🔹 24 вересня 2021 року між гр. Я. та Украерорухом  був укладений договір, згідно з яким підприємство зобов’язувалось виплатити гр. Я. встановлену даним договором матеріальну допомогу, сумою в 237 558, 00 грн. Підприємство беззаперечно визнало своє зобов’язання виплатити вказану в договорі суму.
▫️Перша частина у розмірі 39 593 грн була сплачена підприємством 01 жовтня 2021 року.
▫️Решта п’ять частин – по 39 593 грн протягом кожного наступного календарного місяця.  Украерорух належним чином виконав свої зобов’язання та виплатив усю суму.
 
🔶На що варто звернути увагу.

Гр. Я., який протягом 10 років після звільнення з військової служби та переходу на цивільну посаду в одному із підрозділів підприємства, отримуючи заробітну плату, вирішив стягнути з підприємства  несвоєчасну, на його думку, виплату одноразової грошової допомоги у якості компенсації – на суму понад 2.5 млн. грн.
 
Рішенням Київського окружного адміністративного суду від  06 грудня 2022 року у задоволенні позовних вимог відмовлено.
 
28 вересня 2023 Шостий апеляційний адміністративний суд залишив без задоволення апеляційну скаргу гр.Я., а рішення Київського окружного адміністративного суду від  06 грудня 2022 року,  - без змін, визнавши доводи апеляційної скарги такими, що не спростовують висновків суду попередньої інстанції. 
 
В результаті — підприємству вдалося зберегти понад  2,5 мільйонів грн.
Відповідно до указу Президента України № 734/2023 від 06 листопада 2023 року строк дії воєнного стану в Україні продовжено з 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб.

https://www.president.gov.ua/documents/7342023-48837
У листопаді маємо два професійних свята наших фахівців ЗНС.

🔗 Сьогодні, 12 листопада, відзначається Міжнародний день персоналу звʼязку, навігації та спостереження в організації повітряного руху (ATSEP - Air Traffic Safety Electronics Personnel).

🔗 16 листопада - День працівників радіо, телебачення та звʼязку України.

Вітаємо наших колег, справжніх професіоналів своєі справи, із професійним святом.

Щиро дякуємо Вам за відданість справі, за вашу мужність і професіоналізм.🙏🏼

Миру, добра, Перемоги!
Про паралелі в інформаційному полі

Учора широкого розголосу набула історія із публікуванням, а потім спростуванням одним із нардепів опозиційної гілки влади інформації про нібито звільнення Головнокомандувача ЗСУ.

Не можемо не поділитися постом Міністра оборони, який дуже чітко окреслив і мету і контекст таких інформаційних вкидів.

Здається, тема псевдо звільнення популярна не тільки у вищих політичних колах.
Директор Украероруху Андрій Ярмак під час робочого візиту до Румунії підписав Меморандум про співпрацю із керівником Адміністрації обслуговування повітряного руху Румунії ROMATSA, паном Адріаном-Маріусом Кожоком щодо поглиблення співпраці аеронавігаційних провайдерів двох країн.

🔹Меморандум розширює наші можливості щодо відновлення послуг аеронавігаційного обслуговування в повітряному просторі України шляхом проведення додаткових навчань для українських диспетчерів, координації між провайдерами аеронавігаційного обслуговування на операційному рівні та налагодженні регіональної співпраці у площині визначення спільних стратегічних цілей.


Андрій Ярмак, директор Украероруху: «Кожна зустріч з європейськими колегами, кожні нові домовленості про співпрацю – для нас сьогодні є черговою перемогою, що відкриває нові перспективи подальшого розвитку системи організації повітряного руху в Європі.
Дякуємо колегам з ROMATSA за конструктивний діалог і за віру в наше спільне майбутнє».

🔹У межах підписаного Меморандуму визначено основні напрями співпраці: обмін досвідом в питанні організації повітряного руху, зокрема, покращення операційної сумісності систем ОрПР, впровадження повітряного простору вільних маршрутів (FRA), в тому числі транскордонного FRA.

🔹Також передбачається обмін досвідом щодо використання обладнання, яке використовується в процесі надання метеорологічної інформації, включаючи онлайн-доступ до метеорологічної інформації, впровадження стандартів кваліфікації та компетентності для метеофахівців тощо.

🔺Окрему увагу в документі приділено домовленостям щодо професійної підготовки – в межах застосування Регламенту (ЄС) № 340/2015 та Регламенту (ЄС) 2017/317, впровадженню ADQ (якість аеронавігаційних даних), вимогам до функціональної сумісності, включаючи обмін даними систем спостереження, конфігурації системи обміну повідомленнями з ОПР та СМЗ, застосуванню вимог стандарту ISO 9001 у сфері ОрПР/АНО.

🔹У питаннях забезпечення безпеки польотів домовилися про спільне застосування елементів системи управління безпекою польотів відповідно до вимог міжнародних авіаційних стандартів, а в частині інформаційної безпеки - процедурам запобігання кібератакам та незаконному втручанню.
Із сумом повідомляємо, що  01 листопада на 39 році пішов з життя
 
ТКАЛІЧ Владислав Ігорович
 
Владислав Ігорович закінчив «Національний університет водного господарства та природокористування», де отримав кваліфікацію інженера-землевпорядника.

У Державному підприємстві обслуговування повітряного руху України Владислав Ігорович працював з грудня 2010 року провідним інженером аеронавігаційної інформації групи аеронавігаційного картографування відділу дизайну аеронавігаційних процедур служби аеронавігаційної інформації (САІ), таким чином присвятивши свої найкращі роки життя роботі в цивільній авіації України.

25 лютого 2022 року Владислава Ігоровича було увільнено від роботи  у зв’язку з призовом на військову службу під час мобілізації.

Після повномасштабного вторгнення росії на територію України він з першого дня став на захист рідної країни.
Колеги пам’ятатимуть Владислава Ігоровича не тільки, як висококваліфікованого спеціаліста, який сумлінно і відповідально ставився до своєї справи, але й як доброзичливу, щиру, енергійну, життєрадісну людину, яка заряджала оточуючих своїм позитивом та впевненістю.

Колектив підприємства глибоко сумує з приводу тяжкої втрати та висловлює щирі співчуття рідним і близьким Владислава Ігоровича.
Світлі спогади про нашого колегу залишаться в наших серцях і думках.


Втрата рідної, близької людини є важким випробуванням для рідних, яким висловлюємо щирі співчуття.
Нехай добрий, світлий спомин про захисника назавжди залишиться у пам’яті усіх, хто знав його, любив і шанував.

Герої не вмирають - вони залишаються у наших серцях!

Вічна пам’ять і слава українському воїну, який захищав рідну Україну і кожного з нас!🇺🇦
🔻 Стосовно норми робочого часу 2024 🔻

Що на сьогодні?

📌 Маємо кілька  факторів, які поки залишаються невідомими:
чи буде продовжено Фонд, і за умови продовження - яким буде його наповнення, адже Фонд добровільний, і гарантій відносно його наповнення  немає.
 
Звісно, на сьогодні ми робимо все можливе, аби утримати Фонд, його наповнення, а, відповідно, і діючий режим роботи.
Проте  у випадку фінансової турбулентності – ми повинні  мати можливість приймати гнучкі рішення.
 
➡️ Аби забезпечити  максимальний баланс усіх процесів в умовах воєнного стану, наразі розглядається питання про  встановлення базової норми тривалості робочого часу на наступний рік на рівні 0,3.
 
🔸Як і цього року -  за умови стабільного фінансування передбачаємо регулювання норми робочого часу для тих співробітників, які залучені до операційної діяльності, під час дії воєнного стану – у межах забезпечення безперебійної роботи підприємства.
🔸Також плануємо для диспетчерів увесь комплекс заходів, які було запроваджено цього року. Підтримання компетентності операційного персоналу (як власними силами, так і завдяки нашим європейським партнерам) залишається пріоритетом і необхідною умовою нашого якнайшвидшого відновлення польотів.

Плануємо цю практику і наступного року.
#Рух_до_Справедливості
 
Post 7
 
🔺Справи № 359/7678/21, № 359/7131/21 🔺

Наступні дві справи пов’язані між собою спільними вимогами та спільним рішенням.

Предмет спору – стягення з підприємства додаткових виплат за час перебування у відрядженнях.


29 березня 2023 року і 24 травня 2023 року Київським апеляційним судом було залишено без задоволення скарги гр. З. і гр. К.

Гр. З. працював на посаді інженера бортової апаратури льотного контролю з льотних перевірок РТЗ льотної служби авіакомпанії, що входить до структури підприємства, гр. К. , в свою чергу,  – на посаді командира ПС King Air. 

🔹Все почалося, коли в серпні 2021 року вони звернулися до Бориспільського міськрайонного суду Київської області з позовом до підприємства про стягнення заборгованості по заробітній платі. Гр. З. мав на меті стягнути з підприємства 486 089,25 грн плюс 40000 грн — витрати на правову допомогу, гр. К. планував відшкодувати 897 543,57 грн з тими ж 40000 грн за правову допомогу. Суди першої інстанції відмовили у задоволенні позовів.

🔹У своїх апеляційних скаргах вони  просили скасувати рішення суду першої інстанції з причини неповного з’ясування обставин при винесенні рішень по справах.

Підприємством було надано аргументовані докази того, що оплата праці здійснювалась відповідно до закону, за фактично відпрацьовані дні.
Судом доведено, що заробітна плата за  фактично відпрацьований робочий час виплачена підприємством у повному обсязі згідно з вимогами чинного законодавства України.
🔹Позовна вимога щодо подвійного розміру оплати за час роботи за святкові та вихідні дні також судом визнана безпідставною, оскільки жоден зі співробітників  спеціально не відряджався для виконання виробничих завдань у святкові та вихідні дні.

➡️ У результаті,  додатково і повно з’ясувавши обставини, судом апеляційної інстанції  скарги обох позивачів було відхилено і залишено без задоволення.

Підприємство вкотре довело правомірність своїх дій.

По справі гр. З. підприємством було сумарно збережено 526 089,25 грн, а по справі гр. К. — увага!!! — 937 543, 57грн.
Вже другий рік поспіль українські диспетчери відзначають професійне свято в нових реаліях, з якими не стикалася жодна європейська країна.

Ці реалії нас змінюють та загартовують.
Вони дають нам неоціненний досвід та зміцнюють нашу віру.

🙏🏼 Ми сильні – адже вирішуємо складні завдання в умовах підвищених ризиків та небезпек.

🙏🏼 Ми професійні – адже кожен наш день – це новий виклик, який долаємо і йдемо далі.

🙏🏼 Ми об’єднані – адже лише в єдності запорука нашої Перемоги.

Все, що нам вдалося за цей рік – ми зробили завдяки безпрецедентній підтримці держав-членів ЄВРОКОНТРОЛЮ та самого Агентства. Щиро дякуємо колегам за підтримку!

🔹 Започаткований Євроконтролем Європейський фонд добровільної солідарності дозволив нам утримати підприємство та завдяки власним ресурсам і міжнародним навчальним організаціям забезпечити підтримання компетентності операційного персоналу.

Віримо у якнайшвидше відновлення польотів цивільної авіації та обслуговування повітряного руху, тому здійснюємо усі необхідні кроки для підтвердження належного рівня підготовки диспетчерів Украероруху відповідно до міжнародних та європейських стандартів.

🔹З огляду на це щомісяця наші диспетчери мають змогу проходити теоретичну та практичну підготовку для підтримки компетентності, здійснювати медичну сертифікацію, підтримувати навички володіння англійською мовою.

🔹Окрім того, у межах програми підтримки компетентності українські диспетчери отримали можливість пройти курс відновлювальної підготовки в Національній школі цивільної авіації ENAC Training - Ecole Nationale de l'Aviation Civile (Тулуза, Франція), пройшли навчання у м. Люксембург (Люксембург) на базі Інституту аеронавігаційного обслуговування Євроконтролю (IANS) та у м. Маастрихт (Королівство Нідерландів) на базі тренажерного центру Маастрихтського центру ОрПР.

🔹Маємо амбітні плани на найближчу перспективу.
У межах проведення підготовки наших диспетчерів на базі тренажерного центру польського провайдера PANSA група фахівців Украероруху за участі європейських колег розробила детальні навчальні програми тренажерної підготовка з обслуговування повітряного руху в повітряному просторі України, який буде змодельовано спеціально для наших авіадиспетчерів за технічної підтримки Micro Nav (Великобританія).

🔹Вже підписано Меморандум про надання доступу до навчальної он-лайн платформи Федеральної авіаційної адміністрації США (FAA), яка містить навчальні матеріали для самопідготовки власників свідоцтв диспетчера управління повітряним рухом за 15 напрямками, а також для курсів інженерів служби зв’язку, навігації та спостереження.

🔹Досягнуто домовленостей щодо організації навчання за кошти Фонду в школі Entry Point North (EPN) в м. Мадрид - як за он-лайн, так і за очною формою навчання, що стане вагомим внеском підтримання компетентності персоналу Украероруху.

Дорогі колеги!
🙏🏼
Висловлюємо кожному з вас щиру подяку. За відданість професії, за мужність і віру, за єдність і мрію якнайшвидшого відновлення нашої роботи. ✈️
Сьогодні День юриста.

📌Для Украероруху ця професія має особливе значення.

Щиро дякуємо кожному фахівцю, хто відстоює - часто в нерівному протистоянні - честь і гідність підприємства.

📝На вашому рахунку десятки успішних справ - часто таких, які формували нову судову практику в країні та таких, які змінювали на користь державного підприємства десятиліттями усталені принципи кулуарних домовленостей та неоднозначних рішень.

Бажаємо нових перемог у втіленні в життя ідей справедливості закону, натхнення та сил у вирішенні найскладніших правових задач!

Мирного неба та нових перемог! 🙏🏼

Закон поважає впевнених та сміливих!

Дякуємо за вашу працю!
#Рух_до_Справедливості
 
🔺Справа № 755/14104/21🔺
 
Борітеся! – І буде поборено!!!
 
☑️Сьогодні в Апеляційному суді остаточно доведено правомірність дій підприємства та відмовлено в апеляційному позові гр. Б., колись керівника проектів та програм групи з реалізації програм капітального будівництва Украероруху,  – більше відомого як дописувача багатобуквених постів у закритій для інакодумців групі.😉

➡️Коротко по суті.
 
14 листопада 2022 року Солом’янський районний суд м. Києва визнав законним наказ про звільнення із займаної посади керівника проектів та програм групи з реалізації програм капітального будівництва Украероруху – гр. Б.
 
Гр. Б., звільнений 26.12.2019 р., був поновлений на посаді 18.08.2020 р., яка була скорочена раніше. Незважаючи на це  працівнику було надано можливість реалізувати свої професійні якості – відповідно до підписаної ним посадової інструкції. Тож йому запропоновували окремий проект. Відповідно до законом передбачених норм – підприємство дотрималося усіх передбачених процедур.
Не треба говорити, що увесь період, який законодавець передбачив у таких випадках, гр. Б. як профспілковим діячем було використано не для вивчення питання та підготовки до роботи. Активне листування – як із адміністрацією підприємства, так і з державними установами – щодалі, то більше підтверджувало єдине – небажання виконувати запропоновану роботу.
 
Цікаво, що третьою стороною у справі виступила знову ж таки ППО «ІТФ», доводи якої знов виявилися необґрунтованими. Суд дійшов висновку, що рішення вищого виборного органу профспілки про відмову в наданні дозволу на розірвання трудового договору з гр. Б. не аргументоване та не підтверджене доказами.
 
🔹Судом визначено, що позовна заява про визнання незаконним та скасування наказу про звільнення із займаної посади, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу не підлягає задоволенню. Підприємству вдалося зберегти кошти у розмірі близько 1 млн. грн.

🙏🏼Ми цінуємо кожного, хто працює на благо підприємства. Цінуємо і щиро дякуємо за віддану працю.

Ми і надалі боротимемося за те, щоб таких небайдужих до майбутньої долі підприємства ставало більше!

Разом – переможемо!
🔺Справа № 760/479/22🔺


Важливе судове рішення щодо неузгоджених з трудовим колективом рішень деяких профспілкових об’єднань

06 вересня 2023 року Київський апеляційний суд скасував рішення ВП «ФПАРРіЗУ» від 04 листопада 2020 року щодо неправомірної вимоги профспілки про розірвання трудового договору з керівником нашого підприємства.

Судом доведено, що керівник Украероруху діяв і діє в межах своїх повноважень, не порушуючи норм трудового законодавства та діючого Колективного договору, спрямовуючи свою діяльність на антикризові заходи щодо підтримання діяльності державного підприємства, на соціальний діалог, врегулювання трудових і господарських спорів, а також організації поточної діяльності підприємства.

 ➡️Суд вказав на порушення ВП «ФПАРРіЗУ»  умов Колективного договору, Галузевої угоди, а також  принципів рівності всіх профспілок між собою та балансу прав трудових колективів, яке було вочевидь спрямовано на розхитування підприємства та дестабілізацію його  роботи.
➡️Суд визнав безпідставним рішення пленуму ВП «ФПАРРіЗУ» від 04 листопада 2020 року. Зокрема, обставини та рішення судів, які зазначені у рішенні ВП «ФПАРРіЗУ» на момент його прийняття не існували, а тому посилання на них як на доказ залишаються цілком безпідставним.

📌Таким чином, суд скасував рішення ВП «ФПАРРіЗУ»  від 04 листопада 2020 року щодо вимоги розірвання трудового договору з керівником підприємства. 

Що цікаво.
Однією з ключових вимог представника ВП «ФПАРРіЗУ» в апеляційній інстанції було стягнення на користь цієї профспілки судових витрат на професійну правничу допомогу у розмірі 50 000 грн. Суд не задовольнив цю вимогу. Тому адвокат профспілки отримає винагороду за рахунок коштів простих платників членських внесків.
Із Днем захисників і захисниць України!

🇺🇦

Дякуємо Вам за кожен день, який наближає нас до Перемоги!

Низько схиляємо голову перед кожним, хто ціною власного життя відстоює нашу землю і захищає наш спокій.

Мріємо про мирне небо.

Боремося за нашу Волю.

Віримо в Перемогу!
Андрій ЯРМАК, керівник Украероруху:

🔹 «Виняткова солідарність і підтримка з боку всіх держав-членів ЄВРОКОНТРОЛЮ, самого Агентства та Європейської Комісії є головним фактором, який дозволяє українському аеронавігаційному провайдеру з упевненістю дивитися у майбутнє. Впровадження нашими партнерами Європейського фонду добровільної аеронавігаційної солідарності є тому підтвердженням. Саме завдяки підтримці Фонду Украерорух має можливість зберегти свій операційний персонал, підтримувати інфраструктуру, а також у тісній співпраці з ЄВРОКОНТРОЛЕМ планувати заходи, спрямовані на якнайшвидше відновлення аеронавігаційного обслуговування в повітряному просторі України одразу після закінчення війни, не маючи жодних сумнівів в остаточній перемозі України».

Про це він заявив в інтервʼю журналу Skyway, який є офіційним інформаційним ресурсом ЄВРОКОНТРОЛЮ та висвітлює ключові питання європейської авіації.

▫️Також у матеріалі ідеться про заходи імплементації плану відновлення (Recovery Plan) аеронавігаційного обслуговування в Україні, розширення напрямків потенційного співробітництва між Украерорухом та ЄВРОКОНТРОЛЕМ, співпрацю Украероруху та Federal Aviation Administration (FAA), організацію навчання нашого операційного та диспетчерського персоналу в провідних профільних закладах Європи (ENAC, Maastricht Upper Area Control Centre, EUROCONTROL Aviation Learning Centre).


🔹Андрій ЯРМАК: «Украерорух продовжує дотримуватися всіх українських та міжнародних технічних вимог та адміністративних процедур, пов'язаних з ліцензуванням та сертифікацією авіадиспетчерів, впроваджених відповідно до Регламенту Комісії (ЄС) 2015/340. Це дозволяє спільно з деякими державами-членами ЄВРОКОНТРОЛЮ та EASA вивчати європейські ініціативи щодо підтримання компетентності та підготовки авіадиспетчерів, необхідної для першого періоду відновлення аеронавігаційного обслуговування в Україні».

⬇️Повна версія матеріалу – за посиланням:

https://www.eurocontrol.int/sites/default/files/2023-09/eurocontrol-skyway-78-autumn-winter-2023.pdf
#Рух_до_Справедливості
Post 6
🔺Справа №332/4729/23🔺

Заводський районний суд м. Запоріжжя 22 серпня 2023 року залишив без руху позов представника гр. С., який вимагав стягнути з підприємства невиплачену матеріальну допомогу при звільненні, пені за несвоєчасно виплачені суми, інфляційні витрати з урахуванням трьох процентів річних та компенсації втрати частини матеріальної допомоги у звʼязку з порушенням строків її виплати. 

🔸Гр. С. у своєму позові мав чимало вимог, проте абсолютно безвідповідально підійшов до суті справи, продемонструвавши разом із своїм представником в суді  абсолютне незнання законів, зокрема, цивільно-процесуального кодексу України, Закону України «Про судовий збір, Закону України «Про колективні договори і угоди», ЦПК України.

🔸Окрім вказаного вище, позивач намагався обманути і суд, вимагаючи застосувати пільги на сплату судового збору, яка не поширюється на позовні вимоги гр. С.

➡️Отже, керуючись Цивільно-процесуальним кодексом України, суд постановив - цю позовну заяву залишити без руху. Судова ухвала оскарженню не підлягає.

📌У результаті підприємством було збережено 182 470,22 грн, а позивачу доведеться сплатити судовий збір у розмірі 1073, 60 грн. і понести чималі витрати на непрофесійного захисника.
▫️В цей найскладніший для нашої країни та цивільної авіації час, українська аеронавігаційна система функціонує завдяки безпрецедентній підтримці всіх держав-членів ЄВРОКОНТРОЛЮ та самого Агентства, які впровадили Європейський фонд добровільної аеронавігаційної солідарності.

🔹 Витрати на навчання є одним з базових напрямків використання коштів Фонду, а саме навчання - постулатом швидкого відновлення аеронавігаційного обслуговування після війни.
🔹Наразі Фонд дає нам можливість не лише задіяти 100% власних технічних та людських ресурсів для підтримання знань та практичних навичок наших диспетчерів, але й залучати визнані міжнародні навчальні організації для забезпечення об’єктивного аналізу стану компетентності операційного персоналу Украероруху.

🔹Як тільки постане питання відновлення польотів цивільної авіації та обслуговування повітряного руху, саме такі заходи стануть доказовою базою для підтвердження належного рівня підготовки диспетчерів Украероруху відповідно до вимог міжнародних та європейських стандартів, визначених також українським законодавством.

У цьому контексті поспішаємо поділитись ще однією позитивною та важливою новиною.

🟣Ми досягли домовленостей щодо організації навчання за кошти Фонду в школі Entry Point North (EPN) в м. Мадрид - як за он-лайн, так і за очною формою навчання. Наразі вже розпочато планування тренувальних сесій та організацію логістичних питань.

🟣 EPN є однією з провідних академій ОПР у світі, яка здійснює навчання ОПР і супутні послуги в шести навчальних центрах, розташованих в країнах ЄС, на клієнтських сайтах по всьому світу та он-лайн.
Клієнтами EPN є державні та приватні провайдери аеронавігаційних послуг, аеропорти та авіакомпанії, а також військові організації з усього світу - а це 150 компаній із 58 країн.

☑️ Співпраця з EPN стане вагомим внеском підтримання компетентності персоналу Украероруху та підготовки до якнайшвидшого відновлення аеронавігаційного обслуговування в українському небі, яке надається Украерорухом.
📍Керівник Украероруху Андрій Ярмак взяв участь у стратегічній зустрічі, що пройшла 14 вересня 2023 року у Брюсселі, за участі керівників ключових українських аеропортів, європейських інституцій і фінансових організацій - DG MOVE (Транспортна дирекція Європейської комісії), EUROCONTROL, EASA (Агенство Європейського Союзу з безпеки польотів), ЄБРР та ЄІБ. Зустріч була організована Міжнародною радою аеропортів - ACI Europe.

🔹Делегація України, очолювана заступником Віце-премʼєр міністра з відновлення Сергієм Деркачем, разом з основними учасниками українського авіаційного ринку, спільно з європейськими колегами обговорили поточну ситуацію в авіаційній галузі України, окреслили основні акценти подальшого відновлення - у тому числі у питаннях операційної діяльності та готовності забезпечувати обслуговування цивільної авіації, фінансування та реалізації найважливіших інфраструктурних проєктів.

▫️Олів’є Янковец, генеральний директор ACI EUROPE: «Сьогоднішня зустріч стала важливим першим кроком для вирішення низки питань, з якими стикається українська галузь цивільної авіації. Такі авіакомпанії, як airBaltic, Ryanair і Wizz Air, уже заявили про свою готовність зʼєднати польотами Україну з містами Європи якнайшвидше, як тільки це буде безпечно».

🔸 Етапність та перспективи відновлення послуг з аеронавігаційного обслуговування у повітряному просторі України презентував Андрій Ярмак, керівник Украероруху.

🔸Він, зокрема, зазначив, що Україна є Членом Євроконтролю починаючи з 2004 року.
З самого початку війни проти України, завдяки підтримці цієї організації на всіх рівнях Украерорух має змогу підтримувати необхідні компетенції нашого диспетчерського та решти операційного складу, утримувати нашу інфраструктуру, планувати подальшу діяльність.

📌 «Украерорух, структура , яку я очолюю, - зауважив Андрій Ярмак, - є національним провайдером аеронавігаційних послуг України та зʼєднує усі аеропорти України повітряними маршрутами, як і з рештою аеропортів світу. І для нас, як завжди, було і залишається головним пріоритетом забезпечення безпеки польотів в цій повітряній комунікації».

📌Він також зауважив, що команда Украероруху має досвід впровадження Safety Case - при відкритті повітряних маршрутів у Сімферопольському районі польотної інформації над відкритими водами Чорного моря, де Україні делеговано управління повітряним рухом міжнародними договорами.

📌 Андрій Ярмак: «Дякуємо Євроконтролю, Єврокомісії та EASA за підтримку наших ініціатив у найскладніші часи для української авіації. Розуміємо пріоритети спільної європейської безпеки повітряного простору для цивільної авіації».

🔸У межах обговорення перспектив розвитку українських аеропортів було акцентовано увагу на тому, що відновлення їх функціонування є важливим питанням не тільки для українських пасажирів та авіакомпаній, а також і для міжнародних партнерів, які зацікавлені у поновленні їх інтеграції в міжнародну мережу та підвищенні мобільності населення, в тому числі й українських біженців.

🔹Генеральний директор Міжнародного аеропорту «Бориспіль» Олексій Дубревський: «Складно перебільшити роль аеропортів для національної економіки. Ми повинні знайти рішення для забезпечення мобільності населення, доступності нашої країни та підтримки експорту. Працюючі українські аеропорти підтримують більше 200 тисяч робочих місць та генерують 2,6 млрд. євро ВВП країни. А після закінчення війни роль авіації стане ще вагомішою: для повернення біженців додому та відновлення країни».

➡️У результаті зустрічі було розроблено декілька напрямків співпраці з європейськими авіаційними структурами та міжнародними фінансовими організаціями.

🔸У межах підтримки аеронавігаційної сфери домовлено про сприяння у проведенні льотних перевірок наземного обладнання, допомоги у відновленні пошкодженої інфраструктури та впровадження нових програм підтримки для фахівців операційного напрямку Украероруху.
#Рух_до_Справедливості
Post 5
🔺Справа №359/1809/23🔺

Бориспільським міськрайонним судом Київської області 31 липня 2023 року відмовлено у задоволенні позову до Украероруху гр. Л., який працював на посаді інженера з радіонавігації та радіолокації 1-ої категорії групи ОО ВОРЛ служби систем навігації та спостереження Дніпровського РСП, метою якого було стягнення з підприємства 352 200 грн. матеріальної допомоги.

⬇️По суті справи.

12 червня 2020 року між гр. Л. та Украерорухом було укладено договір про виплату матеріальної допомоги при звільненні працівника згідно з положеннями Колективного договору. Сума матеріальної допомоги складала 469 600 грн і мала виплачуватись за встановленим у договорі графіком.

На виконання договору гр. Л. було виплачено 117 400 грн. Через форс мажорні обставини - військову агресію рф, підприємство опинилось у край важкому фінансовому становищі та у зв’язку з цим, керуючись до ч.1 ст. 11 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану, призупинило виплати.

▫️Довідково : ч.1 ст. 11 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану " : «На період воєнного стану дія окремих положень колективного договору може бути призупинена за ініціативи роботодавця».

▪️Гр. Л. звернувся до суду з вимогою виплатити йому всю суму одночасно без дотримання умов договору.

▪️Підприємство подало відзив на позов гр. Л. з обґрунтуванням причин призупинення виплат по договору та зазначило, що не відмовляється від своїх обов’язків щодо виплати, а лише призупинило такі виплати відповідно Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану " та з урахуванням поточного фінансового стану підприємства.

🔸Важливо також зауважити, що Украерорух звертався до гр. Л. листом щодо укладання додаткової угоди до договору - через наявність форс мажорних обставин йому було запропоновано змінити умови основного договору щодо порядку та строків виплати матеріальної допомоги. Тобто підприємство здійснило законом передбачені заходи, аби в умовах відсутності коштів забезпечити виконання свого обов’язку у майбутньому. Проте гр. Л. намагався ввести суд в оману, стверджуючи, що листа не одержував (хоча трекінг-номер та номер даного листа є в списку поштових відправлень) та пропозицій від Украероруху не отримував. Суд розглянув надані сторонами докази та поставився до вказаних тверджень позивача критично.

➡️У чому ж полягає цікавість даної справи?⬅️

▪️Гр. Л. просив стягнути на його користь весь розмір матеріальної допомоги, що має сплатити на його користь підприємство, у розмірі 352 200 грн, в той час як на момент звернення до суду з позовом йому не було сплачено лише частину матеріальної допомоги за окремий період дії договору.

▪️Відповідно до ч.1 ст11 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану ", роботодавцю надається право в односторонньому порядку зупиняти окремі положення колективного договору.

🔸У результаті, Суд відмовив у задоволенні позову гр. Л. до Украероруху щодо стягнення коштів, передбачених договором про виплату матеріальної допомоги.
Адміністрація підприємства і надалі дотримуватиметься взятих на себе обов’язків щодо виконання умов укладених договорів.

Проте просить зважати на настання форс мажорних обставин, які внесли відчутні корективи як в операційну, так і в фінансову діяльність підприємства.
📌Директор Украероруху, Андрій ЯРМАК, провів робочу зустріч з керівництвом польського провайдера аеронавігаційного обслуговування PANSA.

📎Фіналізовано робочі домовленості щодо проведення підготовки наших диспетчерів на базі тренажерного центру польського провайдера.

📎Крім того, з 11.09 у Варшаві в рамках цього проєкту починає працювати група фахівців Украероруху, завданням якої є розробка детальних навчальних програм підготовки у приміщеннях та за участі фахівців PANSA.

🔹Йдеться в першу чергу саме про тренажерну підготовку з обслуговування повітряного руху в повітряному просторі України, який буде змодельовано спеціально для наших авіадиспетчерів за технічної підтримки Micro Nav (Великобританія) - компанії, яка спеціалізується на розробці, встановленні та обслуговуванні авіаційних систем моделювання і пов’язаних з ними консультаційних послугах, включаючи розробку рішень і програмного забезпечення.

🔶Також керівники обговорили ряд стратегічних питань у межах взаємодії українського та польського провайдерів та впровадження нових проєктів.

🤝🏼Дякуємо колегам за дружню підтримку та співпрацю.
Розпочинаючи рубрику #Рух_до_Справедливості, ми акцентували увагу на тому, що навколо підприємства точиться не одна суперечка, остаточною метою якої є розхитування човна Украероруху. І благородними та справедливими ці цілі назвати навряд чи можна.

Неправомірність подібних спроб ми успішно оскаржуємо в судах.

Однією із найгучніших інформаційних історій
– із залученням навіть в якийсь час значного медіа ресурсу – було рішення однієї із профспілок про наміри розірвання трудового договору із керівником підприємства.

Законність підстав?
Це - як думалося раніше - необов’язково.

▫️Сьогодні, 06.09.2023, було прийнято важливе рішення. Важливе – з точки зору судових взаємовідносин між цією профспілковою організацією та адміністрацією підприємства.

🔹Київський апеляційний суд виніс рішення щодо скасування рішення пленуму Всеукраїнської профспілки «Федерація профспілок авіапрацівників радіолокації, радіонавігації і зв`язку України» від 04 листопада 2020 року та визнання безпідставності вимоги розірвання трудового договору з керівником нашого підприємства.

🔹Судом скасоване зазначене рішення як незаконне, а факти нібито порушень трудового законодавства не знайшли свого підтвердження.

Це не перше рішення апеляційної інстанції щодо визнання незаконності вимог вказаної профспілкової гілки.

🔹Системно і послідовно відстоюємо правову позицію підприємства, позицію його честі та ділової репутації.

➡️І наостанок.
Коли двоє б’ються – виграє третій.
Завжди пам’ятайте про це, коли читаєте про ініціювання чергових сумнівних історій, що рано чи пізно розіб’ються в суді…

Далі буде…