Повідомлення telegram каналу - @tendernya

Логотип телеграм спільноти - Тендерня 2021-06-01

Тендерня

Кількість підписників:
3320
Фото:
86 
Відео:
12 
Посилання:
348 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Телеграм-канал про публічні закупівлі від ДП «Прозорро»

Канал Тендерня - @tendernya - №443

👀Найближчим часом може з’явитися обов’язок обґрунтовувати потребу в закупівлях — поки що для прямих договорів на надпорогові суми
Останні кілька місяців публічні закупівлі в центрі уваги, а суспільство найбільше обурює саме недоцільність тендерів.
У своїй колонці для «Дзеркала тижня» Надія Бігун, заступниця міністерки економіки, поділилася планами запровадити обов’язок обґрунтовувати потреби в системі Prozorro ➡️ https://bit.ly/3rEFhbU
Нагадаємо, що вже зараз діє обов’язок обґрунтовувати невикористання Prozorro. Наступним кроком, на думку Міністерства економіки, має стати обґрунтування самої потреби в закупівлі.
Тут процитуємо:
🔹Обов’язкове обґрунтування має спонукати організації більш свідомо ставитися до закупівельної роботи. Оголошення закупівлі, яка не передбачає реального та добре аргументованого пояснення, стане більш ризикованою справою. І навпаки, багато замовників зможуть уберегтися від скандалів, коли викладатимуть обґрунтування своїх закупівель одразу при їхньому оголошенні, а не будуть змушені виправдовуватися постфактум.
🔹Знову ж таки, ми свідомі того, що ця ініціатива наштовхнеться на критику — передусім з боку замовників, для яких публікація обґрунтувань стане додатковим навантаженням. Крім того, виникає ризик того, що замовники можуть публікувати замість обґрунтувань відписки на кшталт «відповідно до рішення керівника», які не повідомлять громадськості будь-якої цінної інформації (хоча насправді це теж багато що скаже про наміри замовника). Подібна доля спіткала норму про публікацію обґрунтування очікуваної вартості закупівель, яку ініціювала Держаудитслужба.
🔹Саме тому обов’язкове обґрунтування потреби в закупівлях ми плануємо спершу відпілотувати саме на прямих договорах. І паралельно розробляємо з Київською школою економіки чітку методологію: яку саме інформацію має опублікувати замовник у Prozorro, аби обґрунтувати свою закупівлю та її очікувану вартість. Адже насправді ще до публікації тендеру будь-яка закупівля має обґрунтовуватися всередині самої організації. І все, що ми пропонуємо, — це аби така інформація стала доступною всім у системі Prozorro.
А як ви ставитеся до ідеї обґрунтовувати потреби в закупівлях
1900
23-10-06 13:00