Повідомлення telegram каналу - @rak_online

Логотип телеграм спільноти - Рак online 2022-02-15

Рак online

Кількість підписників:
463
Фото:
141 
Відео:
Посилання:
496 
Категорія:
Блоги
Опис:
Канал урбаніста @oleksandr_rak. Мій Fb - fb.com/oleksandr.rak96

Канал Рак online - @rak_online - №954

Велике Транспортне Коло повертається! (хоча воно нікуди і не зникало)
Офіс Трансформації опублікував повний звіт по проекту розвитку швидкісного громадського транспорту Києва на наступні 20 років "Велике Транспортне Коло" (ВТК).
Звіт отут - https://transformation.org.ua/blog/velyke-transportne-kolo.
Основна мета проекту - показати дієву альтернативу пострядянським автомобілецентричним трендам і генпланам. Адже усе ВТК разом з кількома перегонами метро і рухомим складом коштує як вся Подільсько-Вигурівська лінія метро - 76 млрд грн або 2 млрд доларів по теперішньому курсу.
Це 16 магістральних маршрутів (коридорів) через все місто, де з'явиться сучасний громадський транспорт і перекладуть застарілі мережі. Загальний пасажиропотік - 1,6 млн пасажирів на день - як у довоєнному метро.
Економія часу киян, що виражена в грошах - близько 5 млрд грн на рік. Вартість всього проекту - до 80 млрд грн. Окупність - 14 років.
Всього було проаналізовано основні 33 транспортні коридори.
НайНЕочевиднішим для мене був напівкільцевий маршрут Оболонь - Виноградар - Нивки - Відрадний - Аеропорт - Деміївка - Либідська, але він вистрілив.
А от розчарував маршрут Академмістечко - вул. Святошинська - Борщагівка - Київ-Волинський - Севастопольська площа, який не виправдав очікувань і ми від нього відмовились(
Обов'язково прочитайте звіт по ВТК - він написаний доступною мовою, але лаконічно. Звісно пост-фактум ще багато чого можна було б додати, але то вже перфекціонізм) І карта гарна -можна надрукувати і повісити над робочим столом.
А тепер про цілі - ВТК має стати основою для нового генплану Києва. Те, що зараз там є - в контексті транспорту не витримує жодної критики. Варіант, який публікувався у 2020 році, в цьому контексті ідейно відповідає свому наступнику, який розсилали по департаментам вже у 2023 році. Якщо генплан пройде повз ВТК - це ще надцять років на дні, поки хтось не ініціює розробку нового документу.
Суспільний запит виникне коли людина з умовної Рембази побачить у звіті по ВТК маршрут зі свого дому до роботи і зручну пересадку при поїздці до друзів і запевнить себе, що так дійсно можна, якщо не витрачати кошти на всіляку дурню.
Тому прошу ознайомитись з документом і розповсюдити його - важливо, щоб про такі речі дізналось якомога більше людей.
А також приходьте в неділю на Київський Форум Сталої Мобільності 2023 - розповім про ВТК і поточні проблеми громадського транспорту Києва трохи більше.
4300
23-06-15 13:18