Статистика telegram каналу - @polishchukrecoomends
Поліщук рекомендує
Кількість підписників
Середній перегляд на повідомлення
Історія змін лого
Історія змін назви
Історія зміни типу аккаунта
Історія зміни статуса
Стіна канала Поліщук рекомендує - @polishchukrecoomends
Хочете спробувати Шевченко-грог і потрапити в книгу?
Усе почалося з того, що я задумав написати роман. Роман про барменів, які вигадують літературні коктейлі (а також трохи про війну і волонтерку. Розписав, як вигадуються напої Шевченко, Франко, Забужко та Григорій Савич. А потім прочитав відгук Ганни Улюри на книгу американки про Чорнобиль, у якій радянські дівчатка в райцентрі годують синичку ковбасою салямі. І ще там багато крутого "фактчекінгу". І вирішив, що коктейлі треба апробувати в професійному барі з чинними (а не на пенсії, як я) барменами.
Надіслав уривок з описом коктейлів хлопцям з бару "Ліс", котрі давно запрошували на бартендинг. Вони доробили рецептуру, ми віддегустували, я спробував, чи зможу зробити те, що вийшло 😁
І ось цього четверга увечері запрошую в Ліс на Шевську смакувати Шевченка, Франка і Григорія Савича. Хочете потрапити у сцену майбутнього роману? Оце маєте можливість ;)
П. С. 50 відсотків виторгу піде на авта для 107 батальйону 63-ої бригади.
Зірки Мішлен – це не про бізнес.
Те, про що всі вже давно здогадувалися, оце порвхували.
Особисто я був вражений, роблячи дослідження преміальних ресторанів Варшави у 2019-му, як сумно і малолюдно виглядали тамтешні зіркові заклади. Хоча неподалік міг бути заповненим заклад приблизно тієї ж цінової категорії, але з меншим пафосом і більш зрозумілим концептом.
Стаття за посиланням:
https://www.economist.com/business/2024/09/24/the-curse-of-the-michelin-star?utm_campaign=a.io_fy2425_q3_conversion-coreasc-cbdr-sub_prospecting_global-global_auction_na&utm_medium=social-media.content.pd&utm_source=facebook-instagram&utm_content=conversion.content.non-subscriber.content_staticlinkad_np-michelinstar-n-oct_na-na_article_na_na_na_na&utm_term=sa.int-all&utm_id=faq320029&fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMABhZGlkAasWeCaHL4UBHRrfZYBUiFAbPCo-7C7x2EKfh1da0QYHV4VbM2lUCmBo_FAnhLGCqYlyJw_aem_J83DDDtbedEl7tIH8VGEKg
Привіт, я Всеволод Поліщук, ресторанний маркетолог і концептуаліст. Намагаюся стежити за всім, що відбувається у сфері HoReca у Львові. Розкажу вам про відкриття нашого міста, формати, які заходять та чому краще відкривати заклад не в центрі міста.
1) Зараз усі дуже чекають на відкриття італійського формату від компанії ShoCo (Роман Шуптар та Євген Сушко) на першій бізнес-набережній Duck’s Lake. Вони готують свій найбільший ресторан. Дуже цікаво, що вийде, тому що це вже велика та помітна компанія, на яку багато хто орієнтується, як на трендсетера.
Про Duck’s Lake: це вже певний вулик, хаб сімейного відпочинку для цієї частини міста. Людей багато, тож місце для закладу хороше. Якщо ви новачок у місті, то можу сказати, що центр зараз мінливий, там буде менше гостей, ніж у районах, насичених офісами та житловими будинками.
2) Цього тижня відкриється «Зорецвіт» від Нестора Шуманського в креативному хабі Kivsh. Зараз там є Cheese Bakery, в якому майже ніколи немає місць. Сподіваюсь, що в Нестора теж все буде погано з можливістю зайняти столик :) Наскільки я розумію, цей проєкт є продовженням «Променя», але з розширеним меню.
Загалом Kvish — це офіси, коворкінг, там базуються творчі організації, багато журналістів, ілюстраторів, фотографів. Це все класна цільова для закладів.
3) 4-5 листопада буде відкриття також від Нестора — Crazy Monkey з шаурмою на вулиці Князя Романа. Це вже майже центр, але вулиця починає ставати хабом для айтішників і дизайнерів. Поки що там лише декілька кав’ярень, тому запит на їжу є.
4) Максим Храмов будує двоповерховий заклад з брендом кави L’OR. Буде багато кавових напоїв: не просто кави, а саме кавових коктейлів, шейків. Макс каже, що це кав’ярня п’ятої хвилі. Все це поєднають з авторською кухнею.
Цікаво, як піде, бо Львів любить чітке позиціювання з монопродуктом. Наприклад, Cheese Bakery шикарний проєкт, але їм було важко на початку привчити гостя, що вони не тільки про сирники та чизкейки. З роками їм це вдалося, тому вірю, що й в Макса все вийде.
5) На Антоновича нещодавно почав роботу вегетаріанський заклад «Льон». Цікавий концепт: вони вегетеріанізували класичне ресторанне меню з салатом «Цезар» і т. д.
6) На Шевченка будується веганський заклад. Про нього мало відомо, проте можу сказати, що вулиця Шевченка — це нова хороша зона для відкриття закладу, бо багато нової забудови.
7) У серпні Андрій Німець, волонтер і власник «Бойківської гостини», відкрив бойківський стріт-фуд «Вуглянча». Також на вулиці Шевченка. Мені здається, що проєкт складний для цього місця, бо там більше хіпстерської тусовки, а заклад традиційний. Але хочеться, щоб все вийшло, бо вони підіймають пласти традиційної кухні, які ніхто не підіймав.
8) Декілька місяців тому Василь Бундз відкрив ресторан Budzzini. У нього вже є Gazda Cafe та Budzzini в центрі, Budzzini біля вокзалу й ось тепер на Шевченка. Нова локація вийшла більш ресторанною з дорогим інтер’єром. Думаю, що гості будуть, бо знову ж таки — тут житлові комплекси та багато людей, зокрема сімей з дітьми, що люблять піцу.
9) Нещодавно познайомився з Ксенією, власницею кав’ярень «Дзендзик» на Пекарській та в центрі. Це душевний проєкт про Бердянськ. На жаль, заклад у центрі закривається, бо центр зараз дійсно складний для розвитку.
10) У ЖК «Велика Британія» біля Black Honey відкрилася раковарня «Хмільна Одеса». Ніхто не вірив, що вона залетить, бо занадто простий концепт, ще й поруч з хіпстерською кав’ярнею. Але там постійно є компанії гостей. Цей проєкт просто знайшов свого гостя, закрив їхню потребу, й класно себе відчуває.
11) І знову про вулицю Шевченка — власники відкривали спочатку «Альтернативну каву», але відкрили Funky Cafe, бо захотіли проєкт саме з кухнею. Працюють приблизно 2-3 місяці, буду спостерігати за розвитком.
12) У вересні Сашко Боїм відкрив Lagman Bar — проєкт з кримськотатарською кухнею. Це прекрасно, бо тему Криму треба копати зі всіх сторін: проводити ментальну деокупацію та доводити, що Крим — це наше.
Це лише частина новин Львова, тому чекайте на другу частину огляду.
31 жовтня з 19:00 - 20:00 пройде безкоштовний воркшоп на цю тему від Choice.
Подія буде корисною рестораторам та керуючим закладів, які хочуть впровадити або покращити систему доставки у своїх закладах.
📝 На воркшопі розповідатимуть про можливості розвитку доставки, нові технології, плюси та мінуси власної доставки у порівнянні з готовими рішеннями від агрегаторів. Спікером виступить Мирослав, Business Development Manager Choice, який має багаторічний досвід у підключенні власної доставки для таких закладів як Honey, Mimosa, Пивна Дума та інших.
✏️ Для участі у безкоштовній події потрібно заповнити форму за посиланням:
https://choiceqr.com/uk/landing-event/?utm_source=polishchuk&utm_medium=telegram&utm_campaign=webinar_311024
П. С. Дуже дякую Choice за щедрий внесок на збір для 63-ої бригади ЗСУ
Співзасновниця 79/36 Маргарита хотіла відкрити кав'ярню ще до початку повномасштабки, але вдалося лише у 2022 році. Хоче також відкритися в Херсоні, оскільки це її рідне місто. В одному з закладів мережі працює бариста Катерина — вона приїхала до Миколаєва з Луганська у 2014-му.
Власник 11/11 Олексій відкрив кав'ярню влітку 2023 року, бо давно хотів зробити в місті щось подібне. На питання, чи не страшно йому вкладати гроші у те, що може бути знищено в будь-яку мить, каже: в нас люди, як мурахи, цеглинку за цеглинкою відбудовують.
І не посперечаєшся.
Пакована 28 лютого 2022 року.
🔵🟡 Зараз цей пакуночок може допомогти зберегти людські життя. 128-й бригаді треба тепловізор, а збір на нього пооооовзе зі швидкістю равлика.
🔵🟡 Сіль може стати вашою за донат від 200 гривень. Закидайте добро в баночку, а скрін донату - в коментарі у цьому дописі: https://www.facebook.com/deepinspire.foundation/posts/pfbid02xotF9S6D5ytKzHVv6KCf3tysJz6HbxtY6vEeKXF9EgJ6Z928QeLYMWorMysNHZ9Hl
Коли збереться сума на теплик - доля визначить, хто стане власником трофею.
🎯Ціль: 120 000.00 ₴
https://send.monobank.ua/jar/2wgQHvLBR3
💳Номер картки банки
5375 4112 2151 3612
Поповнити конверт через Приват24
https://www.privat24.ua/send/ddj9n
Номер картки конверта
5168752101865627
P.S. Усіх гостей частують глінтвейном і печивком.
Прохання до рестораторів (і інших власників чи керівників бізнесів).
«Мальтійська служба допомоги у Львові» 28 років поспіль проводить акцію «Святий Миколай — дітям у потребі». Зараз акцент дітей, батьки яких загинули, зникли безвісти або перебувають у полоні, але також підтримують і дітей-сиріт загалом та дітей з інвалідністю. Минулого року вдалося зібрати подарунки для майже 2 000 дітей.
Для тих, чий світ змінила війна, свято може стати важким моментом без близьких поруч, а бажані подарунки залишаться лише в мріях. Щоб приєднатися до спільноти помічників Святого Миколая, можна розмістити у закладі соціальну рекламу розміром 10 на 20 см (на фото), яка міститиме QR-код, що веде на сайт акції.
Ви також можете підтримати акцію, поширюючи інформацію у своїх соцмережах з 20 жовтня по 6 грудня, або ж придбати комусь подарунки.
Контактна особа проєкту ― Анастасія
+380631389543
Контроль грошей, звіти, оцінка прибутковості, планування бюджету, — про це розповідають простими словамина безплатному курсі про фінанси для нефінансистів. Якщо точніше, розповідає Олександра Герасименко, власниця бухгалтерського бюро Alfa Gold Consulting.
Курс корисний власникам закладів, які починають розбиратись з фінансами, керуючим, підприємцям-початківцям. Це 5 уроків по 6-12 хвилин.
Долучайтеся → https://bit.ly/3U5unXT
Якість їжі у військових.
Видання Наші гроші. Львів, роботу якого я дуже поважаю, зібрало фото та відгуки з навчальних центрів НГУ, з полігонів ЗСУ, з різних фронтових ліній, з офіцерських столовок у Києві тощо. А потім зробили розслідування, а також експертизу одного з видів солдатського пайка. Результати не дуже приємні:
NGL.media https://ngl.media/2024/10/07/istoriya-z-dushkom/