Статистика telegram каналу - @ne_urban
2024-07-14
NE:Urban
Кількість підписників:
4001
Фото:
15200
Відео:
61
Посилання:
1100
Категорія:
Подорожі
Опис:
Урбаністика, історичне середовище і транспорт. Тай таке... Всі опубліковані фото належать автору каналу, якщо не зазначене інше. Зв'язок з адміністратором: @gregor_wagner В каналі свідомо можуть використовуватися діалектизми.
Кількість підписників
Середній перегляд на повідомлення
Історія змін лого
Поки що змін не зафіксовано
Історія змін назви
Поки що змін не зафіксовано
Історія зміни типу аккаунта
Поки що змін не зафіксовано
Історія зміни статуса
Офіційно не підтверджена
2024-07-14
Стіна канала NE:Urban - @ne_urban
Питання якісної меморіалізації наразі є чи не одним із найактуальніших в Україні, проте варто і усвідомлювати потребу організації відповідних похоронних процесів, які мали б відбуватись з повагою до померлих!
На жаль, стан крематорію Байкового кладовища у Києві не відповідає ні статусу цього об’єкта, ні своїй функції. Цього року питання розробки науково-проєктної та кошторисної документації для реставрації залів прощання зрушило з місця.
Вже зрозуміло, що процес не буде легким, адже є велика кількість проблем, котрі потрібно вирішити, і які були попередньо обговорені у ході консультацій з експертною спільнотою:
🔹 Реалізовувати те, що задумали архітектори, але не змогли втілити у життя? Чи обмежетись реставрацією лише реалізованих об’єктів?
🔹 Які використати кольори та матеріали в інтер’єрі? Як забезпечити безбар’єрність?
🔹 Як вирішити питання водовідведення, гідроізоляції, поганого стан бетону та конструкцій?
🔹 Яким чином зробити так, аби сенси, закладені авторами об’єкту, зчитувались відвідувачами на інтуїтивному рівні?
Окрім безпосередньо самої роботи з крематорієм та залами прощання, потрібно пропрацювати і навколишній простір, адже його важко наразі назвати естетичним, доступним чи тим, який висловудє повагу або шану.
#Україна #Київ #кладовище #реставрація
На жаль, стан крематорію Байкового кладовища у Києві не відповідає ні статусу цього об’єкта, ні своїй функції. Цього року питання розробки науково-проєктної та кошторисної документації для реставрації залів прощання зрушило з місця.
Вже зрозуміло, що процес не буде легким, адже є велика кількість проблем, котрі потрібно вирішити, і які були попередньо обговорені у ході консультацій з експертною спільнотою:
🔹 Реалізовувати те, що задумали архітектори, але не змогли втілити у життя? Чи обмежетись реставрацією лише реалізованих об’єктів?
🔹 Які використати кольори та матеріали в інтер’єрі? Як забезпечити безбар’єрність?
🔹 Як вирішити питання водовідведення, гідроізоляції, поганого стан бетону та конструкцій?
🔹 Яким чином зробити так, аби сенси, закладені авторами об’єкту, зчитувались відвідувачами на інтуїтивному рівні?
Окрім безпосередньо самої роботи з крематорієм та залами прощання, потрібно пропрацювати і навколишній простір, адже його важко наразі назвати естетичним, доступним чи тим, який висловудє повагу або шану.
#Україна #Київ #кладовище #реставрація
639
24-11-22 18:13
Будівля Руського магістрату в Кам'янці-Подільському: у 1970-их роках та нині.
Споруда була відреставрована протягом 1978-1980-их років, коли їй надали вигляд 300-річної давності. У цей період на будинку з'явилась водостічна труба у вигляді дракона (автор – Володимир Капіца).
#Україна #Поділля #Камянець_Подільський #порівняння
Споруда була відреставрована протягом 1978-1980-их років, коли їй надали вигляд 300-річної давності. У цей період на будинку з'явилась водостічна труба у вигляді дракона (автор – Володимир Капіца).
#Україна #Поділля #Камянець_Подільський #порівняння
1400
24-11-21 18:54
В Теребовлі облаштували три острівця безпеки!
Попри те, що саме перехрестя, очевидно, спроектоване не ідеально, облаштування тут острівців безпеки – однозначно значний поступ вперед.
#Україна #Галичина #Тернопільщина #Теребовля #ОДР #перехід
1100
24-11-20 16:16
😅 Абсурдність цієї ділянки київської велоінфраструктури на вулиці Бандери – у всій красі.
📸 Містознавство
#Україна #Київ #велоінфаструктура
📸 Містознавство
#Україна #Київ #велоінфаструктура
1200
24-11-19 17:32
📚 Атріум Волинської державної обласної універсальної наукової бібліотеки імені Олени Пчілки.
#Україна #Волинь #Луцьк #бібліотека #соцмодернізм
#Україна #Волинь #Луцьк #бібліотека #соцмодернізм
1300
24-11-18 18:43
👨🦯 У Києві встановили дорожні знаки «Обережно, діти» із зображенням дітей з інвалідністю!
Ці інсталяції нагадують, що діти з інвалідністю – частина суспільства, проте суспільство наразі у багатьох випадках їх не помічає. Знаки з’явились на Пейзажній алеї, Контрактовій площі, території Київського зоопарку та «Співочого поля» у межах кампанії, створеної Дар’єю Герасимчук, радницею-уповноваженою Президента України з прав дитини, у співпраці з UNICEF.
📷 ksvtmm
#Україна #Київ #інклюзивність
Ці інсталяції нагадують, що діти з інвалідністю – частина суспільства, проте суспільство наразі у багатьох випадках їх не помічає. Знаки з’явились на Пейзажній алеї, Контрактовій площі, території Київського зоопарку та «Співочого поля» у межах кампанії, створеної Дар’єю Герасимчук, радницею-уповноваженою Президента України з прав дитини, у співпраці з UNICEF.
📷 ksvtmm
#Україна #Київ #інклюзивність
1100
24-11-17 21:20
🚂 Яким ти бачиш майбутнє дитячої залізниці?
У Луцьку пройшов дводенний воркшоп щодо території навколо дитячої залізниці, яка нещодавно перейшла у власність міста. Подію організувала платформа «Алгоритм дій» в рамках проєкту Urban Vison Lutsk. Модераторами були Павло Білик та Валерія Полянська ❤️
Дослідили локацію, проаналізували зібрані дані, опитали мешканців міста та провели дизайн-сесію. Отримані у ході дослідження результати будуть опрацьовані протягом наступних тижнів та передані міській раді. Окрім того, передбачена їхня публікація у відкритому доступі, тож кожен зможе використати результати для розробки своєї концепції розвитку залізниця.
Як на мене, найлогічнішим висновком усього цього процесу повинне бути формування ТЗ та проведення архітектурного конкурсу.
#Україна #Волинь #Луцьк #захід
У Луцьку пройшов дводенний воркшоп щодо території навколо дитячої залізниці, яка нещодавно перейшла у власність міста. Подію організувала платформа «Алгоритм дій» в рамках проєкту Urban Vison Lutsk. Модераторами були Павло Білик та Валерія Полянська ❤️
Дослідили локацію, проаналізували зібрані дані, опитали мешканців міста та провели дизайн-сесію. Отримані у ході дослідження результати будуть опрацьовані протягом наступних тижнів та передані міській раді. Окрім того, передбачена їхня публікація у відкритому доступі, тож кожен зможе використати результати для розробки своєї концепції розвитку залізниця.
Як на мене, найлогічнішим висновком усього цього процесу повинне бути формування ТЗ та проведення архітектурного конкурсу.
#Україна #Волинь #Луцьк #захід
1000
24-11-16 17:06
🚌 Ще один маршрут громадського транспорту у Чернівцях стане комунальним!
ЧТУ перемогло у конкурсі на визначення перевізника. Інтервал руху по маршруту №34 складатиме 25 хвилин у будні та 30 хвилин у вихідні дні.
#Україна #Буковина #Чернівці #автобус #транспорт
ЧТУ перемогло у конкурсі на визначення перевізника. Інтервал руху по маршруту №34 складатиме 25 хвилин у будні та 30 хвилин у вихідні дні.
#Україна #Буковина #Чернівці #автобус #транспорт
1100
24-11-15 18:37
Дитячий майданчик з дерева, а не пластику: Чернівецький скансен йде в ногу з сучасними урбаністичними трендами!
Майданчик встановлений ще у 2020 році за кошти меценатів. Музей під відкритим небом кожного року облаштовує Резиденцію Святого Миколая, а також має давню традицію проведення сімейних свят. Сподіваюсь, зовсім скоро потенціал цієї локації почнуть реалізовувати повною мірою.
#Україна #Буковина #Чернівці #майданчик
Майданчик встановлений ще у 2020 році за кошти меценатів. Музей під відкритим небом кожного року облаштовує Резиденцію Святого Миколая, а також має давню традицію проведення сімейних свят. Сподіваюсь, зовсім скоро потенціал цієї локації почнуть реалізовувати повною мірою.
#Україна #Буковина #Чернівці #майданчик
1200
24-11-14 19:53
🚎 Тернопіль оновлює тролейбусний парк: місто придбає 39 тролейбусів!
Мова йде про повністю низькопідлоговий транспорт, який матиме можливість автономної роботи до 2 км. Новина, звісно дуже позитивна, проте насторожує той факт, у якому стані перебуває нинішний рухомий склад підприємства.
Чи можна сподіватись на те, що Тернополю вдасться змінити свій підхід до обслуговування тролейбусів? Якщо ні, існує вірогідність того, що протягом 5 років закуплена за кредитні/грантові кошти техніка буде більше мертвою, ніж живою.
#Україна #Галичина #Тернопіль #добірка #тролейбус #транспорт
Мова йде про повністю низькопідлоговий транспорт, який матиме можливість автономної роботи до 2 км. Новина, звісно дуже позитивна, проте насторожує той факт, у якому стані перебуває нинішний рухомий склад підприємства.
Чи можна сподіватись на те, що Тернополю вдасться змінити свій підхід до обслуговування тролейбусів? Якщо ні, існує вірогідність того, що протягом 5 років закуплена за кредитні/грантові кошти техніка буде більше мертвою, ніж живою.
#Україна #Галичина #Тернопіль #добірка #тролейбус #транспорт
1200
24-11-13 18:44