Статистика telegram каналу - @kyivpassengers

Логотип телеграм спільноти - Пасажири Києва 2024-02-28

Пасажири Києва

Кількість підписників:
5194
Фото:
2210 
Відео:
183 
Посилання:
1260 
Категорія:
Транспорт
Опис:
ГО "Пасажири Києва" - адвокати громадського транспорту столиці. Просуваємо ідеї якісного розвитку транспортної інфраструктури - за європейськими практиками сталої мобільності. donatello.to/kyivpassengers Зв'язок @Oleksandr_energy

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2024-03-01

Стіна канала Пасажири Києва - @kyivpassengers

Київський фунікулер продовжує зупинятись під час планових відключень електроенергії.
Але пасажирів про це так і не попереджають.

Планові відключення вже давно відбувається за графіком, який в цілому загальновідомий, а уточнений енергетики повідомляють додатково щовечора на наступний день.
В одній з груп відключень перебуває і київський фунікулер, що, звичайно, створює незручності його користувачам. Але пасажирів про це заздалегідь не попереджають. Лише після зупинки із деякою затримкою Київпастранс пише про це, але без часу очікуваного відновлення руху.
Зараз розділ фунікулеру на сайті Київпастрансу абсолютно порожній, відсутня навіть інформація про щоденний час роботи за нормальних умов.
Тож давайте подивимось, як цей розділ міг би виглядати з актуальною інформацією.
Підписуйтесь на Пасажири Києва
Telegram | Facebook | Substack
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
1500
24-11-19 17:27
Шановні водії, будьте уважними під час відключень вуличного освітлення!
Сьогодні у Києві та більшості України відновилися планові відключення електроенергії, під час яких не працює вуличне освітлення, а також частина світлофорів.
Тому закликаємо водіїв авто бути більш уважними та взаємноввічливими.
▶️ Під’їжджаючи до перехресть та пішохідних переходів пригальмовуйте незалежно від того, чи видно, що хтось переходить або планує переходити дорогу.
▶️ На завантажених перехрестях пропускайте транспорт, що чекає на другорядних дорогах, коли не працюють світлофори.
Практичні дослідження показують, що світловідбивачі, про які багато розмов, не є ефективними, особливо у світлі фар зустрічних авто. Тож розраховувати на них не варто.
Натомість, за даними поліції, близкьо половини ДТП у Києві з травмованими та загиблими стаються через перевищення безпечної швидкості.
Тому дотримуйтесь ПДР та вибирайте безпечну швидкість правильно. Менша швидкість дозволяє вчасно зреагувати і водію, і пішоходу та значно збільшує шанси вижити навіть у разі зіткнення.
Фото УНІАН
Підписуйтесь на Пасажири Києва
Telegram | Facebook | Substack
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
2400
24-11-18 18:01

15 вересня 2016 року
Віталій Кличко: «Наступного року ми замінимо трамвайні колії на вулиці Дмитрівській»
🥲
https://kyivcity.gov.ua/news/vitaliy_klichko_nastupnogo_roku_mi_zaminimo_tramvayni_koli_na_vulitsi_dmitrivskiy/

Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
3500
24-11-15 21:01
🚶 Наступного року мають облаштувати ще 4 наземні переходи, що продублюють підземні. Але цього недостатньо
У вівторок на Майстерні заслухали доповідь КП "Центр організації дорожнього руху" щодо стану облаштування наземних пішохідних переходів, що продублюють підземні.
В планах на цей рік закінчити облаштування 2 переходів: через вул. Гетьмана - вул. Тихого та через просп. Лобановського - вул. Деміївська. Всього їх наразі реалізовано 6.
Наступного року планується реалізація 4 переходів:
1. вул. Костянтинівська - вул. Верхній Вал
2. Володимирський узвіз - Боричів узвіз
3. вул. Велика Васильківська - вул. Євгена Коновальця
4. вул. Січових Стрільців - вул. Глибочицька
Ми вже нанесли їх окремим шаром на нашу карту перспективних наземних переходів.
Чому заплановано лише 4 у наступному році?
Відповідь під Дептрансу - тепер в бюджеті міста треба зазначити конкретні адреси, де буде проводитись реконструкція або нове будівництво. Раніше всі такі об'єкти йшли одним рядком. Тому озвучені локації - це ті, де переходи будуть облаштовані в рамках поточних ремонтів.
🚦 Загалом ще 20 запланованих локацій вже мають світлофорне регулювання і там переходи можуть бути облаштовані в рамках робіт з поточного ремонту (виділили їх на карті окремим шаром).
Також на засіданні ми підняли питання фінансування веломаршруту Солом'янка-Центр, адже в цьому проекті передбачені наземні переходи на пл. Українських Героїв, а також при коригуванні їх можна передбачити і на Європейській площі. ДТІ має розглянути питання включення цього об'єкту у бюджетний запит.
З останніх новин - у проекті програми соцеконом розвитку на 2025 рік передбачено проектування реконструкцій вулиці Васильківської та Галицької площі - там теж має з'явитись низка наземних переходів, але не наступного року.
До речі, про пріоритети - наступного року на будівництво під'їздної дороги до аеропорту "Жуляни" планують витратити 200 млн грн, тоді як на будівництво і реконструкцію світлофорних об'єктів по всьому Києву ЦОДР отримає 75 млн грн. Для довідки: будівництво або реконструкція 1 світлофорного об'єкту коштують від 5 млн грн.
🐌 Темпами по 4 наземних переходи в рік місто реалізує всі першочергові локації приблизно за 10 років.
Підписуйтесь на Пасажири Києва
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
2300
24-11-14 13:02
Депутати земельної комісії Київради підтримали ганебне ДПТ на пров. Киянівський з будівництвом в межах археологічних пам'яток.
Серед дуже натягнутих аргументів на користь використали ідею з паркінгом, прикриваючись тим, що це споруда запланована з подвійним призначенням - тобто як і укриття.
Ну і щоб двічі не вставати. Як написала депутатка Київради Женя Кулеба, на земельній комісії З ГОЛОСУ «інвестори Аркади» (так звані) внесли проект рішення про поновлення оренди ділянок Екопарк Осокорки - Ecopark Osokorky.
"Громада, звичайно, не була поінформована. Просто дуже потрібно забудувати зелену зону", - підкреслює Кулеба.
2300
24-11-13 13:01
📋 КП "Київпастранс" оголосив тендер на розробку проекту на реконструкцію тягової підстанції ТП 818 по вул. Шота Руставелі 26А за 4,1 млн грн.
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
1200
24-11-04 15:41
🚋 Тим часом свіжовідремонтовану кінцеву трамваю на ДВРЗ не тільки не почали переробляти і будувати там платформу, а і вже поставили там павільйон для очікування.
Цікаво, що місцевий депутат Федоренко заявляв, що всі роботи проводяться меценатами за проектом КП "Київпастранс", а Київпастранс відповідає, що це все самовільно і з ними нічого не погоджували.
Що в цьому місті взагалі відбувається? 🤯
Початок історії - тут
Підписуйтесь на Пасажири Києва
Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
2400
24-11-04 07:01
🔴 З 20:00 триває повітряна тривога.
Сьогодні транспорт вже не відновить роботу.
Тисячі мешканців лівого берега, як писала у відповідях на звернення міської влада, мають залишитись ночувати в укриттях, тобто в підземних переходах і на станціях метро.
🤬 За ініціативи... Ну ви зрозуміли.
3600
24-11-02 20:46

Може варто спробувати залучити торговців з ярмарок як водіїв комунального громадського транспорту? 🤔
Вони взагалі не бачать жодної проблеми працювати в повітряну тривогу, а місто, як організатор ярмарки, теж підтримує їх в цій небезпечній праці.

Зображення до поточного посту у каналі "Пасажири Києва" - @kyivpassengers
2500
24-11-02 09:07
Для чого ремонтувати трамвайну і тролейбусну мережу, якщо можна освоювати гроші на асфальті - мер же трамваями і тролейбусами не користується!
Станом на кінець 2022 року (новішої інформації поки немає) відповідно до Статегічного плану розвитку КП "Київпастранс":
- близько 120 км протяжності трамвайних колій потребують реконструкції через досягнення граничного зносу основних елементів конструкції - рейок, шпал, колійних спецчастин (стрілок, хрестовин, перехрещень)
- 30 км перебувають в незадовільному стані і потребують невідкладного ремонту: вул. Дмитрівська, вул. Глибочицька, бульвар Вацлава Гавела, вул. Миропільська, вул. Кирилівська, вул. Костянтинівська, вул. Межигірська, вул. Ташкентська, Лісова траса до Пущі-Водиці, колії в Пуща-Водиці, та інші.
🚋 Сумарно потребують невідкладного ремонту або реконструкції 65% від загальної протяжності трамвайних колій (всього 230,1 км).
🚎 Також починаючи з 2016 року в Києві кількість справних тролейбусів впала майже вдвічі.
Понаднормовий знос має близько 50% трамвайної контактної мережі і 30% тролейбусної.
Коли нарешті міська влада займеться громадським транспортом?! Тут питання не те що в розвитку, а суто в підтриманні функціонування існуючої системи - трамваї ламаються, сходять з колій, тролейбуси капітально не ремонтуюються та виводяться з експлуатації.
Ремонт і реконструкція мережі електротранспорту дозволити б збільшити швидкість руху на багатьох основних маршрутах на 20% і, як наслідок, на ті ж 20% зменшити інтервали руху і збільшити перевезення пасажирів.
🤬 Натомість попри купу стратегічних документів міська влада продовжує рухатись не в той бік. Чого ви чекаєте? Моменту, коли все почне валитись як зараз шляхопроводи, і тільки тоді почнете швидко щось робити? Чи все-таки почнете ЗАРАЗ?
Підписуйтесь на Пасажири Києва
2600
24-11-01 07:37