Повідомлення telegram каналу - @interfaces_prjctr

Логотип телеграм спільноти - interfaces.prjctr 2024-07-14

interfaces.prjctr

Кількість підписників:
10157
Фото:
1230 
Відео:
207 
Посилання:
684 
Категорія:
Дизайн
Опис:
Discovery Channel від Interface Design Faculty в Projector Institute. Нічого зайвого, лиш те, що надішлеш інтерфейс-гікам і собі у Saved Messages. У факультет ➡️ bit.ly/3Ok2oRD Для питань та пропозицій — hello@prjctr.com

Канал interfaces.prjctr - @interfaces_prjctr - №1332

Кейс: як пофіксили невдалу палітру кольорів Skyscanner
Ділиться Адам Вілсон, що обіймав посаду Senior Product Designer у Skyscanner.
Проблема: «Навіть через кілька місяців я все ще не міг зрозуміти, які кольори де використовуються. Посилання були різних кольорів. Основні кнопки були зеленого кольору. Але якщо вони призначалися для конкретного типу бронювання — синього. Заплуталися? Я теж…»
Завдання: зробити так, щоб бренд і продакт команди послуговувалися однаковими правилами використання кольорів. Одна палітра має бути простою та легкою у використанні, а інша — сміливою та виразною. При цьому всі комбінації треба було зробити інклюзивними.
Основні рішення: систематизувати та спрощувати.
• Ми визначили більш сфокусовану палітру з основними та розширеними комбінаціями.
Темне стало темнішим, а світле — яскравішим. У якості брендових ми змішали нові додаткові кольори.
• Потім ми подивилися на назви: поетичні назви мали піти. Вони просто не працювали.

«Калькутта» → «той оранжуватий колір»
«Ерфаунд» → «той жовтуватий колір»
• Для інклюзивності необхідно дотримуватися стандартів контрастності.
25% комбінацій кольорів на iOS і 17% на Android були недоступні.
Ми вже використовували 31 колір у нескінченних комбінаціях, тож ми прийняли просте рішення це прининити. Текст став чорним або білим, що обмежило кількість доступних комбінацій і дозволило залишити інклюзивні.
• Всередині продукту ми презюмували, що вже отримали певну увагу користувача.
Тож не треба кричати усіма кольорами, як на креативах. Продуктова палітра має бути протиотрутою від тривоги — створювати відчуття спокою. Less is more.
• Ми написали правила і зберегли все це разом у Figma.
Розділили палітри на бібліотеки Brand і Product. Екрани ретельно вивчалися, правила ставилися під сумнів, а комбінації досліджувалися. Але у нас був основний набір кольорів і принципів як бачення.
• Джерело — стаття Адама на Medium. У ній про імплементацію нових підходів у код і кольори, відправлені на цвинтар.
Зображення до поточного посту у каналі "interfaces.prjctr" - @interfaces_prjctr
2100
24-10-04 08:08