Повідомлення telegram каналу - @interfaces_prjctr

Логотип телеграм спільноти - interfaces.prjctr 2024-07-14

interfaces.prjctr

Кількість підписників:
10157
Фото:
1230 
Відео:
207 
Посилання:
684 
Категорія:
Дизайн
Опис:
Discovery Channel від Interface Design Faculty в Projector Institute. Нічого зайвого, лиш те, що надішлеш інтерфейс-гікам і собі у Saved Messages. У факультет ➡️ bit.ly/3Ok2oRD Для питань та пропозицій — hello@prjctr.com

Канал interfaces.prjctr - @interfaces_prjctr - №1245

5 поширених UX помилок навігації по домашній сторінці та категоріях
Згідно з дослідженням Baymard Institute у цьому розрізі 76% сайтів мають посередній або поганий перформанс.
Як не опинитися в їхніх рядах?
🔹91% сайтів використовують продукти зі спільними рисами як окремі категорії.
Наприклад, в American Eagle «Квіткові сукні» — це підкатегорія «Суконь». Тобто користувач не може переглянути «Всі сукні» або, наприклад, список з «Квітковими сукнями» та «Мінісукнями».
🔹70% сайтів неправильно застосовують фільтр «Знижка»
Сайти часто дають можливість переглянути товари, на які діє знижка. Натомість при великому каталозі товарів, це посилає в кілометровий список непотрібних товарів — там і чайники, і столи, і красиві столові серветки. Тому важливо додавати «Знижку» як додатковий фільтр, яким можна обрати товари серед конкретної категорії, на які у той самий час діє знижка.
🔹63% сайтів не розміщують пряме посилання на продукти, зображені на «надихаючих зображеннях»
Юзер відкриває сайт, бачить гарні лайфстайл зображення, помічає конкретні класні товари, натискає… І не потрапляє нікуди або переходить на загальний каталог товарів. Це викликає фрустрацію у користувачів, яким сподобався товар з цього зображення. Деякі сайти вирішують це, формуючи каталоги з усіх товарів на віжуалі або посилаючи на 1 з зображених товарів.
🔹61% сайтів не мають або мають малозрозумілі іконки підкатегорій
Призначення проміжної сторінки з категоріями — відправити юзера до потрібної йому підкатегорії якомога легше. Ця задача ускладнюєтся, коли список важко сканується очима. Популярна причина: велика кілкість одноманітних надписів, які не супроводжуються візуально.
Під час тестування учасникам було набагато легше користуватися сайтами, де категорії мають як назви, так і іконки.

🔹91% сайтів не підсвічують поточне місцезнаходження користувача в головному меню

Навіть коли breadcrumbs реалізовані досконало, користувачі часто покладаються на основне меню, щоб швидко зрозуміти, де вони знаходяться, або щоб запевнити себе, що вони знаходяться там, де вони думали, що знаходяться.
На щастя, є просте та бюджетне рішення — виділіть поточне місцезнаходження користувача в головному меню за допомогою іншого стилю: кольору, підкреслення, тощо.
• Більше знань і практичних UX навичок — на курсі UX Design Medium.
Зображення до поточного посту у каналі "interfaces.prjctr" - @interfaces_prjctr
3200
24-08-22 11:14