Статистика telegram каналу - @growth_hacking_market

Логотип телеграм спільноти - Growth Hacking | Маркетинг 2023-08-16

Growth Hacking | Маркетинг

Кількість підписників:
38
Фото:
Відео:
 
Посилання:
Категорія:
Маркетинг, PR, реклама
Опис:
Канал про growth marketing, CX, product development та дизайн - мислення. Зв'язок: @giant_drawft

Кількість підписників

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2023-08-16

Стіна канала Growth Hacking | Маркетинг - @growth_hacking_market

Всім привіт! 👋
Так, знаю, пропав, але…повернувся ж)
Вчора Apple анонсувала важливу подію, 14 вересня об 20:00 по Києву.
Інсайдери кажуть, що саме на івенті вони анонсують iPhone 15, Apple Watch Series 9 та Apple Watch Ultra 2. Захід відбудеться під слоганом «Жага до чудес».

20
23-08-31 05:20

Вітаю!
Якщо ви або ваші друзі, колеги є представниками креативно-медійної індустрії — доєднуйтесь до підписантів маніфесту https://creative.work.ua
CEO Work.ua Артур Міхно закликає українську креативну спільноту визначитися щодо етичності роботи з компаніями, які не вийшли з російського ринку.
Інститут репутації — основа нової України. Тож якою буде країна завтра залежить від нас!
Окремо буду вдячна за поширення заклику.

201
23-08-22 10:50
ChatGPT відповідає у вашому браузері, виділяючи слова або абзаци і даючи прості пояснення.

Розширення корисне під час читання документів і статей. Посилання тут.
254
23-08-21 09:55
🧐 Як орієнтуватися на невелику меншість людей, які отримують максимальну віддачу від вашого продукту?
Одне з найголовнішого, ви повинні створити профіль клієнта. Розгляньте всі аспекти вашого продукту. Тоді запитайте себе:
💬 Хто отримає максимальну вигоду від мого продукту?
Будьте конкретні. Опишіть реальну людину якомога краще.
Приклад Dropbox:

22-річний чоловік, знається на технологіях, живе в Сан-Франциско або районі затоки, худий, має лише кілька справді хороших друзів, носить одяг бренду XYZ і проводить більшу частину свого часу в Інтернеті.
Ось наскільки докладними ви маєте бути.
182
23-08-21 09:01
🌐 Щоб охопити більшість людей, ваш продукт має спочатку успішно пройти через новаторів і ранніх послідовників. Які доречі, одна з самих дорогих аудіторій для залучення.
Це невеликі групи та спільноти, на які потрібно явно орієнтуватися. Джеффрі Мур написав цілу книжку під назвою "Перетин прірви", у якій ідеться про це явище.
📊 Продукти або зачаровують перші 15% ринку, або вмирають там.

Якщо ваш цільовий клієнт "усі", немає жодного способу зламати перші 15%, тому що ви просто не знаєте, кого переконати купити.
391
23-08-19 09:01
🥸 Біржа реклами Adsell провела дослідження українського ринку в телеграм.
Гадаю, буде корисним не тільки СММникам, маркетологам та адмінам каналів, але і соціологам та просто всім охочим.
👉 Почитати можна тут.
Ну як? Впізнали себе)?
443
23-08-18 08:19
Піратська воронка, або фреймворк AARRR.
Ефективний інструмент для роботи з продуктом 🛠
Згідно з методом, клієнт проходить 5 етапів взаємодії з продуктом:
Acquisition — залучення;
Activation — активація;
Retention — утримання;
Revenue — бажання заплатити;
Referral — бажання рекомендувати;
Даний фреймворк широко застосовується коли стоїть завдання масштабувати бізнес, і у компанії є час і ресурси для перевірки гіпотез, які допоможуть поліпшити показники по кожній з букв.
Крім того, AARRR може ефективно працювати для стартапів на стадії впровадження і перших продажах, для того, щоб спроектувати шлях покупця.
Користь воронка також показує на стадії відкриття нових ринків і опрацювання нових клієнтських сегментів.
👉 Як з нею працювати?

Що потрібно зробити:
🔜 Поставити мету що ми хочемо отримати;
🔜 Висунути гіпотезу як ми можемо це отримати;
🔜 Визначити час на тестування гіпотези;
🔜 Перевірити гіпотезу: пройти по циклу PDCA (plan → do → check → act);
🔜 Зробити рішення стандартом або висувати нові гіпотези.
P/S
Якщо в період тестування жодна з гіпотез не спрацювала, це означає, що на етапі дослідження було зроблено помилку. Вам необхідно провести ревізію ЦА і переконатися, що ви точно визначили проблему і підібрали оптимальне рішення.
198
23-08-16 08:23