Повідомлення telegram каналу - @carelean

Логотип телеграм спільноти - Карелін 2021-12-19

Карелін

Кількість підписників:
976
Фото:
594 
Відео:
Посилання:
364 
Категорія:
Блоги
Опис:
Мистецтво розуміння дизайну Зворотній зв'язок — @k0161

Канал Карелін - @carelean - №798

Потужний ребрендинг
Усім треба мінятися. Оновлювати логотип, освіжати кольори і будувати нову дизайн-систему. Креативним агенціям треба на щось жити, а бізнесам — рости. Всі щасливі та задоволені.
Часто, коли розмова заходить про ребрендинг, то чітко промальовуються 3 шляхи:
1. Бути сучасними, притримуватися тенденцій та робити крок у майбутнє. Це найчастіше рішення. Воно зрозуміле та логічне для бізнесу, що розвивається. Додаткового пітчу не потрібно. Зазвичай за цим рішенням йде зміна фокусу, оновлена стратегія та позиціонування. Відчувається, як нове життя з понеділка.
2. Віддати шану історії бренду. Не таке популярне рішення, але воно має місце бути. Це той випадок, коли внутрішні принципи компанії сприймаються більш пріоритетно, ніж віяння моди. Новий бренд не обов’язково виглядає старим, зовсім ні. Просто вектор змін спрямовано в іншу сторону.
3. Фейсбук. Трохи тюнимо, додаємо мікроанімації, робимо власний шрифт. Повинно скластися враження, наче все, як і було. Для всіх, крім інвесторів. Процес йде, а для відчуття руху мінятися треба.
Усі ці шляхи (в ідеалі) мають одну спільну рису — це обдуманий та логічний крок.
Картина рушиться, коли ребрендинг стався, а змін немає. За останній місяць український ринок отримав як мінімум два (2) удари під дих. Пумб та Віледж. Критикувати ребрендинги від інших агенцій справа невдячна, бо незрозумілий запит клієнта, але хтось має це робити.
Пумб спочатку намагалися в агресивну комунікацію, а потім зробили абсолютно пісне оновлення. Вибачай, креативний директор-тезко. Нічого особистого. Судячи з вище згаданих креативів у комунікаціях здавалося, що нарешті цей банк стане характерним. Бо конкуренти або формують образ мудреця, або любуються власним відображенням у дзеркалі, малюючи нові стікери з котами. Немає жару! Ну, походу, і не буде.
З Віледж хоча б зрозуміла мотивація. В ідеалі це треба було зробити ще в 2022, але не будемо про це. Ребрендинг вийшов дуже різким. Видно, що старались зробити хороший шрифт, відмалювати ілюстрації та перепридумати логотип. Задача нетривіальна, а реалізація застаріла. Варіативний лого. Ми що в 2016? Аргументація порадувала: ❝Тисячі логотипів замість одного нагадуватимуть, що кожного ранку ми живемо в новій реальності.❞
Сильно сказано! Але картина все ще рушиться.
🕊 Повернись Живим
🕊 Фонд Сергія Притули
Зображення до поточного посту у каналі "Карелін" - @carelean
775
24-10-04 07:00