Джерело
Customs of Ukraine (and not only) | TAX FREE: з 1 січня 2027 року на роздруківках електронних документів н...
7 080 Охват/переглядів
2026-10-06 11:15
Повідомлення №17463
TAX FREE: з 1 січня 2027 року на роздруківках електронних документів не ставитимуть печатку митниці Польщі
З 1 січня 2027 року на польських прикордонних переходах роздруківки національних електронних документів TAX FREE більше не завірятимуть печаткою митного органу на вимогу подорожнього.
Підставою для повернення податку залишається електронний документ TAX FREE разом з електронним підтвердженням вивезення товарів митно-податковим органом.
• Зараз митно-податковий орган на вимогу подорожнього додатково ставить печатку на роздруківці електронного документа TAX FREE — з 1 січня 2027 року цього не робитимуть.
• Печатку митного органу застосовуватимуть лише для підтвердження експорту товарів, придбаних подорожнім в іншій державі-члені ЄС (ст. 128 ч. 5a закону про VAT).
• Важливо: якщо подорожній виїжджає з ЄС через іншу державу-член, а не через Польщу, підставою для повернення податку й надалі є роздруківка електронного документа TAX FREE, завірена відповідним митним органом, через який товар вивезено з ЄС.
Як перевірити статус національного електронного документа TAX FREE
На веб-сайті прикордонної служби www.granica.gov.pl (сторінка відкривається в новому вікні) ви можете перевірити поточний статус документа TAX FREE, виданого в Польщі. На відповідному веб-сайті, у вкладці TaxFree, на панелі завдань, ви знайдете функцію « Перевірити статус»(сторінка відкривається в новому вікні), де після введення номера UNS електронного документа TAX FREE буде відображено поточний статус цього документа.
Джерело: Митний департамент Міністерства фінансів РП
З 1 січня 2027 року на польських прикордонних переходах роздруківки національних електронних документів TAX FREE більше не завірятимуть печаткою митного органу на вимогу подорожнього.
Підставою для повернення податку залишається електронний документ TAX FREE разом з електронним підтвердженням вивезення товарів митно-податковим органом.
• Зараз митно-податковий орган на вимогу подорожнього додатково ставить печатку на роздруківці електронного документа TAX FREE — з 1 січня 2027 року цього не робитимуть.
• Печатку митного органу застосовуватимуть лише для підтвердження експорту товарів, придбаних подорожнім в іншій державі-члені ЄС (ст. 128 ч. 5a закону про VAT).
• Важливо: якщо подорожній виїжджає з ЄС через іншу державу-член, а не через Польщу, підставою для повернення податку й надалі є роздруківка електронного документа TAX FREE, завірена відповідним митним органом, через який товар вивезено з ЄС.
Як перевірити статус національного електронного документа TAX FREE
На веб-сайті прикордонної служби www.granica.gov.pl (сторінка відкривається в новому вікні) ви можете перевірити поточний статус документа TAX FREE, виданого в Польщі. На відповідному веб-сайті, у вкладці TaxFree, на панелі завдань, ви знайдете функцію « Перевірити статус»(сторінка відкривається в новому вікні), де після введення номера UNS електронного документа TAX FREE буде відображено поточний статус цього документа.
Джерело: Митний департамент Міністерства фінансів РП