Повідомлення telegram каналу - @zhuttiazachepylivchunu

Логотип телеграм спільноти - ЖИТТЯ ЗАЧЕПИЛІВЩИНИ‼️ 2021-05-07

ЖИТТЯ ЗАЧЕПИЛІВЩИНИ‼️

Кількість підписників:
4739
Фото:
962 
Відео:
127 
Посилання:
86 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
⚠️ОФІЦІЙНИЙ КАНАЛ Зачепилівської селищної ради ⚠️

Канал ЖИТТЯ ЗАЧЕПИЛІВЩИНИ‼️ - @zhuttiazachepylivchunu - №773

🚨🚨🚨ПОЧАСТІШАЛИ ВИПАДКИ ТЕЛЕФОННОГО ШАХРАЙСТВА 🚨🚨🚨
➡️Телефонне шахрайствоце вид шахрайства, коли шахрай телефонує і переконує жертву повідомити особисту, фінансову чи конфіденційну інформацію або переказати гроші.
Що потрібно шахраю?
Реквізити платіжної картки,
Паролі, коди банків та мобільних операторів,
Кодові слова,
Зняти ліміти з картки жертви,
Переконати жертву здійснити переказ коштів на свою користь.
‼️Шахрай може назватися будь-ким!
Працівником банку,
Працівником НБУ, Пенсійного фонду, Податкової служби,
Працівником поліції,
Працівником комунальних служб,
Працівником мобільного оператора,
Покупцем вашого товару тощо.
Що робити?
➡️Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, що вказаний на платіжній картці.
Припиніть розмову, якщо...
➡️запитують термін дії картки, тризначний номер на звороті картки, паролі, коди банків та мобільних операторів;
➡️керують у телефонній розмові вашими діями (просять зробити трансакцію, встановити програму на ваш пристрій);
➡️просять сфотографувати та переслати/надати фото платіжної картки;
➡️лякають, що ваша картка заблокована, а злочинці зламали рахунок;
➡️просять перейти за посиланням та зазначити всі персональні дані та реквізити платіжної картки.
Випадково повідомили шахраю реквізити картки та паролі?
➡️Негайно заблокуйте картку. Якщо ви випадково повідомили шахраю пароль до інтернет-банкінгу, негайно заблокуйте картки, рахунки та доступ до інтернет-банкінгу. (Телефонуйте на гарячу лінію банку, вказану на звороті картки або через інтернет-банкінг)
➡️Зверніться до Кіберполіції онлайн
(за посиланням ticket.cyberpolice.gov.ua)
‼️Поширені сценарії телефонного шахрайства
➡️Шахраї телефонують та представляються працівниками служби безпеки банку та виманюють у громадян конфіденційну інформацію
про їхні картки та рахунки, що потім дає можливість привласнити кошти громадян.
Під час таких телефонних розмов шахрай може:
➡️Варіант 1:

Запевняти, що до рахунків громадянина отримали доступ сторонні особи.
Надалі шахрай випитує фінансові дані нібито для запобігання шахрайству,
однак, отримавши ці відомості, привласнює гроші;
➡️Варіант 2
Просити громадянина надати інформацію про картки та рахунки через планову
перевірку даних у зв’язку з війною; отримавши ці відомості, привласнює гроші;
➡️Варіант 3
Повідомляти про кібератаку на ІТ-систему банку та просити перерахувати гроші
на тимчасовий безпечний рахунок, який насправді є рахунком шахрая;
➡️Варіант 4
Просити встановити програму віддаленого доступу для посилення заходів безпеки. Якщо громадянин виконує вказівки, шахрай отримує віддалено доступ до його онлайн-банкінгу та від імені громадянина перераховує кошти на інший рахунок.
➡️ Варіант 5
Запевняти, що Ваші родичі чи друзі потрапили в дтп/поліцію/лікарню/військомат і потрібно терміново переказати кошти на операцію/лікування/адвоката/хабар.
‼️До Вас можуть звернутися навіть по імені чи назвати імена близьких, які опинилися нібито в скрутному становищі!
🚨Головне правило - нікому і ніколи не повідомляйте ваші персональні дані, ПІН-коди до платіжних карток, три цифри на звороті картки, строк дії картки, SMS-коди від банків та мобільних операторів та будь-яку іншу інформацію стосовно ваших рахунків. Працівники банків не мають права та повноважень запитувати ці дані.
‼️БУДЬ ЛАСКА, БУДЬТЕ ОБАЧНИМИ! Не дозвольте шахраям скористатися Вашою довірою!!!
1800
23-07-01 11:22