Статистика telegram каналу - @velyke_bud

Україна. Велике будівництво

Subscribers: 16274
Photos: 43700  Videos: 3580  Links: 8300 
Що будується в Україні прямо зараз - @velyke_bud. Ексклюзивні фотографії та відео.
2021-10-15

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Україна. Велике будівництво
2023-10-29
Telegram: Contact @velyke_bud
2023-10-26
Україна. Велике будівництво
2023-10-07

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2022-05-25
🇸🇪🤝🇺🇦Отримали перші тимчасові переправи від Швеції: в чому їхня унікальність

Четверта країна приєдналася до неформального клубу підтримки українських доріг. В Україну прибула гуманітарна допомога для відновлення транспортного сполучення у постраждалих від війни областях.

Швеція надіслала Агентству відновлення 6 катерів, котрі можна використати як понтонні переправи. Це перші подібні спецзасоби, які отримали цивільні дорожники.

Ці компактні катери важать 7 тонн і занурюються у воду на глибину 1 метр. У розкладеному вигляді понтонні переправи мають довжину 8 метрів.

Перевага подібних тимчасових переправ — мобільність та швидкість розкладання. Понтонні переправи в Україні здебільшого використовують військові інженери із Державної спеціальної служби транспорту. Зараз, завдяки гуманітарній допомозі Швеції, цивільні дорожники зможуть застосувати такі спецзасоби на маршрутах, де потреба є найбільш нагальною.

Агентство відновлення висловлює подяку Посольству Швеції в Україні, пану послу Тобіасу Тибергу та Уряду Швеції.

Від початку російсько-української війни три європейські держави передали в Україну гуманітарну допомогу для відновлення дорожньої інфраструктури. Раніше тимчасові мости відправила Чехія, Франція та Норвегія. Частина конструкцій вже встановлена і функціонує на деокупованих територіях Київщини, Чернігівщини і Харківщини.
Фото до посту
Фото до посту
Фото до посту
Фото до посту
На Житомирщині відновлюємо повноцінне сполучення на ключовій артерії області

Капітально відновлюємо міст, що був повністю зруйнований внаслідок бойових дій в регіоні.
Йдеться про міст через річку Тростяниця на трасі М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський.

👉 Одразу після деокупації північних районів дорожники оперативно влаштували тимчасову переправу для відновлення транспортного сполучення.

🔸 Зруйновані конструкції дорожники розібрали. Наразі завершено роботи з влаштування паль та триває бетонування верхньої частини фундаментів, що розподілятиме навантаження на основу.

Автомобільна дорога М-21 для Житомирщини є однією з основних міжнародних транспортних артерій.

Нагадаємо, на дорогах державного значення Житомирської області внаслідок військової агресії російської федерації було зруйновано 5 штучних споруд. На 4 з них було влаштовано тимчасові переправи, які забезпечують рух легкового та вантажного транспорту.

Крім цього на автошляху М-07 Київ – Ковель – Ягодин наприкінці минулого року було відкрито рух відновленим мостом.
Найдовша траса країни М-30 – продовжуємо реконструкцію в Івано-Франківській області

У перші дні січня температура повітря на Прикарпатті сягала 17 градусів тепла. Такі погодні умови сприяли продовженню робіт на ділянці автошляху М-30 Стрий – Ізварине від межі із Львівською областю до Рогатина (найскладніший відрізок в області).

Реконструкцію тут розпочали у 2021 році, встигли збудувати міст через річку Свірж та міст-шлюз у селі Княгиничі, розширити проїзну частину дороги до параметрів ІІ категорії. Через введення воєнного стану роботи призупинили з лютого по листопад 2022 року. Задля забезпечення проїзду ділянку оперативно вкрили першим шаром асфальтобетону.

Що робимо зараз:
🔷 зміцнюємо узбіччя
🔷 поглиблюємо кювети
🔷 облаштовуємо водовідведення та здійснюємо інші роботи обабіч проїзної частини дороги.

У 2023 році передбачено:
🔷 влаштування верхнього шару асфальтобетону від межі із Львівською областю до Рогатина
🔷 нанесення дорожньої розмітки
🔷 завершення будівництва тротуарів у межах населених пунктів
🔷 облаштування заїзних кишень для громадського транспорту
🔷 встановлення освітлення
🔷 будівництво кільцевої розв’язки із дорогою Н-09 Мукачево – Львів у Рогатині
🔷 упорядкування узбіч.

Просимо учасників дорожнього руху зважати на застережні знаки в місцях проведення робіт.
🇺🇦 🇲🇩 Відремонтували ділянку дороги до кордону з Республікою Молдова

Україна та Молдова розвивали добросусідські відносини не один рік, обидві держави прагнуть євроінтеграції та зберегли свою демократію попри російську агресію. Після повномасштабного вторгнення 24 лютого Молдова допомагає Україні з евакуацією людей, експортом урожаю та ввезенням найнеобхіднішого.

🛣 Для поліпшення логістики з союзною державою в обхід невизнаної Придністровської республіки на Одещині ремонтуємо дорогу до пункту пропуску Серпневе. Аварійно-ремонтні роботи на 15 кілометрах автошляху Т-16-27 КПП «Серпневе» — Тарутине — Арциз — Сарата фінішували.

🚜 На 5 кілометрах суцільної ділянки завершили відновлення дорожнього одягу. На інших ділянках — роботи з ліквідації руйнувань та деформацій дорожнього одягу. На усіх 15 кілометрах нанесли розмітку.

Нагадуємо, що раніше були проведені ремонтні роботи на інших ділянках дороги Т-16-27 перед містом Арциз та в прикордонному селищі Серпневе.

Таким чином від з’їзду з автомобільної дороги М-15 Одеса — Рені біля селища Сарата на автодорогу Т-16-27 та до кордону з Республікою Молдова забезпечено належний проїзд, як для місцевого населення, так і для транзитних перевезень.
Сьогодні перший транспорт поїхав реконструйованим шляхопроводом у Кіровоградській області

Цю 213-метрову штучну споруду на Дорозі Єдності М-30 Укравтодор почав відновлювати торік. Зробили для людей пішохідний міст, а транспорт пустили в об’їзд. Станом на лютий виконали 60% робіт, однак почалося повномасштабне вторгнення і ремонт довелося “заморозити”.

Дорога М-30 Стрий – Ізварине набула незрівнянного значення і для оборонних цілей держави, і для евакуації населення, і для виживання економіки. Кожне “вузьке горлечко” цієї траси шкодило. Саме тому в травні Укравтодор домовився з підрядною організацією про відновлення реконструкції шляхопроводу на Кіровоградщині.

Щира пошана кожному мостобудівникові, котрий працював на цьому об’єкті, розуміючи його важливість для країни. Дякую підрядній організації, яка в складний для країни час взяла на себе відповідальність і погодилася працювати.

Сьогодні ми завершуємо цей складний рік маленькою інфраструктурною перемогою. Нехай це буде добрим знаком наближення великої Перемоги України.
🤝 Траса М-03 Київ – Харків – Довжанський є стратегічною не лише для Харківської області, але для країни в цілому. Вона є однією з найдовших доріг держави – з'єднує столицю з Полтавою, Харковом та веде до Донецької області.

З початком повномасштабного вторгнення дорога стала фронтовою та була розбита важкою військовою технікою. Після деокупації Київщини та Харківщини стартував процес відновлення пошкодженої та зруйнованої дорожньої інфраструктури.

👷‍♂️ Що було зроблено?
Трасу розчистили по всій протяжності від згорілої техніки уламків снарядів, сміття, ліквідували вирви на дорозі та відновили дорожнє покриття.
Щоб максимально швидко забезпечити повноцінний рух військових та гуманітарних вантажів відновили покриття на ділянках дороги від міста Ізюм до кордону з сусідньою Донецькою областю, а також на об’їзній Харкова.

Загалом дорогу ремонтували і суцільним і ямковим ремонтом на протяжності 238 км. Полагодили і замінили металеве бар'єрне огородження. Там, де необхідно, встановили бортовий камінь. Збудували 7 нових автопавільйонів замість зруйнованих та поновили дорожню розмітку.

Минулого року ми активно відновлювали Харківську об'їзну дорогу та планували завершити ремонт цього важливого для міста транспортного коридору у 2022.

💙💛 Поки триває війна, всі великі проєкти на паузі, чекаємо Перемогу та віримо в ЗСУ.
🌉 Фінішувало облаштування другого об’їзду зруйнованого мосту на шляху з Херсону до Миколаєва

Відновлення транспортного сполучення ні правобережжі Херсонщини не зупиняють артилерійські та ракетні обстріли ворога. На трасі М-14 завершили влаштування тимчасової дороги біля зруйнованого мосту під Херсоном.

Це вже другий об’їзд підірваної штучної споруди. Дорожники заасфальтували його та нанесли розмітку.

👷‍♂️ До робіт було залучено 25 людей та 17 одиниць спецтехніки.

Завдяки облаштуванню 2 об’їздів мосту зможемо рівномірно розподілити транспортний потік між Херсоном та Миколаєвом. Зараз автошлях М-14 є найбільшою “дорогою життя” Півдня. На ній виконуємо ямковий ремонт та благоустрій.

Втім, практично кожна державна дорога на деокупованих землях виконує таку функцію, адже забезпечує доїзд ремонтних бригад, пошти, соціальних служб, гуманітарних вантажів.

Загалом з моменту деокупації правобережжя Херсонщини вдалося відкрити рух 4 тимчасовими переправами.

Також дорожники продовжують розчищати державні дороги Херсонщини та допомагати комунальникам на вулицях населених пунктів після окупації. На основних транспортних коридорах правобережжя прибрали вже більш ніж 250 кілометрів (з яких 16,3 км – комунальні та місцеві дороги).
Закарпаття: завершуємо аварійні роботи на підпірній стінці

На дорозі Н-09 Мукачево – Рахів – Івано-Франківськ – Львів у селі Ділове фінішують бетонні роботи на низовій підпірній стінці протяжністю 188 метрів. Працюємо над річкою Тиса. Через перезволоження внаслідок зливових дощів там почався процес руйнування нижньої підпірної стінки з габіонів. Укріплюємо споруду, щоб запобігти зсуву ґрунту.

🚧Що ще залишається зробити?
- відсипати пазухи підпірної стінки і земляного полотна автошляху на 25 метрах;
- відновити металеве огородження на 25 метрах.

За сприятливих погодних умов плануємо завершити роботи на підпірній стінці, які виконуємо в рамках експлуатаційного утримання, наступного тижня. Просимо зважати на тимчасово встановлені попереджувальні знаки та роботу техніки.
🇺🇦 🇲🇩 Поліпшуємо дорогу до Молдови на півдні країни

🛣 На Одещині в прикордонному селищі Серпневе проводимо аварійний ремонт 4-кілометрової ділянки автошляху Т-16-27 КПП «Серпневе» - Тарутине - Арциз - Сарата. Вже влаштовано вирівнюючий шар покриття по всій протяжності ділянки. В такий спосіб ліквідовуємо руйнування та деформації дорожнього одягу.

🔷 Дорога Т-16-27 — важливий логістичний маршрут. Вона сполучає населені пункти Бессарабії та є шляхом до Республіки Молдова.

☝️Ремонтні роботи на інших ділянках дороги Т-16-27 перед селищем Тарутине та містом Арциз. Роботи з аварійного ремонту ділянки дороги Т-16-27 виконуються виключно коштом експлуатаційного утримання.
На під’їзді до Херсону відкрито рух першим об’їздом зруйнованого мосту

Паралельно з регулярними артилерійськими та ракетними ударами на правобережжі Херсонщини відбувається відновлення інфраструктури. З листопада тут без вихідних триває демонтаж руїн та будівництво тимчасових переправ і об’їздів, щоб відновити транспортне сполучення зі звільненими населеними пунктами. Практично кожна державна дорога на деокупованих землях – “дорога життя”. Ними до наших громадян рухаються ремонтні бригади, пошта, соціальні служби, гуманітарні вантажі. Одна з таких доріг – М-14 між Херсоном і Миколаєвом.

🌉 Поблизу Херсону дорожники влаштовують об’їзди зруйнованого мосту на трасі М-14, рух по лівому об’їзду мосту вже відкрито. Для зручності тимчасову дорогу заасфальтували.

🚜Паралельно тривають роботи на правому об’їзду мосту. Там вивозять будівельне сміття та підготовлюють дорожнє полотно.

Загалом з моменту деокупації правобережжя вдалося відкрити рух 3 тимчасовими переправами.

Також дорожники продовжують розчищати державні дороги Херсонщини та допомагати комунальникам на вулицях населених пунктів після окупації. На основних транспортних коридорах правобережжя прибрали вже 213 кілометрів.
🌉 Чернівецька область: завершили бетонування мосту на прикордонній дорозі

У Сторожинці на автошляху Т-26-08 Сторожинець – КПП "Красноїльськ" ремонтуємо міст через річку Сірет. Ця споруда знаходиться на виїзді з міста Сторожинець. Переправа побудована у 1963 році, а реконструйована у 1984.Загальна протяжність споруди – 68 метрів. Ширина тротуарів по обидва боки – 1,5 м.

Права частина споруди вже повністю відновлена. У ремонті лівий проїзд. Підрядник завершив бетонувальні роботи. І приступив до нанесення гідроізоляційного шару. Правильно влаштований гідробар’єр уповільнює процес «старіння» мосту.

Наступний етап – влаштування шару асфальтобетонного покриття на лівій частині проїзду.

Міст у Сторожинці – частина дороги державного значення Т-26-08 Сторожинець – КПП «Красноїльськ», яка сполучає регіональну трасу Р-62 з міжнародним пунктом пропуску «Красноїльськ» на україно-румунському кордоні. А під час війни транспортний зв'язок із союзною Румунією є важливим для продовольчої й економічної безпеки України.

На ділянці, що ремонтується, організовано реверсивний рух транспорту. Тож просимо у водіїв вибачення за тимчасові незручності та закликаємо дотримуватись Правил дорожнього руху.
🚧Закарпаття: укріплюємо підпірну стінку на дорозі Н-09 Мукачево – Рахів – Івано-Франківськ – Львів

Працюємо у селі Ділове над річкою Тиса. Через перезволоження внаслідок зливових дощів там почався процес руйнування нижньої підпірної стінки з габіонів.Укріплюємо споруду, щоб запобігти зсуву ґрунту.

На 188-метровій підпірній стінці влаштовуємо фундамент на глибині від 2 до 3 метрів. Також виконуємо бандаж цієї ж підпірної конструкції на 163 метрах. Окрім цього на 25 метрах робимо нову підпірну стінку з монолітного бетону.

🚧Які роботи вже провели на підпірній стінці?

- на висоті 3 метрів забетонували секції низової підпірної стіни із монолітного бетону, влаштували гідроізоляцію та засипали пазухи підпірної стінки на довжині 25 метрів;

- бетонування низової підпірної стіни із монолітного бетону на 25 метрах;

- зробили опалубку, виконали армування, бетонування прижимного бандажу до підпірної стінки з габіонів на 130 метрах із 163 запланованих;

🚦Просимо звертати увагу на тимчасово встановлені попереджувальні знаки на цій ділянці дороги.
Три тимчасові переправи зведено на Херсонщині

Дорожники працюють на правобережній частині звільненої Херсонської області. З моменту деокупації вдалося забезпечити проїзд через три зруйновані мости, з'єднати частину населених пунктів і забезпечити транспортне сполучення для швидкої доставки гуманітарної допомоги та продовольства.

Поступово Херсонщина повертається до життя після окупації. Частину міжнародних доріг та комунальних вулиць області прибирають від наслідків ведення бойових дій. Загалом 190 км вже розчищено.

🚜 Які роботи виконуємо?
прибирання сміття;
очищення нанесеного ґрунту з покриття;
демонтаж пошкодженого бар’єрного огородження;
ліквідація вибоїн;
демонтаж конструкцій підірваних мостів.
👷‍♂️ Сьогодні до робіт було залучено 38 працівників підрядних організацій та 33 одиниці дорожньої техніки.

Через щільну замінюваність регіону рухаємось повільно та лише після ретельного розмінування піротехнічними службами.
👷‍♂️ Поліпшуємо проїзд основними транспортними артеріями Харківщини

Під час російсько-української війни траса М-03 Київ – Харків – Довжанський стала «дорогою життя». Вона надзвичайно важлива для життєдіяльності Харківщини, тож забезпечення швидкого і безпечного пересування нею є одним з пріоритетів роботи дорожників.

🚧Напередодні виконали аварійний ремонт на Полтавському напрямку. На ділянці від міста Валки в бік селища Пісочин бригади робітників ліквідовували ямковість гарячим асфальтобетоном та пневмоструменевим методом. Раніше заасфальтували проблемну ділянку дороги М-03 в межах населеного пункту Коротич.

Наголошуємо, що у зв'язку зі збройною агресією росії свою роботу зосередили виключно на експлуатаційному утриманні автошляхів державного значення. Всі будівельні та ремонті проєкти поставили на паузу до нашої Перемоги. Виконуємо роботи, які є вкрай необхідними для підтримання безпечного проїзду.

Просимо водіїв звертати увагу на попереджувальні знаки та дотримуватися правил безпеки дорожнього руху. Закликаємо усіх бути обачними, адже в Харківській області тривають бойові дії.
🌉 Дякуємо, Чехіє: на Черкащині встановлюємо тимчасовий міст

Адміністрація державних матеріальних резервів Чеської Республіки допомагає Укравтодору у складний воєнний час. Вона передала вже 4 металеві тимчасові мости, за допомогою яких ми покращуємо транспортне сполучення в регіонах.

👷‍♂️ Один із переданих чеськими колегами мостів встановлюємо на дорозі Р-10 Черкаси – Чигирин – Кременчук. Наразі влаштовано підходи до мосту, монтуємо прогонові конструкції. Це 36-метровий двоповерховий двостінний армований мостовий настил з консольним та пішохідним мостом.

Металеві конструкції майбутнього мосту монтуємо поруч з основним мостом через річку Росава. До початку війни стан мосту був визначений непрацездатний. А через ракетні обстріли мосту через річку Дніпро наразі там діють вагові обмеження. І якщо легкові автівки ще можуть рухатись як в бік Черкас, так і в сторону Полтавщини, то для вантажівок альтернативних шляхів може не залишитись.

💬 Перший заступник Голови Укравтодору, Андрій Івко: «На жаль, війна кардинально змінила будівельний сезон 2022. Щодо тих об’єктів, котрі потребували капремонту у цьому році, змушені вживати оперативні заходи. Чеська Республіка допомогла Україні тимчасовими мостами. Один був встановлений на Київщині для потреб наших військових. Другий міст монтуємо у Черкаській області. Тимчасова переправа допоможе не допустити транспортний колапс на дорозі Р-10. Вона сполучає не лише прилеглі населені пункти, а й 3 області: Кіровоградську, Черкаську і Полтавську».
Ліквідація наслідків обстрілів стала буденністю для дорожників Харківщини

Харківська область межує з країною-агресором і щодня зазнає масованих збройних обстрілів з боку російської армії. Дорожники намагаються максимально оперативно ліквідувати наслідки військових дій на автошляхах, та створити умови для нормального та безпечного дорожнього руху на Харківській кільцевій та інших маршрутах області.

👷‍♂️ В умовах воєнного часу робота зосереджена виключно на експлуатаційному утриманні. Виконуємо лише першочергові роботи для безпечного руху автотранспорту.

Нагадуємо та застерігаємо, що в межах смуг відведення автомобільних доріг Харківщини можуть знаходитись вибухонебезпечні предмети. Просимо учасників дорожнього руху бути особливо обережними.
Fast Recovery Plan.

Фіналізували напрацювання щодо реалізації плану відновлення та модернізації з Президентом Володимиром Зеленським.

Діє онлайн-карта руйнувань всіх об'єктів, які постраждали від війни із Росією. Усі руйнування фіксуються та обраховуються за методологією Світового Банку.

Щодня проводяться зустрічі із послами країн-партнерів, яким презентуються матеріали щодо відновлення України.
🛣 Запорізька область: дорожники працюють на трасі Запоріжжя – Донецьк

🚜 Зокрема, найбільш проблемну ділянку дороги Н-15, за з’їздом зі шляхопроводу у напрямку селища Новомиколаївка, цими вихідними відремонтували.

Дорожники влаштували вирівнюючий шар крупнозернистого модифікованого асфальтобетону на площі майже 2 тис. квадратних метрів.

Наразі підрядник працює над укріпленням узбіч, а згодом на ділянці ремонту буде нанесена дорожня розмітка.

🔹 На підконтрольних Україні територіях області, дорожники продовжують підтримувати дороги державного значення у проїзному стані. Через неможливість проведення повноцінних ремонтів - ліквідовуємо аварійну ямковість.
👷‍♂️ Ремонтуємо «дороги життя» до північних районів Сумщини

На початку квітня через вторгнення росії був підірваний міст через річку Сейм на автомобільній дорозі Р-44 Суми – Путивль – Глухів. Через знищення переправи північні території області були відрізані від решти.

Нині об'їзд переправи здійснюється автошляхом Т-19-10 Конотоп – Буринь – Чумакове, дорогами місцевого та комунального значення. Людям доводиться робити майже 30-кілометровий «гак».

Протягом місяця провели аварійний ремонт відрізка дороги Т-19-10, протяжністю 2,7 км, якою пролягає об'їзний маршрут. Також здійснили аварійний ремонт 6-метрового мосту на цій ділянці. Зокрема, відфрезерували зношене покриття та влаштували шар асфальтобетону.

🚧 Ремонт «дороги життя» дозволить людям швидше діставатись на роботу, отримувати екстрену медичну допомогу, довозити товари тощо.

🔸У результаті військової агресії з боку рф у Сумській області пошкоджено та знищено 10 штучних споруд. Відновити міст через Сейм на автомобільній дорозі Р-44 Суми – Путивль – Глухів з безпекових причин нині неможливо.
🚧 Транспортне сполучення півночі та півдня Сумської області відновлено

У березні під час активних боїв українських захисників із російськими загарбниками 12-метровий міст через канал біля села Шевченкове на автодорозі Р-60 Кролевець – Конотоп – Ромни – Пирятин був пошкоджений.

Щойно ЗСУ звільнили Сумщину та було проведено розмінування, дорожники відразу ж приступили до відновлювальних робіт. Забезпечити проїзд через споруду стало пріоритетним завданням, адже пошкодження мосту розірвало транспортний зв’язок північної та південної частини області.

🌉 Міст уже відкрито для проїзду усіх видів транспорту. Очікуємо на покращення процесу доставки допомоги та необхідних товарів для жителів Сумщини.

Було демонтовано зруйновані конструкції мосту, відновлено пошкоджені насадки опор, змонтовано нові прогонові будови. Також дорожники влаштували нове асфальтобетонне покриття, монолітні тротуари, перильне та бар'єрне огородження. Найближчим часом завершимо усі роботи нанесенням дорожньої розмітки.