Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Сергій Стерненко🇺🇦 Волонтерські картки: 4441114454997899 моно 5168745030910761 приват ❗️Не ведіться на шахраїв, нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR

Повідомлення telegram каналу - @uksatse_official

Логотип телеграм спільноти - UkSATSE/Украерорух 2022-01-14

UkSATSE/Украерорух

Кількість підписників:
3711
Фото:
345 
Відео:
14 
Посилання:
82 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Телеграм-канал, який інформує про останні новини Украероруху/UkSATSE.

Канал UkSATSE_Official - @uksatse_official - №852

📍Керівник Украероруху Андрій Ярмак взяв участь у стратегічній зустрічі, що пройшла 14 вересня 2023 року у Брюсселі, за участі керівників ключових українських аеропортів, європейських інституцій і фінансових організацій - DG MOVE (Транспортна дирекція Європейської комісії), EUROCONTROL, EASA (Агенство Європейського Союзу з безпеки польотів), ЄБРР та ЄІБ. Зустріч була організована Міжнародною радою аеропортів - ACI Europe.

🔹Делегація України, очолювана заступником Віце-премʼєр міністра з відновлення Сергієм Деркачем, разом з основними учасниками українського авіаційного ринку, спільно з європейськими колегами обговорили поточну ситуацію в авіаційній галузі України, окреслили основні акценти подальшого відновлення - у тому числі у питаннях операційної діяльності та готовності забезпечувати обслуговування цивільної авіації, фінансування та реалізації найважливіших інфраструктурних проєктів.

▫️Олів’є Янковец, генеральний директор ACI EUROPE: «Сьогоднішня зустріч стала важливим першим кроком для вирішення низки питань, з якими стикається українська галузь цивільної авіації. Такі авіакомпанії, як airBaltic, Ryanair і Wizz Air, уже заявили про свою готовність зʼєднати польотами Україну з містами Європи якнайшвидше, як тільки це буде безпечно».

🔸 Етапність та перспективи відновлення послуг з аеронавігаційного обслуговування у повітряному просторі України презентував Андрій Ярмак, керівник Украероруху.

🔸Він, зокрема, зазначив, що Україна є Членом Євроконтролю починаючи з 2004 року.
З самого початку війни проти України, завдяки підтримці цієї організації на всіх рівнях Украерорух має змогу підтримувати необхідні компетенції нашого диспетчерського та решти операційного складу, утримувати нашу інфраструктуру, планувати подальшу діяльність.

📌 «Украерорух, структура , яку я очолюю, - зауважив Андрій Ярмак, - є національним провайдером аеронавігаційних послуг України та зʼєднує усі аеропорти України повітряними маршрутами, як і з рештою аеропортів світу. І для нас, як завжди, було і залишається головним пріоритетом забезпечення безпеки польотів в цій повітряній комунікації».

📌Він також зауважив, що команда Украероруху має досвід впровадження Safety Case - при відкритті повітряних маршрутів у Сімферопольському районі польотної інформації над відкритими водами Чорного моря, де Україні делеговано управління повітряним рухом міжнародними договорами.

📌 Андрій Ярмак: «Дякуємо Євроконтролю, Єврокомісії та EASA за підтримку наших ініціатив у найскладніші часи для української авіації. Розуміємо пріоритети спільної європейської безпеки повітряного простору для цивільної авіації».

🔸У межах обговорення перспектив розвитку українських аеропортів було акцентовано увагу на тому, що відновлення їх функціонування є важливим питанням не тільки для українських пасажирів та авіакомпаній, а також і для міжнародних партнерів, які зацікавлені у поновленні їх інтеграції в міжнародну мережу та підвищенні мобільності населення, в тому числі й українських біженців.

🔹Генеральний директор Міжнародного аеропорту «Бориспіль» Олексій Дубревський: «Складно перебільшити роль аеропортів для національної економіки. Ми повинні знайти рішення для забезпечення мобільності населення, доступності нашої країни та підтримки експорту. Працюючі українські аеропорти підтримують більше 200 тисяч робочих місць та генерують 2,6 млрд. євро ВВП країни. А після закінчення війни роль авіації стане ще вагомішою: для повернення біженців додому та відновлення країни».
➡️У результаті зустрічі було розроблено декілька напрямків співпраці з європейськими авіаційними структурами та міжнародними фінансовими організаціями.

🔸У межах підтримки аеронавігаційної сфери домовлено про сприяння у проведенні льотних перевірок наземного обладнання, допомоги у відновленні пошкодженої інфраструктури та впровадження нових програм підтримки для фахівців операційного напрямку Украероруху.
1400
23-09-15 14:14