Повідомлення telegram каналу - @truck_drivereu

Логотип телеграм спільноти - Truck_driverEU 2024-07-14

Truck_driverEU

Кількість підписників:
1589
Фото:
2930 
Відео:
622 
Посилання:
188 
Категорія:
Транспорт
Опис:
1. Група створена українцями тому і пости будуть українською 🇺🇦! 2. У нашій групі немає місця образам та приниженням з приводу і без! 3. У нашій групі дії адміністрації не обговорюються ‼️З приводу реклами звертатися ‼️@dimon_europee

Канал Truck_driverEU - @truck_drivereu - №3412

🇪🇺 ⚖️ UNTRR вітає рішення Суду ЄС щодо повернення вантажівок
🇷🇴 🎉 Національна спілка автомобільних перевізників Румунії (UNTRR) вітає публікацію рішення Суду Європейського Союзу (CJEU) щодо скасування зобов’язання повертати вантажівки додому кожні 8 тижнів, що є зловживанням у Пакеті мобільності. 1 і яку UNTRR оскаржила до Суду ЄС одразу після публікації PM1 у 2020 році.
📎Специфікації UNTRR, надіслані до ZIUA CARGO:
🎤 «Нагадуємо, що UNTRR є єдиною асоціацією в Румунії, яка подала позов до Суду ЄС щодо скасування найбільш дискримінаційних положень пакету мобільності 1 – зобов’язання повертатися додому для вантажівок, а також положень щодо повернення додому водіїв та заборони тижневого звичайного відпочинку в салоні. У той же час UNTRR підтримав дії уряду Румунії в CJEU щодо оскарження Пакету мобільності 1.
⚖️ Суд ЄС 4 жовтня встановив анулювання зобов’язання повертати вантажівки додому, оскарженого UNTRR у СЄС одразу після публікації Пакету мобільності 1.
✔️ UNTRR дякує Уряду Румунії, Міністерству транспорту та інфраструктури (MTI) та Міністерству закордонних справ (MAE) за активну участь спільної команди MTI та МЗС у діях Румунії щодо оскарження Пакету мобільності 1 у Суді ЄС юстиції, а також за підтримку дій UNTRR щодо оскарження Пакету мобільності 1 у CJEU, через який ми вимагали скасування положення щодо повернення автомобіля до штаб-квартири через 8 тижнів.
🇷🇴 Румунія, 🇱🇹 Литва, 🇧🇬 Болгарія, 🇨🇾 Кіпр, 🇭🇺 Угорщина, 🇲🇹 Мальта та 🇵🇱 Польща різко заперечували заходи Пакету мобільності 1, які подали позови до СЄС, спрямовані, зокрема, на:
➡️ заборона водіям проводити свій звичайний щотижневий відпочинок у транспортному засобі;
➡️ повернення водіїв в штаб-квартиру компанії або за місцем проживання кожні 3-4 тижні;
➡️ зобов’язання дооснащувати інтелектуальним тахографом 2, повертаючи транспортні засоби до головного офісу компанії кожні 8 тижнів;
➡️ період очікування 4 дні після каботажного циклу в приймаючій державі-члені;
➡️ класифікація водіїв як «відряджених працівників» під час виконання каботажних перевезень, перевезень з однієї держави-члена в іншу, в якій жодна з держав-членів не є державою-членом заснування транспортного підприємства (так звані перехресні операції «перехресна торгівля») або деякі комбіновані перевезення, щоб вони отримували переваги від умов працевлаштування, що діють у приймаючій державі-члені, зокрема щодо винагороди.
🔼Своїм рішенням Суд ЄС відхиляє позови, якщо вони не спрямовані проти зобов’язання повернути транспортні засоби додому, яке він скасовує.
🗂️ Дії UNTRR у CJEU ґрунтувалися на результатах дослідження KPMG – Аналіз впливу змін пакету мобільності 1 на сектор автомобільних вантажних перевезень (2020), пізніше підтвердженого дослідженням Європейської комісії щодо оцінки впливу зобов’язання повертати вантажівки додому (2021 р.), яке показує, що за найбільш імовірним сценарієм зобов’язання щодо повернення вантажівок додому призведе до 1,9 мільйона додаткових поїздок європейськими вантажівками, що призведе до 2,9 мільйона тонн додаткових викидів CO 2 у 2023 році (збільшення на 4,6% викидів від міжнародних автомобільних вантажних перевезень) – всупереч амбітним європейським цілям щодо декарбонізації транспорту та скорочення викидів на 55% до 2030 року.
🚚 🇷🇴 Останнє дослідження UNTRR на тему «Ринок автомобільних перевезень 2018-2030» вказує на значне зниження міжнародних автомобільних і каботажних перевезень, що здійснюються румунськими перевізниками в ЄС, після застосування дискримінаційних положень Пакету мобільності 1.
🇷🇴🇪🇺 UNTRR закликає румунську та європейську владу негайно внести зміни до законодавства, що імплементує Пакет мобільності 1, скасувавши зловживаючий захід повернення вантажівок додому та скасувавши всі штрафи, що застосовуються державами-членами до автомобільних перевізників.
Зображення до поточного посту у каналі "Truck_driverEU" - @truck_drivereu
171
24-10-05 13:36