Повідомлення telegram каналу - @rak_online

Логотип телеграм спільноти - Рак online 2022-02-15

Рак online

Кількість підписників:
463
Фото:
141 
Відео:
Посилання:
496 
Категорія:
Блоги
Опис:
Канал урбаніста @oleksandr_rak. Мій Fb - fb.com/oleksandr.rak96

Канал Рак online - @rak_online - №949

Давайте про актуальне - про паркінги
Десь (у радянських мікрорайонах) їх дійсно не вистачає, десь (в районі Бесарабки) їх цілком достатньо, але водії переважно паркуються з порушенням. Відповідно доцільність їх облаштування залежить від конкретного місця.
Чи повинно саме місто будувати багаторівневі паркінги - НІ. Багаторівневий паркінг - це наші сотні мільйонів гривень, які ще більше стимулюють автомобілізацію.
У власників автомобілів вже є можливість комфортно проїхати з точки А до точки Б, на відміну від користувачів інших видів транспорту - велосипедного, громадського.
Натомість будівництво 1 паркомісця в багаторівневому наземного Зоопаркінгу коштувало близько 20 тисяч доларів, в багаторівневому підземному (для швидких) в Полтаві - 56 тисяч доларів, облаштування просто в межах проїзної частини з заміною покриття, розмітки, знаками - приблизно 500 доларів, якщо тільки розмітка і знаки - умовно до 20 доларів.
Різниця у сотні і тисячі разів, в сотнях мільйонів гривень.
Підземні і наземні паркінги мають будувати приватні інвестори, які потім будуть встановлювати високу ціну і таким чином регулювати попит на пересування авто.
Місто ж може дозволити собі зробити паркування безкоштовним і результат буде з точністю до навпаки. У Департаменту містобудування, до речі, є непоганий проект залучення інвестицій в підземні паркінги в спальних районам на місці шкільних стадіонів.
Сотні мільйонів гривень з підземних паркінгів мають іти на розбудову велоінфраструктури і громадського транспорту.
Чи можна виграти війну і не програти за час війни урбаністику?
На фото: приватний багаторівневий паркінг скандальної Океан Плази. Щоправда в будні дні водії воліють паркуватись будь-де з порушенням, але безкоштовно.

2000
23-04-19 14:00