Повідомлення telegram каналу - @pro_mobility

Логотип телеграм спільноти - ПроМобільність 2024-07-14

ПроМобільність

Кількість підписників:
1442
Фото:
1720 
Відео:
77 
Посилання:
1830 
Категорія:
Транспорт
Опис:
Канал про транспортне планування, моделювання, велотранспорт, електромобільність, громадський транспорт, сталу мобільність від розробників транспортної моделі Києва.

Канал ПроМобільність - @pro_mobility - №3207

🚦5 серпня в усьому світі відзначається Міжнародний день світлофора. Дату обрали не просто так – 110 років тому, 5 серпня 1914 року, в американському Клівленді встановили перші у світі електричні світлофори, які мали червоний і зелений сигнали. Вирішили зібрати трохи цікавих фактів про світлофори в Україні та світі до цього дня.
🛑Перший неелектричний світлофор з'явився в Лондоні 1868 році в Лондоні біля будівлі Британського Парламенту. Ним керували вручну. Пристрій мав два семафорні крила. Підняті горизонтально, вони означали сигнал “стоп”, а опущені під кутом 45° – рух з обережністю. У темний час доби використовувався газовий ліхтар, що обертався. За допомогою нього подавалися сигнали червоного і зеленого кольорів.
🛑В Україні перший світлофор був встановлений у 1936 році в Харкові в районі Південного вокзалу. А перший світлофор у Києві з'явився трохи пізніше, на вулиці Хрещатик.
🛑Перша в Україні автоматизована система керування дорожнім рухом також з'явилася в Харкові в 1982 році. На той момент вона контролювала 65 перехресть.
🛑Вчені вважають, що кожен житель сучасного мегаполісу близько шести місяців свого життя проводить в очікуванні дозволяючого зеленого сигналу світлофора.
🛑У Японії спочатку використовували пристрої, що дозволяють рухатися за допомогою синього, а не зеленого сигналу. Однак в результаті досліджень було з'ясовано, що краще людським зором сприймається зелений відтінок.
Якщо ж говорити серйозно, то світлофори дійсно є важливими для безпеки та комфортного пересування міста, звичайно, якщо він облаштований правильно. Про оптимізацію світлофорного регулювання ми писали в окремому блозі. А ще ми писали про те, що гіпотеза, що світлофор обов'язково має уповільнювати рух є хибною, пояснюючи це на конкретному прикладі – переході через бульвар Тараса Шевченка навпроти метро Університет.
Сподіваємось, що Міжнародний день світлофора – достатній привід, аби згадати про його важливість для дорожнього руху та безпеки людей. І згадка ця буде не лише в цікавих постах чи наведенні статистики (цим, напевно, можемо займатися ми), а в конкретних рішеннях, які допоможуть вирішити проблему роботи світлофорів в умовах відключення світла. Детально про неї ми писали в серії постів – тут, тут і тут.
#про_UA #про_світ
Підписуйтесь на ПроМобільність |Задонатити транспортним планувальникам у лаваx Сил оборони України
Зображення до поточного посту у каналі "ПроМобільність" - @pro_mobility
484
24-08-05 15:22