Статистика telegram каналу - @olga_bondar_design

Telegram: Contact @olga_bondar_design

2021-10-15

Кількість підписників

Історія змін лого

2022-09-30
2022-05-24

Історія змін назви

Telegram: Contact @olga_bondar_design
2022-09-30
Оля Бондар
2022-05-24

Історія зміни типу аккаунта

Акаунт Telegram
2022-09-30
Публічна группа чи канал
2022-05-24

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2022-05-25
Нічого вам зараз не нагадує? 😉

Читаю книгу професорки Стенфордського університету «Налаштуйся на зміни» 

Книга про наші переконання 

Є переконання на даність: я такий, це мої риси, що мені «дано», а що мені не дано. 
А є переконання на зростання: я не вмію/не знаю, але навчуся. 

Це головне переконання впливає на все життя і на усі сфери життя: як ми обираємо де вчитися, де працювати, які хобі ми обираємо, яких партнерів, як ставимося до критики та багато іншого. 

Так от 

Коли у нас переконання на даність. Що ми якісь. Величні, наймогутніші, найрозумніші, що ми вже все знаємо та вміємо, то усі наші зусилля направлені на намагання підтримати цей образ 😁 ми не чуємо критику, не визнаємо власних помилок. 

А найголовніше не розвиваємося. 

Що у фіналі призводить до глобального «програшу» 


Цікава паралель …
Замість того, щоб запитувати: «ЩО нам робити, щоб конкурувати?» необхідно поставити запитання: «ЧОМУ ми взагалі почали робити ТЕ, ЩО ми робимо, і ЩО ми можемо зробити, щоб втілити нашу справу в життя, враховуючи всі доступні сьогодні технології та ринкові можливості?

Компанії з чітким розумінням ЧОМУ, як правило, ігнорують своїх конкурентів, тоді як компанії з нечітким розумінням ЧОМУ одержимі тим, що роблять інші


З книги «Почни з чому»
С. Сінек
Якщо хочеш дізнатися, що істинно для тебе щодо чого б то не було, зверни увагу на те, що ти відчуваєш з цього приводу.

Слухай свої почуття. Слухай свої найвищі Думки. Прислухайся до свого досвіду. І коли щось із цього відрізнятиметься від того, що тобі говорили твої вчителі або що ти дізнався з книг, забудь слова. Слова - це найменш надійний провідник Істини.


З книги «Розмови з Богом. Книга 1»
Нік Уолш
Дуже небагато людей або компаній можуть чітко сформулювати, ЧОМУ вони роблять те, ЩО вони роблять. Коли я кажу ЧОМУ, я не маю на увазі заробити гроші — це результат. Під ЧОМУ я маю на увазі вашу мету, справу чи переконання? ДЛЯ ЧОГО існує ваша компанія? ЧОМУ ви встаєте з ліжка щоранку? І ЧОМУ когось це має хвилювати?

Люди купують не ТЕ, ЩО ви робите, вони купують, ЧОМУ ви це робите


З книги «Почни з чому»
С. Сінек
Побачила рекламу дизайн-студії:
«Знижка 10% на повний дизайн-проєкт» 

Трохи поділюся думками як зробити краще, що краще буде «продавати» у рекламі (з досвіду та знань по цій темі)

Будемо відверті 

10% - звучить, по-перше, замало 

А по-друге, не зрозуміло для тих, хто взагалі не розуміє скільки коштує дизайн-проєкт
10% для дизайн-проєкту це 50 доларів чи 500 доларів? 🤔



Як зробити краще у цьому випадку? 

1️⃣ Написати розмір знижки у грошових одиницях

Наприклад, знижка 100-200-300 доларів буде звучати краще
Якщо вартість залежить від площі, то можна сказати «знижка від 100 доларів» 

А ще краще буде звучати 3000-6000-9000 грн 

Згодні? 😉 валюту теж враховуємо 

По-перше, тепер зрозуміло скільки це 
По-друге, звучить солідніше 😄

2️⃣ Якщо хочеться зробити знижку у відсотках, то краще брати хоча б від 20% 

3️⃣ Ще гарна ідея - не робити грошову знижку, а підняти цінність послуги чи подати саму знижку трохи інакше:

«Розробка планування у подарунок при замовленні повного дизайн-проєкту» 

«Персональні знижки від підрядників при замовленні дизайн-проєкту» 

«Два місяці авторського нагляду у подарунок при замовленні повного дизайн-проєкту» 


Це звісно універсальні правила і працюють в будь-якій сфері 😉