Статистика telegram каналу - @nlu_career
2024-07-14
Відділ кар’єрної підтримки та працевлаштування НЮУ🎓
Кількість підписників:
893
Фото:
115
Відео:
3
Посилання:
323
Категорія:
Кар'єра
Опис:
Дай поштовх своїй кар'єрі з Yaroslav Mudryi NLU career!💼💼 Актуальні можливості для наших студентів від різноманітних майстер класів, вебінарів та тренінгів до конкурсів практики, стажування та працевлаштування. Всі пропозиції та зауваження - @s_hoshtuk
Кількість підписників
Середній перегляд на повідомлення
Історія змін лого
Поки що змін не зафіксовано
Історія змін назви
Поки що змін не зафіксовано
Історія зміни типу аккаунта
Поки що змін не зафіксовано
Історія зміни статуса
Офіційно не підтверджена
2024-07-14
Стіна канала Відділ кар’єрної підтримки та працевлаштування НЮУ🎓 - @nlu_career
Три причини, чому ви ніколи не знайдете роботу своєї мрії
Робочі процеси перетворилися на нудну рутину, ви рахуєте дні до вихідних… але нічого не змінюєте. Цьому є три основні причини.
1️⃣ Ви не знаєте, яка вона — робота вашої мрії
Ви просто не знаєте, що шукати. Без цього розуміння можна без кінця змінювати компанії чи професії, та все одно почуватися нещасними.
Тож перш ніж почати черговий пошук, спробуйте відповісти собі на ці питання:
📌 Що мені не подобалося на попередніх місцях роботи?
📌 Ким я бачу себе через 5/10/15 років?
📌 Яким я бачу свій ідеальний робочий день?
2️⃣ Ви не дієте
Можливо, ви відчуваєте страх змін, або неофобію. Його причини криються в страху перед невідомим, невпевненістю в собі, тривожності тощо. Це також може перешкоджати карʼєрному зростанню та професійному розвитку.
Що із цим робити? Пропонуємо почати з маленьких кроків. Оновіть своє резюме, проаналізуйте вакансії, надішліть хоча б пʼять відгуків на пропозиції роботи.
3️⃣ Ви не вдосконалюєте навички, щоб відповідати вимогам вакансії
Можливо, ви точно знаєте, яка ваша ідеальна робота й навіть знайшли релевантні вакансії. Але там такі вимоги, що й немає сенсу надсилати резюме!
Ми живемо у світі, який вимагає lifelong learning — навчання впродовж життя. Уже неможливо здобути освіту та зупинитися на цьому етапі. Потрібно невпинно прокачувати свої навички, підвищувати кваліфікацію та опановувати нові технології.
Пропонуємо й тут застосувати стратегію маленьких кроків.
Памʼятайте, що найкраще починається з будь-якого місця.
Робочі процеси перетворилися на нудну рутину, ви рахуєте дні до вихідних… але нічого не змінюєте. Цьому є три основні причини.
1️⃣ Ви не знаєте, яка вона — робота вашої мрії
Ви просто не знаєте, що шукати. Без цього розуміння можна без кінця змінювати компанії чи професії, та все одно почуватися нещасними.
Тож перш ніж почати черговий пошук, спробуйте відповісти собі на ці питання:
📌 Що мені не подобалося на попередніх місцях роботи?
📌 Ким я бачу себе через 5/10/15 років?
📌 Яким я бачу свій ідеальний робочий день?
2️⃣ Ви не дієте
Можливо, ви відчуваєте страх змін, або неофобію. Його причини криються в страху перед невідомим, невпевненістю в собі, тривожності тощо. Це також може перешкоджати карʼєрному зростанню та професійному розвитку.
Що із цим робити? Пропонуємо почати з маленьких кроків. Оновіть своє резюме, проаналізуйте вакансії, надішліть хоча б пʼять відгуків на пропозиції роботи.
3️⃣ Ви не вдосконалюєте навички, щоб відповідати вимогам вакансії
Можливо, ви точно знаєте, яка ваша ідеальна робота й навіть знайшли релевантні вакансії. Але там такі вимоги, що й немає сенсу надсилати резюме!
Ми живемо у світі, який вимагає lifelong learning — навчання впродовж життя. Уже неможливо здобути освіту та зупинитися на цьому етапі. Потрібно невпинно прокачувати свої навички, підвищувати кваліфікацію та опановувати нові технології.
Пропонуємо й тут застосувати стратегію маленьких кроків.
Памʼятайте, що найкраще починається з будь-якого місця.
153
24-11-05 13:40
Всеукраїнський антикорупційний муткорт повертається🎓
Мрієш спробувати себе у справжній детективній роботі, обшуках і судових баталіях? Приєднуйся до наймасштабнішого антикорупційного змагання!
За три роки ВАМ* об'єднав 1200 студентів-правників з усієї України. Найкращі з них отримали унікальний шанс зануритися в роботу НАБУ, САП та ВАКС, пройшовши фінальні раунди у Харкові, Києві та Львові. Цього року найсильніші та найсміливіші знову зберуться для проведення обшуків, судових засідань і дебатів.
📅 Коли? 5-7 грудня 2024 року, Київ
👥 Команда: 3 студенти-правники
Етапи проведення:
• Реєстрація команд — до 7 листопада.
• Вирішення ситуаційного кейсу — з 8 по 17 листопада.
За результатами буде обрано 10 команд для участі в офлайн-етапі.
• Оголошення результатів — 26 листопада.
Готовий до виклику? Реєструй команду та ставай частиною реальних антикорупційних процесів на ВАМ* 4.0!
Всеукраїнський антикорупційний муткорт організовано НАБУ, САП, ВАКС, КНУ імені Тараса Шевченка за підтримки EUACI, провідної антикорупційної програми в Україні, що фінансується ЄС, співфінансується і впроваджується МЗС Данії.
Мрієш спробувати себе у справжній детективній роботі, обшуках і судових баталіях? Приєднуйся до наймасштабнішого антикорупційного змагання!
За три роки ВАМ* об'єднав 1200 студентів-правників з усієї України. Найкращі з них отримали унікальний шанс зануритися в роботу НАБУ, САП та ВАКС, пройшовши фінальні раунди у Харкові, Києві та Львові. Цього року найсильніші та найсміливіші знову зберуться для проведення обшуків, судових засідань і дебатів.
📅 Коли? 5-7 грудня 2024 року, Київ
👥 Команда: 3 студенти-правники
Етапи проведення:
• Реєстрація команд — до 7 листопада.
• Вирішення ситуаційного кейсу — з 8 по 17 листопада.
За результатами буде обрано 10 команд для участі в офлайн-етапі.
• Оголошення результатів — 26 листопада.
Готовий до виклику? Реєструй команду та ставай частиною реальних антикорупційних процесів на ВАМ* 4.0!
Всеукраїнський антикорупційний муткорт організовано НАБУ, САП, ВАКС, КНУ імені Тараса Шевченка за підтримки EUACI, провідної антикорупційної програми в Україні, що фінансується ЄС, співфінансується і впроваджується МЗС Данії.
373
24-11-01 13:53
🔎Юридична фірма ADVANQ запрошує адміністративного менеджера в команду адвокатів.
Посада ідеально підходить для осіб, які надають перевагу різноманітним задачам на день — від рутинних до комплексних.
📌 Фірма пропонує:
• офіційне працевлаштування;
• орієнтовний графік: 5/2, 9:30—18:30;
• можливості для горизонтального розвитку;
• гідна оплата праці;
• зручний офіс в центрі Києва (ст.м. Палац Спорту);
• корпоративні посиденьки.
📌 Очікування від вас:
• вища освіта (менеджмент, бух.облік, філологія та ін.);
• організаційні здібності;
• готовність працювати в режимі мультизадачності;
• добре розвинені навички ділової комунікації;
• розуміння поняття конфіденційності;
• особисті якості: вміння пріоритизувати час та задачі, самостійність, відповідальність, уважність, клієнтоорієнтованість.
Знання англійської мови на середньому і вище рівнях буде перевагою.
📌 Ваші майбутні обов’язки:
• опрацювання поштових, технічних, організаційних та юридичних запитів;
• робота з первинною бухгалтерською документацією;
• ведення кадрового та адміністративного діловодства;
• виконання доручень старшого персоналу;
• контроль оплати необхідних платежів;
• взаємодія з ІТ та ін. технічними спеціалістами;
• підтримання порядку та чистоти в офісі, включно з ЕКО-ініціативою;
• догляд за офісною технікою та рослинами;
• зустріч гостей, приготування чаю/кави тощо.
Досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою.
☝️Відбір на посаду здійснюється у 2 етапи:
1) співбесіда з адмін.директором;
2) співбесіда з партнерами фірми.
Зацікавило? Надсилайте своє резюме на v.antonova@advanq.com або скористайтесь функціоналом нижче. Обов’язково зазначайте, на яку посаду подаєтесь!
Отут і тут детальніше, що значить працювати в ADVANQ.
➡️Надіслати резюме⬅️
Посада ідеально підходить для осіб, які надають перевагу різноманітним задачам на день — від рутинних до комплексних.
📌 Фірма пропонує:
• офіційне працевлаштування;
• орієнтовний графік: 5/2, 9:30—18:30;
• можливості для горизонтального розвитку;
• гідна оплата праці;
• зручний офіс в центрі Києва (ст.м. Палац Спорту);
• корпоративні посиденьки.
📌 Очікування від вас:
• вища освіта (менеджмент, бух.облік, філологія та ін.);
• організаційні здібності;
• готовність працювати в режимі мультизадачності;
• добре розвинені навички ділової комунікації;
• розуміння поняття конфіденційності;
• особисті якості: вміння пріоритизувати час та задачі, самостійність, відповідальність, уважність, клієнтоорієнтованість.
Знання англійської мови на середньому і вище рівнях буде перевагою.
📌 Ваші майбутні обов’язки:
• опрацювання поштових, технічних, організаційних та юридичних запитів;
• робота з первинною бухгалтерською документацією;
• ведення кадрового та адміністративного діловодства;
• виконання доручень старшого персоналу;
• контроль оплати необхідних платежів;
• взаємодія з ІТ та ін. технічними спеціалістами;
• підтримання порядку та чистоти в офісі, включно з ЕКО-ініціативою;
• догляд за офісною технікою та рослинами;
• зустріч гостей, приготування чаю/кави тощо.
Досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою.
☝️Відбір на посаду здійснюється у 2 етапи:
1) співбесіда з адмін.директором;
2) співбесіда з партнерами фірми.
Зацікавило? Надсилайте своє резюме на v.antonova@advanq.com або скористайтесь функціоналом нижче. Обов’язково зазначайте, на яку посаду подаєтесь!
Отут і тут детальніше, що значить працювати в ADVANQ.
➡️Надіслати резюме⬅️
369
24-10-31 12:50
📌Щодо проходження виробничої практики студентами 4-го курсу
🖇Запрошуємо студентів 4-го курсу Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого пройти конкурсний відбір для проходження виробничої практики в органах державної влади та приватному секторі.
🔸Важлива інформація:
Кінцева дата прийому заяв на реєстрацію у конкурсі – 15.11.2024 р.
📎Формат проходження практики - очний.
▫️Розподіл на місця практики після проходження конкурсу замінює ваше попереднє обране місце практики автоматично!
🔷Практика в державному секторі:
• Національне агентство з питань запобігання корупції
• Державне бюро розслідувань
• Національне антикорупційне бюро України
• Вищий антикорупційний суд
• Державна аудиторська служба України
• Спеціалізована антикорупційна прокуратура
• Міністерство енергетики України
• Бюро економічної безпеки України
• Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
• Представник Уповноваженого Верховної Ради з прав людини у Харківській області
🟡Загальні вимоги до конкурсантів на практику в органах державної влади:
• бути студентом 4-го курсу Університету;
• мати середній заліковий бал не нижче 80 (у ДАСУ – не нижче 70), (для підтвердження необхідно надати довідку з деканату);
• заповнити гугл форму та прикріпити до неї мотиваційний лист, резюме та довідку з деканту.
🔷Практика в приватному секторі:
• Юридична фірма Integrites
• Юридична фірма Gracers
• Адвокатське об'єднання ADVANQ
• Юридична компанія Moris
• Адвокатське об'єднання "в Суді"
• Юридична компанія «Касьяненко і партнери»
🔔Увага, вимоги до конкурсантів на практику в приватному секторі різняться, просимо досліджувати їх окремо у гугл формі!
❗️Посилання на гугл форму можна знайти, натиснувши на обраний для проходження практики орган.
✏️Протягом 5-х робочих днів з кінцевої дати прийому заяв (15.11.2024 р.) відділ кар'єрної підтримки та працевлаштування Центру рекрутингу, маркетингу та комунікації Університету повідомить про результати конкурсу, надіславши відповідні листи на електронні пошти конкурсантів. Після отримання листа конкурсанти, які пройшли відбір, мають у відповідь протягом 3-х робочих днів з моменту отримання надіслати листа з підтвердженням можливості проходження практики у відповідному органі. У випадку відсутності підтвердження у встановлений строк кандидатура знімається!
📚Зверніть увагу, з метою ідентифікації конкурсантів все листування здійснюється через електронну корпоративну пошту Університету – @nlu.edu.ua. Заяви, подані із зазначенням іншої електронної пошти, не будуть розглядатися.
📩Для запитань та консультацій
career.dep@nlu.edu.ua
Щоб бути в курсі усіх новин про стажування, практику та працевлаштування підписуйся на канал відділу кар'єрної підтримки та працевлаштування НЮУ.🎓💼
🖇Запрошуємо студентів 4-го курсу Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого пройти конкурсний відбір для проходження виробничої практики в органах державної влади та приватному секторі.
🔸Важлива інформація:
Кінцева дата прийому заяв на реєстрацію у конкурсі – 15.11.2024 р.
📎Формат проходження практики - очний.
▫️Розподіл на місця практики після проходження конкурсу замінює ваше попереднє обране місце практики автоматично!
🔷Практика в державному секторі:
• Національне агентство з питань запобігання корупції
• Державне бюро розслідувань
• Національне антикорупційне бюро України
• Вищий антикорупційний суд
• Державна аудиторська служба України
• Спеціалізована антикорупційна прокуратура
• Міністерство енергетики України
• Бюро економічної безпеки України
• Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
• Представник Уповноваженого Верховної Ради з прав людини у Харківській області
🟡Загальні вимоги до конкурсантів на практику в органах державної влади:
• бути студентом 4-го курсу Університету;
• мати середній заліковий бал не нижче 80 (у ДАСУ – не нижче 70), (для підтвердження необхідно надати довідку з деканату);
• заповнити гугл форму та прикріпити до неї мотиваційний лист, резюме та довідку з деканту.
🔷Практика в приватному секторі:
• Юридична фірма Integrites
• Юридична фірма Gracers
• Адвокатське об'єднання ADVANQ
• Юридична компанія Moris
• Адвокатське об'єднання "в Суді"
• Юридична компанія «Касьяненко і партнери»
🔔Увага, вимоги до конкурсантів на практику в приватному секторі різняться, просимо досліджувати їх окремо у гугл формі!
❗️Посилання на гугл форму можна знайти, натиснувши на обраний для проходження практики орган.
✏️Протягом 5-х робочих днів з кінцевої дати прийому заяв (15.11.2024 р.) відділ кар'єрної підтримки та працевлаштування Центру рекрутингу, маркетингу та комунікації Університету повідомить про результати конкурсу, надіславши відповідні листи на електронні пошти конкурсантів. Після отримання листа конкурсанти, які пройшли відбір, мають у відповідь протягом 3-х робочих днів з моменту отримання надіслати листа з підтвердженням можливості проходження практики у відповідному органі. У випадку відсутності підтвердження у встановлений строк кандидатура знімається!
📚Зверніть увагу, з метою ідентифікації конкурсантів все листування здійснюється через електронну корпоративну пошту Університету – @nlu.edu.ua. Заяви, подані із зазначенням іншої електронної пошти, не будуть розглядатися.
📩Для запитань та консультацій
career.dep@nlu.edu.ua
Щоб бути в курсі усіх новин про стажування, практику та працевлаштування підписуйся на канал відділу кар'єрної підтримки та працевлаштування НЮУ.🎓💼
1000
24-10-30 13:12
Як встигати все? 3 простих правила тайм-менеджменту🕐
Грамотно керувати часом може кожен, розповімо, як це зробити і тим самим підвищити ефективність своєї роботи.
1️⃣ Персональний план завдань
Перш ніж приступити до раціональнішого розподілу свого часу, вам потрібно зрозуміти, чого саме ви прагнете. Складіть план своїх цілей. Запишіть на окремому аркуші паперу свої глобальні плани на найближчий рік — вони можуть бути пов'язані з роботою, відпочинком, хобі, благоустроєм житла і т.д. повинні бути цілком досяжними. Якщо це можливо, поставте конкретну дату навпроти кожного пункту. Фіксований термін стане додатковим стимулом для вас.
2️⃣ Час працює на вас
Змусити час працювати на вас дуже просто. Щоб досягти успіху в цьому, потрібно лише навчитися планувати і розставляти пріоритети у справах. Заведіть щоденник або органайзер, якщо їх ще немає. Поділіть записник на дві вертикальні колонки. У лівому стовпці запишіть важливі фіксовані справи, тобто ті, що мають прив'язку до часу. Слідкуйте за тим, щоб у цьому списку було не більше 3-х пунктів на день. Праву колонку заповніть інформацією про менш важливі рутинні справи. Тепер подивіться на свій розклад на день і виділіть у ньому 15–30 хвилин, які ви приділятимете своєму глобальному плану. Найкраще, якщо це буде фіксований час щодня.
3️⃣ З'їсти жабу
Чи траплялося вам бувати в ситуації, коли виконувати певне завдання просто не хочеться? Навчитися мотривувати себе можна і потрібно. У тайм-менеджменті є метод, який називається "з'їсти жабу". «Жабою» називають справи, які люди відкладають до останнього, бо не хочуть їх робити. Метод полягає в тому, щоб усі найнеприємніші завдання вирішувати з самого ранку, а наприкінці дня отримувати винагороду. Всі ці моменти теж потрібно записувати у ваш щоденник. «Жаба» та бонус за неї, які будуть постійно у полі вашого зору, — послужать додатковою мотивацією для вас. Винагороджуйте себе дрібницями, які вам потрібні, але зазвичай до їхньої покупки «руки не доходять».
☝️Пам'ятайте, що дія стає звичкою, якщо її виконувати постійно протягом 3-х тижнів. Тому наберіться терпіння і плануйте. Сподіваємося, що ці поради разом із вашою цілеспрямованістю допоможуть вам швидше досягати поставлених цілей!
Грамотно керувати часом може кожен, розповімо, як це зробити і тим самим підвищити ефективність своєї роботи.
1️⃣ Персональний план завдань
Перш ніж приступити до раціональнішого розподілу свого часу, вам потрібно зрозуміти, чого саме ви прагнете. Складіть план своїх цілей. Запишіть на окремому аркуші паперу свої глобальні плани на найближчий рік — вони можуть бути пов'язані з роботою, відпочинком, хобі, благоустроєм житла і т.д. повинні бути цілком досяжними. Якщо це можливо, поставте конкретну дату навпроти кожного пункту. Фіксований термін стане додатковим стимулом для вас.
2️⃣ Час працює на вас
Змусити час працювати на вас дуже просто. Щоб досягти успіху в цьому, потрібно лише навчитися планувати і розставляти пріоритети у справах. Заведіть щоденник або органайзер, якщо їх ще немає. Поділіть записник на дві вертикальні колонки. У лівому стовпці запишіть важливі фіксовані справи, тобто ті, що мають прив'язку до часу. Слідкуйте за тим, щоб у цьому списку було не більше 3-х пунктів на день. Праву колонку заповніть інформацією про менш важливі рутинні справи. Тепер подивіться на свій розклад на день і виділіть у ньому 15–30 хвилин, які ви приділятимете своєму глобальному плану. Найкраще, якщо це буде фіксований час щодня.
3️⃣ З'їсти жабу
Чи траплялося вам бувати в ситуації, коли виконувати певне завдання просто не хочеться? Навчитися мотривувати себе можна і потрібно. У тайм-менеджменті є метод, який називається "з'їсти жабу". «Жабою» називають справи, які люди відкладають до останнього, бо не хочуть їх робити. Метод полягає в тому, щоб усі найнеприємніші завдання вирішувати з самого ранку, а наприкінці дня отримувати винагороду. Всі ці моменти теж потрібно записувати у ваш щоденник. «Жаба» та бонус за неї, які будуть постійно у полі вашого зору, — послужать додатковою мотивацією для вас. Винагороджуйте себе дрібницями, які вам потрібні, але зазвичай до їхньої покупки «руки не доходять».
☝️Пам'ятайте, що дія стає звичкою, якщо її виконувати постійно протягом 3-х тижнів. Тому наберіться терпіння і плануйте. Сподіваємося, що ці поради разом із вашою цілеспрямованістю допоможуть вам швидше досягати поставлених цілей!
425
24-10-29 10:25
Шукаєш роботу вічність? Надсилаєш резюме на десятки вакансій, а у відповідь отримуєш відмови? 😔
В рамках спільноти ГО "Нова генерація молоді" UGEN організовує зустрічі на актуальні для молоді та студентів теми. 🎓
Наступної середи, 30.10 о 16:00 ми запрошуємо тебе на вебінар
"Як створити резюме, яке зацікавить HR? 💻
Настя Сичова, директорка UGEN, поділиться з тобою порадами та рекомендаціями щодо правильного заповнення резюме. 👍
На вебінарі ти дізнаєшся:
⚡️На що звертає увагу роботодавець під час підбору кандидатів на вакансію?
⚡️Як має бути оформлене твоє резюме?
⚡️Які є табу і про що варто не вказувати в резюме?
⚡️А що навпаки вказувати, якщо немає досвіду роботи?
Про все це поговоримо на вебінарі 30.10 о 16:00
Тема дуже актуальна, тож реєструйся за посиланням: https://forms.gle/FgBthnAKnsLyhsWq7
В рамках спільноти ГО "Нова генерація молоді" UGEN організовує зустрічі на актуальні для молоді та студентів теми. 🎓
Наступної середи, 30.10 о 16:00 ми запрошуємо тебе на вебінар
"Як створити резюме, яке зацікавить HR? 💻
Настя Сичова, директорка UGEN, поділиться з тобою порадами та рекомендаціями щодо правильного заповнення резюме. 👍
На вебінарі ти дізнаєшся:
⚡️На що звертає увагу роботодавець під час підбору кандидатів на вакансію?
⚡️Як має бути оформлене твоє резюме?
⚡️Які є табу і про що варто не вказувати в резюме?
⚡️А що навпаки вказувати, якщо немає досвіду роботи?
Про все це поговоримо на вебінарі 30.10 о 16:00
Тема дуже актуальна, тож реєструйся за посиланням: https://forms.gle/FgBthnAKnsLyhsWq7
565
24-10-25 08:03
Перестань відкладати на потім: три способи позбудеться прокрастинації
Прокрастинація, тобто «ухиляння від роботи» — проблема знайома майже кожній дорослій людині. Нижче виділили кілька порад, які допоможуть вам подолати прокрастинацію та стати ефективним співробітником.
✅Правило 15 хвилин
Бувають ситуації, коли взятися за справу вам заважає її великий обсяг. Скористайтеся правилом 15 хвилин. Все, що від вас потрібно - почати працювати над завданням. Пообіцяйте собі, що ви витратите на складне завдання лише 15 хвилин часу або напишіть абзац. Обов'язково відміряйте цей час та почніть активно працювати. Як показує практика, 15-ти хвилин достатньо для того, щоб «піти в роботу».
✅Плануйте
Планування - найефективніший метод грамотного управління часом і хороший помічник лікування від прокрастинації. Спочатку запишіть все, що вам потрібно зробити. Далі червоним маркером виділіть ті справи, які «горять», пронумеруйте їх за пріоритетами та почніть із термінового. Ранок починайте з перегляду цього списку, а надвечір викреслюйте те, що вже зроблено.
✅Правило 100%
Ще один спосіб зцілиться від шкідливої звички прокрастинувати це застосувати правило 100%. Спосіб полягає в тому, щоб виконувати завдання до кінця і підійде він для екстрених ситуацій, коли завдання необхідно зробити «на вчора». Для того, щоб застосувати цей метод було легше – переконайтеся, що під час роботи вас нічого не відволікатиме. Запам'ятайте, стати через комп'ютер ви зможете тільки тоді, коли справа буде закінчена.
📌Тож використовуйте ці поради, тоді ви зможете досягти успіху у позбавленні від шкідливої звички прокрастинувати і підвищити свою ефективність!
Прокрастинація, тобто «ухиляння від роботи» — проблема знайома майже кожній дорослій людині. Нижче виділили кілька порад, які допоможуть вам подолати прокрастинацію та стати ефективним співробітником.
✅Правило 15 хвилин
Бувають ситуації, коли взятися за справу вам заважає її великий обсяг. Скористайтеся правилом 15 хвилин. Все, що від вас потрібно - почати працювати над завданням. Пообіцяйте собі, що ви витратите на складне завдання лише 15 хвилин часу або напишіть абзац. Обов'язково відміряйте цей час та почніть активно працювати. Як показує практика, 15-ти хвилин достатньо для того, щоб «піти в роботу».
✅Плануйте
Планування - найефективніший метод грамотного управління часом і хороший помічник лікування від прокрастинації. Спочатку запишіть все, що вам потрібно зробити. Далі червоним маркером виділіть ті справи, які «горять», пронумеруйте їх за пріоритетами та почніть із термінового. Ранок починайте з перегляду цього списку, а надвечір викреслюйте те, що вже зроблено.
✅Правило 100%
Ще один спосіб зцілиться від шкідливої звички прокрастинувати це застосувати правило 100%. Спосіб полягає в тому, щоб виконувати завдання до кінця і підійде він для екстрених ситуацій, коли завдання необхідно зробити «на вчора». Для того, щоб застосувати цей метод було легше – переконайтеся, що під час роботи вас нічого не відволікатиме. Запам'ятайте, стати через комп'ютер ви зможете тільки тоді, коли справа буде закінчена.
📌Тож використовуйте ці поради, тоді ви зможете досягти успіху у позбавленні від шкідливої звички прокрастинувати і підвищити свою ефективність!
562
24-10-24 09:55
18 жовтня розпочинається прийом документів на вакансію детектива #НАБУ❗️
Подати все необхідне для участі у конкурсі просто! Треба лише заповнити електронну форму кандидата, посилання на яку стане активним завтра.
Посада передбачає роботу щодо виявлення, розслідування та розкриття корупційних правопорушень.
Вимоги до кандидата:
- вища юридична освіта: магістр (або спеціаліст) або бакалавр (дипломований після 2015 року);
- вільне володіння державною мовою;
- володіння однією з мов Європейського Союзу буде додатковою перевагою;
- стаж роботи не обов'язковий.
Більш детальна інформація та посилання на електронну форму тут
Подати все необхідне для участі у конкурсі просто! Треба лише заповнити електронну форму кандидата, посилання на яку стане активним завтра.
Посада передбачає роботу щодо виявлення, розслідування та розкриття корупційних правопорушень.
Вимоги до кандидата:
- вища юридична освіта: магістр (або спеціаліст) або бакалавр (дипломований після 2015 року);
- вільне володіння державною мовою;
- володіння однією з мов Європейського Союзу буде додатковою перевагою;
- стаж роботи не обов'язковий.
Більш детальна інформація та посилання на електронну форму тут
790
24-10-23 10:38
Як бути, якщо ви не знаєте, що відповідати на співбесіді?
Іноді на співбесіді може виникнути ситуація, коли ви не знаєте, як відповісти на поставлене роботодавцем питання. Що ж робити, щоб не запанувала незручна тиша?
1️⃣ Залишайтеся спокійним
Коли роботодавець ставить вам незвичайне питання, на яке ви не знаєте відповіді, зробіть глибокий вдих і подумайте, що можна відповісти на нього.
2️⃣ Ніколи не кажіть «Я не знаю»
Не говорити "Я не знаю" не означає, що вам потрібно вигадувати відповідь на ходу. Прочитайте підказки, наведені далі, щоб дізнатися, що відповідати, якщо відповіді на запитання ви не знаєте.
3️⃣ Задавайте питання
Є ймовірність, що ви просто не зовсім правильно зрозуміли питання, тож подумали, що зовсім не знаєте відповіді. Уточніть, що конкретно хотів дізнатися у вас роботодавець.
4️⃣ Говоріть, що знаєте
Якщо у вас є хоча б найменше уявлення про те, якою може бути відповідь, то почніть із цього. Є ймовірність, що, починаючи промовляти відповідь вголос, ви по ходу здогадаєтеся, якою має бути відповідь.
5️⃣ Розкажіть про процес / кроки, щоб з'ясувати відповідь
Відповідаючи на деякі питання, що вимагають розрахунків, або гіпотетичні питання, якщо ви не знаєте точної відповіді, ви навіть можете говорити про процес мислення або свої кроки, щоб знайти правильну відповідь. Роботодавці можуть ставити такі питання, щоб перевірити ваше нестандартне мислення.
6️⃣ Скористайтеся можливістю під час подальшого спілкування
Подальше спілкування з роботодавцем також дає вам другий шанс справити на нього враження. Під час наступного контакту ви можете сказати, що добре обдумали питання і знайшли ще кілька можливих відповідей чи рішень.
☝️Пам'ятайте: немає нічого страшного в тому, щоб не знати відповіді на поставлене роботодавцем питання. Набагато важливіше для нього побачити, як ви справляєтеся зі стресовими ситуаціями, як швидко знаходите вихід зі складних обставин, а також оцінити вашу винахідливість та кмітливість.
Іноді на співбесіді може виникнути ситуація, коли ви не знаєте, як відповісти на поставлене роботодавцем питання. Що ж робити, щоб не запанувала незручна тиша?
1️⃣ Залишайтеся спокійним
Коли роботодавець ставить вам незвичайне питання, на яке ви не знаєте відповіді, зробіть глибокий вдих і подумайте, що можна відповісти на нього.
2️⃣ Ніколи не кажіть «Я не знаю»
Не говорити "Я не знаю" не означає, що вам потрібно вигадувати відповідь на ходу. Прочитайте підказки, наведені далі, щоб дізнатися, що відповідати, якщо відповіді на запитання ви не знаєте.
3️⃣ Задавайте питання
Є ймовірність, що ви просто не зовсім правильно зрозуміли питання, тож подумали, що зовсім не знаєте відповіді. Уточніть, що конкретно хотів дізнатися у вас роботодавець.
4️⃣ Говоріть, що знаєте
Якщо у вас є хоча б найменше уявлення про те, якою може бути відповідь, то почніть із цього. Є ймовірність, що, починаючи промовляти відповідь вголос, ви по ходу здогадаєтеся, якою має бути відповідь.
5️⃣ Розкажіть про процес / кроки, щоб з'ясувати відповідь
Відповідаючи на деякі питання, що вимагають розрахунків, або гіпотетичні питання, якщо ви не знаєте точної відповіді, ви навіть можете говорити про процес мислення або свої кроки, щоб знайти правильну відповідь. Роботодавці можуть ставити такі питання, щоб перевірити ваше нестандартне мислення.
6️⃣ Скористайтеся можливістю під час подальшого спілкування
Подальше спілкування з роботодавцем також дає вам другий шанс справити на нього враження. Під час наступного контакту ви можете сказати, що добре обдумали питання і знайшли ще кілька можливих відповідей чи рішень.
☝️Пам'ятайте: немає нічого страшного в тому, щоб не знати відповіді на поставлене роботодавцем питання. Набагато важливіше для нього побачити, як ви справляєтеся зі стресовими ситуаціями, як швидко знаходите вихід зі складних обставин, а також оцінити вашу винахідливість та кмітливість.
524
24-10-22 13:09
🖇Запрошуємо студентів 4-го курсу Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого пройти конкурсний відбір для проходження виробничої практики в приватному секторі.
🔸Важлива інформація:
Кінцева дата прийому заяв на реєстрацію у конкурсі – 15.11.2024 р.
📎Формат проходження практики - очний.
▫️Розподіл на місця практики після проходження конкурсу замінює ваше попереднє обране місце практики автоматично!
🔷Практика в приватному секторі:
• Юридична фірма Integrites
• Юридична фірма Gracers
• Адвокатське об'єднання ADVANQ
• Юридична компанія Moris
• Адвокатське об'єднання "в Суді"
• Юридична компанія «Касьяненко і партнери»
🔔Увага, вимоги до конкурсантів на практику в приватному секторі різняться, просимо досліджувати їх окремо у гугл формі!
❗️Посилання на гугл форму можна знайти, натиснувши на обраний для проходження практики орган.
✏️Протягом 5-х робочих днів з кінцевої дати прийому заяв (15.11.2024 р.) відділ кар'єрної підтримки та працевлаштування Центру рекрутингу, маркетингу та комунікації Університету повідомить про результати конкурсу, надіславши відповідні листи на електронні пошти конкурсантів. Після отримання листа конкурсанти, які пройшли відбір, мають у відповідь протягом 3-х робочих днів з моменту отримання надіслати листа з підтвердженням можливості проходження практики у юридичній фірмі або співбесіди у юридичній фірмі. У випадку відсутності підтвердження у встановлений строк кандидатура знімається!
📚Зверніть увагу, з метою ідентифікації конкурсантів все листування здійснюється через електронну корпоративну пошту Університету – @nlu.edu.ua. Заяви, подані із зазначенням іншої електронної пошти, не будуть розглядатися.
📩Для запитань та консультацій
career.dep@nlu.edu.ua
Щоб бути в курсі усіх новин про стажування, практику та працевлаштування підписуйся на канал відділу кар'єрної підтримки та працевлаштування НЮУ.🎓💼
🔸Важлива інформація:
Кінцева дата прийому заяв на реєстрацію у конкурсі – 15.11.2024 р.
📎Формат проходження практики - очний.
▫️Розподіл на місця практики після проходження конкурсу замінює ваше попереднє обране місце практики автоматично!
🔷Практика в приватному секторі:
• Юридична фірма Integrites
• Юридична фірма Gracers
• Адвокатське об'єднання ADVANQ
• Юридична компанія Moris
• Адвокатське об'єднання "в Суді"
• Юридична компанія «Касьяненко і партнери»
🔔Увага, вимоги до конкурсантів на практику в приватному секторі різняться, просимо досліджувати їх окремо у гугл формі!
❗️Посилання на гугл форму можна знайти, натиснувши на обраний для проходження практики орган.
✏️Протягом 5-х робочих днів з кінцевої дати прийому заяв (15.11.2024 р.) відділ кар'єрної підтримки та працевлаштування Центру рекрутингу, маркетингу та комунікації Університету повідомить про результати конкурсу, надіславши відповідні листи на електронні пошти конкурсантів. Після отримання листа конкурсанти, які пройшли відбір, мають у відповідь протягом 3-х робочих днів з моменту отримання надіслати листа з підтвердженням можливості проходження практики у юридичній фірмі або співбесіди у юридичній фірмі. У випадку відсутності підтвердження у встановлений строк кандидатура знімається!
📚Зверніть увагу, з метою ідентифікації конкурсантів все листування здійснюється через електронну корпоративну пошту Університету – @nlu.edu.ua. Заяви, подані із зазначенням іншої електронної пошти, не будуть розглядатися.
📩Для запитань та консультацій
career.dep@nlu.edu.ua
Щоб бути в курсі усіх новин про стажування, практику та працевлаштування підписуйся на канал відділу кар'єрної підтримки та працевлаштування НЮУ.🎓💼
963
24-10-17 13:55