Статистика telegram каналу - @nlu_career

Логотип телеграм спільноти - Відділ кар’єрної підтримки та працевлаштування НЮУ🎓 2024-07-14

Відділ кар’єрної підтримки та працевлаштування НЮУ🎓

Кількість підписників:
794
Фото:
115 
Відео:
Посилання:
307 
Категорія:
Кар'єра
Опис:
Дай поштовх своїй кар'єрі з Yaroslav Mudryi NLU career!💼💼 Актуальні можливості для наших студентів від різноманітних майстер класів, вебінарів та тренінгів до конкурсів практики, стажування та працевлаштування. Всі пропозиції та зауваження - @s_hoshtuk

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2024-07-14

Стіна канала Відділ кар’єрної підтримки та працевлаштування НЮУ🎓 - @nlu_career

​​Три секрети успіху на співбесіді
Класні, круті, соціально орієнтовані та стабільні компанії шукають передусім «своїх людей». Тих, хто не лише активний та має потенціал, а й насправді розділяє цінності компанії. Тож ці поради для шукачів, як бути ефективним на співбесіді та в подальшій кар’єрі стануть вам у нагоді:
1️⃣ Бути собою. Як би сильно не хотілося здаватися кращим. Також не наймайтеся в компанію, яка не припала до душі, бо жити в ній щасливо та успішно ви не зможете.
2️⃣ До свого такту та адекватності додайте відвертість. Можливо, ця думка очевидна не для всіх, але на співбесіді ефективніше одразу говорити, що насправді подобається, а що ні. Що для вас є дійсно важливим. Це не означає бути грубим або неввічливим, це про відкритість і чітке розуміння себе та своїх сильних і слабких сторін та потреб.
3️⃣ Говоріть про свої досягнення в попередній компанії. Розкажіть про те, чим дійсно пишаєтесь — це покаже вашу цінність для майбутнього роботодавця якнайкраще. Багато скаже про вас і те, які саме кейси-ілюстрації виберете для розповіді.
🌟Тож найцінніше, якщо на співбесіді кандидат зможе показати роботодавцю, яким чином він допоможе досягти цілей компанії або підрозділу. Адже головне в будь-якій співпраці — щоб кожна сторона отримала саму ту цінність, якої вона прагне.
119
24-10-17 11:29
​​Тестове завдання: примха рекрутера чи взаємовигідний етап найму?

🌟Тестове завдання — один з етапів рекрутингу, під час якого кандидатів просять виконати невеликий обсяг роботи, подібний до реальних завдань на бажаній посаді.
Мабуть, це один із найбільш суперечливих етапів рекрутингу, який дістає чимало хейту від кандидатів. Але тестове завдання піде на користь обом сторонам.🤝
Переваги тестового для компанії:
Перевірити дійсні hard skills кандидата. Так може зʼясуватися, що шукач без досвіду має серйозний потенціал, або, навпаки, шукач із начебто сильним резюме не відповідає очікуванням компанії.
Виявити сильні та слабкі soft skills. Під час виконання тестового чудово розкриваються комунікабельність, уважність, організованість, повага до дедлайнів тощо.
Відсіяти шукачів, які не зацікавлені працювати у конкретній компанії.
Для шукача тестове завдання — це змога:
Познайомитися з реальними завданнями, із якими він буде працювати на посаді.
Відчути корпоративну культуру компанії.
Для початківців без досвіду роботи це реальний шанс проявити себе та здобути першу роботу.
Отже тестове завдання корисний, а інколи і необхідний етап при працевлаштуванні, тому ловіть декілька рекомендацій для його виконання:
1️⃣ Виконуйте тестове, якщо вас дійсно цікавить компанія. Або ж якщо таке завдання допоможе набратися досвіду.
2️⃣ Перед виконанням поставте рекрутерові всі важливі питання щодо суті завдання, строків виконання, часу для зворотного звʼязку тощо.
3️⃣ Якщо з якихось причин ви вирішили не робити тестове або не вкладаєтеся у відведений час — повідомте про це.
4️⃣ Оформлюйте виконане завдання в узгодженому форматі. Переконайтеся, що надали необхідні доступи для перегляду та коментування.
335
24-10-15 10:03
​​Як написати резюме студенту: поради рекрутерів✍️

📄Резюме — це документ, який відображає здібності, навички та потенціал кандидата. У резюме юриста без досвіду роботи рекрутери беруть до уваги на такі пункти:
Освіта та академічні досягнення. Важливим є рівень підготовки, який надає вищий навчальний заклад. Також шукачам варто зазначати інформацію про академічні досягнення. Високі оцінки та відзнаки в університеті свідчать про старанність, відповідальність і здатність до навчання.
Проєкти та дослідження. Залученість до дослідницької діяльності, написання статей та участь у наукових конференціях демонструють активну зацікавленість у галузі права і вміння застосовувати знання на практиці.
Навички та інтереси. Знання іноземних мов, участь у курсах та програмах, що доповнюють основну юридичну освіту, демонструють прагнення до розширення знань і створюють додаткову цінність.
Професійні цілі та мотивація. Інтерес до корпоративних цінностей та місії компанії показує, наскільки кандидат зацікавлений у роботі та може бути залученим до виконання обов’язків у довгостроковій перспективі.
Прагнення реалізувати набуті знання та навички на практиці. Залучення до студентських організацій або участь у національних чи міжнародних судових змаганнях висвітлюють лідерські якості та здатність до активної співпраці.
Відповідність резюме до вакансії. Кандидат має упевнитися, що надана у резюме інформація є релевантною для позиції, на яку він претендує.
Загальний вигляд резюме. Структурований текст резюме без орфографічних та граматичних помилок свідчить про уважність кандидата до деталей.
Ці пункти допомагають оцінити потенціал кандидата, його відповідність вимогам посади та готовність до професійного розвитку.
401
24-10-11 08:17
​​Ідеальне робоче місце вдома та на роботі: Практичні поради з ефективного облаштування
Правильна організація робочого простору допомагає підвищити продуктивність та знизити рівень стресу.
Розділення простору на зони є важливим нюансом організації робочого місця. Ось як можна ефективно виконати цей процес:
💻Зона для роботи. Центральна частина вашого робочого місця. Тут повинні знаходитися лише найнеобхідніші речі: комп'ютер, блокнот, ручка та інші основні інструменти для роботи.
🗃Зона для зберігання документів. Використовуйте шафи або полиці для зберіганндокументів, книг та інших паперових матеріалів. Це допомагає уникнути безладу на робочому столі.
📚Зона для особистих речей. Виділіть невелике місце для особистих речей, таких як телефон, чашка з кавою, або книги. Це допомагає уникнути зайвого безладу на робочому столі.
💡Додаткові поради з облаштування робочого місця

Приберіть зі столу все зайве.
Використовуйте стіл лише для роботи.
Покладіть кожну річ на своє місце.
Регулярно прибирайте робочий стіл.
Встановіть регулярні перерви.
Забезпечте хорошу вентиляцію.
Використовуйте природне освітлення.
Створіть персональну зону релаксації.

☝️Пам’ятайте, що організація робочого місця це важливий аспект для забезпечення продуктивності і підтримка чистоти та порядку на робочому місці, використання органайзерів та регулярне покращення простору є важливими кроками до успіху.
417
24-10-08 09:12
​​📌📚Набір на програму академічної мобільності до Талліннського технологічного університету
🔷Оголошується набір студентів на навчання у весняному семестрі за програмою академічної мобільності до Талліннського технологічного університету (м. Таллінн, Естонія) (посилання на веб-сайт).
🔶Дана програма передбачає отримання стипендії (800 євро на місяць) та розміщення у гуртожитку університету!
🖋Запрошуються студенти 1 курсу магістратури (для участі у весняному семестрі 1 курсу).
📃Вимоги до кандидатів:
▪️мати середній академічний бал не нижче ніж 85;
▪️володіти англійською мовою не нижче за рівень В2-С1, що підтверджується сертифікатом;
▪️мати чинний закордонний паспорт.
🖇Для участі у конкурсі необхідно надіслати документи відповідно до встановленого дедлайну та заповнити онлайн форму:
• мотиваційний лист англійською мовою (до 2 стр.);
• копія диплома та додатка про закінчення бакалаврату;
• копія закордонного паспорту;
• міжнародно визнаний сертифікат володіння англійською мовою до 2 років, щонайменше рівня B2;
• перелік наукових публікацій (за наявності);
• перелік наявних сертифікатів за результатами проходження освітніх програм (за наявності).
🔹Навчання безкоштовне! Студент оплачує самостійно трансфер, проживання у гуртожитку та інші власні витрати.
➡️Документи надсилаються до 27 жовтня 2024 року (включно) за лінком
📆Результати будуть оголошені 28 жовтня 2024 року.
У разі виникнення запитань звертайтеся до відділу міжнародних освітніх програм та академічної мобільності за адресою erasmus@nlu.edu.ua
Більше новин та оновлень дивіться на офіційному аккаунті відділу міжнародних освітніх програм та академічної мобільності в Instagram nlu_international
468
24-10-04 13:54
​​📌Нульова толерантність до корупції!
🖇Принципи доброчесності та антикорупції є важливими складовими місії Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого.
🔵Саме тому в Університеті функціонує Уповноважений підрозділ з питань запобігання та виявлення корупції, який впроваджує антикорупційну політику Університету та реалізує антикорупційні заходи, які спрямовані на:
🔷запобігання корупції, у тому числі на виявлення та усунення причин корупції (профілактику корупції);
🔷мінімізацію та усунення наслідків корупційних правопорушень;
🔷оцінку корупційних ризиків у навчальному процесі;
🔷запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;
🔷співпрацю з викривачами корупції;
🔷формування негативного ставлення до корупції;
🔷забезпечує дотримання принципів доброчесності, нульової толерантності до корупції і будь-яких її проявів у діяльності членів університетської спільноти.
🔷Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого не допускає у жодних проявах використання корупційних практик у навчальному і позанавчальному процесах.
🔶Антикорупційні заходи та діалог можуть бути більш ефективними лише завдяки нашим спільним зусиллям!
🔗Очолює підрозділ к.ю.н., доцентка кафедри кримінально-правової політики Наталія Сметаніна
➡️Для повідомлення про факти корупційних правопорушень та консультацій з питань дотримання антикорупційного законодавства звертайтесь за електронною адресою anticor@nlu.edu.ua або за номером телефону +380 (67) 93-10-379
397
24-10-03 12:37
​​📌📚Студенти Університету стали переможцями у конкурсі наукових робіт до п’ятиріччя діяльності Вищого антикорупційного суду
🔷У Вищому антикорупційному суді завершився Конкурс наукових робіт до п’ятиріччя здійснення правосуддя. На конкурс, який був оголошений 15 серпня, надійшло 30 робіт. За його результатами
🔶Конкурсна комісія визначила переможців.
Так, перше місце зайняв Дмитро Митчик, студент Факультету прокуратури Університету з роботою на тему: «Визнання доказів недопустимими під час досудового розслідування: проблемні аспекти та шляхи їх подолання».
◾️Третє місце зі спільною роботою розділили Анатолій Ковальський та Віталій Дубенко, студенти Факультету слідчої та детективної діяльності  Університету з роботою на тему: «Деякі питання судового контролю Вищого антикорупційного суду у провадженнях, пов’язаних із віртуальними активами».
🖇Дякуємо ВАКС за організацію конкурсу та проведення інших науково-освітніх заходів спрямованих на виховання нового покоління правників!
🌟Вітаємо студентів Університету з перемогою у конкурсі та бажаємо натхнення на нові дослідження, подальших успіхів та професійного зростання!
378
24-10-02 13:58
​​#ngo #law
🔖 Юрист/ка
до Офісу ефективного регулювання BRDO
Огляд: Офіс ефективного регулювання BRDO — це незалежний експертно-аналітичний центр, ключовий майданчик об’єднаних реформаторських організацій, які мають спільні цінності для реалізації змін.
Основні обов’язки:
• правовий супровід проєктів цифровізації та дерегуляції в оборонній сфері
• збір та аналіз даних щодо нормативно-правової бази в оборонній сфері
• перегляд та вдосконалення правових норм
• реінжиніринг процесів надання публічних послуг в оборонній сфері
• розробка юридичних рекомендацій
Обов‘язкові вимоги:
• вища освіта (магістр або спеціаліст) у сфері права
• досвід роботи від 3 років в органах державної влади, міжнародних організаціях, на підприємствах чи в юридичних фірмах
• вільне володіння українською мовою та знання англійської на рівні не нижче Upper-Intermediate
• знання українського законодавства у сфері оборони, дозвільної системи та ліцензування, надання публічних електронних послуг, регулювання створення та функціонування державних електронних ресурсів
Умови роботи:
• можливість роботи в офісі в Києві та віддалено
• конкурентна винагорода з прив’язкою до валютного курсу
• робота, що сприяє розвитку України
Щоб ознайомитися з деталями та залишити відгук на вакансію — переходьте на сайт
699
24-08-15 06:53
​​📣 Агов, нова можливість долучитися до боротьби з корупцією!
Ми шукаємо волонтерку/волонтера до комунікаційного відділу. Ви зможете дізнатися більше про роботу ГО-сектору та спробувати свої сили в різних форматах — від сторіз до ґрунтовних статей.
При відборі звертаємо увагу на зацікавленість в темі антикору, досвід роботи з соцмережами, грамотність, проактивність і креативність.
👉 Надсилайте CV на пошту internship@ti-ukraine.org з темою листа «Волонтерство у комунікаційному відділі». Дедлайн до 14 серпня.
667
24-08-13 09:42
​​EQUITY шукає помічника адвоката в судову практику👩‍⚖️
Команда EQUITY пропонує чудову можливість отримати унікальний досвід у великих національних проєктах у сфері dispute resolution.💼
Вимоги:
🔸Повна зайнятість;
🔸Вища освіта або студент останніх курсів.
🔸знання англійської мови рівня В2 буде
перевагою;
🔸знання господарского та господарского процесуального права;
🔸бажання навчатися та розвиватися;
🔸стресостійкість, 🔸самоорганізація, уважність, готовність працювати в умовах стислих дедлайнів.
Обов'язки:
🔺аналіз матеріалів справ, законодавства (як українського, так і іноземного) та підготовка документів;
🔺пошук релевантної інформації (судова практика, довідкова інформація, тощо);
🔺складання адвокатських запитів, заяв, скарг та інших документів;
🔺повний цикл роботи з судовими справами (господарськими,
кримінальними, адміністративними, цивільними): складання процесуальних документів, аналіз документів, технічна робота з документами
‼️Ваші резюме надсилайте на: hr@equity.law з поміткою «Вакансія».
427
24-08-08 12:21