Повідомлення telegram каналу - @nads_ukr

Логотип телеграм спільноти - НАДС 2021-05-08

НАДС

Кількість підписників:
3068
Фото:
3260 
Відео:
173 
Посилання:
1500 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Національне агентство України з питань державної служби 🇺🇦

Канал НАДС - @nads_ukr - №4078

💻У сучасному світі інформація поширюється миттєво і часто без перевірки. Відтак, державні службовці мають бути в курсі подій, але водночас – критично сприймати підходити до інформації, яку отримують і поширюють. Саме медіаграмотність є одним із ключових навичок для ефективного виконання посадових обов’язків і служіння суспільству.
📌Медіаграмотність – це в першу чергу здатність аналізувати, оцінювати, створювати та ефективно використовувати інформацію з різних медіа. Ця навичка допомагає відрізняти правдиву інформацію від дезінформації, уникати маніпуляцій та розуміти, як працюють різні медіаканали. Для державних службовців медіаграмотність є критично важливою, адже вони працюють із великим обсягом даних і часто є першими, хто інформує громадян про нові події чи важливі рішення.
🤔Чому медіаграмотність – невід’ємна частина професійної діяльності?
Розпізнавання дезінформації. Ми стикаємося із фейковими новинами, що мають на меті спотворити реальність. Державні службовці повинні вміти розпізнавати ознаки дезінформації та не ставати її розповсюджувачами, адже їх слова часто мають вагу для громадськості.
Протидія інформаційним загрозам. Україна тривалий час є об'єктом інформаційної війни. Критичне мислення та медіаграмотність дозволяють службовцям уникати пасток, які можуть спричинити соціальну напругу та негативно вплинути на роботу державного апарату.
Збереження довіри громадян. Медіаграмотність допомагає уникати поширення недостовірної інформації та підтримувати довіру громадськості до державних інституцій. Коли державний службовець демонструє обізнаність у медіасередовищі, він стає авторитетом, якому довіряють громадяни.
Як підвищити рівень медіаграмотності?
1️⃣ Аналізуйте джерела. Досліджуйте походження інформації та її автора. Надійне джерело має перевірену репутацію та несе відповідальність за свої публікації.
2️⃣ Розвивайте критичне мислення. Завжди задавайтеся питанням: "Хто є джерелом цієї інформації? Який мотив автора? Чи є ця інформація однобокою?" Це допоможе уникнути маніпуляцій.
3️⃣ Використовуйте різні джерела інформації. Перевіряйте факти, використовуючи декілька надійних джерел. Чим більше перспектив ви зможете побачити, тим легше буде скласти повну картину подій.
4️⃣ Проходьте навчальні курси та вебінари. Сьогодні існує багато ресурсів, які допоможуть розвинути навички медіаграмотності. Деякі з них доступні онлайн та дозволяють навчатися у зручний час. Зокрема таке навчання доступне на Порталі управління знаннями.
👉Підвищуючи рівень медіаграмотності, державні службовці зможуть ефективніше виконувати свою роботу, оскільки будуть впевненими у достовірності своїх рішень та дій.
🙌Долучайтесь до ініціатив, спрямованих на підвищення медіаграмотності, проходити відповідні тренінги та ділитися знаннями зі своїми колегами. Пам’ятаймо, що медіаграмотність – це не лише навичка, а й важлива складова сучасної державної служби, що підтримує довіру та прозорість у суспільстві.
Зображення до поточного посту у каналі "НАДС" - @nads_ukr
658
24-10-31 10:01