Повідомлення telegram каналу - @mba_kmbs

Логотип телеграм спільноти - MBA Insights 2022-01-06

MBA Insights

Кількість підписників:
3389
Фото:
35 
Відео:
43 
Посилання:
661 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Вгамовуємо інформаційний голод для охочих змінювати світ

Канал MBA Insights - @mba_kmbs - №756

​​Подивитися на девелопмент ширше, а саме у трьох вимірах персональному, організаційному, міському – запропонували організатори виїзного модуля до Львова у другий день.
Традиційний девелопмент представляла компанія Avalon. Роман Давимука – випускник Executive MBA-37 та CEO розповів про трансформації в компанії, пов'язані з повномасштабним вторгненням, про ребрендинг Avalon і усвідомлення власної місії.
Марко Савицький – архітектор, реставратор, культурний та громадський діяч - творець за професією та світосприйняттям. І творить він, насамперед, життєвий простір.
Учасників модуля пан Марко прийняв у арт-просторі, який разом зі своїми друзями створив на одному з поверхів занедбаної будівлі в Новому Львові.
З топ-менеджментом компанії Кормотех говорили про організаційний девелопмент. Важливими передумови стабільної роботи навіть під час війни є цінності та стандарти якості компанії. Одна з цінностей компанії — це гра в довгу: вибудовувати довготривалу співпрацю з індивідуальними рішеннями.
Насправді, питань було багато, багато порад і ще більше інформації для роздумів. Навряд чи можна все звести до спільного знаменника, але на традиційній щоденній рефлексії учасники намагалися це зробити: автентичне лідерство, бути щирим і робити трошки більше, ніж ти можеш.
Один з інсайтів рефлексії, який озвучив Данило-Мирослав Соболь «Війна змінила контекст, але не змінила управлінську логіку».
Зустріч з психологом Володимиром Станчишиним одразу набула інтерактивного характеру. «Володимире, ми з’їли круасан? Що робимо далі?» ( Якщо ви не зрозуміли про що йдеться, рекомендуємо переглянути запис дискусії «Емоційний зв'язок з командою»)
Набір #MBA триває!
Старт 19 жовтня.
Більше про програми МВА: https://is.gd/VB93aL
516
23-08-02 17:00