Повідомлення telegram каналу - @long_telegram

Логотип телеграм спільноти - Long Telegram 2021-12-09

Long Telegram

Кількість підписників:
879
Фото:
68 
Відео:
 
Посилання:
445 
Категорія:
Блоги
Опис:
Блог Антона Процюка. Ділюся цікавими статтями і вартими уваги ідеями. Багато про медіа і технології; деколи про американську політику; зрідка — (несмішні) меми. Ваші коментарі, побажання і критика — @protanton

Канал Long Telegram - @long_telegram - №536

​​The Washington Post, одна з найбільших американських газет, відмовилася підтримувати будь-якого кандидата на президентських виборах. Тобто де-факто відмовилося формально підтримати Камалу Гарріс.
Підтримка кандидатів (endorsements) редакційними колегіями видань — давня традиція американських медіа. The New York Times цього року підтримало Камалу Гарріс, самі Washington Post обирали «свого» кандидата на президентських виборах майже кожного разу за останні 50 років.
Загалом ця традиція проблематична. Редакційні колегії, які приймають це рішення, працюють окремо від ньюзрумів (у американських медіа загалом традиційно розподілені news і opinion) — але більшість читачів не розуміють цієї різниці. Кілька років тому я писав про це детальніше для The Fix.
І підтримка кандидатів не особливо впливає на результати виборів. Здебільшого ліберальні читачі Washington Post і так проголосували б за Гарріс, а ті виборці, яких важливо переконати, не читають Washington Post або принаймні не довіряють їм.
Тому власник Washington Post Джефф Безос цілком правий у своєму поясненні:
«Підтримка кандидатів медіа [presidential endorsements] не впливають на перебіг виборів. Жоден виборець у [ключовому хиткому штаті] Пенсильванії, який ще не визначився, не скаже: “Я прийму рішення на основі позиції газети A”. Жоден. Що насправді робить декларація підтримки одного кандидата — це створює відчуття упередженості. Сприйняття відсутності незалежності».
Проблема в тому, що це рішення він прийняв за пару тижнів до виборів, тому більш цинічна і ймовірна інтерпретація — один з найбагатших людей світу і власник численних інших бізнесів боїться проблем з можливою другою адміністрацією Трампа.
Це рішення не лише викликало шквал критики, а й неочікувано сильно вдарило по бізнесу Washington Post. За повідомленням NPR, близько 200 тисяч платних підписників видання — приблизно 10 відсотків! — наразі скасували свою підписку.
Як пише Semafor, виявилося, що для сотень тисяч людей основним продуктом Washington Post була не інформація, а відчуття підтримки демократії.
Офіційний і дуже успішний слоган Washington Post часів адміністрації Трампа — democracy dies in darkness. Тепер їм потрібно перепродумувати себе і знайти достатню кількість людей, які справді платитимуть за основний продукт.
692
24-10-29 07:50