Статистика telegram каналу - @kyuanyn

2021-08-10

ГРЕЧКА КИЯНАМ

Кількість підписників:
281
Фото:
206 
Відео:
16 
Посилання:
100 
Категорія:
Новини та ЗМІ
Опис:
Урбаніст. Розкладаю на атоми корупційні схематози Києва, руйную міфи популістів у владі та аналізую ситуацію з транспортом столиці. Автор: Олександр Гречко

Кількість підписників

Середній перегляд на повідомлення

Історія змін лого

Поки що змін не зафіксовано

Історія змін назви

ГРЕЧКА КИЯНАМ
2024-03-20
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2024-03-14
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2024-03-11
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2024-03-07
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2024-02-27
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2024-02-24
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2024-02-19
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2023-09-09
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2023-08-07
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2023-04-11
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2023-04-08
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2023-02-22
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2023-01-19
ГРЕЧКА КИЯНАМ
2022-12-07
Гречка киянам - популізм, схеми, марнотратство в столиці
2022-08-19
Гречка киянам - популізм, схеми, марнотратство в столиці
2022-08-17
Гречка киянам - популізм, схеми, марнотратство в столиці
2022-08-14
Гречка киянам - популізм, схеми, марнотратство в столиці
2022-08-10
Гречка киянам - популізм, схеми, марнотратство в столиці
2022-08-07
Гречка киянам - популізм, схеми, марнотратство в столиці
2022-07-30

Історія зміни типу аккаунта

Поки що змін не зафіксовано

Історія зміни статуса

Офіційно не підтверджена
2022-05-25

Стіна канала Гречка киянам - популізм, схеми, марнотратство в столиці - @kyuanyn

Зустрілися якось три Олександри (Рак, Дмитрук та Гречко) і вирішили поговорити про громадський транспорт Києва.
А це вилилося в інтерв'ю для LIGA.Life про те, чому у нас трамваї це відро з гайками; як в Будапешті досі їздять тролейбуси Ікарус 1988 року випуску, а у нас тролейбуси не живуть й 15 років; і чому ж у центрі міста так багато автомобілів, котрим не вистачає безкоштовних паркомісць.
Рекомендую до читання або збережіть для перегляду на вихідних. https://life.liga.net/poyasnennya/interview/besplatnyy-proezd-marshrutki-i-tramvai-govorim-s-passajirami-kieva-o-transporte-stolitsy

Фото до посту
382
23-08-04 06:48

Урбаніст vs Віталій Кличко. 2 серія
На відео - найкращий приклад марнотратства під час війни – це будівництво на Оболоні з нуля гігантської розв’язки під виглядом реконструкції. Ціна 2 мільярди гривень і це тільки початок.
Такі розв’язки є по суті рішенням 70-х років і вони підходять для позаміських трас, а для міст - не ефективні.
У нас же їх будують аби відмити купу грошей замість того, щоб змінити підхід до транспортної політики і якісно розвивати в першу чергу громадський транспорт та велоінфраструктуру.
«Місто має розвиватись» (с)

342
23-07-13 06:28

Києву не потрібні паркани. Вони не пасують місту.
Зараз через ремонт на бульварі Л.Українки частково прибрали не гарні та в три шари пофарбовані паркани.
Порівняйте відео з парканами і без них. Мені вибір очевидний.
Де переваг відсутності паркану треба додати те, що не треба вистрачати гроші на його купівлю, а також очистку і фарбування щосезону.
А ще відсутність паркану прибирає відчуття, що ти їдеш по трасі з відбійником.

378
23-07-09 11:12

Це дуже мило. Інвалід (так, саме інвалід) Ігор Кушнір піднявся на Еверест.
Тільки не так мило, як комунальна корпорація Київміськбуд вимагає 1 мільярд з бюджету Києва та будує паршиві люддяшники по місту.
Добре, що у нього є дачки та приват джет. Вже всього досяг.

347
23-07-05 10:59

Що ми бачимо на перехресті біля м.Театральна? Це скарб!
Тобто наземний перехід, який буде забезпечувати зручність для всіх людей.
Зокрема:
З дітьми
Літнім людям
Людям з інвалідністю, в т.ч. військовим
Людям, які пересуваються на кріслі колісному
І таких переходів треба більше
Фото. Київавтодор

413
23-06-25 08:26
Даю наводку РНБО. Окрім очевидного - аварійних мостів через Дніпро, почати можна зі шляхопроводу на Нивках.
Його відкапіталили у 2017-му і вже через 2 роки він втомився. Ось так і стоїть з підпірками досі.
Бо меру треба ж кидати гроші на скандальний Подільсько-Воскресенський міст, 2 ярди на нову розв'язку на Оболоні і зробити "європейськими" вулиці біля своїх апартаментів.
344
23-06-23 17:51

Зустрів якось урбаніст мера Кличко на ремонті вулиці Пирогова, де вже декілька років тупо не хочуть робити наземний перехід до метро Університет.
І понеслося

15000
23-06-22 07:56
Готові за це платити? Понад 400 млн грн коштуватиме киянам створення нових паркомісць для 2284 приватних автомобілів
Ми розібрали Програму розвитку паркувального простору Києва на 2023 рік.
Вона передбачає, що 148,5 млн грн має бути витрачено на облаштування заїзних кишень по місту, а ще 255,6 млн грн на закупівлю камер відеоспостереження та автомобілів для контролю сплати за паркування.
Згідно планового кошторису 1 паркомісце зроблене на місці тротуару, зеленої зони чи потенційної велодоріжки коштуватиме 65 тисяч гривень.
І платитиме за це кожен киянин-платник податків, навіть якщо він не має і не хоче мати авто. Просто без чиновники на свій розсуд вирішили фінансувати за наші кошти інфраструктуру для 2 тисяч власників автомобілів.
Окремо варто зазначити, що витрачаються великі гроші на встановлення камер для системи відеоспостереження за цими паркомісцями - 254 млн грн.
Ще 41 млн грн чиновники хочуть витратити на закупівлю 10 автівок, на яких буде встановлена система контролю сплати за паркування. Близько 4 млн грн за штуку.
Замість того, щоб розвивати систему громадського транспорту, будувати велодоріжки, розширювати тротуари, київські чиновники створюють ексклюзивну інфраструктуру для власників автомобілів. Звісно, що й для себе, бо громадським транспортом вони користуватися не хочуть.
🚎Пасажири Києва🚃
578
23-01-06 11:07
🚲Дитячий садок на прогулянці, Швеція
Шведи розробили спеціальні електровелосипеди для прогулянок з дітьми по місту.
Діти у велосипедах сидять попереду, тому вихователі можуть наглядати на ними.
А ви що думаєте про це? Відпустили б свою дитину на таку прогулянку?
Фото: Södermalms stadsdelsförvaltning
#пятничне_велофото
426
22-11-18 09:31
👆Інфографіка: коли краще користуватися приладами, які споживають багато електроенергії
Збережіть собі та передайте знайомим.
349
22-10-20 12:08