Повідомлення telegram каналу - @knygoterapiia

Логотип телеграм спільноти - Книготерапія 📗 2024-12-03

Книготерапія 📗

Кількість підписників:
861
Фото:
242 
Відео:
14 
Посилання:
91 
Категорія:
Книги
Опис:
Канал для закоханих в читання 📖Чесні відгуки без спойлерів 📚Огляди і розпаковки поповнень 🔥Найцікавіше з книжкових подій Підпишись і починай книготерапію! Insta https://www.instagram.com/knygoterapiia Fb https://www.facebook.com/liubovbovan Tg @liybovbo

Канал Книготерапія 📗 - @knygoterapiia - №327

Шлях початківця: як автори та видавництва просувають дебютні книжки
Саме таку назву мала друга подія, яку я відвідала під час вихідного з Сенсом. Спікерками були Ірина Юрченко з «Лабораторії», Катерина Ільчук з Vivat, письменниця Христина Морозова, а модераторкою — Катерина Самойленко.
Найголовніші тези ⬇️
Поради авторам до співпраці з видавництвом
Займайтеся просуванням книги ще до її закінчення
Нарощуйте соціальний капітал у вигляді підписників, будьте активним в соцмережах, показуйте чітку громадянську позицію
Щиро розповідайте про роботу над книгою
Вчіться презентувати й хвалити себе
Не чекайте, що видавництво відповість вам швидко, розгляд рукопису може тривати кілька місяців — наприклад, Vivat щодня отримує 50-100 заявок від авторів
Не зупиняйтесь в пошуках видавця — «ні» від видавництва не означає, що книга погана. Можливо вона просто не вписується в план або в портфелі видавництва є схожа книга
Де і як видавництва шукають авторів
Всюди! А саме:
🔎 Стежать за цікавими блогерами у всіх соцмережах, і можуть запропонувати написати книгу
🔎 Використовують форми для авторів на сайті
🔎 Проводять конкурси творів
Як ефективно співпрацювати з видавництвом в просуванні книги
⭐️ Стосунки з видавництвом — це як стосунки з коханою людиною. Якщо вже обрали партнера, то довіряйте йому
⭐️ Треба розуміти, що книга сама собою «не полетить». Будьте готові займатися її просуванням разом з видавництвом — давати інтерв'ю, брати участь в презентаціях, автограф-сесіях та фестивалях
⭐️ Прислуховуйтесь до порад видавців (про маркетинг, презентації, рекламу і навіть зміни в тексті) — вони засновані на досвіді
⭐️ Активно висувайте свої ідеї — це вітається. Презентація книги «Потяг прибуває за розкладом» на вокзалі — ідея авторки
⭐️ Усвідомте, що видавництво займається не тільки вашою книгою
⭐️ Маркетологи видавництва не можуть прочитати всі книги, тому автор має готувати «домашню роботу» в вигляді переліку головних фішок книги, влучних цитат і тому подібного
⭐️ Використовуйте всі можливості зробити піар книзі — чим більше нестандартних шляхів, тим краще
Сподіваюсь, що було цікаво і корисно. Якщо так, клацніть ❤️ Та поширюйте друзям, які мріють написати книгу 🔥
#кт_подія
Зображення до поточного посту у каналі "Книготерапія 📗" - @knygoterapiia
128
24-12-03 08:06