Повідомлення telegram каналу - @klu4ka

Логотип телеграм спільноти - Ключка – Product Growth 2024-07-28

Ключка – Product Growth

Кількість підписників:
307
Фото:
33 
Відео:
 
Посилання:
58 
Категорії:
Бізнес та стартапи | Маркетинг, PR, реклама
Опис:
Канал про способи залучення та утримання користувачів у своєму продуктів. Ділюсь знаннями, кейсами, інструментами, які отримав за 10 років у маркетингу та продакт менеджменті. CEO в Aiter.io Для зв’язку: @monkdi LinkedIn: linkedin.com/in/dsemonov/

Канал Ключка – Product Growth від Семьонова - @klu4ka - №83

Певний час працював маркетологом у Лондонській FinTech компанії, і там став свідком Єгови одного з найкрутіших флоу у B2B SaaS.
Мені в LinkedIn написав чувак з запрошенням на подкаст про маркетинг. Видно було, що процес у них відточений – бронювання часу, нагадування, питання для підготовки.
В результаті, записали 10-хвилинний подкаст на тему марктеингу в B2B та конверсії. Але прикол був у тому, що це було для блогу продукту, який продавав свій маркетинговий інструмент компаніям, на зразок нашої. І після подкасту вони мені його почали пропонувати. Ясно, що контакт вже теплий, і є персональне ставлення – ну вони ж на подкаст мене запросили!
Їхнє рішення ми таки не купили, але подібний флоу є дуже ефективним для B2B:
1. Ну це лестить его людини – мене ж на подкаст зарпошують. Плюс відкриває двері.
2. Продати рішення, встановивши персональний контакт набагато легше.
3. Працює принцип взаємовдячності – якщо щось дати людині, їй важче відмовити. У Чалдіні це описано у “Психології Впливу”.
4. Навіть якщо людина не купить рішення, то вона опублікує подкаст у себе в соцмережах. Люди заходитимуть на блог і можуть зацікавитись продуктом. Або ж липкі лапки ретаргетингу їх наздоженуть😈
5. В будь-якому разі, бренд отримує контент. До того ж, подкаст зараз легко перетворити в статтю, і це додаткове джерело SEO-трафіку.
Ми таку штуку використовували ще коли мали агенцію Syntropy. Як не смішно, для іншого FinTech-продукту з Лондона. Робили інтерв‘ю з трейдерами, деякі залітали на 10-15 тисяч прочитань.
Тому інтерв‘ю та мікроподкасти – один з найкращих способів як просувати, так і продавати.
Також мені такий підхід подобається ідеологічно, бо додає цінності усім. Рекомендую🙂
p.s. Сам той подкаст зі мною, якщо цікаво. Бачите, я навіть зараз рекламую лівий продукт таким чином! 😁

333
24-07-27 13:53