Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Сергій Стерненко🇺🇦 Волонтерські картки: 4441114454997899 моно 5168745030910761 приват ❗️Не ведіться на шахраїв, нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!

Повідомлення telegram каналу - @itworkinprogress

Логотип телеграм спільноти - It's Work-In-Progress 2021-07-20

It's Work-In-Progress

Кількість підписників:
620
Фото:
Відео:
 
Посилання:
56 
Категорія:
Блоги
Опис:
Простими словами про роботу менеджера ІТ-проектів Олександр Тучков | Senior Project Manager @ GlobalLogic

Канал It's Work-In-Progress - @itworkinprogress - №115

Потрібно вміти контролювати великий потік інформації

Еволюційно наш мозок не призначений для оперування величезним потоком інформації, але кожного дня ми дивимось ~50хв відео, читаємо нескінченну стрічку новин, слухаємо музику/подкаст.
Серед професіоналів давно існує тренд на створення second brain - системи карток, записів, матеріалів, які будуть використовуватись в роботі.
Ви могли чути про систему zettelkasten - картотека із фізичних карток, які пов'язані між собою. Один із самих відомих євангелістів сучасного концепту second brain Tiago Forte - його відео с описом.
Специфіка моєї роботи - постійно компілювати наявну інформацію. Табличку звідси, текст звідти, інфографіка з іншого репорту. А щоб швидко збирати все до купи й потрібна отака second brain система.
Disclaimer - вам потрібний second brain, якщо ви регулярно продукуєте новий контент в роботі\поза роботою й вам потрібне середовище для попереднього збору ідей. Якщо ваша робота транзакційна - то second brain вам скоріш за все не потрібний.
Головна ідея підходу полягає у:
а) збереженні цінної інформації, яку ви отримали в процесі роботи за допомогою автоматизованого підходу
б) перевикористання інформації в роботі
в) а на додачу, звільняється місце в голові, бо все знаходиться в системі
В теорії це повинно працювати наступним чином:
- прочитали книжку й зробили конспект - покладіть його у розділ "конспекти книжок", послухали лекцію - покладіть у розділ "лекції"
- готуючись до зустрічі зробили хороші темплейти - покладіть у розділ "корисні шаблони"
- сиділи в інтернеті й побачили корисність - додайте у розділ "розібрати потім"
Конспекти, нотатки, корисні скріншоти, уривки ідей - все додавати в одну систему, каталогізувати, й періодично розгрібати.

Інформацію потрібно регулярно дистилювати, щоб залишати лише корисне й перевірене часом. А потім настає магічний момент і ви починаєте це використовувати в роботі 🙂
Те, що готували для клієнта Х - перетворюєте у шаблон і впроваджуєте у клієнта У, із записів й нотаток з подкастів та ютюбу - виписуєте презентацію для колег. Замість пустого споживання - збираєте крупинки знання до купи.
Особисто я робив декілька підходів, використовуючи різні інструменти на кшталт evernote, onenote, simplenote, zoho notes, notion і т.д. Все занадто обтяжливо, особливо в інструментах типу obsidian.
На цьому етапі більшість людей й обламується. Але мої пошуки та експерименти зупинились на google keep, який виявися самим простим із всіх інструментів. Я зрозумів, що для збереження інформації мені не потрібний наворочений функціонал, а потрібне місце для збереження тексту й картинок з можливістю навісити на них хештег й пошуком.
Я користуюсь 2 основними фічами:
1) Хештеги, які частково перетинаються з хештегами в TickTick. Сюди потрапляє операційна інформація, яка у мене в роботі: meeting minutes, скріншоти, експорти документів. Все розподілено за загальними ініціативами: робота, канал, конспекти (книжок, подкастів, лекцій).
2) Кольори - допомагає візуально виділяти конкретні дописи. Разом із кольорами вони допомагають орієнтуватись між замітками. Наприклад є хештег “канал” - тут я збираю ідеї постів, й ті що потребують уваги я помічаю червоним кольором.
- Так я більшість часу проходить в браузері, то записи ідей, цікаві скріншоти, лінки, конспекти - майже все роблю через chrome widget.
- Робочі задачі типу, накидати структуру репорту або презентації - все також спочатку з'являється в keep.
- Весь текст у цьому каналі спочатку пишеться в keep, проходить редактуру і вже потім публікується.
Для мене це створює цінність, бо у мене завжди є нотатки наступного посту, заготовка презентацій, уривки ідей із конспектів книжок, щоб спробувати в роботі.
Але цікаво почути, як ви організовуєте інформацію у своїй роботі?
848
22-08-28 10:10