Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Сергій Стерненко🇺🇦 Волонтерські картки: 4441114454997899 моно 5168745030910761 приват ❗️Не ведіться на шахраїв, нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!

Повідомлення telegram каналу - @itworkinprogress

Логотип телеграм спільноти - It's Work-In-Progress 2021-07-20

It's Work-In-Progress

Кількість підписників:
620
Фото:
Відео:
 
Посилання:
56 
Категорія:
Блоги
Опис:
Простими словами про роботу менеджера ІТ-проектів Олександр Тучков | Senior Project Manager @ GlobalLogic

Канал It's Work-In-Progress - @itworkinprogress - №109

Окрім пошти та месенджерів, мій другий інструмент без якого я не можу працювати - TickTick - таск-трекер у якому "живуть" всі задачі та активності.
З попереднього допису про пошту ви побачили, що в мене досить просте флоу роботи із вхідними задачами: зроби зразу / видали та забудь / відклади / делегуй

З поштою все зрозуміло, а от що робити із довгостроковими задачами? Як планувати залежності й контролювати виконання делегованих задач? Без системи тут ніяк й на допомогу приходить таск-трекер.
Я, здається, спробував ну майже все що було на ринку: wunderlist, todoist, google task, microsoft tasks, any.do, asana, trello. Був період коли я все писав у паперовий блокнот. Завжди чогось не вистачало, або синхронізації, або віджету, або тегів, або помодоро таймеру.
Поки не надибав ticktick, в якому є все і доступно у рамках безкоштовної версії. Я прихильник мінімалізму і з задачами в мене також досить просте флоу:
1) Я не користуюсь проєктами, вони - обтяжлива фігня, якщо чесно. Всі задачі просто лежать в одному списку, без розбиття по окремим проєктам
2) У задач є строк виконання: сьогодні, завтра, на тижні, колись потім і є нагадування конкретної дати.
3) У задач є хештег, й більшість хештегів - це імена людей, з якими я працюю частіше за всіх, або назви департаментів, наприклад "рекрутинг" чи "фінанси", "юристи".
4) Частина хештегів - не проєкти, а скоріше ініціативи, типу "навчання", "тг канал", "подкаст".
5) Також користуюсь дефолтними пріоритетами за кольорами - вони допомагають сфокусуватись на найважливіших задачах упродовж дня\тижня.
6) Я не користуюсь “просунутими фільтрами”, коли показуються задачі за 3-ма параметрами, типу всі задачі по хештегу, по даті і по пріоритету - це також обтяжлива фігня.
Короче, ніякої rocket science, все максимально просто й у цьому вся фішка.
Загалом ви знайдете ці можливості й в інших таск-трекерів, за що мені сподобався ticktick так це за:
а) Клавіатурні шорткати, я без них нікуди. Задачі створюються поки я на дзвінку, або в презентації натискаючи ⌘+⇧+A, пріоритет виставляється через !, хештег через #. Все швидко й не перемикаючись між вікнами.
б) Вбудований помодоро таймер на рівні задач, плюс статистика виконаних завдань.
в) Всі базові функції є у безкоштовній версії, там є теки для проєктів, список нотаток та інтеграції, але я ними навіть не користуюсь.
Знов ж таки, байдуже, який буде таск-трекер, тут головне знайти те що подобається і побудувати систему навколо нього. Для мене особисто суть таск-трекера не в тому щоб контролювати дедлайни, це скоріше про очищення голови від задач. Я не хочу постійно тримати в памʼяті домовленості й дедлайни, хай їх тримає таск-трекер.
Отож, якщо ви дуже хочете почати використовувати задачник, але вам не вдається, то це не тому, що він "неправильний" й вам потрібно спробувати інший, ні. Це скоріше за все тому, що ви не налаштували процесний ритуал навколо нього:
✍️ Раз в день записати всі задачі, ідеї, домовленості, незавершену роботу
👀 Раз в тиждень зробити перевірку, видалити те що застаріле\неактуальне, делегувати те що делегується, проставити строки й актуалізувати те над чим будете працювати саме ви
🔁 Регулярно повторювати процес. Зробіть собі нагадування у календарі для старту, поки не стане звичкою.
Всім бажаю високої ефективності на роботі!

915
22-08-14 13:14