Повідомлення telegram каналу - @hrcnc

Логотип телеграм спільноти - HoReCaНець 2024-07-14

HoReCaНець

Кількість підписників:
2460
Фото:
797 
Відео:
32 
Посилання:
164 
Категорія:
Їжа та кулінарія
Опис:
Must-have канал для шефів, рестораторів і всіх, хто є дотичним до гастрономічної сфери. ✔️Тренди ✔️Коментарі експертів ✔️Що роблять українські та світові шефи? ✔️Як шефам ставати відомими? ✔️Огляд вигідних пропозицій від METRO для HoReCa-клієнтів

Канал HoReCaНець - @hrcnc - №1077

Одна сториз, через яку довіра вашого гостя зросте:
🍎 Демонстрація продуктів, з яких ви готуєте страви.
Усе просто, але цього достатньо, щоб вплинути на довіру. Бо чесно. Бо так, як є. Бо ви показуєте те, що зазвичай ніхто не бачить. Наче таємницю. Усе ж таки «Ревізор» свого часу не просто так був популярним.
👀 То покажіть свіжі овочі, красиве мʼясо, яскравого лосося. Покажіть, як у вашому холодильнику все датоване. Покажіть свої унікальні знахідки.
Варіантів по формату може бути купа:

👉 Як із продуктів готується страва (глядач сам подивиться на продукти та оцінить їхню якість).
👉 Репортаж із закупки, де показані продукти та інформація про те, що з них буде готуватися: фото, відео без голосу та облич, відео з шефом, який про все розповідає.
👉 Фото свіжих продуктів.
👉 Фото відкритого холодильника.
👉 Огляд на певний продукт та аргументація, чому ви використовуєте саме його (наприклад, борошно для піци, імпортоване з Італії, трушний японський рис чи набір тайських спецій).
Бо те, що є очевидним для вас, не є очевидним для гостя.
А METRO — ваш постачальник якісних, українських чи унікальних імпортованих продуктів за цінами, які роблять добре. І такий, що:
🚙 Усе збере сам і безкоштовно привезе.
🕵️♂️ Тричі перевіряє якість (на виробництві, при транспортуванні та в торгових точках).
🍷 Має сомельє, який проконсультує ваш заклад.
🤓 Проведе для вас майстер-класи та освітні заходи, що допоможуть вашому закладу розвиватися.
🔥 Дасть додаткові знижки за програмою лояльності.
🗓️ Дозволить заплатити пізніше.
🍽️ Обіцяє, що посуд, який ви купите, 100 % буде у продажу протягом наступних 5 років, щоб ви могли відновлювати запаси та не втрачати стилістику.
Одним словом, дбаємо про українську HoReCa і маркетинговими порадами, і пошуком кейсів, які можуть допомогти, і своїм асортиментом, і умовами співпраці.
Бо хочемо, щоб ви були успішними 💙💛
1500
24-10-15 13:56