Логотип телеграм спільноти - ББС Небесна Кара 54 ОМБр
Офіційний канал Батальйону Безпілотних Систем Небесна Кара, 54 ОМБр Наше гасло: "Зло - має бути покарано! Ворог - має бути знищений!" Приєднуйтесь до нас, підримуйте нас! Більше донатів - більше контенту! Дякуємо! Зворотній зв'язок: bbcnk54@gmail.com
Логотип телеграм спільноти - STERNENKO
Сергій Стерненко🇺🇦 Волонтерські картки: 4441114454997899 моно 5168745030910761 приват ❗️Не ведіться на шахраїв, нікому не пишу, не прошу гроші, поповнити рахунок чи щось купити. Усі збори на армію публічні. Російська мова у коментах заборонена.
Логотип телеграм спільноти - Сергій Притула
Посилання на канал: https://t.me/serhiyprytula Мій фейсбук - https://www.facebook.com/serhiyprytula/ Інстаграм - https://www.instagram.com/siriy_ua/ Youtube - https://www.youtube.com/prytula БАЗА МОНО - https://base.monobank.ua/89gMbvnkrTu7sR
Логотип телеграм спільноти - Bitcoin, інвестування, гроші - Лінивий CRYPTO інвестор
Підписуйся на канал Frontend Shinobi, щоб отримувати найсвіжіші техніки, поради та інструменти для веб-розробників. Хочеш бути в тренді? Хочеш створювати стильні сайти та веб-додатки? Тоді тобі точно сюди!

Повідомлення telegram каналу - @gamedesigner_notes

Логотип телеграм спільноти - Game Designer Notes 2024-07-14

Game Designer Notes

Кількість підписників:
1004
Фото:
2140 
Відео:
Посилання:
497 
Категорія:
Ігри
Опис:
GDN - це інтелектуальний і міждисциплінарний блог про відеоігри і все що з ними пов'язано. Тут я намагаюся відповідати на питання "Як?" і "Чому?" що-небудь працює в ігровому дизайні. https://teletype.in/@game-designer-notes https://t.me/FableTeller

Канал Game Designer Notes - @gamedesigner_notes - №2438

Red Dead Redemption 2
Зміна освітлення в рамках однієї сцени

Точкова зміна освітлення протягом однієї сцени не є чимось незвичайним для відеоігор. Це розповсюджений прийом, який часто залишається непоміченим, бо, зазвичай, воно стосується силуетного світла (rim lighting) або якихось більш мінорних аспектів та напівтіней. Подивіться уважно на сцену розмови Нейтана Дрейка та Єлени в Uncharted 4, де в Акті 1 вони сидять у вітальні і ви все зрозумієте.
Але сцена початку завдання на болотах в RDR 2 прям змінює освітлення радикальним чином. Причина тому дуже проста: на відміну від ігор Naughty Dog, де освітлення будь-якої сцени статичне (забейкане) і відбуваються в такому ж самому статичному світі (зрежисований time of day), в RDR 2 гравець може почати завдання в будь-який момент часу, відповідно, освітлення може бути таким саме будь-яким. Але завдання можуть і часто повинні мати конкретне освітлення для досягнення потрібної емоції та досвіду, тому гра протягом початкових кат-сцен починає підлаштовувати стартову погоду і світло до потрібних параметрів. Rockstar робить це через шоти, через склейки між кадрами, різко змінюючи положення, наприклад, сонця.
Не знаю наскільки це помітно звичайним гравцям, але моє око таке помічає вже на рівні рефлексів.
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
Зображення до поточного посту у каналі "Game Designer Notes" - @gamedesigner_notes
286
24-10-28 09:31